Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1401 až 1450) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
22:49:33
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: vidíš,asi si svým přístupem nasral i majitele motorový brzdy,...takže teď bude válcovka stačit...a rozdělovač jako rozdělovač,něco to má pro a něco proti...a pokud si děláš prdel z mých 102-koní,což beztak řikám,že tam je kolem 100 každýmu,tak já předpokládám,že na tom motoru budou 50 000km nebo víc,kdy už tyhle motory budou 10x po GO...ale ono se to těžko chápe člověku,který ma na ježdení pokusnou škodovku a pro sebe si nepostavil ještě nic...z cizího krev neteče a jak jsem řekl a opakuji,...neměl jsem důvod dělat motor co se mě rozpadne po vyjetí z ulice do tunovýho auta se sériovou převodovkou s investicí 60-70 000kč v dílech.Ty nejnutnější věci na podobný grafy jako máš ty se mě tu válí,ale abych to dělal kůli tobě a něco si tím sobě nebo nedej bůh tobě dokazoval,to si radši budu jezdit s těma 100koňma a 140Nm a válet se mě to tu může dál.Ono se to nezkazí a chleba to nežere..4 A koukat se na motor na stojanu s přilepeným grafem co je mě do auta k hovnu nebudu,...ale tak to ty nepochopíš a mě už to nebaví ti to pořád opakovat 7
22:33:43
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: ale hovno,...ať se každej živí čim chce,akorát pak vidím za co lidi platí,ale tak svět je plný debilů s prachama a před chvilkou jsem třeba rozebral další karbeci,který jsou toho důkazem,...lidi co by dřív byly tak traktoristou,dneska dělají chirurga,...když to trochu přeženu.Neřikám,že to je zrovna Urbiho případ,ale tak ano "sere" mě to,že prostě někdo někomu něco cpe a za chvilku to neni pravda...tady toho je plný stránky a už mě to opravdu moc nebaví...plno lidí "kam vítr,tam plášť"...a já sem holt necpu videa,jak mě moje věci někde jezdí a tím pádem to tady znamená,že nic nevím,ničemu nerozumím,ale já to moc nemám zapotřebí...pořád mám tu hranici "srandy" nebo "vážnýho" jednání a ne každýmu by se to taky líbilo tady něco vypisovat...8 A mě osobně to příjde i tak trochu blbý,ale pokud si myslíš,že umím jenom kecat a nevytáhnu paty z baráku,tak seš opravdu vedle...
22:03:47
08.07.2015
Petr Urban
-> Vena136: Tlačím většinu s motory na přímou motorovku, ale tam kde jsem dělal a pomáhal ji dávat dohromady kde i cena byla ok se starý majitel zpaprčil a není s ním rozumná domluva o ničem, takže řeším alternativy a těch je dost jak motorových, tak válcových. Válcovou beru s rezervou a jak bylo mnohými řečeno je hlavně pro ladění vozu - tedy porovnání aktuálních věcí a ještě se mi nestalo, že bych tam na pořádném motoru nenachytal desítku koní. Zde bylo s majitel p. Matuškou domluveno ladění na motorovce, ale za prvé byl tlak na čas a za druhé posléze i tlak peněžní a protože jeho známý ma TDI Fun a má to za barákem, bylo to pro něj nejvýhodnější, když majitel navíc nelační po každém koníku na papíře, ale řeší průběh a tah na kole jak jsem mu už dříve vysvětlil, že jde o trochu jiné věci než si někteří myslí a jak vidno z grafu podařilo se snížit maximum krouťáku o 400ot. dolů a navíc natáhnout výkon nahoru a Veno div se... 3,5 Hp nahoru mým PAL s "účkem" oproti zrepasovanému Bosch 001.

Přesnost brzdy jak v Kyjově, tak v TDI Fun beru že je na relativně slušné úrovni, u obou testovali tuny sériových aut a někdy koně na motorovce byly ty samé na těchto válcích, ono taky po každém brždění se najížděly ztráty znova a nikdo se nás předem neptal : "kolik že tam je cca koní" a po odpovědi asi 100 HP nám nikdo neřek "Pane krása, máte tam 102 HP " 3

Můj názor je, že je tam více HP, protože v motorovém prostoru bylo tak 40C, ale přitom se brala hodnota z místnosti, která byla 30C v pátek v těžkém dusnu a horku.

