skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Superb
Kámoš má 2.0tsi v S2. Je potřeba si tam pohlídat nějakej rok, kdy byla nějaká změna na pístech. Nebo co o tom kdysi povídal. Jako svezení příjemný, jen Sup povětšinou stojí doma a jezdí rotačkou, protože to prostě žere pomalu o 5 litrů míň no...
-> saskyn2: mám pocit úplně stejnej,ale pořád jsem říkal,že naftu už nechci![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Nwkt: cenově moc vysoko,mám limit cca 200 tis![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2: Tak proto jsem psal 3,6
kdyby neřešil generace ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: tak hlavně že se shodneme
jo já četl sup a generaci neřešil![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2 19.04.21 19:48:53: Tvl tys to editoval a napsal totéž co já ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 19.04.21 19:48:53: On se ptal na dvojku ale.
CJXA by se mi taky líbilo a tu CDVA 3.6 strčí do kapsy.
Ten zvuk u 3.6 se poslouchá dobře, ale ta 206 prostě jede líp.
CJXA by se mi taky líbilo a tu CDVA 3.6 strčí do kapsy.
Ten zvuk u 3.6 se poslouchá dobře, ale ta 206 prostě jede líp.
-> Milan 136 19.04.21 19:40:19:
Do 2.0tsi 206kw bych klidně šel, jede to fakt pěkně a proti naftě je to hezky kultivovaný akorát je to proti naftě třeba 3-4l/100 navíc no, pro někoho kdo málo najede tak proč ne.
-> Karel.: Dneska se bohužel kvůli emisním normám situace obrátila a nafty jsou vesměs na servisní náklady mnohem lepší než jakýkoliv soudobý benzíny, s nějakejma malejma výjimkama platí napříč značkama.
-> Nwkt 19.04.21 19:42:26: ty už si taky zblblej z faceboku, ta 3.6 je vydechlá mrdka
to tsi to smázne jak malinu
kdybych měl na výběr tak neváhám ani minutu. Jediný co, tak to má pěknej zvuk...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Do 2.0tsi 206kw bych klidně šel, jede to fakt pěkně a proti naftě je to hezky kultivovaný akorát je to proti naftě třeba 3-4l/100 navíc no, pro někoho kdo málo najede tak proč ne.
-> Karel.: Dneska se bohužel kvůli emisním normám situace obrátila a nafty jsou vesměs na servisní náklady mnohem lepší než jakýkoliv soudobý benzíny, s nějakejma malejma výjimkama platí napříč značkama.
-> Nwkt 19.04.21 19:42:26: ty už si taky zblblej z faceboku, ta 3.6 je vydechlá mrdka
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: Tak ale zase je dost výkonu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 19.04.21 19:37:38: Tam se ten řetěz mění ještě líp ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Karel.: Tak jdi do 3,6 ne?
-> Milan 136: děkuju, výkon právě úplně nestaci
Ideálně tu 1.8tsi či 2.0tsi,ale o téhle problémech vím,takže jsi mi to nevyvrátil bohužel.
Mám pocit,že je to časovaná bomba,takže nezbyde nic jinýho asi než tdi,ale do toho se mi nechce.Jeste mám ve hře Focus 1.6 ecoboost,ale přijde mi,že globálně všechny benziny už jsou velkej problem![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ideálně tu 1.8tsi či 2.0tsi,ale o téhle problémech vím,takže jsi mi to nevyvrátil bohužel.
Mám pocit,že je to časovaná bomba,takže nezbyde nic jinýho asi než tdi,ale do toho se mi nechce.Jeste mám ve hře Focus 1.6 ecoboost,ale přijde mi,že globálně všechny benziny už jsou velkej problem
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Karel. 19.04.21 18:02:23: Ahoj. Do dvojky těžko říct.
1.4 je CAXA s řetězem.
Ten může být problém. Po koupi bych ho určitě vyměnit. Jinak to není špatnej motor.
1.8 TSI klasika spotřeba oleje a taktéž řetěz.
Dvoulitr na tu spotřebu tolik netrpěl. Ale taky záleží na konkrétním kusu. Konstrukčně stejný motor jako ta 1.8.
Pokud stačí výkon té 1.4, šel bych do ní.
Jinak pak asi ten dvoulitr no.
1.4 je CAXA s řetězem.
Ten může být problém. Po koupi bych ho určitě vyměnit. Jinak to není špatnej motor.
1.8 TSI klasika spotřeba oleje a taktéž řetěz.
Dvoulitr na tu spotřebu tolik netrpěl. Ale taky záleží na konkrétním kusu. Konstrukčně stejný motor jako ta 1.8.
