-> Pavel P..:
Tady by měl bejt EuroOil bez biosložky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: ale když nedojedeš tak mi nenadávej
jinak toho beru naftu na PRIMu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> msar 10.01.24 12:22:19:
Mám od toho května 3/4 nádrže tak nevim jestli to pomůže.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..:
No dobře, budu ti věřit.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Mám od toho května 3/4 nádrže tak nevim jestli to pomůže.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..:
No dobře, budu ti věřit.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: teď jsem od pondělka jel každej den pro obědy se starym passatem AFN kde je nafta někdy ze srpna a žádnej problem.... a na klimatroniku svítilo -12st.
-> msar 10.01.24 12:22:19: tak to je předpoklad se na to nevysrat s předstihem
zimní nafta je v prodeji od poloviny listopadu
pokud je zima tak i dříve
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A co jet natankovat zimní naftu? ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> dragon_cb_cz:
Jako takhle... elektrika je v zimě nahovno. Dojezd nějakej zbyde jen díky tomu, že je to auto zpravidla ráno předtopený kabelem. Ale teď jak jsou v noci fakt silný mrazy, tak tu baterku nechci rubat nabíjením. V budoucnu nabíjení pořeší garáž.
A jestli spasí nebo nespasí spalovák... Ovce jaksi nemůže za to, že se s ní nejezdí. Ona z ní teda asi teď nově i teče voda, takže kdoví jak je na tom nemrzka.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jako takhle... elektrika je v zimě nahovno. Dojezd nějakej zbyde jen díky tomu, že je to auto zpravidla ráno předtopený kabelem. Ale teď jak jsou v noci fakt silný mrazy, tak tu baterku nechci rubat nabíjením. V budoucnu nabíjení pořeší garáž.
A jestli spasí nebo nespasí spalovák... Ovce jaksi nemůže za to, že se s ní nejezdí. Ona z ní teda asi teď nově i teče voda, takže kdoví jak je na tom nemrzka.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Ale jinak bych asi prostě tu garáž zkusil trochu prohřát pokud to nějak rozumně můžeš udělat a děj se vůle boží... případně do nádrže přihrcnout zimní VIF rozředěný v menším množství nafty? A doufat, že se to nějak promíchá?
-> palinator 10.01.24 10:29:51: Hlavně že ti všichni říkali, že v zimě je elektrika na hovno a spalovák tě spasí... teda možná v tom autobusu jo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz:
Napadlo mě vzít si termosku a v případě průseru to polejt horkou vodou![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No... asi to dopadne jako dycky. Akorát že teď jezdí náhradní autobusová doprava a to mě sere.![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Napadlo mě vzít si termosku a v případě průseru to polejt horkou vodou
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No... asi to dopadne jako dycky. Akorát že teď jezdí náhradní autobusová doprava a to mě sere.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> palinator 10.01.24 09:48:39: švagr včera nedojel a to měl zimní naftu
ale nejspíš nezamrzla protoře X dalších včetně mě na ní jelo normálně
dneska mu jedu pro nový filtr
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Tak pokud je to vyloženě letní nafta s filtrovatelností do 0°C tak už bych byl opatrnej no... nemůžeš tam hodit k motoru nějakej přímotop a trochu ten filtr prohřát?
-> dragon_cb_cz:
Mráz tam asi bude, ale slabej, třeba -3°C? Já mám právě obavu, aby se filtr neucpal dřív, než se ohřeje vratkou.
Mráz tam asi bude, ale slabej, třeba -3°C? Já mám právě obavu, aby se filtr neucpal dřív, než se ohřeje vratkou.
-> palinator: A kolik bude v té garáži? Pokud to nastartuje, tak pak už má filtr výhřev, ne? Nebo alespoň ten motorák už moc chladnout nebude....
Jak moc velká sebevražda je vyjet s rotačkou z garáže do zítřejšího ranního mrazu s letní naftou? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Tom Troll: To pak určitě z Anglie psali "pleasure to do business with you" ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: V určitých časech to tak fakt bylo, protože ve fabrice museli opakovaně řešit že se občas údajně až 40% ráfků vypařilo přez vrátnici ven. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> MATTESS 09.01.24 11:38:18: A fakt to není poklice? Fordy to mívají.
-> Milan 136 08.01.24 10:54:40: u nás v ulici je Focus II a má prasklý aludisk napříč. Víc jak rok. Ten disk na dálku vypadá jak poklice, tak jsem se tomu nedivil. Až když jsem přišel blíž, to jsem zíral
-> dragon_cb_cz:
Tak smysl to dává.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Tak smysl to dává.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> palinator: Taky jsem si to včera tak v hlavě složil, ale když o tom Bukaj mluví, tak jsem si vzpomněl, že to snad bylo tak, že se tyhle kola atd naložili v UK do kontejnerů ve kterejch přijely nový auta, v těch se to dovezlo do fabriky a tam se to nastrojilo na auta, co pak následně zase jely do UK. Takovej "vytěžkovák"...
