-> Jarda/felda 22.04.24 21:00:33: tak elektroda do valce mi za milion km spadla poprve, je fakt, ze na tomto motoru jen po 103tis. km
Vlastne tyto brisky tam mam v poradi 3. a az na odchazejici civky doted fungovaly.
-> Milan 136 22.04.24 22:15:47: ale co dat, kdyz to jedine fungovalo, z NGK mam fakt strach, NGK civka mi vydrzela pul roku, NGK svicky tam mel minulej majitel, kterej s rim najel jen asi 2tis.km a ja jsem je po montazi LPG vyhodil, pak Bukajova zkusenost s elektrodou a ted tadle svicka mi znicila NGK novou TSi civku za litr a tu nevyreklamuju, protoze na tomdle motoru nemela co delat...
Kamos co ma servis, tak preferuje brisk, odpadlou elektrodu za 25 let co opravuje auta pry jeste nevidel, bosch je pry odpad a ngk ze funguji, ale pry na plyn ne. Potom me napada champion, ale ty made in brasil nestaly za moc, s denso nebo beru nemam zkusenost.
-> Pavel P@nkáč 22.04.24 19:49:53: nemit ty dve nesmrtelne tesly, tak jsem za 100tis.km tech civek nevymenil 10, ale 20, protoze jsem stale menil jen ty dve ostatni, dokonce i nova, stejne oznacena tesla CL5 vydrzela asi pul roku, tu jeste musim reklamovat, nez mi skonci zaruka... S toudle svickou bez elektrody to normalne v nizsich otackach jelo na vsechny valce, ale znicil jsem na ni jak tu jednu nesmrtelnou teslu, tak tu novou NGK TSFi civku, nez me napadlo tu svicku vyndat. Todle jsem fakt u nove svicky necekal.
Proc stare?, vsak pisu, ze ty bosch mely do 10tis.km (a jeste budou i v zaruce) a mozna to bylo civkou, protoze pak mi najednou civka odesla s briskama. A vlastne ta svicka bez elektrody se chovala stejne jako odchazejici civka, tak by me nenapadlo po 10x zkusenosti hledat problem ve svicce. :/
Ale stejne, behem 500km ze jsem prisel o 3 civky, to je teda asi rekord.