skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> ajok 26.11.23 22:28:53: To bude v tom přerušovači.
-> MATTESS 01.12.23 06:56:46: k tem baterkam, zkuste misto LR SR
a zivotnost bude nekde jinde, jen ta cena![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz 01.12.23 07:12:00: nee, je to jednicka a uz se to samo opravilo
uvidime, na jak dlouho...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz 01.12.23 07:12:00: nee, je to jednicka a uz se to samo opravilo
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> ajok 26.11.23 22:28:53: Jako spinac varovek? Nevim jak u o2, ale u o1 je prerusovac primo v nem, takze ano, problem byt v nem muze... ale u o2 nevim.
-> MATTESS 14.10.20 10:16:09: tady jsme řešili baterii do klíče a podle toho ta 2032 vydržela 3 roky. To si myslím je pěkný místo 1 roku u 2025
-> Milan 136 14.11.23 20:35:16: tak jsem ted nenapadne poklepal na svetlo a fakt sklo,
jeste mi reknete neco o te 3. pristrojovce (kterou jsem zatim postrehl jen ve trech autech) a budu o O1 verzich vedet nejvic v dedine :)
a zase zavadicka
na naftove prestaly jit blikny, ale ctyrka jde, po vypnuti vystraznych a dani blikace (jedno jestli pravy nebo levy), to 3x blikne, jako to slabne a posledni uz jen slabe chvilku sviti a pak uz to blikat nezacne... pomackam ten prepinac a zas se to opakuje - muze byt problem primo v nem?
jeste mi reknete neco o te 3. pristrojovce (kterou jsem zatim postrehl jen ve trech autech) a budu o O1 verzich vedet nejvic v dedine :)
a zase zavadicka
na naftove prestaly jit blikny, ale ctyrka jde, po vypnuti vystraznych a dani blikace (jedno jestli pravy nebo levy), to 3x blikne, jako to slabne a posledni uz jen slabe chvilku sviti a pak uz to blikat nezacne... pomackam ten prepinac a zas se to opakuje - muze byt problem primo v nem?
-> Jarda/felda: palinator: myslel jsem si to, diky
Prosím o radu - OIII - jde přes diagnostiku nastavit rychlost ventilátoru topení při topení bufíkem? Když to nechám ráno před startem bufat, běží ventilátor na 3. rychlost a spíš to honí z venku studený vzduch. Víc by se mi líbilo, kdyby bežel jen na jedničku a víc se ohřála voda.
-> čert:
Celý brzdič a vyměnit je oba.
Celý brzdič a vyměnit je oba.
Zdravím, na O3 mi zatuhává na zadním brzdiči mechanizmus ruční brzdy (kotoučovka). Zatím jsem to vždy rozhýbal za pomoci WDčka. Ale interval zatuhnutí se postupně zkracuje. Lze to nějak rozumně opravit po rozebrání? Prodavá se to jako ND, nebo se musí měnit celý brzdič?
-> palinator: Ale jo .. samozřejmě je to řešení a pro mnoho lidí funkční. Prostě škoda, že se nedělá tvarovaná guma, která by zapadla i do těch děr na kraji .. jinak nic.
-> CHIP:
Ale není ustřižená
Nijak mě neuráží že ty kapsy nejsou "pod kobercem".
Ale není ustřižená
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: Jako že by ta guma ležela jen na té dvojité podlaze ? Je to tak myšleno ? Ale to je stejný problém jako s původní ustřiženou gumou.
-> CHIP 21.11.23 11:04:28: A proto píše Libor o té gumě z O3![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: No samozřejmě, že teď když tam ta podlaha není, tak gumovej koberec používám .. problém je, že když tam ta podlaha je, tak za podběhem jsou díry, prostě tam ta podlaha nezasahuje a takovej gumovej koberec s kapsama se nedělá. Musel by se tedy upravit ten co se dává když tam ta podlaha není a to odřezáním, což pro mě není pěkné řešení.
-> palinator: tak bez gumovyho koberce ani ranu ne? :)
-> CHIP:
A nenapadlo tě použít nějakej koberec?
Do OI třeba docela pěkně pasuje guma z OIII.
