Molso stavia 1.4ku :o))

prohledat
173 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 26.10.2010 do 04.04.2011, založil/a MOLSO
řadit dle data
21:46:47
04.03.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> milos1400: Sam ses blbost 3 3
21:46:39
04.03.2011
Jura_Favorit
milos1400 04.03.11 21:38:59 napsal: ten vymenik je uplna blbost......vubec to tam nedavaj.......
Mistře aspiruješ na Odborníka století... 47
21:46:20
04.03.2011
afro100
-> milos1400: vysvetli
21:42:07
04.03.2011
castrol
-> milos1400: a dovod
21:41:21
04.03.2011
Nwkt
-> milos1400: 51
21:40:41
04.03.2011
škodec
-> milos1400: dalsia odpoved hodna nobelovky 41
21:38:59
04.03.2011
milos1400
-> mathew144: ten vymenik je uplna blbost......vubec to tam nedavaj.......
15:42:41
04.03.2011
mathew144
-> matisek: -> afro100: ďakujem dnes to teda skúsim spáchať6
22:17:38
03.03.2011
MOLSO
kto ma to tu vytahuje ? 3 uz som sa zlakol ze moje druhe ja uz doskladava komplet motor 47
22:14:45
03.03.2011
afro100
-> mathew144: tak ako píše-> matisek:

ja by som použil toto-> mathew144 03.03.11 21:24:18: tak, že by som ho skrátil na potrebnú dĺžku a spravil zvnútra závit tak aby pasoval na ten závit čo z motora už trčí ...
22:11:07
03.03.2011
matisek
-> mathew144: Nebude,musíš mať šrob ktorí bude mať tú časť co ide do motora stejnú ako original,len dlhší.Budeš to musieť vyrobiť,myslím že nieje žiadna varianta z ineho auta,ktorou by sa to dalo vyriešiť.
21:26:05
03.03.2011
mathew144
vymennik je taky... ide mi v podstate len o to ako to vo favorite vyzerá pod tým plechom čo na fábii nie je
zvětšit Molso stavia  1.4ku :o)) - obrázek od mathew144 vložen 03.03.2011 21:26:05
21:24:18
03.03.2011
mathew144
ak sa ti tu môzem votrieť zohnal som si tiež ten vymennik ale teraz neviem bude mi to so šrubou z fotky v pohode pasovať ?
zvětšit Molso stavia  1.4ku :o)) - obrázek od mathew144 vložen 03.03.2011 21:24:18
18:38:07
16.12.2010
suri
-> Dušan: hej ale nemal si z ventilu paragraf surky.rajce.idnes.cz/Hlav a

inak je to výnimočný prípad a netreba sa báť ani jedných ani druhých , ale valcové sú tvrdšie
18:34:41
16.12.2010
Dušan
mam kuzelove a ze bych se s nima mazlil se rict neda. Neco to vydrzet musi. Me naopak praskla vnejsi na 2 pruzinovym provedeni. Jelo to ale stalo to za h...
14:59:32
16.12.2010
suri
-> Gemini: to nebude ani o otáčkach ale o tom že ak praskne struna (aj vonkajšia valcová) tak motor klepka a urobíš to , ak sa rozsype kuželovka si v prdeli

poznám dva prípady a v oboch sa to stalo v otáčkach 2-3,500
11:17:47
16.12.2010
Gemini
6500 znesu....vyskusane.....al e tolko ty tocit nebudes, nebude treba
15:38:26
15.12.2010
suri
-> MOLSO: milion motorov to má a praskli dve , podradenie z 5 do 2 v 85km rychlosti mozno nezdrzia ale inak to staci , progresivna pružina ulahci motoru , cenu nepametam niekde mam ponuku ale nic drahe okolo 2€ jedna
15:33:43
15.12.2010
MOLSO
-> suri: co to stoji taka sranda ? nepraskne skor taka pružina vadou materialu ako unavou ?
15:29:23
15.12.2010
suri
-> MOLSO: hovorím že by som sa ich nebál ale dal by som nové
15:28:34
15.12.2010
MOLSO
-> suri: a píla do 6500 krátkodobo ? na drevo bukové a ebenoové ? budu stacit kuzelky ? 1
15:26:02
15.12.2010
suri
-> Matulo: to je blbosť -> MOLSO: tuhšie sú valcové ale kolega odvedľa (napíš na icq) hovorí že kuželovky sú príma zmena pre motor - ľahší chod . ak nepotrebuješ pílu čo točí 7000 tak sa nebojím

