Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1651 až 1700) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
00:31:32
22.02.2014
Šediváček
-> Urbi: Tak to jo 6 A nějak se přece na startu musíš rozjet 1
17:47:49
20.02.2014
MVM
Použitím rovnotlakých(CV) karbeců kde se průměr "difuzoru" plynule přizpůsobuje zatížení má vliv na plynulejší průběh hodnot motoru,bez propadů. Koncových parametrů max.výkonu by měl "správně" naladěný a zvolený DCO E/SP dosáhnout bez problému taktéž. Problém bývá v tom,že je to poměrně finančně náročnější a nikdo neřeší drobné nedostatky v naladění. Spoustě lidí jedou v autech Webry "nějak" - protože jim to někdo takto naladil a řekl " teď už je to dobrý " 5
12:50:25
20.02.2014
Jozka
-> Čokin: Můžou být ještě dobovější.. na plochodrážních Eso se jezdilo už ve koncem 60tých..4
12:28:33
20.02.2014
Čokin
-> elbacil: Tak motokarbce mohou být také dobové........na hondy CB se osazovali od roku 1970, ale chápu, že dobové je myšleno originální závodní nebo originální replika. Naštěstí u toho mého paskvilu je to úplně jedno 3
11:05:41
20.02.2014
elbacil
-> Petr Urban 19.02.14 22:52:33: Motokarb určite vyhraje nad webrom.Vlastné merania to dokazuju.ale presne ako píšeš na dobové autá patria jedine webery.A ešte niečo, nereaguj na niektorych špecialistov nemá to cenu.Bav sa.1
09:39:03
20.02.2014
Petr Urban
-> Šediváček: kw a Nm, očekávané bylo více, bohužel už jsme sebou neměly dost věcí pro testy a veškeré výfuky i svody byly škrtidly. Testovali jsme to i v nižších ot., ale né automatickým testem. Webry byly hodně bohaté dole a neměli jsme sebou dostatek věcí k opravě. To se doladí přes lambdu až v voze, kde se také zjistí zda motor v reálném provozu funguje tak jako na brzdě 4 Kdo v závodním provozu jezdí pod 3500 ot., buď neumí řadit nebo má významně na prd převodovku.
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 17:46:55
00:24:06
20.02.2014
Šediváček
Na měření určitých částí těla stejně nemáme cejchovaný metr 1



-> Urbi: Pěkný hodnoty, ale nevím, jestli to sou kW nebo HP? A proč je to brzděný od 3500ot? Pod tuhle hranici musí motor taky jet a pak může být problém, jak psal Jateline.
22:52:33
19.02.2014
Petr Urban
-> Čokin: Z mého pohledu co se týče průběhu křívek, doufám že motokarb. nad webry vyhraje, což je předpokladatelné z konstrukce, budu snad také testovat na jednom motoru v jeden čas. Ale zajímá mě výkonová špička u čeho bude větší, bohužel to nebude zcela objektivní kvůli nestejnému sacímu svodu.
22:49:36
19.02.2014
Petr Urban
-> Tuner#2: Úplně jsem čekal kdy to napíšeš, divím se že až teď. No těm co chtějí věřit, ať věří a ti co nechtějí, tak ať, je to jejich boj. Můj ne....je mi to úplně jedno a usmívám se. Větších zvířat z oboru bylo na brzdě dost a včetně mě všichni valily bulvy, protože to nikdo z nás ani v nejmenším nečekal.



A aby to bylo teda i pro všechny přínosné, nejen pro výsměch jednotlivce z davu. Myslím že hlavní rozdíl v přínosu byl v absolutně přesném předstihu pro všechny válce, kdy já si hodiny hrál s vychytáváním byť nového rozdělovače, který ale neběžel přesně, což řeším neustále. Tzn. kde rozdělovač pana Čepka za 5000,- byl naladěn přesně pod hranici detonací, mohlo také znamenat že nějaký válec střídajíce v pořadí, jde už do detonací a další jsou ještě pod svým výkonovým maximem. Toto bylo vidět na stroboskopu kdy můj rozdělovač blikal přesně do jednoho místa, což jsem také vůbec nečekal jak přesně, ale metoda na kterou jsem si přišel, se mi na brzdě teď potvrzuje a to značným způsobem viz. můj nafingovaný a vymyšlený graf a jeho popis. Měřící podmínky byly úplně totožné. Co se týče vůlí rozdělovače v ose, oba byly dobré. Tzn. nebyl to nějaký vyhrkaný rozdělovač ani jeden.
11:01:09
19.02.2014
dragon_cb_cz
-> Vrba: OK, předpokládal jsem, že myslíš Urbiho vzhledem k tomu, jaké veřejné výměny názorů tu mezi váma proběhly. Dál už bych to nerozváděl 4
10:57:29
19.02.2014
Vrba
-> dragon_cb_cz: Není důvod byt vztahovačnej. Je to jen obecný fakt. Rekl bych ,že osobní útoky už patří k virtovské tradici,proto možná tato reakce. Osobně se nepovažuju za někoho,kdo by z cistého nebe na někoho útočil - na to jsou tu jiní "specialisté"
10:07:29
19.02.2014
dragon_cb_cz
-> Vrba: Nehodlám tu nijak hodnotit Urbiho práci, nemám s ní osobní zkušenost a tudíž ani možnost srovnání s prací někoho jiného. Ty grafy mi prostě přijdou zajímavé, rozhodně víc než spousta jiných tady - právě tím, že je tam vidět "před a po". A do tohodle tématu patří, na rozdíl od věčných osobních útoků, které už mi dost silně lezou na nervy.



