Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
19:39:32
24.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 24.09.15 19:36:56: Ne je to atmosfera od pana tovarnika Cepka 4



Koukam, ze jsi to turbo zeditoval 40 Me je to taky divne (myšleno Tvůj výsledek), vsazel bych to na obsluhu 3
upraveno 2x, naposled 24.09.2015 20:35:06
19:36:56
24.09.2015
Čokin
-> Tuner#2: Když jsem porovnal udaje z mého a tohoto grafu, mě tam úplně chybí položka ,,moment setrvačnosti motoru" netuším jestli to teda má vliv na měření. Faktem je, že borec převzal obsluhu té brzdy asi před měsícem a dle mě moc odbržděno neměl. Ještě bohužel celé měření probíhalo v rámci vyuky, takže vše podrobně vysvětloval asi 10 učnum. Mě ten krouták prostě nehraje, výkon bych i věřil tam posun asi při stávající konfiguraci nebude.
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 19:38:34
16:53:27
24.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 24.09.15 09:15:35: Co to je za blbost? Brzda z Brna je nekolikrat proverena Dusanem, v minulosi Petrem D viz. tenhle graf: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2007-12 -01_21-05-28_88.jpg



Tohle je proste problem bud konkretniho motoru a nebo obsluhy co zadala spatne parametry. Jinak brzda v Brne meri realne hodnoty, potvrzene podobnyma parametrama namerenyma u Cepka na motorove (viz. prave mereni Petra). Myslel jsem, ze tohle mas jako motorovy guru davno proverene...
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 16:56:56
09:15:35
24.09.2015
Petr Urban
-> MVM: 4

Pokud ovšem neudělá teď motorové změny a pak mu jinde naměří více... Právě by bylo vhodné i pro ostatní co chtějí jezdit do Brna, zjistit tu pravost měření pouze tím že zajede bez jakýchkoli změn pouze jinam a až na místě si může třeba zkusit něco poladit, pokud budou mít čas na brzdě.
00:01:24
24.09.2015
MVM
-> Petr Urban 23.09.15 23:43:36: Na průmku jsem do Brna před hodně lety chodil a ta brzda byla tehdy jedna z těch lepších. Ale jako všechny měřící stroje ( i vyvažovačky na klikový hřídele - žejo Petře) je nutná kvalifikovaná obsluha. Na Isša bylo vždy suprový vybavení - jen kolikrát jaksi vázla ta obsluha a komunikace. Potom z tý brzdy lezou nesmysly. Ale když se chtělo/byla chuť a čas- šlo při měření napojit i Bosch FSA a brát hodnoty z něj.. Jako vždy je to o lidech a Ti musejí chtít. Jinak ta brzda obecně funguje na dílně pouze jako zátěž pro usnadnění projevení závady pod zatížením - nikoliv jako měřidlo. Což ovšem u válcovek tvrdím pořád..
23:43:36
23.09.2015
Petr Urban
-> Gemini: Nejspíše špatně naměřené, ale o tolik špatně se uvidí až zajede jinam na brzdu. Více má v kartě u auta.
22:25:58
23.09.2015
Gemini
-> Čokin: Čokine , kde si nechal krutiak ?
20:52:12
18.09.2015
Čokin
Výřez....
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Čokin vložen 18.09.2015 20:52:12
20:49:57
18.09.2015
Čokin
Parametry motoru viz. popis v kartě. Bohužel tiskárnu měli opravdu mizernou 8
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Čokin vložen 18.09.2015 20:49:57
13:07:38
13.09.2015
Mates
-> Vrba: Měřil jsem to ted ve čtvrtek. palivo 100oct. a mapa tu co jezdím už dlouho pro TPS.
17:31:15
11.09.2015
Vrba
-> Mates: HEzke,to je nejake aktualni mereni? Palivo 100okt,mapa stale ta vychozi?
17:12:49
11.09.2015
Šediváček
-> Mates: jo taky to máš parádní a hlavně hladší průběh. Ale důležité je že jsme oba spokojení 4
16:12:32
11.09.2015
Mates
Oba dohromady
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Mates vložen 11.09.2015 16:12:32
16:12:15
11.09.2015
Mates
Druhé měření



67 KW 123Nm
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Mates vložen 11.09.2015 16:12:15
upraveno 2x, naposled 11.09.2015 16:45:04
16:11:10
11.09.2015
Mates
-> Šediváček: parádní hodnoty, až jsem čuměl, že to vylezlo ze série.



