skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> SO545: jj prehodím ho -> Milan 136: jj tieto meníme často aj my , aj kabeláže , sranda je keď zapojíš nové na kábel a dáš aktivovať tak napíše nejakú chybu ako beh naprázdno alebo tak , proste vie že nemá vodu ... inak vo štvrtok som s jedným čo robí Webastá kecal aké je toto benzínové spoľahlivé , že má 380tis km a menenú len pumpu a už nejde :D -> Nwkt: jj to viem , inak chyba bola aj predtým čo kolega menil vodnú pumpu , asi ostala niekde bublina ale zrejme už bolo načaté vtedy , pretože na Superbe som menil chladiacu komplet a nebol problém s ničím , takisto na tomto keď sa skladal motor sa menila a nebolo blokované , takže zrejme len teraz začalo blbnúť , inak v papieroch mám asi dvakrát výmenu v záruke ... pierburg je za 60eur tak uvidíme ...
-> suri: No právě, ono se to přehřeje jenom když jede webasto bez auta, když se zapne za běhu motoru tak tam tlačí vodu motor auta
-> suri 09.02.20 18:14:25: Nový je jistota. Ty el. čerpadla celkově odchází. Na EA 288 se docela mění. Jak to zepředu, tak zezadu. Někdy to kvůli tomu jede v nouzi. Jednou jsem na Rapidu 1.6 TDI EA 288 vyměnil na G, za týden tam byl zpět a zase ho to psalo. Tak jsme psali do MB a bylo doporučeno vyměnit i to druhý a svátek alternátoru, ve kterým jde i tohle. Tak jsem to vyměnil a už se to nevrátilo.
-> suri 09.02.20 18:14:25: to ja suhlasim ale poznas tie debaty ...to sa da opravit...no da ale bez zaruky.
cize moze sa s tym hrat ten co ma cas a toto berie ako relax.
inac jednoznacne vymena.
cize moze sa s tym hrat ten co ma cas a toto berie ako relax.
inac jednoznacne vymena.
-> SO545: hlavne nemám to kde robiť a je mi ľahšie to vymeniť rovno ako sa s tým laborovať , ale je pravda že je to čerpadlo už asi tretie v tom aute , hold 400tis km
-> suri 09.02.20 18:04:59: asi tak...
kto sa v tom hrabe sam OK kto plati servis jednoznacne vymenit.
kto sa v tom hrabe sam OK kto plati servis jednoznacne vymenit.
-> Lamac: nový PIERBURG mám za 60eur , to a mi nechce rozoberať celý traktor a o mesiac zase
Stačí prečistiť poriadne uloženia hriadeľky a pôjde to. Prípadne skúsiť premazať niečim vodovzdorným.
Mne to tiaž takto blblo (ale iba pri predohreve ráno) a nakoniec to bolo tým.
Mne to tiaž takto blblo (ale iba pri predohreve ráno) a nakoniec to bolo tým.
-> Lamac: dáme nové -> Milan 136: jj díky -> Nwkt: ono to chybu pri štarte nehodí , len ak ho zapneš priamo , popri motore sa neprehreje , len ak motor stojí
-> suri 09.02.20 11:05:59: Hele ono to čerpadlo občas běží a občas nebeží, třeba webasto odblokuju a 14 dní auto jezdí a pak se zase blokne. Nejlepší je dát nový hned
-> suri 09.02.20 11:05:59: Určitě chyba v čerpadlu. Častá zavada 

-> suri 09.02.20 11:05:59: Určitě chyba v čerpadlu. Častá zavada 

-> suri: čerpadlo sa dá rozobrať a prečistiť
ted jsem koukal, ze o1 RS ma jednu vrtuli na chladici vetsi, nez druhou a ja mam obe stejne, kdyz jsem tahnul funa pres prahu, tak mi vybehla teplota nad 90°C, ale to mi sel jen pomalej chod a jen jeste, kdyz jsem mel zapnutou klimu :), pak mi po nejake dobe praskla ta plastova priruba, to uz jsem poresil a spinaji obe rychlosti, ale te zateze -> palinator 09.02.20 12:36:35: se taky trochu bojim
Je tam misto, ze by sly dat pred chladic jeste dve vrtule z nivy
- mam je pridrene z pouste... - uz to vyhazovalo 30A pojistku.
Je tam misto, ze by sly dat pred chladic jeste dve vrtule z nivy

