Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1601 až 1650) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
12:56:49
27.02.2014
-> elbacil: : otázka byla, jestli je 100 kg rozdíl málo ? když jsi psal "A mi nehovor že su tu medzi skodulami také priepastné rozdiely vo váhe"

tak mě zajímá, co znamená propastný rozdíl ?
12:23:02
27.02.2014
elbacil
-> MVM 26.02.14 20:04:12: Hlavne že sme sa nakoniec zhodli.Dufam že tento post zostane nadalej taký plodny.6 -> T 26.02.14 20:42:41: Sto kilo je asi jedna sekunda na zrychlení.5 -> MATTESS 26.02.14 22:00:59: ked si si nevšimol tak aj ja som totalne mimo.4
22:00:59
26.02.2014
MATTESS
-> elbacil 26.02.14 19:51:22: lépe si projdi karty aut tady. Tvrdit, ze tu mají všichni stejne skodovky je totálne mimo
20:42:41
26.02.2014
-> elbacil: : je 100 kg rozdíl na autě málo ?
20:04:12
26.02.2014
MVM
-> elbacil:

V pohodě 4 Jen jsem chtěl říct - jak poznáš komu to jede líp nebo to jen postě líp umí. Ty nejspíš píšeš o sprintech a já o rally nebo okruzích. A profi sem netahám..
19:51:22
26.02.2014
elbacil
-> MVM 26.02.14 17:56:40: Ako som už písal jazdím triedu street.Je tam určeny objem aj váha a dalšie prkotiny.Každy sa može takých pretekov zučastniť.Tu maju všetci v podstate rovnaké skodovky a čím by sa mali chváliť,kdo má odkoho vačku alebo aký má výfuk?A mi nehovor že su tu medzi skodulami také priepastné rozdiely vo váhe .V podstate máš pravdu s tym sutaženim ale nie na amaterskej urovni.6
17:56:40
26.02.2014
MVM
-> elbacil: Buď chce vyniknout jezdeca potom musí mít všichni stejný auta. A nebo určíš objem a hmotnost,případně jiný rozměry a vznikne z toho např(dnešní F1) Pak se může po závodě brečet že ten či onen má lepší auto / nebo že ten je lepší než ten druhý. Závodit můžeš buď na pozice v cíli,a nebo na lepší čas na 1 kolo...
10:51:00
26.02.2014
Jozka
-> Čokin: 52 52 52
10:43:19
26.02.2014
elbacil
-> Čokin 26.02.14 10:05:15: Nikdy som to nepokladal za doležité dat sem moj črep.Su tu ovela lepšie spravené autá.A odradilo ma aj to že ked som sem prišiel prvý krát tak jeden medzigalakticky génius začal okamžite kritizovať že mám všetko zle.1 -> MVM 25.02.14 20:12:35: Preteky barsjakého druhu ,nielen aut sa deju preto aby tí lepší vynikli.A vždy sa najde niekto kto má nejaku vyhodu.Tu máme všetci zhruba rovnaké autá či už váhovo,vizualne a konštrukčne.Tak prečo by sa nemohlo porovnávať?Predsa nie je tu žiadny nissan ,honda , ferrari.Aj ja mám na aute seriovu hmotnosť,jazdím s tým street kde komisári kontroluju váhu auta a predsa nemám problém porovnávať sa s bársjakým inym autom7
10:05:15
26.02.2014
Čokin
-> elbacil: Můžu dotaz mimo téma? Proč nemáš kartu auta? Není to nic osobního jen mám ve zvyku se první každému mrknout na auto než se sním pustím do diskuze....prostě člověk zjistí tak nějak s kým má tu čest......
20:53:31
25.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 25.02.14 12:00:03: Tak holt ještě jednou pro ty zabržděný... Auto jsem si stavěl sám (nebo máš snad pro své tvrzení nějaké důkazy?) a nemám ho na pretěky a už vůbec ne na nějaké vesnické sprinty. Auto mě komplexně funguje velmi dobře a to i přesto, že mám uřezané pružiny což byl opět jeden z tvých bolmotů co si nikdy nevysvětlil...



