skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,3mpi klapka reset dotaz
23:45:33
07.02.2011
07.02.2011

StepaNoFUN
-> Kuladmin: No vida. :-) Tak jsem se trefil. :-D
19:08:01
07.02.2011
07.02.2011

suri
-> Kuladmin: určo vydrží viz náš prípad
19:03:29
07.02.2011
07.02.2011

Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: kus 
Tak snad vyreseno tesneni vymeneno a chova se to normalne motor krasne bezi na volnobeh se ani nehne krasne si prede. Tak snad to bude ok a vydrzi dalsich xy let. Dekuji vsem.

Tak snad vyreseno tesneni vymeneno a chova se to normalne motor krasne bezi na volnobeh se ani nehne krasne si prede. Tak snad to bude ok a vydrzi dalsich xy let. Dekuji vsem.
15:12:42
07.02.2011
07.02.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
to je síla, o jednom rozpadlém tesneni 20 příspevků

09:23:04
07.02.2011
07.02.2011

Kuladmin
-> suri: Tak sehnano ,,mototechna,, nezklamala a kus za 30kc neni co resit 

13:50:58
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Kuladmin: hlavne si myslím že to nerozoznáš , mám skúsenosť na jednobode doniesli čínu , klasika VIKA RS a tieklo to po pár km - rozoberiem a rozpadnuté od výfuku , išiel by som do škodovky a kúpil a aj to pod klapku , a vymenil
13:49:38
06.02.2011
06.02.2011

Kuladmin
-> suri: Pravda jeste i tam muzu. Ale skusim nejdriv jednu jistou prodejnu skodovackejch dilu. Snad me nezklamou.
13:46:18
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Kuladmin: škodovku tam nemáte?
13:45:48
06.02.2011
06.02.2011

Kuladmin
-> suri: Dik takze to vypada i jako ten obrazek co sem dal niz - ten byl z autokelly. (FOTO) Snad sezenu trosku bliz nez u tebe 

13:43:23
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Kuladmin: to je jedno , aspoň to poriadne prebehneš
13:39:54
06.02.2011
06.02.2011

Kuladmin
-> suri: Hmm a nevadi ti ze to k tobe mam cca 550 km ?
Ja vim tobe to nevadi ale me jo





13:39:01
06.02.2011
06.02.2011

castrol
-> suri: viem mal to dochodca a ten nevedel ani gumy dofukat -> Kuladmin: len si zober aj ja mam do zasoby
13:37:50
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Kuladmin: originál je z dvoch plechov a je také hrbolaté a prstom keď prejdeš tak ako silikon , vyfotím
13:37:03
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Kuladmin: tak ja mám origo , odskúšané čo držia , za hrozné 3€
prídi dobehni , aspoň pri autách prejdem na iné myšlienky
prídi dobehni , aspoň pri autách prejdem na iné myšlienky
13:36:46
06.02.2011
06.02.2011

Kuladmin
Jen teda nemate nekdo foto jak ma vybadat to original? nebo aspon popis z ceho je a jak vypada? abych vedel co my budou cpat do ruky. Diky
13:34:46
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> castrol: bohvie , stačí vymeniť a je pokoj
13:34:45
06.02.2011
06.02.2011

Kuladmin
-> suri: Ted nemam zitra koupim nebo dojedu k tobe a cestou zpet se stavim u -> castrol: a vezmu si na jednobod - co kdybych potreboval na sve auto

Ale todle je fakt des tvrdy lame se jak pernik skladany ze dvou vrstev a prave jedna vrstva jim ve vyrobe utekla ale co nasroubovaly ono se to zmackne a neresily.


Ale todle je fakt des tvrdy lame se jak pernik skladany ze dvou vrstev a prave jedna vrstva jim ve vyrobe utekla ale co nasroubovaly ono se to zmackne a neresily.
13:31:49
06.02.2011
06.02.2011

castrol
-> suri: tak tu je papierove a pochybujem ze by to niekto menil predo mnou
13:30:20
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> castrol: a papierové som tam nevidel ani na origo motore nerozoberanom , normálne silikonovo plechové z tesniacim silikonom , temac
13:29:17
06.02.2011
06.02.2011

castrol
-> suri: ja viem

13:27:55
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> castrol: na jednobode je iné tesnenie
13:27:31
06.02.2011
06.02.2011

castrol
-> suri: ja mam pod jednobodom este origo papier
13:25:47
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> castrol: origo tam bolo od cca 2000 roku do 2009/10 a nič mu nebolo len bolo stlačené
skôr vtedy mali tieto tvrdé papierové a potom tam dali silikonové plechové a bol pokoj
skôr vtedy mali tieto tvrdé papierové a potom tam dali silikonové plechové a bol pokoj
13:24:47
06.02.2011
06.02.2011

castrol
-> suri: ved len srandujem
neber vsetko vazne, radsej kupim origo a je klud

