skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
Techak kitovejch klik se delalo nekolik typu resp se behem let vylepsovaly. U prvnich modelu bylo slabe misto hned vedle ojnicniho loziska a uz z principu presne na tomhle miste u setrvaku. Preventivne se to menilo po jedne sezone. Pozdejsi typy klik byly trosku jinak obrobene uz se preventivne nemenily. Kdyz to pomerime napriklad s dnesnim doporucenim pana Cepka, ze klika Facko/Felda se ma v jeho ostrem motoru menit kazdych 400 ostrych motohodin, tak je tohle pri nasem uzivani prakticky nesmrtelne. O malem kitu ani nemluvim. Tam to s H ojnici a lehkym pistem pri spravnem poskladani a udrzbe je nesmrtelne.
-> MVM: Jasné ona totiž v tom místě není taková zúžená jako tyto, tak mě to zajímá. Preventivně se měnily a šly do trhu, kde jezdí možná do teď autokros ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> jate-line: To už ti přesně nepovím protože jsme jezdil formule kde byla 1,3 a 1,4. Ale ve stejný roky se jely ještě pickupy jako MMČR. Tak vím že kluci v půlce sezony dávali nový klikovky preventivně. U setrváku je typický místo ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MVM: Kde praskají freestylové kliky(jsem právě ještě neslyšel pokud nedošlo k jinému defektu a tudíž prasknutí)? Klasika v místě posledního oka před setrvačníkem? Jako tady třeba tato fábiácká?
-> Martin120L: mám dotaz, kolik km ten tvůj motor najezdil, díky
-> aceboss: to nevadí....ale těch 55kw je pěkný
-> Evž@: Tak se omlouvám, ale protokol jsem ve své složce nenašel a ani nevím kde mu může být konec.
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MVM: jEN lehce se do toho vložím. Můj motor by l postaven p. Čepkem v roce 97 a od té doby jezdil bez jakýchkoliv problémů. Motor byl postaven z nových dílů, nový blok ,klika kovaná , velké vložky vrtal se blok, nová hlava atd . Motor stál v té době opravdu raketu, protože bylo vše drahé a těžko sehnatelné. Za celou dobu co jsem sním jezdil jsem dělal jen ventilové vůle, synchrotestem Webry, kontrola zapalování ,od doby co jsem dal Bosche tato starost odpadla. Samozřejmě byl bezkontaktní. Jo a vyměnil jsem rozvody. Motor je ve stále dobré kondici i u nového majitele a je sním max. spokojen. Motor točil dle otáčkoměru VDO 7 300- 7500, pak už jsem neměl to srdce. Sám bych nikdy nedal do bloku přetočené vložky 75,5 na 78 mm. Hlavně né od Šotoly. Měl jsem tu čest vidět motor od CHovance pro p. Petra Doubka který byl zrovna u p. Čepka. Byla 1500 s převrtanejma vložkama a bylo po něm. Začínalo se od znova. Měl málo najeto, pořád problém voda olej. Asi stačí. Pište mě raději do schránky.
Když se tu pořád řeší ty 1,5ky .. Je pravda že zeslabení vložek není nejšťastnější řešení (byť funkční) - ovšem podobně rizikový jsou -freestylový klikovky .. který už mají jistě překročený cykly a rády praskají. Takže životnost dílů bych dával do jiných témat a ne ke grafům - zbytečně to zavádí od tématu a rovněž defekt motoru může být neprávem spojován s motorářem.. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Jejda asi bych měl začít shánět druhý motor když ta moje 15ka nevydrží, protože je od p. Chovance a ne od p. Čepka.
Tak to přeci nefunguje a všichni to víte.........jsou v tom desítky aspektů, které určují kvalitu motoru, jmenovat nebudu to je všem jasné, které to jsou.
Tak to přeci nefunguje a všichni to víte.........jsou v tom desítky aspektů, které určují kvalitu motoru, jmenovat nebudu to je všem jasné, které to jsou.
-> aceboss: sice je to zas 1,3...ale pětikanál tak to sem šoupni :)
-> Evž@: Já mám někde 130 lehce upravenou s tuším s 55kW měřenou na válcové brzdě v eRku.
