skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Molso stavia 1.4ku :o))
08:53:57
27.10.2010
27.10.2010

Gemini
prides s klukou ?
21:44:44
26.10.2010
26.10.2010

DuriQ
suri: neni tam tolko toho co upravovat :)
21:36:17
26.10.2010
26.10.2010

škodec
-> Jarda/felda: aj 2liter ide o poznanie lip

21:29:21
26.10.2010
26.10.2010

suri
-> Jarda/felda: záleží čo porovnávaš ak bmm z 500 000km a novú 1,4 tak áno , inak mi to za tie útrapy veľmi nestojí
21:00:30
26.10.2010
26.10.2010

MOLSO
-> Jarda/felda: preto ho mám
-> suri: neviem z čoho ale v bloku bol šrób s jednloiatym závitom a k výmenníku som dostal také isté len predĺžené

-> suri: neviem z čoho ale v bloku bol šrób s jednloiatym závitom a k výmenníku som dostal také isté len predĺžené

20:59:52
26.10.2010
26.10.2010

Jarda/felda
-> suri: 1.4 de o poznání líp 

20:51:17
26.10.2010
26.10.2010

suri
-> Jarda/felda: 1,3 nie? -> MOLSO: to je šrobik z dieselovej feldy? závit do bloku sedel? plech tam byť nemá a v podstate je to jedno , jeden vstup je stredom druhý von
20:42:10
26.10.2010
26.10.2010

Jarda/felda
-> MOLSO: dobrá volba 1.4 jsou dobrý motory
20:40:10
26.10.2010
26.10.2010

MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: uz ho mam tak napoly doriešený, len nemám doma zváračku a odišla mi aj flexa tak zatial iba bribližne
Inšpirácia od Dušana 


20:40:06
26.10.2010
26.10.2010

Norton
-> MOLSO: ja len tak pre istotu wies najde sa tu vsetko mozne





20:38:52
26.10.2010
26.10.2010

castrol
-> MOLSO: a este ho budes chciet ?
20:38:45
26.10.2010
26.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Sem zvedav jak svaris pravej drzak
Ja delal Semikovi hrozny kombo, ktery zaroven drzi alternator. Vlastne cele motor tam drzi jen na jednom sroubu M8 12K 


20:38:41
26.10.2010
26.10.2010

m8rinek
Já se sem přisírnu...
Zajímá mě, zda když osoustružím klikovku do bloku 742 (takže na setrvačníkách odeberu cca 3cm) do jaký míry změním její dynamiku? Jde o to, že klika bude nějak konstruovaná a když jí odeberu, zda se nebude nadměrně, resp zbytečně kroutit (to že se připravím o vyvážení je jasné, to se pořeší). Či je odebrání setrvačníků zanedbatelné? Nicméně to by tam pak žádný být nemusely?
Zajímá mě, zda když osoustružím klikovku do bloku 742 (takže na setrvačníkách odeberu cca 3cm) do jaký míry změním její dynamiku? Jde o to, že klika bude nějak konstruovaná a když jí odeberu, zda se nebude nadměrně, resp zbytečně kroutit (to že se připravím o vyvážení je jasné, to se pořeší). Či je odebrání setrvačníků zanedbatelné? Nicméně to by tam pak žádný být nemusely?
20:38:06
26.10.2010
26.10.2010

MOLSO
-> Norton: a do čoho iného ? pinčľa už nemám 

20:37:22
26.10.2010
26.10.2010

Norton
-> MOLSO: ej ha to pojde do skodovecky?
20:37:10
26.10.2010
26.10.2010

MOLSO
-> castrol: som nevedel ze bude tak pasuvať 

20:36:33
26.10.2010
26.10.2010

castrol
-> MOLSO: 26.10.10 20:32:30 a odomna ho chces vyrobit 

20:33:48
26.10.2010
26.10.2010

MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu:



20:32:57
26.10.2010
26.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Ten zavit si moh umejt teda 

20:32:30
26.10.2010
26.10.2010

MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu:



20:30:15
26.10.2010
26.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Dej tam delsi sroub a vymenik oil voda 

20:29:19
26.10.2010
26.10.2010

squalo
ja som rozoberal tiež a nebolo tam nič, len filter našroubovať a poriadne utiahnuť a hotovo
20:23:09
26.10.2010
26.10.2010

MOLSO
Tak som si založil vlákno, v ktorom sa budem pýtať na všetky možné nejasnosti.
Moja prvá otázka. Mám blok z fábie, a na prírube olejového filtra to vyzerá takto (vid obr.) Nemá tam byť nejaký plech alebo niečo ? obtokové bloky tam mali plech na M5 šróbiku, 742.136 tam mala tiež nejaký plech ...
Moja prvá otázka. Mám blok z fábie, a na prírube olejového filtra to vyzerá takto (vid obr.) Nemá tam byť nejaký plech alebo niečo ? obtokové bloky tam mali plech na M5 šróbiku, 742.136 tam mala tiež nejaký plech ...