Moje grafy kroutící moment je u mě trochu zklamání, čekal jsem 130Nm a výkon jsem čekal 85-88 koní, ten mě potěšil.Měřil jsem taky 2x



První nic moc
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Mates vložen 11.09.2015 16:11:10
15:10:18
11.09.2015
Šediváček
No a ještě jako bonus mi dali porovnání
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 11.09.2015 15:10:18
15:08:20
11.09.2015
Šediváček
Měřilo se 2x takže ještě druhej graf.



51kW a 115,4Nm
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 11.09.2015 15:08:20
upraveno 1x, naposled 11.09.2015 17:20:10
15:07:29
11.09.2015
Šediváček
Tak doufám že se tu nestrhne zase nějaká hádka. Ale je to můj Favorit na denní ježdění a celkem jede tak jsem byl zvědavej jakej to má výkon. Byl jsem mile překvapen. Tak se pokochejte.

Jo a je to 136L s Lekrem.



P.S. Je tam pouze trochu poladěný rozdělovač od Vény 136 a 125 tryska na druhé komoře. jinak čistá série.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 11.09.2015 15:07:29
upraveno 1x, naposled 11.09.2015 17:18:41
16:31:49
13.07.2015
Petr Urban
-> Čokin: Jenže to samé jsi udělal i ty... než aby jsi řekl že máš problémy a bydlíš takový kousek, lepší bylo říct že je to na hovno a pomlouvat s kolegou, který když ho se mnou odměřil na křivce, tak si liboval že je to paráda. Pak jste měly problémy...jé to je ale kokot apod. :D A s velmi podobně "tvrdou - plochou" křivkou jede také níže ve videu 1,5 s KP13 a nejsou problémy i s docela velkým předstihem.

Jenže to je ten vliv a následek... tvá 1.5 s KP které nebylo změřeno a dle mě bylo stejně jako u mě špatně veliké k danému použití, protože se ty hlavy před x-lety dělali současně, % plochy šterbiny vs. spalovacího prostoru zcela jiné skrz větší vrtání a hodnota samotné štěrbiny neznámá, hodnoty lambdy také mě neznámé a mnoho dalších ovlivňujících paramterů také, nejjdnoduší ale co bylo... jééé to nefunguje, musíme mít extra malý předstih, ale už to je důvod se zamýšlet nad tím proč tak strašně malý... ne, nejlepší bylo velmi rychlý soud - šup rozdělovač nefunguje.



To je přesně to, pošlu někomu rozdělovač a volá snad každý 5-tý že je nějaký problém, ale ten kdo zavolá a třeba i velmi dlouho řešíme motor jako celek, v 99% případů dojdeme k řešení problému, který vznikl na straně uživatele.

Ta nejlepší českká vlastnost, kterou se také mnohdy nemohu odpustit a pak se za to stydím :

Mám nějaký problém a nejjdnoduší věc, je přemýšlet nad tím co mi do toho motoru kdo dělal a hodit chyby na něj, takže kvůli pouhé ješitnosti si člověk mnohdy přivodí úplně zbytečné problémy, které měly ale jednoduší řešení, kdyby si prvotně řekl... tak co jsem udělal špatně než jak je sakra jednoduší ...co mi kurva kdo udělal špatně a to přemýšlení kolikrát není tak jednoduše přímočaré protože všechno souvisí se vším - motor je fungující celek a je tak dobrý jak jeho nejslabší část.
upraveno 1x, naposled 13.07.2015 16:33:48
14:59:01
13.07.2015
Čokin
Ajeeeeeeee tohle brzy sknci zamcenim....to je na bramburky a pivo 1
14:17:58
13.07.2015
darabos
-> vhml: pred par minutami som chcel napisat, ze, 3...2...1....let the flame war begin! 3 Ale radsej som to zmazal
14:16:47
13.07.2015
darklord
-> Urbi: ze sa na to fakt nevyseres, nema to cenu, nema to cenu, nema to cenu...
14:09:04
13.07.2015
vhml
Jdu si natrhat třešně ať u toho mám co dlabat. Tohle bude velký 3
14:02:02
13.07.2015
Petr Urban
-> Vena136: Ty jsi opravdový ultra pamrd. Okamžitě mi dejte ban.



