-> palinator: Ja bohužel od jakživa nějak bojuju s viditelnejma blbostma co nechce nikdo videt, v roce 2011 to bylo vstrikování vs karburator, ted je to EV. Nikomu to ale nenutím. Ale fakt nemám rád, když nekdo bere evidetní žumpu jako relevantní zdroj informaci, protoze se mu to zrovna hodí do názoru.
K tomu parkování, lidi jsou proste debilní, na benzinkach stojim spis na čelo stojanu, abych nepřekážel. A pohledy bud na me nehází nebo si jich nevsimam. ALe nebudu lhát, že v Mnichove jsem se minuly patek docela bál, abych neprijel s hakačema, prece jen ty nemci jsou na Musku dost nasraný

.
Tak a ted vytahneme červený hadr, po dlouhé době si zas musím vylejt srdíčko: 20.4. budu mít tuto teslu rok, už ted mám najeto přes 40 tisíc. Měl jsem s ní problém nekam dojet ? Ne neměl. Jezdí se s ní dobře ? ano jezdí, dobrý podvozek, docela to jede, zatáčí, proste motokára jako prase co třeba potřebuju i na denní jezdeni, mam to rád. Byl jsem s ni na okruhu? Ano nekolikrát Most a jednou Nordschleife. Budu s ni dál jezdit na okruhy ? Spis ne, protoze to tam moc dlouho nevydrzi, přehríva se baterie a má to pak jen 280kW. Co me na ni sere ? Tak třeba totálne nedokonalej autopilot a adaptivni tempomat, nekonzistentní chování asistentů od AEB, po parkovací asistent. Poměr ujetá vzdálenost vs rychlost nabíjení, je to perfomance víc to žere.Takže třeba, když jsem vezl v noci ženu na letiste, tak PrahaMnichov 707km jsem jel s TDI, zajel jsem to za 5:45 včetne chcaní a tankování 10l. Ale kdyz jsem pro ni jel zpátky, tak jsem jel teslou, vzal pres AUDI a BMW muzeum, kde meli na parkovisti nabijecky, takze uz to zdrzení nebylo a velmi krasne jsem se svezl na Autobahnu s nemcema co zimáky dovolili (rychlostní index V).
Využívám benefitu co má EV? Tak samozřejmě, parkovací zony, nabijecky u vchodu, dalniční známka, nabíjení z FVE.
Musel jsem to psát ? Nemusel, pardon, ale alespon se držím temátu
