skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
09:30:18
11.12.2018
11.12.2018

Jumbo
-> Tuner#2: uz jsem slysel i o tom, ze se takhle v brzdach zasekl kaminek, neni mozne ze je z venku? Odstrelil z kola, blbe se odrazil a je tam...
09:26:55
11.12.2018
11.12.2018

saskyn2
-> suri 11.12.18 07:36:06: Tak podle tématu jsem nad fabií ani neuvažoval.
08:59:58
11.12.2018
11.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.12.18 07:56:10: Ano jde o O2, to jsem zapomněl napsat, ale tak proto i tohle téma jsem zvolil. Takže ze štítu to není? Já jen jestli to mám znova rozdělávat a nebo jezdit. Dnes do práce už OK.
08:10:46
11.12.2018
11.12.2018

suri
-> Milan 136: neviem , stej fotky ťažko súdiť
07:56:10
11.12.2018
11.12.2018

Milan 136
-> suri 11.12.18 07:36:06: ja ziju v tom, ze jde o Octavii. Jestli Fabia, tak na stitu ma takovy no
07:47:10
11.12.2018
11.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ty mas system jak naftova octa a nase fabia 1.4 mpi tzn. na sundani kotouce vysroubujes voditka brzdice, ja to mam podobne jak felda a musim sundat drzak brzdice
Chci se zeptat, co je na origo vw sroubech to svetle modry do stribrna povlakovani? Vypada to jako elox, ale na Fe?

Chci se zeptat, co je na origo vw sroubech to svetle modry do stribrna povlakovani? Vypada to jako elox, ale na Fe?

07:36:06
11.12.2018
11.12.2018

suri
-> saskyn2: novšie majú torx , ale stará fabia má takéto nejaké ...
00:53:20
11.12.2018
11.12.2018

saskyn2
-> Tuner#2: Při výměně kotoučů se ten držák ani nepovoluje.
00:32:50
11.12.2018
11.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 11.12.18 00:12:09: Kotouče jsem měnil u kamaráda a hlavně už na jaře, je divné že by to vypadlo až teď. Zítra ho změřím, ale myslím že to je šestka.
00:12:09
11.12.2018
11.12.2018

saskyn2
-> Tuner#2: Je to šestka? Tohle je fakt jako ten na držák hadice. Mohl někomu vypadnout tak tam dal jiný, lidi jsou kokoti.
23:21:27
10.12.2018
10.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 10.12.18 23:10:06: Ten na štítu je teda jiný? Předpokládám, že na ty šrouby se člověk dostane jen když sundá brzdič a následně úplně kotouč?
23:10:06
10.12.2018
10.12.2018

Milan 136
-> Tuner#2: jinde tam podle me zadny takovy neni. Jedine ze bys ho nekde nabral kolem? Divny
23:07:51
10.12.2018
10.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 10.12.18 23:05:31: Ten tam je a drží, to mě taky napadlo, svítil jsem si sice mobilem, ale ten byl na svém místě 

23:05:31
10.12.2018
10.12.2018

Milan 136
Vypada jako sroub z plechovyho drzaku hadice a kabliku desticky.
22:01:45
10.12.2018
10.12.2018

saskyn2
-> Jarda: Jo myslim že takovej šroubek je na držák kablíku destiček/kontrolky ABS
21:48:26
10.12.2018
10.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 10.12.18 21:34:17: nebo nejakej drzacek na tlumici - kablik ABS, opotrebeni desky... no cim slabsi, tim mensi brzdy, ze se u octavek tak vse povoluje, na naftove se povolil (celkem dost dotazeny) krouzek ABS, ale tam jsou zapustne, nemel jsem po ruce lepidlo na zavity, tak jsem to dal na barvu a drzi to
21:34:17
10.12.2018
10.12.2018

saskyn2
-> Jarda: Jardo vidim jaký to má brzdy, proto to říkam, motorizace na šroubek asi nemá vliv ne, každopádně co si pamatuju tak tam je 30 torx, takže tohle ze štítu 100% nebude
Jedině že by tam někdo už dával nějaký neoriginál.