Jak jsi řekl, na funkci to nemá vliv... ale vůbec vůbec žádnou, že nemáš zabroušený sváry do roviny s základní deskou... protože po této rovině nic nechodí !

Poslal jsi mi rozdělovač znova pro výrobní závadu a to slisování této desky z toho tisícihranu což už jsem párkrát viděl i na novém rozdělovači po otevření, nebylo to mojí závadou ty ublížený kokot a teď zase jenom hážeš úplně zbytečně hovna, protože nemáš vybroušený svár do roviny s deskou a to jako zlepšilo na tom rozdělovači co za parametr krom vzhledu? Nejsem neomylný jako ty, sem tam se nějaká chyba stane, pokud vím lidi nejsou stroje, možná ty ano, ale neposílám nikomu vědomky špatnou práci ! Když chybu udělám, což už se stalo v minulosti, opravuji zdarma. Vačka na ose má značnou axiální vůli i z výroby a vačka se po rozběhu vždy axiálně vymezí do roviny v které tahají pružinky = zase nulový vliv a vačka ti na ose držela dostatečně, když ode mě odecházel tak jako drží na ostatních.

Zase nechápu o co ti jde... když si tak perfektní, proč sis ho neudělal sám ? No protože jsi potřeboval vědět jak a co je změněno, aby jsi to mohl jakože "vylepšit" udělat ze mě kokota a stavět na tom biznis a hlavně si je pak dělat sám či případně dělat to pro ostatní, takových už se taky našlo i místních...

To je zajímavý že 5 moravských motorářů a 2 z čech co staví škoda motory či hasičáky nemá se mnou žádný problémy a naopak mi jich několik řeklo, že až teď dostávají z těch motorů to co potřebují - výkon a pěkný průběh bez detonací. Poslední graf co tady je byl můj upravený Pal oproti Bosch 001 co byl v perfektním stavu o 3,5 HP lepší a lidský odpade - vevnitř má také malé sváry...



Proč pane perfektní jezdí člověk repasovaný karbec Š130 ode mě a nejezdí od tebe udělaný T613, co stál podstatně více ? A měl jsem si ho nechat poslat a hledat v něm hnidopišky závady a dělat expertízu do nesouvisejícího tématu pro vylepšení svého ega či bůh ví proč to děláš pane dokonalý arogán.



A pro takové čuráky pak dělejte nějakou práci .... to Vás pak fakt motivuje, když nějaký kokot nerozumějící souvislostem vlivu a následku hledá ve vaší práci chyby.
upraveno 1x, naposled 13.07.2015 14:09:05
12:31:42
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Alenka: no hodně pěkný výkon,ucházející Nm a co ta "turbodíra" zase za 2000ot??Bez toho by to bylo opravdu pěkný 5 To by si mě na Pohoňfestu dal alespoň 1s,pokud by ses neválel doma jako si to udělal 2
12:28:43
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
Já rozdělovače nedělám,ale když se něco dělá,mělo by to být udělaný dobře i to co není vidět...a nějaký ty keci,že to na funkci nemá vliv si nechte každý od cesty...protože tady jde hlavně o princip a to,jak "velký" si na sebe každý bere metr a co pustí mezi lidi...ale někdo má ego asi tak velký,že sám sobě dokáže nalhat,že právě on dělá tu nejlepší práci...8



Ale jak řikám,každý ať si udělá obrázek sám a kdo to nedokáže,tak to nemusí dál řešit...
upraveno 1x, naposled 13.07.2015 12:29:20
12:23:35
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
A tady je fotka nanečisto udělané regulace od buranů jako jsme my tady v tom našom vidlákově 5



Takže ať si každý udělá obrázek sám o tom,za co si platí peníze a co mu bylo řečeno a co opravdu dostal...já už nemám zapotřebí tady něco řešit,protože to opravdu nemá cenu poslouchat,jak někdo něco dělá uplně super a ve finále to je na poblití...pokud jsou takto udělaný i ty motory,co tady jsou ty grafy,tak to opravdu nechápu,..nebo je pak možnost,že se měří podle toho,kdo jak zaplatí 5
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Vena136 - zrušená registrace vložen 13.07.2015 12:23:35
12:20:35
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
Tak jelikož nehci zakládat nový téma a zdá se mě to i tak trochu zbytečný + se to může klidně přesunout do hádek,ale doufám,že aspoň chvilku to tady zůstane 5



Poslední dny,jsem měl důležitější práci,než tady řešit kraviny,ale zase nechci,aby to tady vyšumělo...



