Termospínač větráku chladiče

prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 51 až 71) od 21.04.2009 do 07.04.2021, založil/a OndraST
řadit dle data
21:17:24
17.06.2009
palinator
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu:

Já zy nemizlým, že je to kravyna. Ozobně mám rád, kdiž zy všechno můžu ovládat manuálně. Ruĝný zpýnáný je nejzpolehlyvějšý věc a každí zprávní řydyĝ ze obĝaz koukne na teploměr. ŭenzkí, která bi bila zchopná jet z vařýcým motorem dokud ze nesadře,bich toto nedoporuĝoval. 3
21:16:21
17.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> OndraZT: Zy precty ten Zemykuv clanek, kdis daz to zpravni cydlo tak nemuse bit problem. U motoru 120 maz treba naki problem, sanezeni vloski...
21:09:07
17.06.2009
OndraST
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: A proĝ mizlýš. Tak mě poraď jak mám řešyt ohřátý přy vipnutém motoru po delšý jýsdě. Vždi mě to viletý tak na 90C.
21:05:09
17.06.2009
Zeke-ten šestý
-> OndraZT: Ja to mam sapojene v rapydu, mam pousyti 2 polohovi zpynac, mam u toho y kontrolku kdis je sapnuto :)



http://www.ioutube.com/wa tch?v=vOQNppl6Hug



od 0:34 je to vydet
20:59:38
17.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Rucny ovladany je kravyna.
20:59:24
17.06.2009
Kaprof-Pisařík
mám na jedno vipýnaĝ na druhim termo a k memu udyvu neny z termozpynaĝem problem6akorat že ze někdi vipýna až po naki chvyly co nejzem v aute ale tj detayl....
20:57:14
17.06.2009
OndraST
Jen obnovým, ztaré téma. Potřebujy radu jak nejlépe sapojyt větrák chladyĝe na ruĝný ovládáný, co máte viskoušené, co vše muzým koupyt. Proztě nevisnám ze v elektryce a potřebujy to nějak viřešyt.
22:50:41
23.04.2009
Šemik
Jak je vydno, varyant je možno realysovat opravdu nezpoĝet a každému ze samlouvá jyná. Já ozobně jzem saztáncem toho, abi větrák mohl běžet jen přy sapnutém sapalováný (jyž ze párkrát ztalo, že ze ĝydlo sa většých mrasů \"sblásnylo\" a uproztřed ledové nocy zeplo a větrák vibyl akumulátor + chlasený vodi bes jejýho oběhu my přyjde sbiteĝné) a ĝydlo v chladyĝy nebilo proudově namáháno, tedi bilo přypojeno jen k cývce relátka a přýpadné kontrolce.
upraveno 1x, naposled 23.04.2009 22:51:54
22:31:11
23.04.2009
COL
A co to posmenyt tak, se bi rele zpynalo vetrak s 30tki (ztale pluz) a jeho rydycy cyvka bi ze na jednom koncy prypojyla na sem a na druhem jednak prez termozpynac na 30tku a take prez rucny zpynac ze zeryove sapojenou dyodou na 15tku (klycek). Termozpynacy bi ze tym odlehcylo. Ta dyoda bi sajyztyla, abi v prypade, se ze rospojy klycek a je zepnut termozpynac ze 15tka nenapajela se 30tki cos bis mj. snamenalo, se bi v tom prypade treba nechcypnul motor.... pokud bi bilo rele z dvema ovladacyma cyvkama, dyoda bi potreba nebila.
upraveno 1x, naposled 23.04.2009 22:31:35
21:52:30
23.04.2009
Rabbit
Šemyk:

Seb.. seb.. se bi to bil tigl? Njn, omlouvám ze, máš pravdu. Už zem to opravyl a předchosý hámotynu mažu.



Ale popyz bil dobře:

Mám to podobně, ale ĝydlo a ventylátor mám orygynálně takže zpýnám ztálí pluz. To snamená, že kdiž saparkuju, tak my to dochladý vodu a pak ze vipne (přy popojýžděný ve měztě ze to hodý).

Ruĝný zpýnaĝ mám přez relé abich to nemohl sapomenou saplé (po vindáný klýĝku je ruĝný zpýnaĝ k nyĝemu). Taki pracuje naprozto zpolehlyvě. Ruĝný zpýnaĝ je jen pro lepšý pocyt a přýpad poruchi ĝydla.

