skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda: Nedělala.
delala se vubec O1 1.8T 4x4 se 6q? ze to nikde nevidim psane - u FL
-> StepaNoFUN: objednať už nič , jedine skúsiť od dealera dať dotaz na českú podporu , nech pozrú či to niekto nemá skladom náhodou
-> Milan 136: To me taky pekne sere, jak se ta intenzita meni.
-> Milan 136: Pravda až na bílých bude
-> Nwkt: na 2004 jeste podle me neni. Az na face. Ty kdyz zacaly, tak par lidi reklamovalo, ze se jim meni intenzita podsviceni
-> Don_pepe: V budíkách je světelný čidlo, zřejmě bude mrtvý
-> StepaNoFUN 25.01.18 20:36:37: Ta byla ve výprodeji na portále v lednu 2016... Z Boleslavi to posílali v takových hezkých klecových paletkách :D
-> Don_pepe: něco v hajzlu v panelu přístrojů. Nejspíš oxidace
-> Don_pepe: ma to deštový senzor?
Pánové, kámoš má problém s podsvícením budíků. Oktávka II, r.v. 2004, elegance, přitažená z Německa.
Přes den při zapnutých světlech budíky nesvítí. Ani kontrolky blinkrů na desce neblikají.
Jakmile padne tma, vše se rozsvítí a je po problému. Jako kdyby tam bylo nějaké čidlo?
Ještě se nestalo aby za tmy budíky nesvítily. Za denního světla se občas rozsvítí, ale ne na dlouho. Poslední dobou se přidalo i problikávání ostatních kontrolek.
Co to sakra je? :D
Přes den při zapnutých světlech budíky nesvítí. Ani kontrolky blinkrů na desce neblikají.
Jakmile padne tma, vše se rozsvítí a je po problému. Jako kdyby tam bylo nějaké čidlo?
Ještě se nestalo aby za tmy budíky nesvítily. Za denního světla se občas rozsvítí, ale ne na dlouho. Poslední dobou se přidalo i problikávání ostatních kontrolek.
Co to sakra je? :D
-> Nwkt: Potřebuju krátkou... :-/
-> StepaNoFUN: OB mají dlouhou myslím
-> StepaNoFUN: to už nebude, na feliciu je 99% vecí už nedostupných
Otázka na Suriho a Milana (případně další)... 6U6817113A - plát střechy krátká felda... Kouknete mi na dostupnost???
-> Nwkt: Ok, dík za info 

-> Shader: Nn. Tady akorát bacha na to aby nebyly špony v naftovým systému. To je pak tragédie na opravu
-> Nwkt: Ptám se, protože u motoru BMN 2.0TDi/125kW/PD byl problém s praskáním hlav mezí kanálky. Tady už ten problém není?
-> Shader: 16V
-> Milan 136: Takže se dá říct, že jde obecně o spolehlivý motor jo? A to je 16V nebo 8V?
Klasika CRko. Po mechanicky strance spolehlivy. Jinak KO EGRy, sem tam nejakej vstrik
-> Milan 136: Máš na ten motor nějaké reference?
-> Nwkt: Jako já o tom motoru neměl páru. 

-> Shader 25.01.18 18:25:21: jak rika Nwkt, celej koncern. Hod si do googlu 2.0 TDi EA 189
-> Shader: Do celýho koncernu 

-> Nwkt: To je 16V? Do čeho se ještě ty motory montovaly? Yeti? Ono kazové kousky se vždycky nějaké najdou. Jde o to, že to auto má 100% historii!
-> Nwkt: nebo naopak dat, pokud potrebujes vymenit neco, co je KO

-> Shader: Je to uškrcenej commonrail 103kW. Za mě je to v pohodě motor, ale najdou se bohužel i kazový kousky no. hlavně na to nedělat dieselgate 

Čau chlapi. Známy má možnost koupit Škodu Octavii II, 2012, 2.0TDi/81kW s nájezdem 60 tis. za 250 000. Jaký máte názor na zmiňovaný motor? Jedná se o spolehlivý motor nebo má nějaká úskalí? Abych se přiznal, vůbec jsem nevěděl, že se do Octávek montovaly tyhle motory. Jaký máte na to názor? Díky.
-> palinator: ja som to rovnal cez špalík kladivom , prípadne cez dva
-> suri:
Tak hlavně ty skúsenosti předávej dál.
Ta hrana prahu se dá normálně vyrovnat sikovkama?
Tak hlavně ty skúsenosti předávej dál.

-> palinator: ja nie som klampiar , a poznám jedného schopného , a dodnes ľutujem že som mu feliciu robiť nedal lebo nestíhal ... dnes by som už zase veľa vecí spravil inak
-> suri:
Kebyste aj v BAZke mali takých odborníkov.

Bez urážky.
Kebyste aj v BAZke mali takých odborníkov.


Bez urážky.