Takže zde přadkládám foto 100% odvedené práce,precizně upravené regulace rozdělovače od Urban Motor,...samozřejmně jsem měl i upravené vůle na závažíčkách,které jsou celkem zemědělské a odléhá to jako prase (hlavní je o tom napsat 1xA4 formát,jak to je udělaný a 100%) + málem vypadávající vačku z hřídelky,protože někdo ani neumí sundat pojistný kroužek bez toho,aby ho roztáhl na 2x takový průměr a zase nasadit zpátky bez roztáhnutí...chtěl jsem komplet upravený rozdělovač z nového kusu,posílal jsem ho znovu na úpravu pro nespokojenost a ve finále mám v motoru tohle...ono asi opravdu platí,co si neudělá člověk sám,to nemá...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Vena136 - zrušená registrace vložen 13.07.2015 12:20:35
12:20:20
13.07.2015
vhml
-> Alenka 12.07.15 18:45:43: veliká paráda. To E85 tam ale musíš lejt po kýblech ne?
12:15:36
13.07.2015
TTomas
-> Alenka: Luxus!
01:28:37
13.07.2015
Petr Urban
-> Alenka: Tak to je kurva hodně parádní ! Co by za to dali někteří s áčkovými favority 3 Proč si nebrzdil dál ? ještě by to šlo nahoru ne... graf končí rostoucí. To musím zdvořile uznat, že to jede jako prase a ta fošna na krouťáku je parádní. Kloubouk dolů pane!
upraveno 2x, naposled 13.07.2015 01:30:57
20:39:14
12.07.2015
sep
-> Alenka: :dost slušné .-)
18:45:43
12.07.2015
Alenka
Dneska jsem změřil můj Favorit - 1.4, sériové sání, jeden spádový karbec, litinový svod, palivo E85.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Alenka vložen 12.07.2015 18:45:43
13:11:56
10.07.2015
Petr Urban
-> Čokin: Je to tak, pochopil jsem to až jsem to začal dělat, taky jsem myslel že se to dá dělat "relativně levně" ale pokud by měl člověk uvažovat o vlastní dílně, strojích, zaměstnancích + veškerých odvodech a platbách za provoz dílny atd., už se nedivím ani těm pražským cenám, prostě aby jsi mohl investovat a dělat pokroky-vývoj a být v dané věci dobrý a uživit se, nejde to dělat jak si Vena hurvíkovsky myslí.
22:18:12
09.07.2015
elbacil
-> Čokin 09.07.15 17:25:47: Hlásím sa prvý,mna to velice slušne uživilo celý život.1
22:13:13
09.07.2015
Čokin
-> Urbi: Šak to Vaškovi píšu, že se to nedá. To už by člověk musel dělat jako Muck nebo Čepek.
21:49:06
09.07.2015
JRD McLAREN
-> Urbi: Tak to sme na tom podobne ...76
21:40:06
09.07.2015
Petr Urban
-> Čokin: Ale já se tím nežívím... a hlavně bych se tím zatím ani neuživil a ti co ví kolik hodin a jak dlouho dělám nějakou věc ví svoje, za většinu věcí a strojních úprav navíc rozdám úplný nesmysl. Zatím je to spíše o fandovství k dané věci...
upraveno 1x, naposled 09.07.2015 21:40:25
17:25:47
09.07.2015
Čokin
-> vhml 08.07.15 11:36:01: 3 3 3 3 Neznam motorare, ktery dela sam na sebe a slusne ho to uzivi....tim uzivi myslim aspon 25 tis cisteho. Neco jineho je kdyz to bouchas ve sklepe u rodicu bez nakladu na dilnu a hlavne bez papiru a bez ica. To si spis nekdo koleduje o problem nez o slušne uziveni.
16:03:58
09.07.2015
elbacil
-> JRD McLAREN 09.07.15 09:38:06: Si trápny,tu su iné stroje k pohledání.141
12:45:44
09.07.2015
Petr Urban
-> JRD McLAREN: Docela velké ztráty, nebo je to v pořádku.... ? Co je to za typ motoru ?

Jinak motor nad 200Nm použitelný od 4500-8000ot., co víc si přát ?

-> Vena136: ok :) Také jsem se setkal s tvou prácí a pán si tam nechal můj karbec místo tvého...