Pokud stačí výkon té 1.4, šel bych do ní.
Jinak pak asi ten dvoulitr no.
-> Milan 136: ahoj,rád bych Tě poprosil o konzultaci motoru v Superbu II, 1.4-2.0tsi,jakej motor bys doporučil?jakou máš zkušenost vs nájezd atd,dekuji
-> Pavel P.. 07.04.21 09:59:19: ale tlacitkem. Tady se bavíme o automatickém odbrzdeni, to b7 nema
-> Syny 07.04.21 09:28:31: bylo, nicméně dá se nakodovat. Sam to mám změněný
-> Milan 136 07.04.21 09:53:40: Zajímavé. Ale aspoň že tak.
u B7 se to odbrzdí i bez pásu a s otevřenýma dveřma...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny 07.04.21 09:28:31: U B6 ano.
-> Milan 136: Heled ale u te B6 to fakt bylo urcite s pasem ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Milan 136 07.04.21 08:28:20: Jj i na B8 to jde bez pásu, nikdy jsem to předtím nezkoušel, je vidět že při výrobě se přemýšlí, na těch starších to bylo z výroby nesmyslně nastavený s pásem.
-> saskyn2 03.04.21 12:42:37: Naprosto. Dnes ověřeno na třech Superbech. Odbrzdí se bez pásu.
-> Nwkt: ahá... :-D to mě nenapdlo :) tedy opraveno :-D docela sem se toho vyděsil,pač sem zvyklej parkovat až u baráku abych netrčel do cesty a popojelo mi to fakt asi na 3cm od zdi![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: Jo a ne, záleží jestli jsi měl autohold a ten zatáhnul ručku, pokud ne tak to popojede než zaskočí kolík v DSG
hale a když dojedu zaparkuju z kopce dolu tak když sundávám nohu z brzdy a jsem v poloze P auto ještě cca 3cm popojede než se zabrzdí. je to normální ? nemělo by to zustat stat tam kde sem zastavil na brzdovej pedál?
-> saskyn2 03.04.21 18:47:25: Taky si myslím. Nikdo to mačkat, s kým jsem v SIII jel, nemusel. Takže závadou to být nemůže? Ptám se spíše ze zvědavosti, až se dostanu za volant příště.
-> Jirik_Tuňák1983: Se někdo hrabal v kodování a zakázal to v adaptacích, jinak to normálně jde.
-> Nwkt 03.04.21 18:34:08: To jsem udělal automaticky, i u toho Citrona jsem to musel přetlačit, vím jak s tím zacházet, ale tohle se stejně nerozjelo a jen sedal zadek.
-> Jirik_Tuňák1983: Normálně se připoutej, zavři dveře a rozjeď. Sama se odbrzdí. Občas to u manuálu chce "přetlačit"
-> Milan 136 03.04.21 10:40:35: Seš si jistej? Já si myslím že to je z výroby nastavený pořád stejně, tj pás a zavřený dveře. Jinak u B6 to jde překodovat.
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, vypnout "Schutzstaffel " je pro gentlemana neoddelitelna soucast startovaciho ritualu :-)
-> King 03.04.21 11:45:36: Ale ukázala mi jako poloopovi "tohle vypni", přičemž SS vypínám u všeho automaticky i bez vstupní instruktáže.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 03.04.21 10:40:35: Fakt jo? Skoro bych odprisahnul, ze bez pasu se to samo neodbrzdovalo. Ale uz je to nejakej patek, tak si to mozna pletu...
-> Jirik_Tuňák1983: Ano, umim si predstavit, ze kdyby na me takhle kvikla nejaka tetka, ktera na autech zvladla dolejvani kapaliny do ostrikovacu, asi mi se mi rude tmelo pred ocima![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Tak teď na ně můžeš "héknout", že mají posraný auto ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 03.04.21 11:27:42: To je tak, když to raději mačkají, než aby si to nechali opravit![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> King 03.04.21 11:13:47: Asi jo, ale to hejkání "co děláš!?!", když jsem se pokoušel rozjet, mi vyloženě nasralo.
Jen jsem odvětil, že o osum let starší hebl z Francie se rozjel bez těchdle opiček a že to prostě musí fungovat i tady.
I když je tedy pravda, že tam byl pro změnu hillholder tak aktivní, že se s tím skoro nedalo zaparkovat v kopci do řady.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jen jsem odvětil, že o osum let starší hebl z Francie se rozjel bez těchdle opiček a že to prostě musí fungovat i tady.
