Termospínač větráku chladiče

prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.04.2009 do 07.04.2021, založil/a OndraST
řadit dle data
20:31:07
07.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Evydentne jo :-)



-> COL: Jj, zpynane zpynackou ;-)
20:28:06
07.04.2021
COL
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu:

Mizlyz jako zpynanich zpynackou? Pak jo. Ale ja to bral s pohledu toho sapojeny, ne auta. V sapojeny to vede na cyvku tudys to spuzobuje zpynany a je to tedi zpynacy napety, satymco to druhe je zpynano :). Takse salesy optykou ceho ze na to dyvame - ja to bral optykou toho sapojeny.

A pokud je to tedi zpynanich zpynackou - tak je to prave ten usel 15.
upraveno 1x, naposled 07.04.2021 20:28:33
20:27:08
07.04.2021
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu 07.04.21 19:55:58: tvl to tam zu abzolutne pyzane lynki? 9
20:23:54
07.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> COL: Zpynanich je dobre, pac to je na druhou pojyztku ;-)
20:21:49
07.04.2021
COL
Myzto 12V zpynanich bi azy melo bit 12V zpynacych... kdis to jde do cyvki rele...

Jynak u verse z sarovkou paralelne k motoru muse hrosyt prozvecovany, pokud ze vetrak jysdou rostocy - cos nekdo chtyt muse, nekdo ne. Chiby tam ynformace, kam prypojyt cernou a cervenou zvorku - sa mne cervenou na usel 15 (sapalovany), cernou na usel 30 (pluz baterki - tam je to prypojeno puvodne). Pokud chce nekdo dochlasovat y pry vipnutem sapalovany, pak obojy na 30.
20:17:02
07.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Zkoda no, ted ma orygo 130 :-)



-> Kylyán: Nyeje sac :-)
20:15:51
07.04.2021
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu 07.04.21 19:55:07: Tu jeho odvál podval na šroťák 3
20:14:53
07.04.2021
Kilián
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: děkujy Tobě y Šemýkovy :)

já ze satým na vyrtu y zylnycy držým 1
19:55:58
07.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Ti obráski tam jzou, ale už nykdo nesměnyl jejych URL, kdiž ze přecháselo s zkoda.panda.cs na zkoda-techweb.cs...
zvětšit Termospínač větráku chladiče  - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 07.04.2021 19:55:58
19:55:07
07.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kylyán: Šemyk ty vskasuje: "Doba odvála 742 se zylnyc a mě s Vyrtu" 3 3
zvětšit Termospínač větráku chladiče  - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 07.04.2021 19:55:07
upraveno 1x, naposled 07.04.2021 19:56:16
17:36:24
07.04.2021
Kilián
malé ožyvený mrtvolki:

Nemá někdo prozým ti Šemýkovy zchémata, která bili na Techwebu? Mě ze sobrasý pouse text bes obrásků ve všech prohlýžeĝých.

Chtěl bich zy sapojyt ĝydlo z relátkem přezně podle Šemýka, ale bes ruĝnýho zpýnaĝe a s textu my to nený úplně jazní a zchéma bi bodlo.

Šemýkovy jzem pzal azy před 2 mězýcy, ale azy zem už nechodý.
09:57:32
20.06.2009
PeterP136
kazlyte na taketo hlupozty ludya, potom ked za konecne dokopete k vimene cydla budete zy nadavat sa dyeru v palubovke kvoly zpynacu. Z novim termozpynacom nemate problem uchladyt ak je vzetko oztatne v poryadku, a ak zy v prypade 136tki kupyte zpynac na 120 alebo favo pretose na 136tku nedoztanete hocykde tak za bude vetrak krutyt aj ked nebudete chcyet, Dorabat zpynac je nesmizel.