Nemá tu někdo odrbžděný nějaký motor do 1200 cm? pro mnohé je to asi pasé ale zajímalo by mě to.
-> Tuner#2: Mě zase mrzí, že Tě vidím se zbytečně dohadovat. Přijde mi, že se tu snažíte navzájem pošpinit a přijde mi to škoda. Už to přestává být o tématu, ale o osobních problémech a neschopnosti povznést se nad to. Nechci se stát součástí toho kdo, kdy, kde a komu. Jen říkám svůj pohled na věc. Neznat Tě osobně, asi bych měl dost jiný názor.
Každopádně se těším na příští víkend.
A to je asi tak všechno co k tomu řeknu.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Každopádně se těším na příští víkend.
A to je asi tak všechno co k tomu řeknu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Schwarz, Křenek,Lešinský,Chabr,těc
h jmen je spousta .. bohužel s od té doby už je mnoho let
(Ok.já to chápu..pozn.k těm 1,5)
(Ok.já to chápu..pozn.k těm 1,5)
-> Vrba 19.12.14 13:34:21: Bohužel ale převrtané vložky nabízí pořád řada lidí...
-> Šediváček 19.12.14 21:49:54: Vzhledem k tomu, že mám další e-mail, kde ješě stupňuješ své "nasazení", tak nějak nevím co má být tohle za gesto...
-> Eidy 19.12.14 23:33:58: Kde jsem zase překročil čáru? Snažím se diskutovat zcela slušně, ale jak bylo i včera vidět u m8 je to marný, je to marný. I slušná otázka se dá obrátit proti mě a ještě mě nařknout z toho, že jsem útok začal první... Mrzí mě, že i Ty to tak vidíš...
-> MVM 20.12.14 08:45:16: Souhlas se vším a hezky napsáno. jen bych měl poznámku, že jsem nikde nepsal, že v ČR je jen jeden dobrý motorkář, to je nesmysl a bylo to pouze ve vztahu k většímu objemu a dlouhodobým zkušenostem s výdrží takových motorů. Když jsme u té NF, neříkají Tě něco jména Schwarz a nebo Šťastný? To jsou pánové co se u NF točily taky z mého okolí.
-> Šediváček 19.12.14 21:49:54: Vzhledem k tomu, že mám další e-mail, kde ješě stupňuješ své "nasazení", tak nějak nevím co má být tohle za gesto...
-> Eidy 19.12.14 23:33:58: Kde jsem zase překročil čáru? Snažím se diskutovat zcela slušně, ale jak bylo i včera vidět u m8 je to marný, je to marný. I slušná otázka se dá obrátit proti mě a ještě mě nařknout z toho, že jsem útok začal první... Mrzí mě, že i Ty to tak vidíš...
-> MVM 20.12.14 08:45:16: Souhlas se vším a hezky napsáno. jen bych měl poznámku, že jsem nikde nepsal, že v ČR je jen jeden dobrý motorkář, to je nesmysl a bylo to pouze ve vztahu k většímu objemu a dlouhodobým zkušenostem s výdrží takových motorů. Když jsme u té NF, neříkají Tě něco jména Schwarz a nebo Šťastný? To jsou pánové co se u NF točily taky z mého okolí.
-> Bery: Děkuji ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nevydrží. I kdyz mame pripraveno na záložní motor,tenhle soucasny jde na repas. Uz jsme auto trochu otestovali,takze pripravime se na konkurenci a porad se chceme vozit.tak jen vymenime kliku...vymenime ojnice....hodime nove rozvody,olej cerpadlo..mame pripravenou jinou hlavu a vacku.prehonujeme mozna vlozkya bum,co vam zbyde stareho?motor jede druhou sezonu,najeto cca 2000 km, z toho 600ostrych.
Muzu vam rict,ze takhle jsem sveho konicka vyhrotit nechtel.a to se bavime jen o motoru.ze zbytek auta je taky ne repas nemusim zdůrazňovat.