-> Alenka 08.02.20 19:54:59:
Nejde pak u nafty s přehřátým vzduchem i o zbytečně zvýšený EGT a obecně větší tepelný namáhání, třeba i oleje?
Nejde pak u nafty s přehřátým vzduchem i o zbytečně zvýšený EGT a obecně větší tepelný namáhání, třeba i oleje?
-> Milan 136: ak mám vo Webaste chybu 01410 Topení prehriate + zablokované tak je zrejme KO čerpadlo, cez akčné členy ho zapne ale nepočujem ho , čo ty na to?
-> Milan 136 09.02.20 09:51:28: To je jako když obchodujete s raketami na černém trhu. Vzduch / vzduch atd... 

-> Milan 136 09.02.20 09:51:28: jj, nevis cislo dilu? nasel jsem todle, ale ten je nejakej jinej
bazar.automedik.cz/AMD536 1265437/.../transporter-t6
bazar.automedik.cz/AMD536 1265437/.../transporter-t6
-> Alenka: to preci neni on? nevidim tam ani vodu a je nejak moc dlouhej
auto.bazos.cz/inzerat/... /Intercooler-T5.php
ono asi prot z toho auta na dalnici neni problem dostat 240km/h - kdyz se to poradne chladi naporem, ale kdyz to tak neprofukuje, tak uz to neni takove, chtel jsem delat mrizku do podbehu, ale Tva varianta bude lepsi
auto.bazos.cz/inzerat/... /Intercooler-T5.php

ono asi prot z toho auta na dalnici neni problem dostat 240km/h - kdyz se to poradne chladi naporem, ale kdyz to tak neprofukuje, tak uz to neni takove, chtel jsem delat mrizku do podbehu, ale Tva varianta bude lepsi

-> Alenka 08.02.20 18:54:11: moc nedokazu posoudit, co je jako clovek :), s temadle vykonnejma turbo autama mam zkusenost jen s mou ovci, s zadnym jinym turbobenzinem jsem nikdy nejezdil
Ja si rikal, proc jsi ten IC presunul z podnarazaku pod kapotu, cumim, ze se to tam veslo... vodu mas napojenou kudy?
Ja si rikal, proc jsi ten IC presunul z podnarazaku pod kapotu, cumim, ze se to tam veslo... vodu mas napojenou kudy?
-> Alenka 08.02.20 19:54:59: No jasný, to je logický. Ale dobrej počin ta 1.8T
-> Milan 136: jojo, O1 to ma marny uz v serii, natoz kdyz tomu trosku pritopis.
Na moje PD to nema smysl.
Uz jsem s palivem na maximu a funguje to dobre i s klasickym IC, vodni by neprinesl vubec nic navic.
Obecne si myslim, ze tyhle vodni IC maji vetsi smysl na benzinech nez na naftovych motorech.
Nafta bude s prehratym vzduchem porad nejak fungovat, akorat si trochu vic zakouri, zatimco benzin je limitovany odolnosti paliva proti detonacnimu horeni a jakmile se teplota nasavaneho vzduchu dostane pres nejakou rozumnou hodnotu a motor zaklepe, jednotka do toho hodi vidle a koncis.
Vhodne zvoleny vodni IC tuhle hranici posune o hodne dal, takze i kdyz seriove turbo jede za hranici ucinnosti a funguje uz spis jen jako fen, tak vodni IC s vysokou ucinnosti toho dokaze jeste dost zachranit.
Na moje PD to nema smysl.
Uz jsem s palivem na maximu a funguje to dobre i s klasickym IC, vodni by neprinesl vubec nic navic.
Obecne si myslim, ze tyhle vodni IC maji vetsi smysl na benzinech nez na naftovych motorech.
Nafta bude s prehratym vzduchem porad nejak fungovat, akorat si trochu vic zakouri, zatimco benzin je limitovany odolnosti paliva proti detonacnimu horeni a jakmile se teplota nasavaneho vzduchu dostane pres nejakou rozumnou hodnotu a motor zaklepe, jednotka do toho hodi vidle a koncis.
Vhodne zvoleny vodni IC tuhle hranici posune o hodne dal, takze i kdyz seriove turbo jede za hranici ucinnosti a funguje uz spis jen jako fen, tak vodni IC s vysokou ucinnosti toho dokaze jeste dost zachranit.
-> Alenka 08.02.20 19:44:27: Hlavně origo O1 má ten malej cooler dost zabitej. Tímhle vodním dost zkrátíš i dráhu plnícího vzduchu atd. Vše jen lepší. Na PD ho ještě nemáš? 