-> Bukaj:
Já myslel že ta kola dával až importér.![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Já myslel že ta kola dával až importér.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Bukaj 09.01.24 07:43:48: Aha, tak o tom nápisu jsem nevěděl... v tom případě "I stand corrected" ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz 08.01.24 23:15:41: "Slepice" na nich sice není, ale je na nich nápis Škoda. A ta kola se vozila přímo do AZNP a auta na export s nimi vyjížděla z fabriky - jak jinak definovat "originál"?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: taky bych rek
-> Milan 136: jo no... tady to mam s 215/55 R17. Pravda, jezdi s tim zena a cesty obcas relativne spatny. Nicmene na leto mame 225/45 R18 na AUTECách, coz je taky lowend znacka, a ty jsou v pohode... tak nevim :)
-> Milan 136: jo no... tady to mam s 215/55 R17. Pravda, jezdi s tim zena a cesty obcas relativne spatny. Nicmene na leto mame 225/45 R18 na AUTECách, coz je taky lowend znacka, a ty jsou v pohode... tak nevim :)
-> Bukaj 08.01.24 20:38:49: To právě tak úplně není pravda. Ty kola KN dělali na všemožný auta, nejen na škodovku, a slepice na nich pokud vím taky není... v principu to jsou úplně obyčejný aftermarket kola (byť asi docela slušný kvality).
-> Milan 136 08.01.24 20:32:03: no právě, šišatost způsobí "měkký hliník" ale tohle vylomení je bych řekl spíš opačný problém s tvrdým/křehkým hliníkem
-> U-Geen 08.01.24 20:39:35: Jednu dobu si je dodávala nějaká Leasingovka.
Kvalita strašná, uvnitř stékance barvy, na 15 disky běžně 50g závaží atd. Jako na pickupu jsem je taky kdysi měl. S pneu 195/45 a kupodivu... šišaté![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Kvalita strašná, uvnitř stékance barvy, na 15 disky běžně 50g závaží atd. Jako na pickupu jsem je taky kdysi měl. S pneu 195/45 a kupodivu... šišaté
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tom Troll 08.01.24 19:35:55: Nojo, hodně hliníku a málo gumy na těžkým autě, no ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: jedny Dezenty jsem na zimu poridil ...a kulaty neprezily ani tu prvni :-)
-> dragon_cb_cz 08.01.24 16:44:00: Ano - to jsou originál kola
A navíc chráněná velkými "balonovými plášti"
Na Volvu mám taky origo liťáky (dvě sady) a když jsem u něj krátce po zprovoznění na výmolech zlikvidoval dvě gumy během jednoho týdne, tak jeden disk to sice trošku odnesl (vnitřní lem byl šišatý), ale nevyštípl se![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A navíc chráněná velkými "balonovými plášti"
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Na Volvu mám taky origo liťáky (dvě sady) a když jsem u něj krátce po zprovoznění na výmolech zlikvidoval dvě gumy během jednoho týdne, tak jeden disk to sice trošku odnesl (vnitřní lem byl šišatý), ale nevyštípl se
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tom Troll 08.01.24 19:35:55: Tak za tu dobu v servise jsem viděl hodně zmasakrovaných kol u evidentně velkých ran, ale takhle vylomené bývají málokdy. Ale Dezent je prostě levný kolo. Hrozně často bývají šišatý.
-> Milan 136: Jo, jseš si jistej?
Foceno před lety na Volvu obdovné typové řady a věku jako má Bukaj.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Foceno před lety na Volvu obdovné typové řady a věku jako má Bukaj.
-> Milan 136 08.01.24 10:54:40: přesně takhle přijel týpek s originál 15" na O1 . Drželo to
-> Bukaj 08.01.24 15:02:53: Origo disk by se určitě takhle nevyštípnul.
Tohle je shit Dezent, no. Často bývají šišaté.
Tohle je shit Dezent, no. Často bývají šišaté.
-> Bukaj 08.01.24 15:02:53: Nejezdíš náhodou Meteory? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136:
Když vidím, jaká je to skořápka, tak nikdy na auto nedám neorigo liťáky (ne, že bych nějaké někdy měl nebo chtěl)... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 08.01.24 10:55:37: Jo. Přes okno z dílny jsem si říkal, že to nemůže chybět. Že ten disk bude asi v tom místě černej ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: tlak to drzi, tak co? :-)
-> Milan 136: Protíral jsi si oči, jestli koukáš dobře?
Mazec...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 06.01.24 11:22:39: díky za ověření
-> čert 06.01.24 08:34:44: Přípravu to nemá. Mělo by tam normálně jít namontovat.
-> Milan 136 05.01.24 19:36:02: VIN je TMBLD7NE3G0101297.
V TP jsou hmotnosti přívěsu 1600 kg bržděný,
720kg nebržděný.
V TP jsou hmotnosti přívěsu 1600 kg bržděný,
720kg nebržděný.
-> RadovanSkodovkar 05.01.24 21:43:53: V jakým autě? Ve Fabii/Rapidu už jsem zažil, že to dělal filtr ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> RadovanSkodovkar 05.01.24 21:43:53: tam byl úplně mrtvý vysokotlak a vůbec to nestartovalo
-> Milan 136 05.01.24 21:39:14: prave, jsou preci pasivni, ale nechapu teda, proc se to deje....
u toho favo rozdelovace predpokladam mechanicke - uklepani
A Milane, kolik ma vlastne octa dobijet? ja zil v tom, ze 14 +/-0,2 , ale nekde jsem cetl, ze nova auta pry klidne 14,6V
u toho favo rozdelovace predpokladam mechanicke - uklepani
A Milane, kolik ma vlastne octa dobijet? ja zil v tom, ze 14 +/-0,2 , ale nekde jsem cetl, ze nova auta pry klidne 14,6V