Jedu ted pro rapida,v lednu ho vezu na vyramovani.diky 10ti dnum v posteli nestiham.tak stasne a vesele![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Muzu vam rict,ze takhle jsem sveho konicka vyhrotit nechtel.a to se bavime jen o motoru.ze zbytek auta je taky ne repas nemusim zdůrazňovat.
Jedu ted pro rapida,v lednu ho vezu na vyramovani.diky 10ti dnum v posteli nestiham.tak stasne a vesele
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Bery: Máš zcela pravdu. Ale určitě tak jako já víš že OHV škodovka vytažená do hranice maxima nikdy extra dlouho nevydží. (Já vím že to lehalo +- 40 hodin.) Takovýto luxus měnit motory po 4000km má málokdo - zrovnatak jako využít potenciál takovýho motoru.
Takže správně zbývá vzít kompromis a úměrně k tomu se navýší životnost![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Takže správně zbývá vzít kompromis a úměrně k tomu se navýší životnost
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Dílčím způsobem máte pravdu všichni,pouze chybí najít shodu. Motorář jako takový se tím živí,má nasbírané větší či menší množství zkušeností a setupů motorů.Nezřídka byl přímo na místě s námi v boxech a dolaďoval se motor na hotovo přímo na trati.. Za TO se u něj platí. Ty obráběcí práce a díly jsou v celku zanedbatelné - obzvlášť na škodovku. Ještě je tu jeden vliv a to napojení ( vztahy ne tehdejší fabriku nebo česanu) kde buď za čssr pracovali nebo měli kontakty na vývoj. Tihle lidé měli vždycky "Vorsprung durch Technik" Později to rozjeli na soukromo. -Od té doby taktéž začal konkurenční boj s vačkami a pod - zároveň si vzájemně tyto profily vaček začali osvojovat a kopírovat a všemožně kšeftovat. Jediné pozitivum v takovém motoru od kteréhokoliv motoráře je dle mého v tom - že dokáže ihned stanovit kompromis v parametrech,ceně a životnosti. Až s neuvěřitelnou přesností takový člověk trefí parametry už při sjednávání zakázky a taky takové předem definované potom na grafu jsou. Zrovna tak nejlíp ví co a po kolika hodinách odejde a je nutné kontrolovat/měnit. Zrovna tak ví že po 1000km klesne "výkon" o cca tolik% a zůstane na této hodnotě až dejme tomu do 4000km - potom revize. O tom všem v privátních úpavách jen polemizujem a v případě utržení ojnice či jiným defektu konstatujemže to prostě nějak nevydrželo,někomu dříve či později. Zároveň jsu zastánce toho že od uřčitého okamžiku je ten motor/auto odkázaný na čistě závodní provoz - transport na vleku a jízdu v určitým rozsahu.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Jo kuci...Dostavame se z te amaterske sfery.Jako chceme zvyšovat svou životní úroveň,tak zvysujeme uroven u svych koníčků. A pokrok nikdo nezastavime. Nekomu staci dobry soustruh,hoblik a lopata a postavi motor,nekdo jde k motorari,nekdo jen nasloucha zkusenejsim a voli kompromis, ktery jede,ale do zavodniho motoru ma daleko.
-> MVM 20.12.14 08:45:16: A druhá věc je, že o závodních motorech tady 90% lidí slyšelo jen z vyprávění a nikdy s ničím takovým ani nejeli...
O co tady sakra jde? Jeden tvrdí že staví motory doma sám za půlku s krásnýma parametrama. Další potom tvrdí že je v čr téměř jen jeden pořádný motorář. A kvůli tomu se tu málem hádá celá parta jak malí kluci.