13:23:10
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> castrol: kludne to tak rob ale ja to tak nerobím , myslím že nestačí keď plechopapier čína sa rozpadá , jedine origo
13:22:22
06.02.2011
06.02.2011

castrol
-> suri: na to staci aj klingerit
13:20:18
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Kuladmin: klasika no , prehodil si za nové? či nemáš?
dobehni , mám tu origo odložené , do zajtra rána si nazad
dobehni , mám tu origo odložené , do zajtra rána si nazad
13:05:26
06.02.2011
06.02.2011

Kuladmin
a druhe uz taky nic moc a cely to je tvrdy a lame se to jak pernik
12:57:41
06.02.2011
06.02.2011

Kuladmin
Tak jsem dneska foukl do klapky a hned prvni misto na ruzku to foukalo tak jsem to kuchl a ejhle...
Takze ti co rikaly todle tesneni mate bod
Takze ti co rikaly todle tesneni mate bod

22:31:53
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Bc. Shatter: je to také silikonové aj z plechom vnútri , bohvie čo bolo origo
19:22:36
05.02.2011
05.02.2011

Kuladmin
047129717E
19:11:46
05.02.2011
05.02.2011

Shatter
-> suri: ja som ho popravde nevidel, ale oco vravel že bolo také slabé že ho trocha vtiahlo do sacieho kanála a kolísali mu otáčky atď atď
18:50:38
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Bc. Shatter: papier to nie je , ale odvtedy to tesnenie držalo do 138tis zhruba a keď som to robil tak mu nič nebolo
18:48:13
05.02.2011
05.02.2011

Shatter
-> Kuladmin: -> suri: je to nabetón to tesnenie pod saním, lebo od výroby je tam nejaký smiešny papier, ktorý motor normálne vcucne!..Presne to sa stalo ocovi na felde, mala nejak 30-40tis?
18:37:26
05.02.2011
05.02.2011

vhml
Věděl by někdo co s mojím problémem? viz. 05.02.11 14:37:51
Druhej projev je, že v nízkejch otáčkách ( cca 1500) a plným plynu se motor škubne.
Druhej projev je, že v nízkejch otáčkách ( cca 1500) a plným plynu se motor škubne.
18:37:21
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Kuladmin: podľa mňa to bude tesnenie a vymenil by som aj pod klapkou , robilo to presne toto isté mi otec povedal , to nemôžeš postriekať techničákom a sledovať otáčky?
18:31:16
05.02.2011
05.02.2011