-> Tuner#2: Nic proti tobě osobně nemám a do žabomyších válek se s tebou rozhodně pouštět nehodlám.
07:39:12
19.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 18.02.14 22:08:22: Jistotu nemam zadnou a to, ze zapalovani a prubeh predstihu ma velky vliv o tom myslim neni pochyb. Nikoho neobvinuju a to kdy co prepisknu nech laskave na me, nepotrebuju abys me delal ucitele a posilal SZ kdyz nekde nahodou najdes mou gramatickou chybu...
06:10:16
19.02.2014
Vrba
-> dragon_cb_cz: Přínos to udělá větší než si může kdo myslet,ale pouze za předpokladu,že se to udělá optimálně k požadavkům motoru a né podle toho jak se kdo vyspí. Což je bohužel 90pct upravených rozdělovačů podle jednoho můstru.
upraveno 1x, naposled 19.02.2014 06:14:14
22:08:22
18.02.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Sorry ale jakou "jistotu" máš u jiných grafů? Tohle je skoro obvinění ze lži, ke kterému nemáš nejmenší důvod - myslím, že bys se mohl trochu krotit.



A zamýšlený přínos myslím byl v tom, že chtěl Urbi ilustrovat, jaký rozdíl dokáže správně upravený rozdělovač udělat - což mi teda relevantní připadá. A osobně mi to přijde dokonce zajímavé...
22:05:37
18.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.02.14 21:23:18: Tohle téma mělo být o tomhle:



"Napadlo mě založit takovéto téma, je tu už dost lidí, co mají odměřený výkon, ale je to roztroušený všude možně. Tak bych to nějak ucelil, kdo bude chtít, ať sem vloží graf a napíše, jaké byly provedeny úpravy. Mohlo by to být zajímavé srovnání. Potom se může prodiskutovat, co jakému motoru sedí, co zase ne a co by třeba vůbec nemělo jezdit 6 Předem prosím o klidnou hlavu a žádné rozbroje."



Já teda nevím, ale posty s vloženým grafem s dvěma křivkama a příspěvkem zde je rozdělovač od pana motoráře a zde je ten můj a přitom nikdo z nás nemá 100% jistotu, že to můj nepatří třeba zrovna té horší křivce mě teda osobně nepřijde vůbec přínosné...



Pokud Ty v tom vidíš nějaký přínos, tak já teda opravdu ne. Co když ten rozdělovač od pana motoráře byl vyběhaný 105tkový jen aby zvednul prodejnost úpravci? A takhle bych mohl pokračovat dál přes výfuky a dotaz vhml dál a dál.
upraveno 1x, naposled 18.02.2014 22:07:11
21:59:14
18.02.2014
dragon_cb_cz
-> Eidy: 52 52 52
21:35:01
18.02.2014
elbacil
21:23:18
18.02.2014
Eidy
Já hlavně nechápu, jak se celkem zajímavý téma může zvrhnout v tak osobní hádku.

-> Tuner#2: Tebe nevyjímaje. Přestože jsme kamarádi, tak mě štveš. Tedy stejně jako X dalších tady. To aby si nikdo nemyslel.

Já chápu, že se může stát, že motor naladěnej skvěle na brzdě nebude fungovat v autě. To se prostě stát může. Statisticky zanedbatelný, ale přesto ano. Otázkou je proč.



Věnujte se raději faktům. Za chvíli tu fakticky budou fotky pindíků a pak už jen zbývá hádka o tom, kdo vydrží kolik minut před výstřikem a kolik čísel udělá.