každopádne som ale za nové
12:09:01
15.12.2010
petr s
-> MOLSO: Válcové jsoou tvrdší ale někteří ti zase budou tvrdit že jsou lepší kuželové
12:08:12
15.12.2010
Maťulo
-> MOLSO: Ja som urcite za kuzelove uz len pre to ze znesu vyssiu zataz... Inak je to uplne jedno! 4
12:06:45
15.12.2010
MOLSO
-> havlik: to mi je jasne 4
12:06:21
15.12.2010
havlik
-> MOLSO: kvuli tem válcovým budes muset upravit hlavu a dát jiné misky ventilů
upraveno 1x, naposled 15.12.2010 12:06:31
12:05:11
15.12.2010
MOLSO
Ok takže nový dotaz - váham medzi kuželovými a valcovými pružinami. Ktoré by ste si dali vy a prečo ? osobne som trošku viac za vaclove dvojpružiny
22:05:02
31.10.2010
Petkar1
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vy jste závodnící 1
12:27:02
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petkar1: Na ohrev oilu pri studenym startu a na chlazeni kdyz to bude drtit na dalnici 1
12:26:06
31.10.2010
Petkar1
-> MOLSO: K čemu ti na takovém motoru bude ten výměník?
12:20:48
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: No Semikovi...
10:08:55
31.10.2010
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: držák ? ty si robil semikovi alebo budes davat fabiu ? 1
10:06:56
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Sem zvedav jesi to bude lepsi nez muj :-)
10:02:15
31.10.2010
MOLSO
-> škodec: ano prosim zvysuje sa objem - zvysuje sa aj dlzka hadic 3
09:59:40
31.10.2010
škodec
-> MOLSO: zase hadic viaz nez motora?
09:58:23
31.10.2010
MOLSO
-> TTomas: ja ho budem mať za termostatom - vypustup z trmostatu - téčko - vstup do výmenníku - výstup - vstup do sania - výstup - téčko pred vodnou pumpou.

Dnes som pozváral veľmi zvláštny a neobvyklý držiak motora a ani boh take ešte nevidel 3

foto neskor
09:25:07
31.10.2010
TTomas
-> suri: Diky. S Pistou jsem uz mluvil. Nekdo dalsi prozradi jak ma napojeny vymenik na vodu?
upraveno 3x, naposled 31.10.2010 09:33:22
08:39:36
30.10.2010
suri
22:17:52
29.10.2010
TTomas
-> petr s: Vim, ze ho ma, ale v karte ani tuk. Mel neco na rajceti, ale ten odkaz uz taky nemam. Kdyz neprijde sem, tak mu napisu a poptam se ho, jen jsem myslel, ze to tu resilo vic lidi.
upraveno 1x, naposled 29.10.2010 22:30:05
19:26:04
29.10.2010
petr s
-> TTomas: podívej se k pištovi ten ho má
19:08:51
29.10.2010
suri
-> TTomas: zapojiť jedine ku priečke od chladiča k pumpe ale musíš vychytať dlžku
19:05:38
29.10.2010
TTomas
-> suri: jasny. Dejme tomu, ze tedy ten velky. Dalsi otazka kam to napojit. Olej predpokladam na stejne misto jako chladic, ale voda? Na zahrati asi nejlepe hned za hlavu, ale to u stovky s chladicem vzadu asi dost dobre nejde - jedine ho schovat do meziprostoru za pricku. Tam by se mi i celkem zamlouval. Da se zapojit i na vyvod z chladice, ale zase potahnu dlouhou cestu oleje. Pozicne idealni mi prijde napojeni misto topeni hned za pumpu, ale krom toho se mi to zda jako blbost. Kam tedy nejlepe?
upraveno 1x, naposled 29.10.2010 19:05:50
18:34:44
29.10.2010
suri
-> TTomas: nič také som nepovedal , len si zisti výrobcu radšej
18:13:55
29.10.2010
TTomas
-> suri: myslim, ze v isa racing spatne veci moc neprodavaji...nebo se pletu?
18:08:34
29.10.2010
suri
-> TTomas: záleží čo tam vpraceš , hlavne od nejakej dobrej firmy
18:04:43
29.10.2010
TTomas
18:03:46
29.10.2010
TTomas
18:00:31
29.10.2010
suri
-> TTomas: www.ks-motorsport.cz/tuni ng/.../detail.php?category =c...

ale tá cena , je to lepšie ako to robiť doma a je to lepšie ako malý výmenník pod filter , aj keď aj ten pomôže .

img3.rajce.idnes.cz/d0303 /.../HPIM2824.JPG toto má kolega JIRKAF - má tu feliciu tak sa ho opýtaj

zapojenie sa vymyslí
17:53:49
29.10.2010
TTomas
-> minno: Vetru se ti sem s dotazem...snad to nevadi. Kdyby jo, tak to smazu.

Protoze nechci pouzivat termostaty, tak uz delsi dobu premysilm o nejakem vymeniku. Uvazoval jsem o nejakem vetsim, ale zaprve to neni uplne levna zalezitost (kdyz budu vedet. ze to stoji za to, tak i posetrim) a zadruhe uz mi tam na nej uplne nevychazi misto. Bohuzel misto moc nevychazi ani na tento malicky. Mam obtovy blok na kterem je plnoprutokovy mezikus a na nem hlinikovy filtr s vlozkou. Obavam se, ze dalsi mezikus-vymenik uz by trcel z pod auta:) a musel bych mit asi uplne atypicke stroubeni. Resil uz to nekdo pripadne ma nekdo jiny nazor? Byl by nekdo zdejsi toto atypicke sroubeni pripadnei udelat? Dalsi otaza zdali ho dat hned na blok nebo az mezi mezikus a filtr? Rad bych rychle zahral olej a odlehcil mu ve spickach, tak se mi zda vymenik jako idealni resneni. Zatim mam nachystany hlinikovy chladic oleje, ktery resi jen to chlazeni. Ohrivani bude o to delsi. 8
upraveno 1x, naposled 29.10.2010 17:54:36
17:19:37
29.10.2010
MOLSO
Kúpené nové origo axiály, nové majú 2,41mm a ten z mojho motora je pekne vyžíhaný a má 2.19 mm druhy som radej ani nemeral 3

Klukovička a zotrváčik je u uja Geminiho a zajtra sa ide pre zváračku a bude sa riešiť pravý držiak motora 2 1
Extreme Tyres