-> Tuner#2: Děkuji. I to svezení stojí za to. Jen úplně stejně jako mě auto na kompletně Protlum podvozku moc nefunguje - uskákané. Převodovka po repasi od Fishera neřadí už po 10 km, ale toto se doufám vše udělá a je to krásná kára a moc precizně řešená.
19:33:11
08.07.2015
MVM
-> Bery: Samozřejmě ..proč ne.. Válcovka je na ladění ideální + doladit za jízdy jak to dělá Urbi i já .. Navíc vytahovat motor ze 130RS se suchým karterem jen kvůli ladění je nesmysl..
15:28:54
08.07.2015
Bery
-> MVM: dle pristupu nepochopi..Urbi uz se nejakemu takovemu placani smeje a mluvi za nej grafy a majitele motoru.

Porad dokola to samy. Motor za kilo s Uckem je napr. U cepka za 150... proc maji oba dost prace?Chytří si odpovi sami.

A kdyz majitel auta chce jet a zaplatit za valcovku,proc to pro nej neudelat. Taky jedem s litrem za 14 dni na valce.
upraveno 1x, naposled 08.07.2015 15:29:47
11:55:43
08.07.2015
MVM
-> Vena136: Za hodinu na válcove může být klidně naladěno ale na dynamometr to ještě nemáš pověšený. Ano dneska i válcovka umí "poměrně" přesně - ale jak tvrdím na válcovce (jako diagnostickým zařízení) porovnávám hodnoty před a po.

Na dynamometru to máš přesnější,sterilnější.-ví c laboratorní prostředí se všema výhodama i nevýhodama.

Motoráři se nikdy na pracák hlásit nebudou. Ti horší nebudou mít tolik práce,ti lepší se budou pomlovat,krást si vačky atd... A zbylí chytří se jim budou z povzdálí smát a dál v klidu dělat svoji práci. Poctivou práci - kterou ne vždy dostaneš od "těch dražšších". Ale to pochopíš až s léty v motorsportu se pohybujíce...
11:36:01
08.07.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 08.07.15 11:30:03: tebe tak sere, že se urbi slusne uzivi necim, o cem si myslis, ze umis taky, nebo co tim celou dobu sledujes?
11:30:03
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> MVM: tak jak v ceně?Cena přece nejlepší na světě ne?A to zase lidi co maj 100 000kč na motor nemají těch 5000kč na brzdu?...a ono nejde ladit motor na motorovce a při tom teda opravdu znát ten 100% výkon,když válcovky ukazujou nesmysly?...já chápu hlavně to,že tady se řeší a je nejlepší co je zrovna dobrý komu do mlýna jak se říká...a jak to sleduju ten meziroční nárůst kvalit a znalostí,tak by si lidi jako Čepek,Chovanec,Fiedler atd. hledat na přezrok novou práci 5
11:17:30
08.07.2015
MVM
On je rozdíl hlavně ceně pronájmu za hodinu 4 A taky je rozdíl ladit motor a měřit výkon. To je taky občas těžký pochopit..8
09:08:50
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: ty a válcovka?Co se to prosimtě s tebou stalo?Když si na to ještě nedávno plival,jak to měří nesmysly a jedině motorovka a najednou každý druhý auto na válcích...8 Tak za to palec dolů teda 3 Takže odečítám 30-koní na odchylku měření 3
05:12:08
08.07.2015
MVM
-> Tuner#2: Protože jsem věděl že ji budou s Petrem brzdit,tušil jsem že bude i graf,atd. A protože jsem jemu práci pochválil,vzpoměl jsem si na tu něšťastnou kombinaci (učeň a zastánce..nebo tak nějak. I když v jeho práci nemám podíl ani na tom ladění.... . On dělá věci pro mně a logicky to konzultujem) Po pravdě si to 100% nepamatuju že jsi to byl Ty - kdo nás tak nazval 6 U té LRy to bylo bezprostřední návaznosti.
23:34:39
07.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 07.07.15 15:59:35: Na tohle by se dalo reagovat úplně stejně jako Ty na mě: skoda-virt.cz/cz/.../9329 -130-lr-prototyp?gotopost= 3...