-> Milan 136: presne tak, ale na 1.8t jsem to jeste nevidel :)
Vsak jen diky tomu to muze nejak rozumne fungovat na LPG.
S normalnim IC bych se vubec nechytal.
Vsak jen diky tomu to muze nejak rozumne fungovat na LPG.
S normalnim IC bych se vubec nechytal.
-> Alenka 08.02.20 19:40:12: Jojo, to vím, že vodní IC mají vyšší účinnost než vzduch/vzduch.
Proto to taky mají EA 288 a EA 211 vodní IC
Proto to taky mají EA 288 a EA 211 vodní IC

-> Milan 136: Jen tohle a chladi to vic nez dostatecne.
Pri mereni na brzde mas s dobrym IC vzduch-vzduch rozdil teploty nasavaneho vzduchu na zacatku a na konci mereni cca 20°C, vodni IC to udrzi v mezich 1°C.
Pri mereni na brzde mas s dobrym IC vzduch-vzduch rozdil teploty nasavaneho vzduchu na zacatku a na konci mereni cca 20°C, vodni IC to udrzi v mezich 1°C.
-> Alenka 08.02.20 18:54:11: Přišlo mi to, že to je z T podle vzhledu. To tam máš jen tenhle IC?
-> Milan 136: konecne si toho nekdo vsiml. Vodni chladic stlaceneho vzduchu z T6 2.0tdi. Super vec :D
-> palinator: vidis, a lidi rikaj, ze pictuning neni Eko :)
-> Jarda: kdyz s tim jezdis jako clovek, tak to vydrzi a kokot popravi i seriovku.
LPG mi to realne zralo kolem 10l, kdyz jsem jezdil tak nejak normalne.
-> palinator: vidis, a lidi rikaj, ze pictuning neni Eko :)
-> Jarda: kdyz s tim jezdis jako clovek, tak to vydrzi a kokot popravi i seriovku.
LPG mi to realne zralo kolem 10l, kdyz jsem jezdil tak nejak normalne.
-> Jarda: Oponoval bych... Ale radši mlčím...
-> Jarda - zrušená registrace 08.02.20 18:25:26: to bolo aj u nas...ale uz je tomu utrum...
-> StepaNoFUN 08.02.20 18:05:16: vsude, ale na jinejch autech, nez s kterym prijedes

-> palinator 08.02.20 16:10:58: kecy ze to dneska nekde fakt merej...
-> Alenka 05.02.20 21:58:21: Co to tam máš nad motorem za intercooler?
-> palinator 07.02.20 20:14:08: Přesně tak. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.02.20 20:00:02: Hlavně, že ty máš dopředu nalinkovaný, co se ti bude kdy líbit. Pokud ano, tak máš docela šedivý vyhlídky na budoucno.
Doufám, že si to přečte Vítek, ten se taky pleská od zdi ke zdi jako já. 
Prodej O2 a kup si Octavii Kombi z roku 1963. Zabiješ dvě mouchy jednou ranou, budeš mít duši i prostor.