Já vám vážně nerozumím.
21:17:45
18.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.02.14 21:01:14: Nebude. Já vím svý a už jsem se taky naučil nepouště ven info obzvlášť tady... Nicméně jak už jsem psal, nemám aspirace mít v autě motor co vydrží půl sezóny v tom lepším případě 4
21:12:10
18.02.2014
Eidy
-> U-Geen: 3
21:08:34
18.02.2014
U-Geen
-> Eidy: abych pripravil cerveny schema virtu
21:01:14
18.02.2014
Eidy
-> MVM: Týjo, ostrá slova. To bude bitka. Už se těším. 1
20:59:30
18.02.2014
MVM
-> Tuner#2:

Pan Čepek je bezesporu jedním z lepších motorářů a dělal motory naší konkurenci - nicméně za mojí éry Národních formulí škoda jsme jeho motory poráželi - ale v motorsportu to ovlivňuje vliv jezdce. Nejdřív tomu musíte, vážený pane, rozumět - abyste pochopil kdy ty rozumy -které jezdíte do Prahy chytat - mají opravdový efekt.Ne jen průvan v peněžence.Pokud ne - je lepší chytat ryby.
20:56:25
18.02.2014
Čokin
-> Urbi: Tak fotit si ho s metrem fakt nebudu, přítelkyně si nestěžuje a to mě stačí. Keiheny nebo Webry to taky nebudu posuzovat, ale je to tak, že závodníci jezdí Webry a Tuningáři jako já to maximálně zkusí s motokarbcem i když i toto nemusí platit alespoň já jsem od motokarbců na tuto sezonu upustil abych se na pohofestu nebo v Želivi vešel do skupiny S1.....a nebudu tajit, že si se SEDRem brousím zuby na skalp Webristy 1





Ale rád si poslechnu důvod proč Webry za předpokladu, že s motokarbcem dosáhnu stejného plnění.
20:38:22
18.02.2014
jate-line
-> Urbi:

-> MVM:

U brždění jsem nebyl. Motor byl dovezen zajetý a odbržděný :)

Prostě ideální podmínky na brzdě, pak v provozu při jízdě nesvědčilo takovému nastavení nic víc nic míň...nechtělo to ze zatáček odjíždět strašně se to uchlastávalo.
20:14:03
18.02.2014
MVM
-> jate-line:

Pánové to musela být chyba jinde. Pořád je statisticky víc těch případů kdy je výsledek ok. Uznávám mírné doladění ale úplný propadák je výjimečný.
20:11:13
18.02.2014
Petr Urban
-> jate-line: Podmínky měření nebyly až moc ideální... nebo právě naopak a při měření bylo čilo klepání a předstih nastaven pod hranicí detonací ? lambda byla v celém rozsahu a při různých zatíženní o i při prudkém akcelerování ok ? atd. atd. Dívej od takového "PANA MOTORARE" jsme teď měly na brzdě rozdělovač, pak jsem tam dali od debilního Urbana co ví totální hovno o motoru a v životě žádný neudělal a 6 HP nahoru... to že má někdo jméno pro mne neznamená vůbec nic dokud s ním nebo jeho prací nemám osobní zkušenost.
20:02:24
18.02.2014
jate-line
Nebyly to wébry, byl to áčkový Pierburg a protokol ukázal 117Ps na 1299ccm. Pak se ten zázrak dal do auta a nedalo se s tím ujet. Muselo se uplně jinak tryskovat, slavné NGK šly pryč, úplně jiný předstih atd atd...ale to je jen pro srovnání, že máme opačnou zkušenost...a to brzdil pan motorář!!! Je to záležitost cca 7let stará...
20:01:36
18.02.2014
Petr Urban
-> Čokin: Na válcové brzdě jde naladit motor téměř stejně kvalitně jako na přímé, ale hodnoty z ní jsou dobré pro porovnání u ladění - docela přesná změna v výkonostech při pořád stejném zkreslení hodnot, ale není to jako přesný výsledek porovnávající pindíky zde.

A pokud by se tu mělo něco měnit, nenadáme tedy fotky pindíků vedle měřidla a bude jasné hned, to bude jasná hodnota možná vysvětlující veškeré některé přispěvky.