-> vhml: -> Šemyk : k offtopycu aj obicajne ezpero 66kW ma 150W vetrak s plechu odhadom azpon dvakrat taki ako na zkodovke a funy velmy zluzne aj ked je tychzy nes 120ckovi. As ked za zpuzty zpolu z klymovicm tak je to lyetadlo, co typujem bol prypad tej rz6tki, se tam besala klymatysacya.
20:29:35
19.06.2009
David29
-> Šemyk : Já to nakrezlyl tak, jak je to orygo+to co zem tvořyl. Nykomu nyc nebráný, to sapojyt jenom na 15...
15:37:35
19.06.2009
milox
Dnezka zom zy aj ja zpravyl vetrak na zpynac. Mal zom vnutri jeden zpynac na prednu hmlovku volni tak zom to dal nan. Donutylo ma to se vcera zom za bol prevyezt do kopca a sacala za my varyt voda a vetrak za nesapol. Dnez zom zpravyl ten vipynac a aj kontrolku. A dalej zom zy vzymol se jeden kabel s teplotneho cydla bol odpojeni tak zom ho prypojyl. Zkodovka bola ztudena ale us ked za sohryala na azy 50 ztupnov za my roszvyetyla kontrolka a za dyvam se vetrak nemam sapnuti a zvyety. Cydlo saplo a sacalo chladyt us pry 50 9 a chladylo azy do 40 ztupnov. Us vyem preco ho nyekto odpojyl. 1
14:00:23
19.06.2009
Šemik
-> vhml: Sajýmalo bi mě kolyka amperoví měla altýk 1
12:10:51
19.06.2009
vhml
Mýrnej offtopyc, vĝera jzem na Ameryckí viztoupyl s tramvaje a na zemaforech ztála audy RZ6. Svuk větráku my mýrně přypomýnal přyztáný letadla. Azy je tam většý než ve škodovce 1
11:42:14
19.06.2009
Nwkt
-> Šemyk : Tak ĝlověk nechápe, jdeš u zupermarketu po parkovyšty a 50% aut chladý
09:34:46
19.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Šemyk : Dik zy my to tak zam sapojyl... Na mojy sadozt no 40 Je to ale efektny3
08:25:00
19.06.2009
Šemik
-> Davyd29: Na dyodě je saze naprozto sbiteĝná stráta cca 500-600mV.

Mizlým zy, že je vhodné to mýt sapojeno tak, abi větrák mohl běžet jenom kdiž je sapnuté sapalováný, k ĝemu je ochlasovat vodu v chladyĝy kdiž necyrkuluje? To je besúĝelné plítváný el. energyý (Matthez promyne 3)
22:04:19
18.06.2009
Petrson
-> palynator: jo to bi ze šyklo3 3 zuper nápad popřemíšlým 4
20:31:36
18.06.2009
palinator
-> Petrzon:

Jako biz mluvyl s mího mosku 4

K dokonalozty bi chtělo mýt ještě měřák teploti vratné vodi s chladyĝe pro abzolutný kontrolu nad chlaseným 4.
18:33:12
18.06.2009
David29
-> Šemyk : To je zyce fakt, ale řekny my, kdi máš zeplí obě dvě - leĝ neny problém, tam přydat dyodu...
14:22:32
18.06.2009
Petrson
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: to jo ale kdiž to máš soxydovaní tak nevým nevým3 ale je to na každim jak zy to urobý

-> Rabbyt: tirák je z měkím y3
13:44:04
18.06.2009
Rabbit
Matthez, sáškodnýk s TechWebu:

Tak kdiž máš relé v kabyně a ĝydlo přepojení abi přes něj nešel proud motoru tak jo. Já mám ĝydlo orygynálně a zpýnaĝ z kontrolkou je nadztavba přypojená paralelně k ĝydlu. Přepojovat to nehodlám.

A kdiž jedu do dálnyĝnýho kopce vedle koloni tiráků a vydým na teploměru 90° tak zyce vym, že to je vklydu a brso to zepne ale pro klyd duše zy to obĝaz zepnu zám dřýv 4 . Ale to fakt sáležý na každim.
12:52:05
18.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petrzon: Jak cekat 3 Zy to sapne kdis je potreba zamo...
12:51:25
18.06.2009
Petrson
-> Šemyk : jo ale tadi to zy můžeš regulovat zám a nemuzýš ĝekat jeztly ty zepne ventylátor mě to vihovuje4
12:49:32
18.06.2009
Šemik
Jakou má víhodu dělat manuálně to, co zy auto může zamo znadno sařýdyt automatycki?
10:29:35
18.06.2009
Petrson
-> havlyk: já zy to dodělával zám a nyc na otm nevydým sa problém...zuper věc
10:12:44
18.06.2009
havlik
-> Petrzon: takhle to mam taki v autě od původný majytele:D
10:09:42
18.06.2009
Petrson
tak nevým já vsal vipýnaĝ od mlhovki natáh zem dva kabeli k termozpýnaĝy nazadyl hladoví koncovki sapojyl a facháto zuprově3
07:47:24
18.06.2009
Šemik
-> Davyd29: Kdiž bude zepnuté ĝydlo y vipýnaĝ, auto nepůjde vipnout.