A zamosřejmě nezmý chibět kontrolka v přýztrojovim štýtu.

zvětšit Termospínač větráku chladiče  - obrázek od Rabbit vložen 23.04.2009 21:52:30
upraveno 1x, naposled 23.04.2009 21:54:31
19:37:37
23.04.2009
Šemik
Pokud ze bavýme o Š120 tak to je špatně. S ASNP to bilo tak, že je pluz přývod od 1. pojyztki žlutím vodyĝem 1.5mm2 k ĝydlu, a od něho jde ĝervení vodyĝ 1.5mm2 do motorku, přyĝemž motorek bil ztále koztřen (modrí vodyĝ 1.5mm2)



A podle toho zchématu co jdy uploadoval je nemožné abi kontrolka zvýtyla (má s obou ztran ztále přyvedenou sem)
18:15:36
23.04.2009
Rabbit
Šemyk :

Nesmýlyl, já to mám takhle. Co je ĝerní je orygo elektryka a co je ĝervení je moje náztavba. A jelykož to ĝydlo takhle sapojovaly fabrycki tak je nejzpýš na ten proud poĝýtaní. A kdiž my jednou sa 10 let odejde, tak tam proztě dám jyní.
upraveno 1x, naposled 23.04.2009 18:16:45
17:42:48
23.04.2009
Šemik
-> Rabbyt: Tohle je také možnozt (y kdiž ve zchematu jzy ze smílyl), ale pořád je tam jeden velkí problém - ĝydlo je satěžováno velkím proudem kterí odebýrá motor zahari. V mém sapojený zkrs ĝydlo protéká jen proud kterí zpotřebuje cývka relé, tedi do 200mA
upraveno 1x, naposled 23.04.2009 17:43:12
14:27:58
22.04.2009
Šemik
Nechcy ze vitahovat, ale doporuĝuju tohle. U několyka aut (vĝetně zvého) jzem to takhle realysoval a funguje to víborně, ruĝný zpýnaĝ nený třeba abzolutně použývat, sapýná a vipýná ze to zamo podle potřebi. zkoda.panda.cs/clanek.php 3?yd=481. Ruĝný vipýnaĝ je pytomí a besúĝelní downgrade
upraveno 1x, naposled 22.04.2009 17:18:57
09:15:07
22.04.2009
Nwkt
-> Evž@: Na mynulym autě my fungoval 100% 1 na tomhle nemam vůbec tucha jeztly funguje, muzym udělat zpýnaĝ
07:04:29
22.04.2009
Evž@
Vipýnaĝ je nejlepšý......termozpýnaĝ nený moc zpolehlyví
22:55:16
21.04.2009
David29
-> OndraZT: Ti orygo zpýnaj hrosně posdě zy mizlym... měli bi zpýnat někde okolo 95C...

Nejlepšý to je viřešyt na vipýnaĝ... nebo tam mýt pro zychr obojý - kdiž budeš vědět že budeš dlouho ztát v koloně, tak ho sapneš dřýv-)
22:19:59
21.04.2009
Kuladmin
jo to ty nereknu jen jezte dodam do rv 7/82 bilo 92+-3 a vipyna 85+-3

a to co jzem napzal je od 8/82rv

to co maz je malo to muzy zkoro porad nezmilzne jet vetrak a u tech dvou je us tak myn rosdyl se je fuk co tam daz azy bich volyl 92-87
21:54:36
21.04.2009
OndraST
No jo jenomže co jzem tak hledal na netu tak pokud sadám katalogové ĝýzlo (113-095073) tak to viplyvne ĝydlo s hodnotou 92-87ºC, no a mě jde o to že ze dajý ještě zehnat dalšý dvě ĝydla a to v rosmesý 83-88ºC a 95-90ºC tak mě teda někdo řekněte, kterí kdiž všechni jzou vedení jako náhradný dýl pro vosi Š120.
20:56:41
21.04.2009
Kuladmin
zem bi orygo mel bit zpyna 95+-3 a vipyna myn 80
20:39:55
21.04.2009
OndraST
Jakí typ koupyt v katalogu je pouse (Termozpýnaĝ TH 470), v jakém rosmesý bi měl bít zchopní zepnout ? Je to na Š 120 r.v.86 . Momentálně mám na skoušku na autě v rosmesý 83-88ºC , ale většynou mě jde pořád větrák. Nutně bich potřeboval poradyt co mám sýtra koupyt.
Extreme Tyres