Kuladmin
-> suri: DIK
Jeste todle asi skusim nejdriv to nejak poradne obhlidnu treba i natlakuju apod a pripadne vymenim.
Jinak my uz dosly napady a pak pujde do servisu.
Jeste todle asi skusim nejdriv to nejak poradne obhlidnu treba i natlakuju apod a pripadne vymenim.
Jinak my uz dosly napady a pak pujde do servisu.
18:14:42
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Kuladmin: jde , už som to popisoval tak skopírujem
ahoj , tesnenie pod sacie potrubie je dvojdielne obj. číslo 047-129717E , doporučujem kúpiť originál v salóne škoda (cena 4€ za dva kusy ) . Najprv imbusovým klúčom zhoď vrchný plastový kryt škoda - sú tam tri skrutky , jedna hadica čo vedie na veko - tú vytiahnuť a jedna hadica ku filtru - zaistená silnou sponou - musíš povoliť blickami alebo kvalitnými kliešťami a hadicu stiahnuť , prípadne ešte vzadu je uchytený kábelaž ku klapke - treba opatrne dať dole príchytku - pozrieš a pochopíš . surky.rajce.idnes.cz/hlab a tu vidíš na kraji zlatú skrutku - demontovať z obidvoch strán , surky.rajce.idnes.cz/hlab a tu medzi vstrekovačmi dve matky - tiež demontovať, všetko na 13 klúč - golu , a tu vidíš surky.rajce.idnes.cz/hlab a dve matky ku ktorým sa dostaneš len račňou z orechom a predlžením odzadu trošku drbáreň ale dá sa , vyskrutkuješ a sacie potrubie ti pôjde vytiahnuť smerom dozadu - hadice ani káble netreba odpájať len ho vysunieš zo štiftov , vyberieš staré tesnenia , technickým benzínom a kefkou očistíš plochy na hlave a potrubí do čista , dáš tesnenie a primerane na kríž dotiahneš - bacha nech ti nejaká podložka nespadne do kanála sacieho , potom už len osadíš vrchný kryt - bacha na vedenie káblov idú poza pätku dekla a všetko utiahneš img.skoda-virt.cz/vase_au ta_uplo ... -18_37.jpg tesnenie vyzerá takto písal som to nejakému chalanovi , takže si nevšímaj že je to laicky nechce sa mi to písať znova
samo že to odpoj aj od vstrekov aj hadice a zhoď dole a očisti riadne
ahoj , tesnenie pod sacie potrubie je dvojdielne obj. číslo 047-129717E , doporučujem kúpiť originál v salóne škoda (cena 4€ za dva kusy ) . Najprv imbusovým klúčom zhoď vrchný plastový kryt škoda - sú tam tri skrutky , jedna hadica čo vedie na veko - tú vytiahnuť a jedna hadica ku filtru - zaistená silnou sponou - musíš povoliť blickami alebo kvalitnými kliešťami a hadicu stiahnuť , prípadne ešte vzadu je uchytený kábelaž ku klapke - treba opatrne dať dole príchytku - pozrieš a pochopíš . surky.rajce.idnes.cz/hlab a tu vidíš na kraji zlatú skrutku - demontovať z obidvoch strán , surky.rajce.idnes.cz/hlab a tu medzi vstrekovačmi dve matky - tiež demontovať, všetko na 13 klúč - golu , a tu vidíš surky.rajce.idnes.cz/hlab a dve matky ku ktorým sa dostaneš len račňou z orechom a predlžením odzadu trošku drbáreň ale dá sa , vyskrutkuješ a sacie potrubie ti pôjde vytiahnuť smerom dozadu - hadice ani káble netreba odpájať len ho vysunieš zo štiftov , vyberieš staré tesnenia , technickým benzínom a kefkou očistíš plochy na hlave a potrubí do čista , dáš tesnenie a primerane na kríž dotiahneš - bacha nech ti nejaká podložka nespadne do kanála sacieho , potom už len osadíš vrchný kryt - bacha na vedenie káblov idú poza pätku dekla a všetko utiahneš img.skoda-virt.cz/vase_au ta_uplo ... -18_37.jpg tesnenie vyzerá takto písal som to nejakému chalanovi , takže si nevšímaj že je to laicky nechce sa mi to písať znova
samo že to odpoj aj od vstrekov aj hadice a zhoď dole a očisti riadne
18:07:08
05.02.2011
05.02.2011

Kuladmin
-> suri: A jde to bez sundani vyfukoveho?
17:58:28
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Kuladmin: nie v saní voda nie je a ide zhodiť ale je to ježek v kleci , lambda to nebude
inak som si spomenul a pýtal sa otca , kedysi na novej felde toto riešili , presne tieto isté problémy tiež to bolo tesnenie sania rozpadnuté - tiež nové auto ani 50tkm nemalo
inak som si spomenul a pýtal sa otca , kedysi na novej felde toto riešili , presne tieto isté problémy tiež to bolo tesnenie sania rozpadnuté - tiež nové auto ani 50tkm nemalo
17:54:21
05.02.2011
05.02.2011