Prodej O2 a kup si Octavii Kombi z roku 1963. Zabiješ dvě mouchy jednou ranou, budeš mít duši i prostor.
-> Tuner#2:
Někdo mění ženský, někdo auta. Je to podobný.
Někdo mění ženský, někdo auta. Je to podobný.

-> Jirik_Tuňák1983 07.02.20 19:44:56: Mám na to úplně jiný pohled na věc a co nechápu je to Tvé neustálé měnění toho co se Tě líbí. Ale netřeba se kvůli tomu dohadovat, jen jsem napsal svůj názor, který se nebude shodovat s Tvým. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.02.20 19:38:35: Já taky, proto jsem přihrál zpět. Předvádět jsi se začal mimochodem ty, já to nemám zapotřebí. Nějaká duše automobilního důchodu je mi také u prdky.
Potřebuji jedno auto, které mne bude bavit kočírovat, místo dvou nebo tří a půjde s ním jet někam i normálně se vším co k tomu patří z moderních vymožeností. To mi 40 let starej oldtimer neposkytne. Navíc tyhle specifické vozy mají té tvojí duše a odvolání se na odkaz předchůdců až dost.

-> Jirik_Tuňák1983 07.02.20 19:17:44: Třeba proto, že ten "50 let starý vehikl" má narozdíl o té dnešní naleštené bídy duši... Ale čekal jsem přesně reakci co jsi předvedl, včetně protiúderu 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.02.20 19:05:31: Ano, osmikvalt ZF. Už ho oproti původnímu 5q má SRT, Hellcat a výš. Manuál je dostupný také. Pokud bych měl mít jedno auto, nebudu se zabývat 50 let starým vehiklem. Z jakého titulu soudíš, co je a není rozumné? Z mého pohledu je třeba kravina to, oč se pokoušíš ty na staré škodovce a taky ti to nekomentuji.



-> Jirik_Tuňák1983 07.02.20 17:23:33: osmikvalt v Americe? Takže nějaká nová mr*ka a já čekal, že jsi konečně dostal rozum. 

-> dragon_cb_cz 07.02.20 15:31:30: Ale ta základní motorizace má 305 koní, variabilní časování VVT a VVL, je to DOHC a umí i E85. Krom toho je to atmoška a umí to s tím osmikvaltem i za málo. 

-> Jirik_Tuňák1983 07.02.20 15:19:46: Pitomý, když se člověk zakouká do auta, kde je 3.6 V6 sociální motorizace, co?
Kolega to málem koupil.

-> Jirik_Tuňák1983 07.02.20 15:19:46: a ak to bude charger R/T zo 68...tak tomu stenatu musi prasknut hlava...

-> palinator: -> dragon_cb_cz: Já na to prcám.
Poslední tři týdny jsem se úplně zamýloval do Dodge Challenger a Charger.
Já si nemůžu nikdy nic koupit, páč za měsíc budu zahleděn zase do jiného vozu. 



-> palinator 07.02.20 10:45:20:
Já to eko právě řeším tím, že provozuju auto, který už už bylo na cestě na vrakáč... a byla by to myslím relativně škoda. A krom toho litru oleje a benzínu zatím nedostalo novýho vůbec nic. 100% tatrgelový recyklát 


-> dragon_cb_cz:
A co když honíš spotřebu z principu a ne z ekonomickejch důvodů? Jde přece jen i o environment ne?
E: já jel třeba včera 2x přes celý PCE a domů dost ne-eko pilu, protože jsem měl hroznej hlad, občas i 140-150, na konci svítil průměr 5,1. Sem z toho měl skoro špatný spaní.
A co když honíš spotřebu z principu a ne z ekonomickejch důvodů? Jde přece jen i o environment ne?
E: já jel třeba včera 2x přes celý PCE a domů dost ne-eko pilu, protože jsem měl hroznej hlad, občas i 140-150, na konci svítil průměr 5,1. Sem z toho měl skoro špatný spaní.