Taky jsi to mohl napsat přímo mě 5



-> Petr Urban 07.07.15 13:12:03: Slušná práce i dle videa se to hezky odlepuje...
19:04:16
07.07.2015
Petr Urban
-> MVM: 3 3 3 njn... to je virt a česká povaha. Je tady prostě větší koncetrace lidí co umí hlavně chytře psát a křápat o ostatních nesmysli a to je zřejmě naplňuje, místo toho aby zkusili udělat něco lepšího, rači o tom budou psát že to není pravda nebo že jsem to nedělal a tuny trapných urážek, ale už mi přijde, že to tady patří k folkloru.

Začal jsem se tázat na konci každého videa ze zrychlení po odladění osobně majitele, zda je spokojený, zatím jsou všichni spokojení... tak nevím.

Zde je taky jeden co mu to asi nefunguje po mém zásahu jak tady někteří tvrdí, ale je možný že mají pravdu, že je to o ničem :

Skoda 1000MB - Leoš Hradil - zrychlení po naladění


Tento chcem zkusit na válcích za dva týdny, pokud se chceš přijet mrknout, budeš to mít kousek.
upraveno 1x, naposled 07.07.2015 19:05:50
15:59:35
07.07.2015
MVM
-> Urbi: Dobrá práce. (To až zase bude někdo mít narážky na ochránce a učně.) 3 1 4
upraveno 1x, naposled 07.07.2015 16:00:28
15:35:32
07.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Petr Urban 07.07.15 13:22:28: Pěknej odpich to má.
13:52:58
07.07.2015
Toušík
-> vhml: Dal bych si pozor na výraz!! Zrychluje a nebo lze zařadit je dost rozdílné!! :D
13:46:23
07.07.2015
vhml
-> Toušík 07.07.15 13:44:00: jenže tebe to na 4ku zrychluje jenom z vrsku 3
13:44:00
07.07.2015
Toušík
-> Urbi: No nevím jak jsi přišel na to že se to z videa nezdá že to nejede , ale mě se zdá že to i dost jede a nejsmutnější je že kde jemu končí 3jka moje 4ka se k té rychlosti asi ani nedohrabe :D Pěkná práce!!
13:22:28
07.07.2015
Petr Urban
Video :
Škoda 130RS Matušek zrychlení


Stálý převod 4,1 a řazení při 8500ot., na dvojku 100km/h.

Snad motor bude mít šanci uspět v evropské konurenci závodech do vrchu.
upraveno 2x, naposled 07.07.2015 13:25:37
13:12:03
07.07.2015
Petr Urban
Škoda 130rs originál, litinový 8k, sucháč, kovaný spodek, laděno na válcové brzdě TDI Fun.

Graf s prvním a posledním najetím :)

zde lepší rozlišení petr42.rajce.idnes.cz/Sko da_130RS_original

fotogalerie s popisem : petr42.rajce.idnes.cz/Sko da_130RS_original
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 07.07.2015 13:12:03
upraveno 2x, naposled 07.07.2015 13:15:28
20:06:04
06.07.2015
George88
-> Jirik_Tuňák1983: Mě bylo řečeno, že Haldex a všechny připojitelný 4x4 se měří jen na předku s tím rozdílem, že zadní kola se musí točit stejně, aby to ŘJ nepoznala. Takže zadní válce jsou spojený s předníma, ale zadní kola se jen odvalují a nepřenáší žádný výkon. Ale možná dle typu brzdy jsou rozdíly..
14:27:47
06.07.2015
Tommyk
-> Jirik_Tuňák1983: nevím, nikdy jsem se o to nezajímal.. 1
20:20:55
03.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tommyk 03.07.15 17:23:03: To právě nevím, páč ono jde i v klidovém režimu určité procento momentu (dle verze hladexu) trvale na zadní kola. A ruční brzdou, byť by ho měla rozpojit se mi to moc nepozdává.
upraveno 1x, naposled 03.07.2015 20:21:57
17:23:03
03.07.2015
Tommyk
-> Jirik_Tuňák1983: měří se jen na předku?
16:48:57
03.07.2015
Jirik_Tuňák1983
Jak se třeba měří výkon auta s haldexem? Jsem kukal, že jsou brzdy pro auta s pohonem jedné nápravy, pak pro 4x4, ale haldex je jen taková "jako 4x4".
upraveno 1x, naposled 03.07.2015 16:49:38
12:12:44
09.04.2015
Gemini
-> Eidy: max 2,5x :D , uz teraz sa bojim
09:33:05
09.04.2015
Eidy
-> Gemini: Spíš mi šlo o to, jestli z pětkovýho motoru budeš taky loudit trojnásobek původního výkonu.
09:30:07
09.04.2015
Gemini
-> MVM: a ako som mal zistit ze tie hodnoty padaju ? vzdy sa toci viac....ono si to reguluje brzda sama, je tam nastaveny urcity meraci rezim a ona to obcas presvihne o 300-500 rpm