-> MVM 24.02.14 21:05:06: O nic. A problém nemám, pokud to půjde a udržím se, pokusím se nereagovat. Nicméně s posledníma postama souhlas. 4
20:12:35
25.02.2014
MVM
-> elbacil:

Tak jsem to nemyslel. Ale ani dva amatéři nemusí mít stejná auta a motory.. Jak chceš potom porovnávat?
20:02:18
25.02.2014
elbacil
-> MVM 25.02.14 18:10:24: Dobre , máš pravdu,skoro.Nemožu predsa všetci profesionalne sutažiť.Ja som myslel aspon nejaké tuning alebo amaterske preteky.Potešia aj také výhry.-> Petr Urban 25.02.14 18:00:15: Aj ty máš pravdu ale nechápem (chápem)prečo nechceš prezradit konfiguraciu motora.Asi preto prečo som aj ja už nedal druhy graf.1
18:27:39
25.02.2014
koko
-> MVM: 52
18:10:24
25.02.2014
MVM
-> elbacil:

Závody jako takové jsou k poměřování úplně k ničemu. Pokud se ovšem nejedná o závody pohárový(cupový) - kde všichni jedou se shodnou technikou. Shodnou100% a technickýma komisařema hlídanou. Jakmile je cokoliv z toho jinak - nejde srovnávat nic. --vrátíš se na okruh kde jsi minulý týden jel čas a dnes se na něj nedostaneš - běžné. 4
18:00:15
25.02.2014
Petr Urban
-> elbacil: Možná by bylo lepší to zase zklidnit a řešit technické věci, místo šulínkových. Nepoměřuje se člověk podle motoru v škodovce nebo umění někoho urazit nebo malým šulínkem přechcat.
12:00:03
25.02.2014
elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.14 20:12:41: svoju genialitu by si mohol podložiť aspon nejakými výsledkami.Auto si vie dať postaviť bárskdo,nejaké preteky vyhrať už je horšie, takže= O 3
21:05:06
24.02.2014
MVM
-> Urbi: Děkuji za podporu -> Tuner#2: Nevím o co ti jde? Máš problém?
20:12:41
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 24.02.14 18:59:56: To máš pravdu, že tvoje výkřiky do tmy už nikoho nezajímají, ani v jednom případě jsi nepodal vysvětlení a koukám, že v tom stále pokračuješ. Takové posty ("rady") jsou pro někoho kdo se nevyzná dost matoucí a horší než nějaká hádka...



-> Petr Urban 24.02.14 19:24:31: Nevšimnul jsem se, že bych MVM urážel (pravda prý to umím aniž bych si toho všimnul 40). Pouze jsem reagoval na post 22:03:43 23.02.2014 a už jen z těch uvozovek a textu samotného to na mě čiší... Ale slibuju, budu příště zase počítat min. 3x do deseti (uvidíme zda se dostanu na číslovku 30 prý tak deleko v kuse neumím) a pokud to nepomůže tak to zkusím znova. To, že to tady čtou i jiní moc dobře vím, ostatně zrovna včera jsme si o tom psali s Dedlou...
19:42:07
24.02.2014
Petr Urban
-> elbacil: O parametrech k motoru nemohu mluvit a graf jsem musel shodit.
19:24:31
24.02.2014
Petr Urban
-> Tuner#2: Vůbec nechápu o co ti pořád s těmi urážkami jde. -> MVM: chtěl něco k tématu, nemůže vědět že je tady každý prudce inteligentní. Nechtěl chytračit, nemá důvod narozdíl od jiných ! Je profesionálem pracujícím dlouholetě v motorsportu a sakra něco ví a umí, nepotřebuje si prodlužovat šulínka nějakými řečmi zde nebo že někoho umí urazit jako ty.