Ale to jsem ani psát nechtěl. Opravdu je lepší hledět si své práce a výsledků, nestavět kariéru na pomluvách jiných jak to tady dělají i jiní nejen zde, to je špatná cesta Veno.

S tou nabídkou brzdy je to stále stejné i pro hulváta ji zaplatím, pokud budeš mít na 1289ccm s jedním karb. krouťák 138 Nm a je mi jedno zda na válcích nebo na přímé, měřeno ale na kalibrované brzdě. Pokud budeme moc neinvazivně změřit obsah přes svíčku a bude tam 138Nm či více, hradím, v opačném případě hradíš ty. Takže stačí jen dojet autem na Moravu a odbrždění na válcích vyjde od 600-1500,- a 10-12 tis. na motorovce, s tím že na motorvce v dané ceně můžeš zkoušet jak dlouho chceš co chceš v rámci jednoho dne.
upraveno 1x, naposled 09.07.2015 12:56:59
12:29:44
09.07.2015
Eidy
-> Vena136: Chjo, chováš se jak hulvát. 8
12:20:57
09.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: pokaždý řikám něco jinýho,...válcovka je k hovnu,teď když motorovka neni,tak je dobrá a ne každýmu se chce tahat motor z auta,...asi spočítám,kolikrát si mě říkal,že mám dát motor do kufru a přijet,že válcovka měří hovna i co se průběhu křivek týká...teď,že na ladění motoru to je dobrý.



A mě taky nezajímají nějaký videa,který sem cpeš tak 5x za sebou to samý,jak si něco naladil...ideálně v každým tématu vidět odkaz na tvojí nabídku rozdělovačů...



No já dělám kvalitní práci,s tvojí prací jsem se setkal osobně (narozdíl ty s tou mojí) a škoda o tom mluvit.A narozdíl od tebe neplácám sám sebe po rameni,jak jsem šikovnej.No a co se týká motoru,tak já do tý ceny počítám komplet motor z nových dílů,...ale to ty asi taky nepochopíš...Moravo,Morav o,ty motorářský seš ráj 5 3







-> MVM: pravda umí bolet,to je fakt 5 3
09:44:36
09.07.2015
vhml
-> JRD McLAREN 09.07.15 09:38:06: co je tak zvlastniho na tom mít na DOHC dvoulitru 230 koní? Série to jistě nebude a za peníze to má limit klidně o dalších 50 koní dál...
09:38:06
09.07.2015
JRD McLAREN
bla bla bla ... keci keci keci ... 122



by ma potom zaujimal nazor na toto:

195.28.90.62/dohc/.../nex ia2.jpg
07:55:18
09.07.2015
MVM
-> Vena136 - zrušená registrace 08.07.15 22:49:33: Opravdu nemáš soudnost psát takový názory. 41 78
07:41:07
09.07.2015
vhml
-> Petr Urban 09.07.15 07:27:30: trubka-tyč, trubka-tyč, a když jsem se jednou na takový akci omylem ocitl, tak od šesti do sedmi ráno hráli jenom tyč... 3 3 3
07:27:30
09.07.2015
Petr Urban
-> Vena136: 3 ty válíš

Je to jak poslouchat techno ... furt dokola křápačka. Já taky nepotřebuji nic dokazovat na svém voze a už vůbec ne tobě. Všude si tady chytře psal, jak je zcela jednoduché mít hodně koní a za pár peněz a najednou už je tady cena 60-70 a že máš něco doma... co je komu po tom,nic k tématu. Mě něco vyčítej....každou chvílu křápeš něco jiného, ale stále je to stejně trapné, nic víc. Dělej raději kvalitní práci, nehaž hovna na jiné a nekřápej na foru nesmysly.
22:55:07
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> MVM: poctivou práci jsem viděl v případech spočítaných na prstech jedný ruky a to ještě s přimhouřeným jedním okem...a to jsem toho viděl podle tebe hodně málo,takže kdybych toho viděl víc,byl bych z toho asi ještě víc znechucený,než jsem teď 7 Pochybuju,že jsem viděl jenom to špatný...
22:51:05
08.07.2015
Gemini
-> Vena136: valcovka vs. motorovka ??........uz nikdy nepojdem na motorovku, su to zabite desiatky hodin drahocenneho casu, neni to len prist , odmerat a odist.....



ked valcovku tak MAHA LPS, naozajstne dyno, nie len valce - zotrvacnik....
Extreme Tyres