-> Eidy: tak ten pojde dalej, motor ktory je predurceny na 350PS hravo zvladne 250PS, co je na tak lahke auto ukrutnost pri celkom slusnej zivotnosti

akurat upustam do Kjetu a idem rovno na standalone ecu
08:43:56
09.04.2015
Eidy
-> Gemini: Mazec. Budeš si takhle hrát i s motorem do pětky?
07:48:22
09.04.2015
MajoLR
07:44:10
09.04.2015
MajoLR
07:25:00
09.04.2015
MVM
-> Gemini: Pěkný turbomotor. Akorát si myslím že by stačilo měřit max do 6000ot. Stejně už potom hodnoty padají ,tak nač točit víc.
00:14:40
09.04.2015
TTomas
-> Gemini: To bude mit klikovka radost:) Krasna prace.
23:59:01
08.04.2015
Gemini
pridavam graf Turbo2, vsimnite si behom 700 ot narast skoro o 100Nm :) je to brutal kopanec
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Gemini vložen 08.04.2015 23:59:01
upraveno 1x, naposled 09.04.2015 00:00:00
14:36:28
22.03.2015
MVM
-> Petr Urban 21.03.15 21:59:32: U toho motoru na "brzdě" jsme byli spolu t - a troufám si tvrdit ,že v rámci možností (zejména časových,kdy byla takto zkušebna k dispozici) jsme dosáhli co možná nejlepších výsledků. Jen samotné poctivé zabíhání zabralo "poměrně" značnou část vyhrazeného času. K osazení karburátorů se zde vyjadřovat nechci - to proberem s Urbim. 4 6
14:21:16
22.03.2015
vhml
-> Petr Urban 22.03.15 13:19:48: hlavně mi až následně došlo, že malej předstih by naopak dělal bohatost vyšší.
14:18:23
22.03.2015
Evž@
-> Urbi: tu F11 bych zkusil na tvém místě.Přes lambdu sem to nikdy neměl ale troufnu si říct že pro 1,3 bude lepší ta F11
13:19:48
22.03.2015
Petr Urban
-> vhml: No dovol 19 A myslíš že +- 3st. v horním pásmu by ovlivňovalo lambdu ? Já vím že ne... Předstih mám právě ještě nižší než by motor zvládl, tzn. je tam ještě i rezerva na výkonu, ale nechci riskovat bez kovaných pístů.
upraveno 1x, naposled 22.03.2015 13:21:09
11:18:44
22.03.2015
vhml
-> Petr Urban 22.03.15 10:45:13: a ještě jedna myšlenka. Nemáš chybu v zapalování? Ale předpokládám, že jsi zkoušel v těch kritickejch otáčkách různý předstihy.
11:14:04
22.03.2015
vhml
-> darabos 22.03.15 10:36:52: jak píše Urbi, v takových otáčkách má tryska jen malý vliv.
11:12:22
22.03.2015
vhml
-> Petr Urban 22.03.15 10:42:41: já jsem zkoušel ladit motor na emulzku F11 a nakonec jsem jí nepoužil. Tuším že nahoře to jelo líp, ale v ostatním rozsahu to bylo vlažnější. Ale jen pocitově. Nemám lambdu, takže nevím jestli to bylo bohatší/chudší. Ale vzhledem k tomu, že mám jen jeden karb, tak je to osazení celý dost zvrácený ( dif 32 , 160/155 , F16 , voln. 70, provrtaný klapky, atd. )



U emulzek je ještě důležitá věc rozměr emulzní šachty v těle, popř vnější průměr těla emulzky. Mění se tak celkový objem emulzní šachty a tím i jak se má hýbat hladina v šachtě v závislosti na zatížení. Možná že máš DCOE, který jsou trochu jiný, bylo jich mraky typů a může mít tenhle rozměr jiný.



