-> Jirik_Tuňák1983:
Tak to vim, stačí se projít kolem vagónu s autama, to bylo posledních minimálně 20 let normální. Ale že už i jakýsi Giti, to jsem koukal.
-> Syny:
Tak ono když ti roste rychlost a nemění se otáčky tak je u dvouspojkový převodovky něco špatně ne?
To samý jako když jedu po polňačce s trochou plynu, tak to ukazuje 1500 otáček a je jedno jestli jedu 10 nebo 15 km/h.
Proto píšu, že mi jízda ve srovnání se starším DSG, se kterým jsem jednou jel, přijde plynulejší.
Tady ve 2:05 je rozjezd krásně vidět, jak po jedničce jede s prokluzem dvojky.
2022 Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 DSG (facelift) | POV test drive
-> Jumbo:
Podvozek nekomentuju, rozhodně dobře filtruje nerovnosti a na rozbitých cestách funguje už jen kvůli delším zdvihům pérování a balonovým pneumatikám i přesto, že je to 17". Na nějaký tančení po okreskách mi ale řízení přijde pomalý a když jsem to trochu vzal ostřeji tak to bylo celkem nedotáčivé, ale za to dost možná můžou ty Giti gumy - navíc jsou možná ještě mastný.
Ale SIII s adaptivním podvozkem mi přijde lepší, i když je to auto do přímky. Bez adaptivních tlumičů nevím, neznám.
Jinak ten manuální mód to moc neřeší. Když tam seknu dvojku, tak to bude klouzat stejně nebo si to samo zase podřadí a hodí se do "D". Na M1 to zase zbytečně řve. S klasickým manuálem bych jel na dvojku a nechal to klapat na volnoběhu.
E: Jinak k té teorii. Pravděpodobně se Fabie Combi skoro neprodávaly, proto asi skončily, že? Co na tom, že je po obrovských počtech kupovaly nižším šaržím firmy nezajímavé malosti, jako třeba ČEZ, Pošta, stavaři nebo všichni od drah... Co můžou koupit dneska místo toho? Asi Konu nebo iD3 kvůli ESG.