21:27:55
10.12.2018
10.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 10.12.18 21:23:55: to je taky jen 1.6, ale alespon to je benzin... sroub stitu by mel mit v zavitu modry lepidlo, alespon tak to je u O1
21:23:55
10.12.2018
10.12.2018

saskyn2
-> suri 10.12.18 18:15:25: Ze štítu jsou torxy ne? Nebo tyhle minaturní brzdy mají něco jiného?
19:49:50
10.12.2018
10.12.2018

suri
-> castrol: jo jo
19:30:35
10.12.2018
10.12.2018

castrol
-> suri: to sa da sak su len 3ks
19:25:43
10.12.2018
10.12.2018

suri
-> castrol: 20eur kus bude
19:08:50
10.12.2018
10.12.2018

castrol
-> suri: no skus
19:06:35
10.12.2018
10.12.2018

suri
-> castrol: a zistíš cenu
18:49:30
10.12.2018
10.12.2018

castrol
-> suri: to hej 

18:15:25
10.12.2018
10.12.2018

suri
-> Tuner#2: vyzerá ako zo štítu
18:13:56
10.12.2018
10.12.2018

Lamac
-> MVM 08.12.18 19:16:22: OK,beriem napäť,myslel som že je to na zavity.
18:05:17
10.12.2018
10.12.2018

MISCHO
-> Tuner#2: pokial nevykla , tak najskor nejaka nahoda , ze lezal na ceste a dostal sa tam . Raz mi takto dotiahli auto a bol tam kamen
17:59:46
10.12.2018
10.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 10.12.18 17:50:07: Byla už skoro tma, mrknu na to o víkendu. je možný že to je šroub co drží štít, ale že by takto sám od sebe? Štít působyl bytelně, nikde nic nedrnčelo, zkoušel jsem ho poklepat.
17:50:07
10.12.2018
10.12.2018

MISCHO
-> Tuner#2: nemas volny stit ? Taketo male 10 su tusim tam .
17:25:59
10.12.2018
10.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
Byl tam šroub... Kotouč vydreny naštěstí na malém průměru, takže to nikam natáhne. Odkud to může být? Nikde nic nechybí...
17:23:45
10.12.2018
10.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
Asi by to patřilo i do co jste dnes podělali... Při cestě do Plzně začalo při pomalém zatáčení na parkovišti něco dřít v předním kole. Nepomohli razantní brzdy, rozjezd, zatáčení, nic... Doma jsem to rozebral a u vnitřní destičky cosi zasekle. Pomohlo povolení kotouče a vyklízení v rámci co dovolí a šlo to ven...
12:41:16
10.12.2018
10.12.2018

Jirik_Tuňák1983
Je to moc komplikované, moc dílů. Já bych to udělal tak, že by byly svíčky v hlavě na pevno a společně s nimi by se měnila rovnou i hlava.
Určitě by to dílčím způsobem snížilo emise (lepší zapálení směsi, menší spotřeba oleje). Teď je jen otázka, kdy se toho někdo z EU chytí. 


12:34:49
10.12.2018
10.12.2018

suri
-> castrol: to kým ty prídeš k výmene sviečok ...
12:17:24
10.12.2018
10.12.2018

castrol
-> Milan 136: totok plati aj pre fabku co ? aby som vedel do buducna
09:58:45
10.12.2018
10.12.2018

Milan 136
...
09:21:31
10.12.2018
10.12.2018

palinator
-> Sita:
Ty asi nic, tady se bavěj o tom, že při správným utahovacím momentu a nenamazaným závitu by mělo dojít k přesné poloze jiskřiště vůči spalovacímu prostoru u motorů TSI. Jinde asi můžeš mazat jak chceš.
E: a Milan navíc psal "určitě ne" na to dávat grafitku nebo měděnou pastu na IZOLÁTORY svíček.
Ty asi nic, tady se bavěj o tom, že při správným utahovacím momentu a nenamazaným závitu by mělo dojít k přesné poloze jiskřiště vůči spalovacímu prostoru u motorů TSI. Jinde asi můžeš mazat jak chceš.
E: a Milan navíc psal "určitě ne" na to dávat grafitku nebo měděnou pastu na IZOLÁTORY svíček.
09:05:23
10.12.2018
10.12.2018