A my ostatní bychom měli být rádi za takového člověka s praktickými znalostmi, protože by tady ani přispívat vůbec nemusel a to by možná pro ostatní normálně myslící mohla být škoda ! A kdyby jste tušili kdo toto téma z nevirtovského prostředí čte a co jsou to za zvířata z oboru co se tomu smějí, asi by jste se divili kolik jich je..... Ono totiž tyto stránky vyjíždí na googlu pod různými vyhledávanými věcmi celkem nahoře.
upraveno 1x, naposled 24.02.2014 19:33:11
18:59:56
24.02.2014
elbacil
-> dragon_cb_cz 24.02.14 13:32:06: *3 Netreba riešiť skoro všetky témata skončia takto, všetci proti všem.A o čom by sme sa potom bavili.-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.14 13:28:11: čo chceš stále dokazovať? kašli nato, nikoho to nezaujíma.Pridaj svoju skusenosť a nerieš či sa to niekomu páči alebo nie,je to tvoja skusenosť.4
17:36:04
24.02.2014
Nwkt
-> dragon_cb_cz: No mohl, ale sotva to stíhám sledovat 3 navíc půl příspěvku je k tématu, půl ot, dva k tématu, dva mimo ... to je pak těžký
13:42:01
24.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: 3 4 5
13:32:06
24.02.2014
dragon_cb_cz
Nemohl by to prosím nějaký moderátor přesunout do vhodného tématu? Třeba "všichni proti všem, o ničem" ?
13:28:11
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 24.02.14 13:12:50: Nějak jako vždy tvůj post nechápu. Kdybych tomu nerozuměl, tak asi nevím co je pilový diagram a jak se jednotlivé převodové poměry počítají. A co se týče stavby motorů a převodovek, tak na to mám přece mechaniky. Alespoň ty jsi to tady tvrdil a nebo se z toho vylžeš jako z převodovek a kol na sprintech či "zničení" pružiny, když jí říznu o závit?
13:25:00
24.02.2014
Jozka
-> elbacil: Jedna technická otázka - kolik tu znáš lidí ?
13:12:50
24.02.2014
elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 22:09:09: To píšeš o sebe?-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.14 12:15:43: A ty si postavil aspon jeden motor alebo prevodovku.Tak nemudruj.Takých teoretikov je tu zopár a MVM to podal dobre lebo 99 % ludí tu nevie o prevodovke nič.Aj ja patrim medzi nich .Napíšem to sem hned ušetrím ti čas.1
12:15:43
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.02.14 08:23:58: Však já to taky neberu osobně, ale obecně a i jsem to tak napsal. Vidím, že reagoval na Dušana, ale stylem jak kdyby tady nikdo nevěděl, že převodové poměry se mění jak SP, tak i jednotlivými koly v převodovce.
08:23:58
24.02.2014
Eidy
-> Tuner#2: nevím o co ti jde. MVM není nijak osobní a jen poukazuje na fakta. Každému to být jasné nemusí že stejného pilového diagramu lze dosáhnout s různým SP.
22:09:09
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 23.02.14 22:03:43: No ještě, že jsi nám to napsal... Myslím, že pilový diagram převodů viděl a zná každý kdo má byť jen trochu upravenou Škodovku a zalistoval zcela základním čtením jako jsou podvozkové úpravy L/A. Ale už chápu, proč si s p. Urbanem, tak rozumíte.



-> elbacil 23.02.14 20:28:59: Ne víc než člověk co jednou tvrdí to a podruhé ono 4
22:03:43
23.02.2014
MVM
-> Dušan:

Tak sice všichni tady "vědí o co jde" Ale 3,9 je pouze část převodovýho poměru (ic = ip x is)
21:57:30
23.02.2014
Dušan
3,9 je na takove to domaci hrkani 3
21:47:08
23.02.2014
elbacil
-> MVM: máš pravdu.Moj strýko (už neni medzi nami)mal na formule easter rozne druhy prevodoviek.Podla toho kam išiel tak podla toho dával prevodovky.Farbou mal napísane na prevodovke na ktorý kopec patrí.Jeden rekord drží dodnes na babe ale z opačnej strany,od perneku.
20:28:59
23.02.2014
elbacil
-> Tuner#2: si trapny 1
19:42:02
23.02.2014
MVM
Neexistuje vyloženě "okruhová" čí jiná taková nebo maková. Buď jsou jasně stanoveny převody (pravidly,homologací) a nebo je to seriová. Každý okruh se jezdí s více či méně odlišnými převody,které se - pokud je to umožněno - mění dle podmínek a situací. I soutěžní nebo převodovka na "kopce" se různí nelze jednoznačně říct "jaká bude"
19:07:31
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 18:25:55: To jsou zase data 3 Okruhová převodovka se pozná podle toho, že dala 220? Tady je klasika SP 3,9 a dala 232km/h to se teda taky počítá jako okruhovka? img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../051_2007-05- 29_13-04-31_34.jpg