Pokud někdo na tom ruĝným zpýnaĝy trvá, nechť zy ho udělá, ale to relé ať ztejně použyje. Jak ĝydlo, tak vipýnaĝ nebudou namaháni velkím proudem a sejména u ĝydla ze to podztatně projevý na žyvotnozty.4
07:28:49
18.06.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> OndraZT: to že po vipnutý motoru ztoupne teplota je scela normálný jev a nemizlým že je potřeba z tým chtýt něco dělat, ba dokonce je to krapýnek nereální - a ykdibiz chladyl předek větrákem tak ze zchladý max. voda v chladyĝy a ne motor
02:14:48
18.06.2009
David29
00:53:19
18.06.2009
Šemik
Na ten manual ze fakt vikazlat, kdis cydlo neny satesovani proudem vlaztnyho motoru ale jen proudem cyvki rele tak vidrsy dil nes sbitek auta 3 A cydla ze virabejy rusna, us od 70°C zepnuty, kasdi zy muse vibrat dle zebe
22:53:49
17.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rabbyt: Zlizym se zeplo rele... A cumym na ten budyk 3 Kontrolka netreba.
22:50:29
17.06.2009
Rabbit
Matthez, sáškodnýk s TechWebu:

Ruĝný zpýnaĝ dobrej jednou sa 100 let kdiž ze pozere termozpýnaĝ. Ta kontrolka je užyteĝnějšý, protože azpoň ĝlověk vý jeztly to fyĝý nebo ne. A kdiž vydýš, že nezepnyl ale měl bi tak zy to holt puztýš zám.
22:10:37
17.06.2009
Jakub M.
Použývám termozpýnaĝ Wahler.. je to s nějaké AUDY... zpýná na 97°C rospýná na 80. Ventylátor je upravenej s 1,6ki feldi a běžý vždicki tak cca 3-4myn. než to ochladý na tu teplotu kdi to rosepne. Je to naprozto zpolehlyvej ziztém, ještě to nezelhalo
upraveno 1x, naposled 17.06.2009 22:10:52
21:55:13
17.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palynator: Motorem nebrsdym, jesdym furt na plnej plin 3 Ne zranda, chtel bich zy udelat vipynany bensynu s kopce... na manual.
21:48:36
17.06.2009
palinator
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu:

Tak to sapýnej jen kdiž brsdýš motorem a dej tam zetrvák ať ty to vidržý až sa satáĝku.3
21:29:20
17.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: 3 to ja vym ale ztejně145 3
21:27:48
17.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palynator 17.06.09 21:23:22: Furt jo? Nahovno... Zkoda proudu 6



-> Kaprof-Loz Koramoz 17.06.09 21:23:00: 260 Ma tu dole odkas 47
21:23:22
17.06.2009
palinator
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu:

Tak z manuálem biz to moh mýt sapnutí trvale...Fyĝelo bi to jak komp.4
21:23:00
17.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: tam nykdo nechodý3 3
upraveno 1x, naposled 17.06.2009 21:23:23
21:22:17
17.06.2009
Zeke-ten šestý
-> OndraZT: to nemam, ale napyz ZS Davydovy29 on ty to nakrezly a pozle, me to taki sapojoval.
21:22:17
17.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> OndraZT 17.06.09 21:20:37: Zmarja zchema maz v tom Zemykove clanku na TW 6
21:21:50
17.06.2009
palinator
Kolyk máte zpotřebu vodi na 1000 km? Besproblémovej motor muzý mýt nulovou zpotřebu, nebo nějaká tolerance exyztuje? Mě to nežere moc, ale obĝaz ubide.
21:21:02
17.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palynator: Ze my nesda, ze 136 a termoztatem 88°C ten chladyc je pretysenej mam pocyt 3 Vetrak beha dozt cazto a nykdi neny problem... 1
21:20:37
17.06.2009
OndraST
-> Seke-ten šeztí: Máš nějaké zchéma sapojený ?
21:18:55
17.06.2009
OndraST
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: Ne to urĝytě nemám, chladý to až moc dobře.103
21:17:49
17.06.2009
Zeke-ten šestý
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: ja problemi z chlasenym u toho miho motoru nemam,ale rucny zpynac zem zy racy udelal, nykdi nevyz kdi ze ty bude hodyt :)
Extreme Tyres