Kuladmin
Dotaz mohla by todle zpusobovat lambda sonda? Dle meho kdyby to delal tak by to ale muselo aspon kdyz je to studeny slapat normalne nez sonda zacne pracovat? Je ma uvaha spravna? nebo se mylim?
Co myslite?
PAk uz opravdu jedine ze je ko tesneni nekde mezi sacim a hlavou a saje to falesny vzduch. Takze hold jedin shodit a vymenit. Je u Mpi v sacim voda ?Nebo neni? Dle tesneni asi ne je tomu tak?
Co myslite?
PAk uz opravdu jedine ze je ko tesneni nekde mezi sacim a hlavou a saje to falesny vzduch. Takze hold jedin shodit a vymenit. Je u Mpi v sacim voda ?Nebo neni? Dle tesneni asi ne je tomu tak?
15:56:10
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Kuladmin: to sa nespálila ešte ani mne a mám 145000km , nikto ti to nekáže točiť a držať , ale len prešlapovať plný plyn
15:51:11
05.02.2011
05.02.2011

Kuladmin
-> suri: Ne ten postup jsem neskousel moc se mi nechce tocit ten motor na max studenej.
A k tomu hledani kde to saje kam je videt je to ok ten motor je jak novej vse cistounky tak se mi moc nezda ze by to bylo tim ale je to mozny. MA to najeto 50tis km pravejch!!
Na vyfukovych svodech se jeste ani nespalila barva
A k tomu hledani kde to saje kam je videt je to ok ten motor je jak novej vse cistounky tak se mi moc nezda ze by to bylo tim ale je to mozny. MA to najeto 50tis km pravejch!!
Na vyfukovych svodech se jeste ani nespalila barva

15:24:48
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Kuladmin: tak zober benzín v rozprašovači a postriekaj to potrubie a netesnosť odhalíš - ten divoký postup neskúsiš? čo som tu písal
14:58:41
05.02.2011
05.02.2011

Kuladmin
-> vhml: tak to bylo myslim 6 jako niz jak cca tech 1400 ot to nejde ale pak do toho si to jeste pridava to je taky des.
A chova se to uplne stejne na obou klapkach takze .... nevim.
Co ta lambda muze todle delat?
A chova se to uplne stejne na obou klapkach takze .... nevim.
Co ta lambda muze todle delat?
14:56:07
05.02.2011
05.02.2011

vhml
-> Kuladmin: praveze uhel zavreny klapky je kolem 5stupnu.
14:47:34
05.02.2011
05.02.2011

Kuladmin
Uhel klapky jestli si dobre pamatuju byl bud 6 nebo 8 st ale uz nevim kdy tam je debilni i to ze se nedostanu na normalni volnobezny otacky.
Mam odkaz i na feldaklubu - co myslite muze todle delat lambda sonda?
Dal mi tam kolega radi tesneni pod sacim (to me taky napadlo) ale to vypada ok ten motor je jejak novej tam se jeste porad nespalila ani barva na vyfukovem svodu
Mam odkaz i na feldaklubu - co myslite muze todle delat lambda sonda?
Dal mi tam kolega radi tesneni pod sacim (to me taky napadlo) ale to vypada ok ten motor je jejak novej tam se jeste porad nespalila ani barva na vyfukovem svodu

14:37:51
05.02.2011
05.02.2011

vhml
Jinak já si hraju dneska s naším pikapem.
U vlažného motoru ( cca 60 stupnu) se obcas zhoupne volnobeh. Tedy spis se motor temer zastavi, a pak jednotka prida aby se znvoa rozebehnul a vyhodi sporadickou chybu 537, prekroceni horni hranice regulace lambdy.
Jediny co je mi divny, ze po vycisteni a resetovani klapky mi to v bloku 98 píše 4,34V a podle VISu je správná hodnota 4,29. Druhou hodnotu 3,98 mám.
Má někdo tip kde začít?
U vlažného motoru ( cca 60 stupnu) se obcas zhoupne volnobeh. Tedy spis se motor temer zastavi, a pak jednotka prida aby se znvoa rozebehnul a vyhodi sporadickou chybu 537, prekroceni horni hranice regulace lambdy.
Jediny co je mi divny, ze po vycisteni a resetovani klapky mi to v bloku 98 píše 4,34V a podle VISu je správná hodnota 4,29. Druhou hodnotu 3,98 mám.
Má někdo tip kde začít?
14:36:17
05.02.2011
05.02.2011

vhml
-> petr s: ve visu to je? Tak to jsem pátral špatně, našel jsem seznam kódů, ale ne popois bloků.