3
upraveno 1x, naposled 23.02.2014 19:07:52
18:25:55
23.02.2014
elbacil
-> Petr Urban 23.02.14 12:46:49: Mal som dávnejšie aj ja jednu okruhovu prevodovku.Dala asi 220 ale som ju potom predal lebo mi zavadzala.Teraz to lutujem lebo by som za nu dostal aj trojnásobok.Chodím už len sem tam na šprinty a tam mi stačí aj obyčajná.Páči sa mi aj ten graf skoro ako moj.Aká je konfigurácia toho motora?Parametre su vynikajuce nato že je len jeden karbec.
16:07:50
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 15:43:38: Staci tady zalistovat na stranu 7 4
15:43:38
23.02.2014
elbacil
-> Tuner#2: Apropo ,píšeš len to čo tebe vyhovuje.Daj odkaz kde som pisal že prevody nehraju rolu.Ti si to len vytrhol z kontextu tak tu netrep.1
13:01:44
23.02.2014
MVM
Dost podstatně jsou delší okruhový převody oproti soutěžním.Já jsem se setkal s dlouhým čtyřkvaltem Hewland typ LD a velice pružným motorem Nf. Oproti "nám" s nabroušeným Nf a pětikvaltem Hew.LD ušetřil tzv.jedno přeřazení a čas na kola byl srovnatelný. Právě s "pružným" motorem šlo i v nf 1300 hodně získat např.na pevném startu - zbytek se jezdí 4/5 max 3. Navíc z hlediska dynamiky a průjezdu zatáčkou je vhodnější (rychlejší) v otáčkách Mt max

Rally auto musí zvládat výjezdy z vracáku,retardérů a pod. Maximálka bývá i tak kolikrát omezena otáčkami motoru.

4
12:52:11
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 12:34:16: Treba proto aby se na jednicku dalo i jezdit vyjma rozjezdu. Takze v rallye treba prujezdy vracakem a odjezd z nich je na jednicku, coz by u serie neslo. Bud by jsi jel pomaleji a nebo dusil dvojku... Ale jak rikam, tobe to asi nevysvetli nikdo.
12:34:16
23.02.2014
elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 11:57:08: Pane vševedouci Tunere prečo sa dávaju dlhé jedničky ,nemožu tam ostat sériové?1
12:23:52
23.02.2014
vhml
-> MVM 22.02.14 13:24:50: tak vzhledem k předpisům pro ty motory jim stejně nezbývá nic jiného než to mít nahoněné v úzkém pásmu vysokých otáček.
11:57:08
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 11:40:24: vsechno je to o sladeni celku. Kdyz k tomu budu mit kratce poskladany sekvencni 6q s dlouhou jednickou, tak muze byt motor klidne formulovych parametru jedouci v uzkem rozsahu otacek, ale tezko to vysvetlovat nekomu, kdo tady tvrdi, ze prevody a kola nehrajou roli...
11:40:24
23.02.2014
elbacil
-> Petr Urban 22.02.14 12:44:09: Takže chceš povedať že pružnejší motor je lepší na rally?
13:24:50
22.02.2014
MVM
-> Urbi:

1 Protože jsme "prý" spojenci - nezbývá než souhlasit 4 Jen je potřeba pootknout,že dnešní trend rally už kopíruje okruhovou charakteristku,čímž motory(např. S2000) jedou rovněž v malým rozmezí použitelných otáček. (typické pro atmosferické motory)
12:44:09
22.02.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Jo. Pro průběh kroutícího momentu pro rally motor je určitě lepší zdvih nad vrtáním.
11:23:46
22.02.2014
Šediváček
-> Urbi: Ano 4 a když tohle všechno uděláš jak máš, tak webery umí fungovat jak chce řidič a ne, aby se řidič přizpůsoboval weberum 6

PS: ta 1,4-ka co si dal graf, to je zase fábka co?
10:15:10
22.02.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Spojku a plyn v autě máš ? Samozřejmě je důležité mít správně seřízený volnoběh a přechodový systém, protože strašně moc "wébristů" má toto úplně mimo mísu a pak se motor uchčije na startu nebo se diví proč dole auto nejede a nechce se sebrat do otáček. Jak bylo řečeno, spousta lidí má ty webry jen nandané na auto a řeší maximálně hlavní směšovací systém, přitom je nutné se věnovat úplně všemu pro správnou funkci.
Extreme Tyres