-> Vena136: Tlačím většinu s motory na přímou motorovku, ale tam kde jsem dělal a pomáhal ji dávat dohromady kde i cena byla ok se starý majitel zpaprčil a není s ním rozumná domluva o ničem, takže řeším alternativy a těch je dost jak motorových, tak válcových. Válcovou beru s rezervou a jak bylo mnohými řečeno je hlavně pro ladění vozu - tedy porovnání aktuálních věcí a ještě se mi nestalo, že bych tam na pořádném motoru nenachytal desítku koní. Zde bylo s majitel p. Matuškou domluveno ladění na motorovce, ale za prvé byl tlak na čas a za druhé posléze i tlak peněžní a protože jeho známý ma TDI Fun a má to za barákem, bylo to pro něj nejvýhodnější, když majitel navíc nelační po každém koníku na papíře, ale řeší průběh a tah na kole jak jsem mu už dříve vysvětlil, že jde o trochu jiné věci než si někteří myslí a jak vidno z grafu podařilo se snížit maximum krouťáku o 400ot. dolů a navíc natáhnout výkon nahoru a Veno div se... 3,5 Hp nahoru mým PAL s "účkem" oproti zrepasovanému Bosch 001.
Přesnost brzdy jak v Kyjově, tak v TDI Fun beru že je na relativně slušné úrovni, u obou testovali tuny sériových aut a někdy koně na motorovce byly ty samé na těchto válcích, ono taky po každém brždění se najížděly ztráty znova a nikdo se nás předem neptal : "kolik že tam je cca koní" a po odpovědi asi 100 HP nám nikdo neřek "Pane krása, máte tam 102 HP "
Můj názor je, že je tam více HP, protože v motorovém prostoru bylo tak 40C, ale přitom se brala hodnota z místnosti, která byla 30C v pátek v těžkém dusnu a horku.
-> Tuner#2: Děkuji. I to svezení stojí za to. Jen úplně stejně jako mě auto na kompletně Protlum podvozku moc nefunguje - uskákané. Převodovka po repasi od Fishera neřadí už po 10 km, ale toto se doufám vše udělá a je to krásná kára a moc precizně řešená.