Vzhledem k tomu že jsem zažil tři roky Národních formulí jako mechanik - vím že se skoro všichi motoráři sešli (nepřímo) na startovním poli. Jak to komu jelo a kdo měl od koho motor, komu se to kolikrát za sezonu rozletělo a pod si už přesně nepamatuju,taky si lidi stavěli motory sami. Vzhledem TP se dalo i hodnotit podle objemu(hlídalo se to celkem přísně) jak jela 1,3 a 1,4. Uznávám že Čepkovy jely vepředu stabilně. Michl nám taky nabízel motor s ohromným výkonem - ale spolehlivost bídná. (sbíraly se každy body - páč závodů v čr bylo málo Brno,Most,letiště Piešťany)
Někdo jel s jedním motorem celou sezonu,ale kdo chtěl titul jeli jsme třeba dva až tři motory. Kontrola ztráty komprese,jelo se na hranici předstihu,102 Elf Atmo Rally a pod.. Hnalo se do extémů.
Nevím ale proč tolik hádek tady? Že by závist,zlost,rivalita?? Bohužel chcete porovnávat nesrovnatelné a ještě podle grafů. Musel by totiž být přesně specifikovaný parametry motoru a na konci jednotlivý motory zmeřeny na totožným dynamometru. Ona je ještě jedna věc a to stálost výkonu a momentu po určitých hodinách - ne hned po složení. A třeba právě na okruhu a časech bylo znát. Rovněž vhlkost a tlak vzduchu dělal s 1,3 divy jak to umělo jet ... Je toho dost na povídání - ale hlavně Vás prosím - Nehádejme se aspoň o svátcích
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Někdo jel s jedním motorem celou sezonu,ale kdo chtěl titul jeli jsme třeba dva až tři motory. Kontrola ztráty komprese,jelo se na hranici předstihu,102 Elf Atmo Rally a pod.. Hnalo se do extémů.
Nevím ale proč tolik hádek tady? Že by závist,zlost,rivalita?? Bohužel chcete porovnávat nesrovnatelné a ještě podle grafů. Musel by totiž být přesně specifikovaný parametry motoru a na konci jednotlivý motory zmeřeny na totožným dynamometru. Ona je ještě jedna věc a to stálost výkonu a momentu po určitých hodinách - ne hned po složení. A třeba právě na okruhu a časech bylo znát. Rovněž vhlkost a tlak vzduchu dělal s 1,3 divy jak to umělo jet ... Je toho dost na povídání - ale hlavně Vás prosím - Nehádejme se aspoň o svátcích
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Šediváček: Tak za prvý: kdyby moudřejší vždycky ustoupili, tak blbost zvítězí.
Za druhý: Všechny tyhle příspěvky přes někoho mi přijdou dost přizdisráčský.
Za třetí: Některý příspěvky od T2 mi přijdou poslední dobou přes čáru. Ať už tady nebo v jiných tématech. Někdo s takovými zkušenostmi a v tomhle věku by mohl být víc nad věcí.
Za druhý: Všechny tyhle příspěvky přes někoho mi přijdou dost přizdisráčský.
Za třetí: Některý příspěvky od T2 mi přijdou poslední dobou přes čáru. Ať už tady nebo v jiných tématech. Někdo s takovými zkušenostmi a v tomhle věku by mohl být víc nad věcí.
od Vény: Tak pánové dokázali jste to,Tuner2 po e-mailu a teď se "k němu" přidal i Urbi a já končím.......tohle opravdu nedávám a rezignuji,je to lepší,než napsat "román" za jedno odpoledne. "Sám proti všem" opravdu dlouhodobě provozovat nejde a já na to nemám,.....tak snad jenom abych odsud neodcházel jako úplný sráč bych si troufnul říct,...."moudřejší ustoupí" ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Urbi: Já čekal kdo to první práskne
Ovšem sundaných hlav v Parc Fermé (UP) kvůli protestům jsem zažil dost. A tunigáři zase hned narovinu neřeknou že tam je 1,5
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: To víš... normálně rally, kde má být do 1.4 :D ale kde není žalobce, není soudce. Sám jsem na několika zdejších rally viděl 1,5 a né-li více. Ale správné použití je jen pro tuningáře nebo pro hobby otevřené poháry do 1600ccm. Ale je to dobrá varianta pro tuningáře - díky objemu je krut odspodu a není nutno to držet tolik v horním pásmu ot., když se chceš svižně povozit.
Pro jaké závody (třídu) se zvětšuje objem OHV škoda nad 1400?