Sita
-> Milan 136 08.12.18 21:36:44: Měděná pasta na svíčky ne? Já ji používám na mazání závitů vstřikovačů, žhavicích i zapalovacích svíček (a i dalších závitů který jsou vystavený vysokým teplotám). Někdo mi to kdysi doporučil, je to napsaný i na obalu tý pasty, ale hlavně s tím nemám špatný zkušenosti. Co můžu čekat za problémy?
08:39:32
10.12.2018
10.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> vhml 10.12.18 07:49:45: spis bych rekl, ze to jde cele posunout (predepnuti pruziny), ale pokud tam je nejaka nelinearita, tak ji nelze odstranit - proste to nejde upravit ve vice bodech
ale ja kalibruju jednorozsahovy momentovy spojky a sroubovaky a pak to pouzivam k ruznym destruktivnim zkouskam
-> suri 10.12.18 07:43:18: taky mam podobnou zkusenost, hlavne na LPG
ale ja kalibruju jednorozsahovy momentovy spojky a sroubovaky a pak to pouzivam k ruznym destruktivnim zkouskam

-> suri 10.12.18 07:43:18: taky mam podobnou zkusenost, hlavne na LPG
07:49:45
10.12.2018
10.12.2018

vhml
-> Jarda/felda 09.12.18 22:15:17: jo, ale jen pro jeden moment. Nelze ho seřídit tak, aby byl přesnej v celým rozsahu.
07:43:18
10.12.2018
10.12.2018

suri
-> palinator: neviem , nikdy mi žiadny motor na boschkách nešiel pekne
23:07:03
09.12.2018
09.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 09.12.18 22:15:17: vetsina jo, ale ja delam specialni pro traumatologii...
-> palinator: semtam do Pardubek jedu
-> palinator: semtam do Pardubek jedu

22:21:52
09.12.2018
09.12.2018

palinator
-> suri:
Co je na Boschi hnusnýho?
-> Jarda:
Tak až pojedeš kolem, můžeš se stavit.
Co je na Boschi hnusnýho?
-> Jarda:
Tak až pojedeš kolem, můžeš se stavit.

22:18:23
09.12.2018
09.12.2018

palinator
-> Jarda/felda:
Stopro, kvůli tomu jsou ty matice na konci.
Stopro, kvůli tomu jsou ty matice na konci.
22:15:17
09.12.2018
09.12.2018

Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 09.12.18 21:40:07: daji se momenťáky i nastavit ?
21:40:07
09.12.2018
09.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> palinator 09.12.18 17:34:07: ten momentak bych Ti dokazal overit, ted mam naprosto presnej (urcite do 1%) snimac Kistler 25Nm

17:40:27
09.12.2018
09.12.2018

suri
-> Jarda: to by som sa nembál
17:40:12
09.12.2018
09.12.2018

suri
-> palinator: japonec bude isto lepší ako ten hnusný bosch , preto sú aj nahradené
17:34:07
09.12.2018
09.12.2018

palinator
Tak CHPA po výměně svíček jede. Origo tam byly BOSCHe, teď NGK. Dělal jsem si značky, tak jsem trochu laboroval. V originále jsou skutečně všechny svíčky ve stejné pozici - kostřícím obloučkem k výfukovým ventilům. Nové svíčky se mi do stejné pozice dostat nepodařilo. 3 válce maj cca -30° (furt v normě) 4. válec je téměř přesně. Dělal jsem to malým momenťákem Proteco, kdoví jak je přesnej, ale aby se dosáhlo správné pozice, muselo by to být mnohem víc než 22 Nm. Ty nové NGK jsou řezané taky všechny stejně, jen mi přišlo že měděné podložky nejsou tak prezicní, jako u původních.
11:03:27
09.12.2018
09.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> suri 09.12.18 10:47:16: no prave, doufam, ze to nebude leptat gumu..