-> elbacil: To není o tom čemu fandit, ale že machři v oboru umí udělat s webry výborné výsledky. Motokarb. je dnešní móda a mnohem blbuvzdornější systém plnění než webr, ale nedokážu si ho představit v krásné dobové závodní škodovce, prostě tam nepatří.
19:58:30
18.02.2014
MVM
-> elbacil:

Tak nejde o to zda ten či onen karburátor. I když třeba Vy dosáhnete lepších parametrů s rovnotlakými karburátory. Přínos je pro vás cena.
upraveno 1x, naposled 18.02.2014 19:59:51
19:52:37
18.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 18.02.14 19:39:39: Díky za upřímnost, lecos se tím alespoň pro mě vysvětluje. Až budu chtít chytat rozumy, vydám se do Prahy za mým kamarádem Honzou... Za prvé to mám podstatně blíž a za druhé neznám moc lepších motorářů než je on a pan tovarník ing. Čepek.
19:50:38
18.02.2014
elbacil
-> MVM: sorry ale nedošlo mi pane ,nedáte dopustit na webery alebo keihini?Ja hlasujem za Keihini.1
19:48:21
18.02.2014
Čokin
Tímto, můžeme toto téma rovnou zavřít a smazat, protože naprosto ztrácí smysl. Pokud se někdo z virtu vydá na brzdu tak ta brzda bude válcová (aspoň 95% Virtáků to tak udělá). V tom případě jakýkoliv graf sem nemá smysl dávat protože vlastně bud kecá o 30% a nebo motor nemohl být naladěn na daný výkon, protože to jde jen na motorovce........

Takže jak přestaneme házet papíry a začneme zase měřit motory podle sprintů nebo podle vaček?



No nic končí přestávka jdu na třetí třetinu, aspoň ten hokej zatím za něco stojí3
19:46:51
18.02.2014
Petr Urban
-> Tuner#2: Tady nikdo nekope a já ničí dobrou práci nezpochybňuji narozdíl od neustálých napadání, vysmívání se apod. od tvé osoby. Já řekl svůj názor ohledně zpochybnění ladění na brzdě. Je to o lidech u brzdy, né o tom že pak motor naladěný na ní v autě nefunguje. Určitě rozdíly tam mohou být, ale při dobrém ladění by měly být úplně zanedbatelné. Pokud motor v autě nejede, je to přesně jak říká -> MVM: pořád je to o lidech kolem techniky, né o technice samotné.
19:39:39
18.02.2014
MVM
-> Tuner#2:

Rychle chápajíci člověk nemusí setrvávat dlouho na to, aby si udělal představu. Nemusím vážený pane Tunere kopat za tým pana Urbiho,neboť s P.Urbanem se znám. Ale někdy přijďte na trénink - možná se něco přiučíte. Praxe mi dává možnost mít na určitá zdejší "moudra" opodstatněný názor. Motory sundané z brzdy vždy fungovaly a fungovat budou.
19:19:43
18.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 18.02.14 17:38:39: Možná pro někoho novinka, ale za Romana (jate-line) a jeho tátu mluví výsledky... Při vší úctě jste tu hodně krátkou dobu na to abyste chápal souvislosti a tak trochu to nejen na mě působí, zda spolu s Urbim nekopete za jeden team 4
upraveno 1x, naposled 18.02.2014 19:30:30
18:37:03
18.02.2014
koko
-> MVM: máš pravdu předsedo
17:38:39
18.02.2014
MVM
Nějaká novinka - že motor naladěný na brzdě potom namontovaný v autě nefunguje. Nebo další hláška že do Webrů je potřeba neustále vrtat (noo podle toho pak ty držáky trysek a závity vypadají,vymačkaný sedla jehel) DCOE nastaveny na brzdě se všemi komponenty a příslušenstvím donedávna dost potrápili vstřikování. Webrům dnes oponují Blbuvzdorné Keihiny a moto rovnotlakáče obecně - nicméně dobrý motorář (VW Spiess a jiní co umí) - nedám na ně dopustit.

Zbytečně se tu hádáte a za tu chvíli co tu čtu už vím že člověk Urbi o tom něco ví a přemýšlí než něco sem napíše. 5
16:14:09
18.02.2014
Evž@
-> Urbi: s wébry je možné naprosto vše....na brzde si king...hodíš do auta nastane odlévačka,jiné okolní prostředí respektive okolní teplota a proudění vzduchu a x další věcí které si myslím platí ne jen u wébrů ale celkově ....na tom co píše jate-line něco pravdy určo bude.
14:47:23
18.02.2014
Petr Urban
-> jate-line: Tak to bylo obsluhou, né brzdou 4 Na brzdě dostaneš vždy maximum správného nastavení a výkonnosti, pokud je dobrá a kompletní systém co sleduje mnoho hodnot z motoru a člověk ví jak s nimi naložit. Pokud to v autě dělalo bordel při nějakých rychlých změnách akcelerace - brždění atd., to je např. s webry možné. Ale není na 100% možné, že auto v tahu jede špatně, to je jen špatným laděním na brzdě nebo že pak něco stihne člověk zdrbat než to dá do auta nebo nejsou v autě stejné podmínky - např. jiná pal. pumpa, jiný druh zapalování, jiný sací trakt atd. Někdy stačí jedna nepodstatná blbost a už může být věc jinak a z 95 % případů si za to pak může vlastník auta. Pokud jsou podmínky nasimulovány vč. příslušenství motoru co nejvíce shodně, není možné aby v autě byl tak velký rozdíl oproti brzdě !