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
I když je tedy pravda, že tam byl pro změnu hillholder tak aktivní, že se s tím skoro nedalo zaparkovat v kopci do řady.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: To bude spis nejaka chyba, protoze "zatazenou rucku " u Supa jsem zatim nikdy resit nemusel (je teda 2019 myslim). To mondeo mivalo obcas slabsi chvilky, kdy jsem musel odbrzdovat rucne, ale nejak jsem nevypozoroval jaka kombinace podminek to zpusobuje.
-> Milan 136 03.04.21 10:40:35: Já jsem taky říkal, že je to kravina, že se to musí odbrzdit samo. Nenenene, my to odbržďujeme tlačítkem. Tak jsem to odbrzdil tlačítkem, abych měl klid a mohli jsme jet.
-> Syny 03.04.21 10:28:05: Ne. Při zajíždění na dílnu si pás neberu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 03.04.21 10:09:38: Měl. Ale prostě se to nerozjelo, až mne majitelka jako řidiče začátečníka okřikla, že to musíš odbrzdit tlačítkem.
Přitom s auty, která mají el. brzdu, jsem normálně jezdil a jedno i vlastnil.
![19](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
Přitom s auty, která mají el. brzdu, jsem normálně jezdil a jedno i vlastnil.
-> Milan 136: Nemusi bejt zaplej i pas? Myslim, ze u ty B6 co jsem mel to tak bylo.
-> Jirik_Tuňák1983 03.04.21 09:05:48: A měl jsi zavřený dveře?
Normálně se začneš rozjíždět a odbrzdí se to.
Normálně se začneš rozjíždět a odbrzdí se to.
-> Jirik_Tuňák1983: Automatické vypnutí
Pokud jsou zavřené dveře řidiče, parkovací brzda se při rozjezdu vypne.
Pokud by se vozidlo při rozjezdu do kopce začalo samovolně pohybovat směrem
z kopce, přidejte plyn, resp. zapněte parkovací brzdu.
Vypnutí parkovací brzdy je možné zabránit, pokud před rozjezdem držíte zatažené
tlačítko se symbolem (P) ve směru šipky 1 » obr. 149. Parkovací brzda se
vypne až po uvolnění tlačítka.
Pokud jsou zavřené dveře řidiče, parkovací brzda se při rozjezdu vypne.
Pokud by se vozidlo při rozjezdu do kopce začalo samovolně pohybovat směrem
z kopce, přidejte plyn, resp. zapněte parkovací brzdu.
Vypnutí parkovací brzdy je možné zabránit, pokud před rozjezdem držíte zatažené
tlačítko se symbolem (P) ve směru šipky 1 » obr. 149. Parkovací brzda se
vypne až po uvolnění tlačítka.
-> StepaNoFUN: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Jinak je to manuál.
-> Jirik_Tuňák1983: Nevim, takhle mi to kolega říkal, když jsme si auta prohodili... On právě jel s i40 a nemohl odjet, tak mi volal, co má dělat :-D Říkal právě, že se mu Seat odbrzdí sám, když má zapnutý autohold a rozjede se... U Kundaje se muselo šlápnout na brzdu a zmáčknout čudlík brzdy.
EIDT: Jak píše Štěpán bez zábavy, tak u toho Seatu se to odbrzdí samo bez ohledu na to, jestli se auto zabrzdilo samo nebo ručně...
EIDT: Jak píše Štěpán bez zábavy, tak u toho Seatu se to odbrzdí samo bez ohledu na to, jestli se auto zabrzdilo samo nebo ručně...
-> Jirik_Tuňák1983: Co jsem u některejch aut bez diosauří páky v práci vypozoroval, tak když se ručka zatáhne sama při chcípnutí auta, tak se i sama odbrzdí. Ale když ji někdo zatáhne "ručně", musí ji následně sám odbrzdit (u stejnejch aut).
To samý jako Kessy/Keyless. Když zamkneš bezklíčkově, zase to tak jde odemknout. Ale když u některejch zamkneš tlačítkem na klíči, tak to pak prstem neodemkneš a musíš zase tlačítkem.
To samý jako Kessy/Keyless. Když zamkneš bezklíčkově, zase to tak jde odemknout. Ale když u některejch zamkneš tlačítkem na klíči, tak to pak prstem neodemkneš a musíš zase tlačítkem.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.04.21 09:08:57: Nevím, jak by měl autohold souviset a tím, že se auto při rozjezdu samo neodbrzdí, ale tady stejně není.