Chlapi neviem prečo všetci riešite T2.Nevidíte že sa v tom vyžíva.Nereagujte nanho a uvidíte dá pokoj.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: Myslím,že tohle platilo hlavně v době ,kdy se hodně experimentovalo s vrtanýma vložkama at už na zdvihu 72 nebo 78. Dneska je taková uprava vložek překonaná (je lepší dostupnost dílu) a setkáš se už hlavně s v vložkama atypickýma a vrtaným blokem. Po takové úpravě bez oslabení materialu už na tom motoru snad není moc co pokazit alespon co se spodku týče.
-> sep 19.12.14 13:05:53: Já v to nepochybuju... Však Láďa Křeček o tom píše ve své knize ve vztahu k Sedlářovi, který se divil po osedlání továrního auta jak to továrně nejede a že to jde málo točit. Jsou tam o tom dvě stránky hezkého povídání. To nic nemění na tom, že 1,5 motory opravdu moc lidí neumí a o tom celá diskuze je a když se zeptám na jména, tak přijde jen mlžení...
-> Tuner#2: :budeš se divit ale v okolí Zlína je historicky šikovných motorářů dost,jen každý nemá zapotřebí se všude cpát a řešit nesmysly s internetovými všeználky.
-> Petr Urban 19.12.14 10:49:52: Když napíšeš příjmení, tak zcela určitě tu bude mít řada lidí na toho motoráře kontakt a hned mu budou volat... Ach jo, no je vidět, že na moravě co vesnice, to motorář ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2: Nemám zájem na tom aby je otravovali lidi a sami to nechtějí, dávno nežijí z "škodovkářů" a ti jim většinou jen ubírají čas a nervy. Kdybych pro ně nedělal věci, asi by se se mnou nebavili. Ano ... vím jak budeš reagovat
Ale nic to nemění na tvé zaujatosti.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tady se naskýtá otázka kdy je výhodný zvedat objem motoru. Nezřídka se stalo že i motory s menším objemem jely minimálně stejně dobře jako motory s větším objemem.
Bude-li se debata uchylovat ke konstrukci - je potom důležitý nenazývat to "kolik vydrží" ale jaká je životnost jednotlivých dílů. (v tomto případě motoru)
Protože neznám jediný závodní motor který by jel do nekonečna, pokud tedy chci "výdrž" následují revize po km/mth. (Je pravdou že obvykle blok a válce přežijí několik revizí)
Bude-li se debata uchylovat ke konstrukci - je potom důležitý nenazývat to "kolik vydrží" ale jaká je životnost jednotlivých dílů. (v tomto případě motoru)
Protože neznám jediný závodní motor který by jel do nekonečna, pokud tedy chci "výdrž" následují revize po km/mth. (Je pravdou že obvykle blok a válce přežijí několik revizí)
-> Petr Urban 18.12.14 23:24:10: JJ teď mě staví tu Fabii co jsem nedávno koupil a bude to komplet gratis a ještě něco za reklamu doplatí
BTW můžeš ty dva motoráře jmenovat? Pokud vím, třeba Dušan Fišer nikdy do velkého vrtání nechodil, tak mě zajímá kdo tam od vás další nebo to byl jen výkřik do tmy...
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
BTW můžeš ty dva motoráře jmenovat? Pokud vím, třeba Dušan Fišer nikdy do velkého vrtání nechodil, tak mě zajímá kdo tam od vás další nebo to byl jen výkřik do tmy...
-> Tuner#2: Mám tady dva zdejší motoráře co dělali nejen patnácky a motory od nich závodili převrtané od bloku už před 15-20 lety a držely s 150 HP, později i přes 160 Hp ... znáš jednoho předraženého dobrého motoráře a z toho čerpáš celý život, ale vnucovat ostatním takový názory, že je jediný co umí... zaujatost. Po dřívějších zkušenostech s takovými (tvé oblíbené slovo) posty bych čekal že si to odpustíš. To ti za tu reklamu dělá zadara ?