-> dragon_cb_cz: 171
11:11:30
18.02.2014
jate-line
Taky Vám tu přispěju. Znám několik případů, kdy byl motor zajet a špičkově odladěn na motorové brzdě, namontoval se do auta a to nechtělo vůbec jet...tudíž se to nastavovalo celé znova.....

Tímto nechci zpochybňovat motorovou brzdu, je to výborný nástroj k zajetí motoru a jeho dálšího ladění, ale né etalon toho nejlepšího...

Né nadarmo se jezdí, zkouší a měří až při testech přímo v autě.....
10:18:34
18.02.2014
vhml
-> Petr Urban 17.02.14 22:24:01: myslím že kdybys řekl, použil se vícekomorový tlumič nebo 4-1 místo 4-2-1 a potřebovali bysme jinej rozprašovač , tak bys bez konkrétních hodnot stejně žádný státní tajemství neprozradil...



I když chápu že tohle téma není ani tak o měření motorů jako hlavně o měření pindíků...
upraveno 1x, naposled 18.02.2014 10:20:04
06:18:02
18.02.2014
Vrba
-> Urbi: A kdy budeš měřit ten svuj motor? Už ho máš složený?
00:11:49
18.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 17.02.14 23:57:04: Však já ho taky v kartě nemám podle většiny lidí pro nic jiného a mám ho z doby, kdy si tady pan motorář pod pojmem brzda vybavil tak max. ten prostřední pedál v autě.
upraveno 1x, naposled 18.02.2014 00:34:44
23:57:04
17.02.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Jenže pokud jsi "tak nějak spokojený s tím co máš", tak už je pak graf z brzdy maximálně otázkou ega, nikoliv techniky a jejího nalazení... Čímž neříkám, že až bude co měřit, tak si na tu brzdu pro ten jeden graf to ego pohonit nezajedu 4
23:53:13
17.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 17.02.14 23:44:18: Tak třeba já nejsem ten, kdo nějaký výsledek začal zpochybňovat, ani nevlastním 5 sad výfuků, sání, karburace abych mohl porovnávat a tak nějak jsem spokojen s tím co mám a že to funguje už nějaký ten pátek (ťuk, ťuk, ťuk) což je pro mě podstatnější než dva poníky navíc... Pochybovači se tady objevili až v době dobrého výsledku na brzdě, která je osvědčená a prověřená řadou aut. I přesto nikdo z nás netvrdil, že nejsou přesnější metody, jen nás pobavilo, že nám to měří o 30koní a 30Nm méně. Holt já mám parametry sériové 136tky a ty sériové 136tky co tam byli jsou na úrovni vyběhané 105tky a s tím se budem muset nějak smířit 40
upraveno 1x, naposled 17.02.2014 23:56:10
23:44:18
17.02.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Hmm tak to tohle téma čteš asi ještě méně, než já... Sází se tu čísla, řeší se která brzda přidává kolik a přitom to je uplně irelevantní. Pokud si vezmu dva tlumiče, oba si je odbrzdim a vyberu ten s pro mě lepším průběhem tam vidim přínos.



Nebo si stanovte jednu jedinou škoda brzdu a všichni si tam jeďte udělat jeden Váš grafík a pak můžete porovnávat porovnatelné...
23:38:05
17.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 17.02.14 23:24:03: Doufám, že tento post byl vtip...



Myslím, že nikdo ze staré gardy takovou přednášku rozhodně nepotřebuje a snad všichni i bez Urbiho lekce ví k čemu motorová brzda slouží. Nevšimnul jsem se tady za celou dobu svého působení, že by to někdo byť jen trochu zpochybnil.
upraveno 1x, naposled 17.02.2014 23:38:48
23:24:03
17.02.2014
m8rinek
Já nevim jestli tomu dobře rozumíte, ale podle mě jde o to naznačit k čemu brzda vlastně je a to k ladění, zkoušení komponent a nastavitelnejch prvků tak, aby byl zvolen ten pro danou aplikaci nejvhodnější. Jedno měření moc nemá význam, přínos by měl být právě v možnosti zjištění co motoru nejvíce svědčí... I když samosebou jsou tu jedinci co volí ty nejlepší komponenty na první dobrou...
Extreme Tyres