doba, kdy mela cenu uz pominula a doba, kdy bude mit cenu, teprve prijde, za dlouho

doba, kdy mela cenu uz pominula a doba, kdy bude mit cenu, teprve prijde, za dlouho




ale zas na stavbu je pekneho auta fakt skoda, ja jezdil s octavou 1.6, ktera postavila 2 baraky a byla nekolikrat zasadne bourana, pevnost kastle byla total v haji, kdyz si pak reditel poridil superba, tak jsme dostali jeho 81ku, tenkrat jsem si toho superba hned pujcil a o obrubnik jsem mu poupravil litak :))), to vis, cumel jsem na meste na blue sky a bylo to hned



a koukam Chrudim a ona byla opravdu na STK v Chrudimi, tak si to asi neplete...

auto.bazos.cz/inzerat/...
/SKODA-FELICIA-combi-19D.p
hp
a me spousta lidi rika, ze jsem blazen, ze jsem za svou dal 20tis. kc a to jeste nevedi, ze jsem do ni min. dalsich 25 dal :), ale ja myslim, ze to na najeti 50tis. km neni spatne a vrak to taky neni a v necem na tom je i lip, nez ta octa, treba origo snimace ABS jsem vzadu vyndal normalne rukou
kdyz vidim, jak to zarezava, tak je nekdy napatlam rezistinem





mela vyhrev sedacek? kolik Ti brala? Ta E2 je uspornejsi... ja jezdil s 81kW predokolkou a snazil jsem se z toho dostat maximum (s rozumnym porusovanim predpisu teda) a pres 5,5l/100km jsem se nemohl dostat, nechala me jen jednou v Pohorelicich - nejaky rele, asi cerpadla...
), řadí to sice na kratších drahách, ale je to tužší, nebrzdí to tak precizně, hlukově od motoru je to s Toledem podobný, i když ten zvukovej projev je asi kvůli EURO3 vstřikům trochu jinej. A nejhorší je, že to auto je všeobecně udělaný, takže žádnej vrak, i když to má teda asi víc km, než udávanejch necelejch 300.


jde o to, aby to co nejlip fungovalo..., ale do Ostravy to mam asi 2x dal, nez do Prahy :)



. Pokud bych se nekdy ja rozhodl zmenit feldu za octavu, coz teda vubec nepotrebuju a doslo by k tomu, az by me prestalo bavit feldu opravovat, treba kvuli znacne korozi, tak si koupim 1.8T a LPG, samo ve 4kole 

, takže lepší je asi uplně všechno a ne o málo). Chtěl bych se v následujících letech soustředit na přípravu pro stavbu nebo přestavbu nějakýho domku a z tohoto titulu si myslim že z tý jedničky udělám pravýho dříče, kterej se bude muset smířit s kchatováním provozních kchostů.

Ono totiž ta jednička je co se týká provozních nákladů asi opravdu výjjmečný auto(teda hlavně rotačka) nikdo nic takového už nikdy nevyrobil. Na druhou stranu třeba to co koupil Jarda(co jsem pochopil za 60) mi dává větší smysl, protože si polepšil a za 60 prostě nic lepšího nesežene, kdežto něco jiného je dát 120 za sice pěkný auto ale koncepčně z roku 1996, když za ty samé peníze koupí dvojku(koncepčně o 8 let mladší). A myslím že seženeš i v celkem dobrém stavu.
A jo, asi do ní za ty roky dáš třeba o 20tis. víc za servis, ale prostě tím oddálíš další generační výměnu a ve finále vlastně ušetříš a jako bonus budeš jezdit v bezpečnějším a novějším autě.




















tak ta je alespon uspornejsi a jede...