-> palinator: to nie , ale ďalej , zvnútra medzi plechy tomu nebude nič , vykartáčovať , pár vrstiev základu , vytmeliť a zalakovať vrchom ... odvnútra vosku a bude pokoj
-> suri:
Ale tak v místech kde to bylo rezlý ty hrany, tak už pozink dávno není ne?
Ale tak v místech kde to bylo rezlý ty hrany, tak už pozink dávno není ne?
-> palinator: podľa mňa s tým bude pokoj ... vezmi si že feliciu mám 19 ročnú a spodky prahov boli doohýnané od zdviháka a relatívne zdravé
octavia je pozink , treba to vyrovnať a ošetriť a bude pokoj na dlho ... akákoľvek vyvárka tomu len uškodí a bude to korodovať rýchlejšie
octavia je pozink , treba to vyrovnať a ošetriť a bude pokoj na dlho ... akákoľvek vyvárka tomu len uškodí a bude to korodovať rýchlejšie
-> suri:
Na jak dlouho odhaduješ životnost udělanejch prahů tak jak popisuješ? Tzn. nic neojebáno, spíš naopak a provoz běžnej v marastu, žádný mytí každej tejden.
Na jak dlouho odhaduješ životnost udělanejch prahů tak jak popisuješ? Tzn. nic neojebáno, spíš naopak a provoz běžnej v marastu, žádný mytí každej tejden.
-> palinator: retech to mal byť :D www.retech.com/sk/.../160
-> suri:
Čo si to predstavujete Kefalín pod pojmom retex epoxy?
Čo si to predstavujete Kefalín pod pojmom retex epoxy?

-> palinator: ja by som to nekupoval , to potom radšej niečo renomované , retex epoxy základ je vraj fajn
-> suri:
Ten LLSMAX230M1 WASH-PRIMER co jsi doporučoval je fakt takovej zázrak?
1152 Kč s DPH se mi zdá docela dost na takovej malej sprejík.
Ten LLSMAX230M1 WASH-PRIMER co jsi doporučoval je fakt takovej zázrak?
1152 Kč s DPH se mi zdá docela dost na takovej malej sprejík.

-> suri 24.01.18 17:43:56: Ale vypadá to, jako by to poblil někdo, kdo před kalbou nejed. 

-> Pavel P@nkáč: no ja prechazel z 215/55 R17 na 225/45 R18 a super - auto prestalo bejt nedotacivy (nehrne se tolik guma pod auto), daleko lip reaguje na rizeni a samozrejme vzhled :)
-> Jirik_Tuňák1983: zmz je pry min otackovy, nez nafta, jestli ho nekdy vyzkousim, tak napisu postrehy

-> Pavel P@nkáč 23.01.18 21:51:16: Já třeba na hydropéru přechod ze 185/65/15 na 225/45/17 nepoznal, ale je to podvozek někde jinde, tam mohl člověk přejet otevřenej kanál a skoro to necítil. 
Mám právě jen zimní alusadu, nechci ty gumy prohazovat a trefil jsem na slušný alu na léto, který na spotřebku stačí. Akorát jsou to tedy 18", což mi nevadí a jako bonux jsou na to levnější gumy než ten úchylnej rozměr 215/50/17.
Jen taková vsuvka pro ostatní uhlaře. Jakožto majitel první smradlavý nafty v mém životě musím konstatovat, že je ta nafta na dálkové trasy svižnějším tempem příjemnější než benzín. Ale neumím to vysvětlit. O koňách to není, prostě taková těžko popsatelná ležérnost toho naftového motoru a setrvačnost, že po puštění pedálu tak rychle nepadá. Možná pocitově hrají roli i o něco nižší otáčky při stejné rychlosti, nevím. Přitom ta turbobenzínová 2,5 má stejný krouťák od 1500 až do 4500, lepší odezvu, rychlejší start na míč (9.6 vs 6.9), ale i tak. Ještě tady někdo střídá se silnějším benzínem a má podobný názor?

Mám právě jen zimní alusadu, nechci ty gumy prohazovat a trefil jsem na slušný alu na léto, který na spotřebku stačí. Akorát jsou to tedy 18", což mi nevadí a jako bonux jsou na to levnější gumy než ten úchylnej rozměr 215/50/17.
Jen taková vsuvka pro ostatní uhlaře. Jakožto majitel první smradlavý nafty v mém životě musím konstatovat, že je ta nafta na dálkové trasy svižnějším tempem příjemnější než benzín. Ale neumím to vysvětlit. O koňách to není, prostě taková těžko popsatelná ležérnost toho naftového motoru a setrvačnost, že po puštění pedálu tak rychle nepadá. Možná pocitově hrají roli i o něco nižší otáčky při stejné rychlosti, nevím. Přitom ta turbobenzínová 2,5 má stejný krouťák od 1500 až do 4500, lepší odezvu, rychlejší start na míč (9.6 vs 6.9), ale i tak. Ještě tady někdo střídá se silnějším benzínem a má podobný názor?
-> U-Geen: přínos větších kol byl u mě pouze vždy ve vzhledu jinak spíš utrpení
ale vzhled je vzhled a ted trpím 2x 20 palce