-> MVM 18.12.14 19:30:43: Co vím, tak silné vložky používá ještě Fiedler, ale zbytek to alespoň v letech minulých dělal z origo vložek a to je prostě špatně. Taková vložka se bortí, soudkovatí a nic ten motor nevydrží. Nebylo to myšleno obecně na motory, ale na tyhe větší objemy, kde to problém je.
-> Tuner#2: Dík za vysvětlenou.. Ovšem viděl bych to asi tak že Ty máš dobré zkušenosti s p.Čepkem a máš ověřeno že jeho motor 1,5 drží a funguje. Tomu rozumím - ale formulovat to tak že je jediný bych asi nevrdil s určitým nadhledem. Jednak je to o penězích a druhá věc o lidech. (za prachy máš kvalitní komponenty a poctivou neojetou práci) Další věc je jaký parametry chceš aby motor měl a k jakýmu užívání - Protože pokud budu ohrkávat motor s velkou vačkou na ježdění do práce - vydží pramálo.
-> MVM 18.12.14 17:45:30: Tak třeba Martinovo120 motor jezdil napřed v RSu (někdy od let 97/98 na srazech jako Mělník, Štílec) a jezdí v podstatě dodnes už u nového majitele a že to Martin nešetřil. Stejně tak motor z grafu je poskládaný už nějakou dobu a mechanicky funguje bez problému... Na druhou stranu znám řadu patnáctek (nemyslím ty dvounohé :)) co se chovali jak děvka a majitelé měnili těsnění pod hlavou jak na běžícím pásu a nikdy to nefungovalo víc než sotva půl sezóny a je jedno zda to stavěl Muck, Chovanec a nebo šteftař z Ledče. Čepek s tím má prostě zkušenost z dob, kdy to dělal pro pick-upy freestyle a spolu s autospektrum ML (které tohle už ale dávno nedělá) a prostě nemá konkurenci nehledě na to, že jako jeden z mála rozvrtává blok a dává silnější vložky.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.12.14 16:33:55: Můžu vědět co se skrývá pod pojmem "vydrží" ? Taková dnešní patnáctka
Budem-li ovšem debatovat o motorech a ne o dorostenkách..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 18.12.14 14:43:53: To by mě zajímalo, co by jsi chtěl o motoru vědět víc? Myslíš, že Tě napíše průměr kanálů, jaký a z čeho tam má ventily a nebo bude ukazovat spalováky? Myslím, že v popisu je toho dost...
A ohledně 15tky je to tak... Ale to bys musel znát historii a taky jak dopadají motory od jiných motorářů.
A ohledně 15tky je to tak... Ale to bys musel znát historii a taky jak dopadají motory od jiných motorářů.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.12.14 14:39:11: nenech se vysmát, že nikdo jinej 15tky neumí...
Popis jsem si přečetl, šlo mi o další detaily mimo popis...
Popis jsem si přečetl, šlo mi o další detaily mimo popis...
-> vhml 18.12.14 09:35:21: Staci se jeste jedou poradne podivat. Mas tam jak objem, tak kp, tak krmeni a vyfuk. Motor je od pana tovarnika Cepka... Ostatne on nikdo jinej patnactky co vydrzi neumi...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.12.14 22:18:18: Moc pěkný. Co to je za motor?
-> Tuner#2: Ovšem že ano. To neříkám že jsem jediný kdo má tabulku probůh
- pouze jsem reagoval na tu nepřehlednost odečítání hodnot z grafů (to jak kdo to dobře vidí a pod) a názorně přiložil k mýmu grafu i tabulku.
Hlavně v klidu nebo to do svátků bude zamknutý![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Hlavně v klidu nebo to do svátků bude zamknutý
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petr Urban 17.12.14 07:05:44: Ty těm tvým namistrovaným příspěvkům na Vénu říkáš jak?
-> MVM 17.12.14 17:00:02: Takové měření tady pár lidí má v kartě aut, to není nic nového: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2014-04 -13_19-32-36_30.jpg
-> MVM 17.12.14 17:00:02: Takové měření tady pár lidí má v kartě aut, to není nic nového: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2014-04 -13_19-32-36_30.jpg
-> MVM: Hezká tabulečka i ty hodnoty v ní.