Jinak na nějaký hlubší rozumy o Webrech musíš na americký fóra. Zatímco co v Evropě to už ,,nikdo" nejezdí, v Americe je to stále ještě výkřik techniky.
upraveno 2x, naposled 22.03.2015 14:21:52
10:50:55
22.03.2015
m8rinek
-> Urbi: Je zvláštní, že to na takhle skokově změněnej vzdušník nereagovalo... Rozprašovač jinej defakto sehnat nelze, takže jedině zkusit polaborovat s emulzkama, ale tuhle oblast nemá probádanou defakto nikdo... Někde jich hrst posbírat a zkoušet...
10:45:13
22.03.2015
Petr Urban
-> darabos: zbohatlo hlavně dole, ale i nahoře jen o maličko, dejme tomu tryskou cca 132 bylo nahoře 0,89 lambda, ale pod 4000ot. se ten moor vyloženě uchcával na 0,70 až 0,75 lambda a to už je zle - krouťák vůbec odspodu nebyl a smíval se mazací film z válců.... jako vechno nasvědčuje nevhodné emulzní trubici...ale když dám "chudší" skrz spodní pásmo, nezchudne to i nahoře.... napíšu ti jinde... Dík.
upraveno 1x, naposled 22.03.2015 10:46:18
10:43:41
22.03.2015
Bery
-> darabos: Václav nevi,nebyl tam.

musim rict,ze se tesim na dalsi motory.5
10:42:41
22.03.2015
Petr Urban
-> vhml: 4,5 jak většina, jako chtělo by to 4 nebo i 3,5, ale kde to chceš sehnat... daves má jen 4,5 a ještě za 1400,-/ks Ano vzdušník 155 mi ničím nepomohl, bylo to stejné, naopak o maličko horší, mezi 5-6 tis. to ještě více zbohatlo, ale vršek byl ještě maličko chudší. Otázkou je spíše co zkusit za vzdušník F11, F15 ? Sice je psané že na vrcholu otáček ovlivňuje hlavně vzdušník bohatost, ale není tomu úplně tak... nevhodně zvolená emulzní trubice ovlivní celé použitelné spektrum. Tady je hlavně zase zajímavá věc.... set up co vím že funguje na dalších x autech, tady není úplně to nejlepší a motor reaguje na osazovací prvky trochu jinak než jsem zvyklí. Tzn. má někdo vyzkoušenou emulzní trubici F16 vs F15 či F11 přes lambdu ? asi těžko co ... já to kdysi testoval a nezapsal jsem si výsledky 8
10:36:52
22.03.2015
darabos
-> vhml: ako to reagovalo na vacsiu benzinovu trysku?
07:39:47
22.03.2015
vhml
-> Petr Urban 21.03.15 22:04:53: když dáš ten vzdušník 155 tak to nahoře ještě víc zchudne? Jakej máš vedlejší difuzor ( rozprašovač ) ?
22:04:53
21.03.2015
Petr Urban
Je ale maličký problém s naladěním webrů 40 DCOE, tlak paliva 0,20 až 022 bar přesně na přetlakáči i v maximu výkonu, dif. 33, tr. 130, emulzka F16, vz. 170. Jde krásně vidět jak lambda chudla, šel krut/výkon dolů a tedy přišel jsem o to vidět 100kw, které tam stejně ve vyšších ot. jsou i tak. Motor totiž jel na zajížděcí olej, byl sotva "sedlý" po hodině zájezdu a já se bál ho přetáčet... Kdo mi pomůže vyřešit bohatost aby dole bylo chudší a nahoře bohatější, vzdušníky 155 nepomohly vůbec, paradoxně naopak, tomu řeknu takové tenzum informací že to nedá.... testoval jsem toho mraky, mám 20 grafů.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 21.03.2015 22:04:53
upraveno 1x, naposled 21.03.2015 22:05:37
21:59:32
21.03.2015
Petr Urban
Základ Škoda 136, 1289ccm, h-ojnice, webry 40 DCOE přes hlavu, výfuk 4-2-1 + příčný výfuk

kompletně má stavba, bržděno v laboratořích - tedy celkem důvěryhodné hodnoty
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 21.03.2015 21:59:32
22:05:50
16.01.2015
Šediváček
Aby se neřeklo že nic nepřidáme
Dynoing Barbie Power Wheels


tak si dávejte bacha až budete brzdit ty svoje nadupaný káry 3
Extreme Tyres