A nenapadlo tě použít nějakej koberec?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Jo jo .. máš pravdu .. na uložení všeho možnýho dobrý. Asi jsem to vymontoval hlavně kvůli tomu, že jezdím velice často na chatu a na výšku se mi tam nevešel kanystr s vodou tak, abych zavřel roletu. Navíc předchozí lednice co jsem měl se mi tam taky na výšku nevlezla. Dal bych tomu ještě šanci .. ale ten příšernej povrch mě od toho naprosto odrazuje. Je to absolutně neluxovatelný a nečistitelný. To vymyslel fakt nějakej inteligent.
Freeradio pouzivam cca pul roku a za mě super.
-> Pavel P@nkáč: ebay podle SKZ
-> Nwkt: to by šlo, a kde? já to dával za 300kč vedle do města....ale rádio ven.
-> DEKODOVAC: naposledy jsem platil 4€ za kód ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 19.11.23 12:50:51: Vyriešené a nebolo to až také strašné kód sa dá vygenerovať za 13,99€ na freeradiocode a rádio hrá krásne a u nás chcú taký Chlapi čo tomu rozumejú-50€ za to ze ho odkodujú![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> CHIP: Tyjo, já mám v autě dvojitou podlahu kurfru taky a už bez toho auto nechci. Schovám si do toho plno věcí co vozím s sebou (žárovky, lano, redukci na elektriku tažného, kurty, skládací plastovou přepravku na nákup a plno dalších hovadin, co by mě jinak štvalo někde válet). Navíc je díky tomu +/- zarovnaná nakládací hrana s podlahou kufru, což je taky super.
Hmm .. mám teda dvojkovou Octávku .. ale tu dvojitou podlahu jsem po roce vymontoval .. mě to přišlo strašně nepraktický. Ještě ten nesmyslnej koberec na tom, kterej nejde absolutně luxovat. Na spaní by to asi bylo fajn.
-> isti:
Poznáš to hlavně když v tom autě potřebuješ přespat.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Poznáš to hlavně když v tom autě potřebuješ přespat.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti 19.11.23 13:04:05: je to jako u space line![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: -> Nwkt: Zaujímavé,a nie je to zbytočná blbosť?
-> DEKODOVAC: a jak zni otazka?
-> DEKODOVAC: UB+ a Code
Ale bez zadání kódu hon stejně nezapnes
Ale bez zadání kódu hon stejně nezapnes
Nazdar chalani potrejem zapojiť na stole rádio Swing kam dať + a kostra je jasná a tie plusy maju byť dva
-> isti: dvojita podlaha kufru. Po sklopeni sedacek mas v kufru rovinu a navic dalsi uloznej prostor.
Edit: O1 ma v zakladu kufr asi o 15cm snizenej oproti rovine po sklopeni zadnich sedacek. Samozrejme se nevztahuje na verzi 4x4. Tam je to o cca 5cm opacne.
Edit: O1 ma v zakladu kufr asi o 15cm snizenej oproti rovine po sklopeni zadnich sedacek. Samozrejme se nevztahuje na verzi 4x4. Tam je to o cca 5cm opacne.
-> Nwkt: Čo znamená dvojitá podlaha?
-> Jarda/felda: Vím moc dobře ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 18.11.23 19:46:32: investice do auta se nikdy nevrátí ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Syny: To je jenom nějak blbě nafocený, sedačky podle mě někdo nechával ušít a volant má blbej odlesk nějakej. V reálu to tak nevypadá
-> Nwkt: Ale ten intros je hroznej humac. Ale tak kazdyho boj, jen mi ta cena docela prekvapila vzhledem k najezdu a stari.
-> Nwkt 18.11.23 19:46:32: Taky si myslím, že ji prodá.
-> Syny: Myslím že si kupce najde, za 60 už měl nabídku. Dělal na ní vše co píše i s celolakem
-> Nwkt: Tvl to ještě dneska stojí 70? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Kdyby jste někdo chtěl slušnou 1,9tdi 66kW tak soused jednu prodává
auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-octavia-combi.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-octavia-combi.php
No, ono je to s tými brzdami fakt dosť individuálne. Na vlastných autách si to radšej po výmene prizerám a zo začiatku s brzdami opatrne.
Dosť záleží aj na tom. či sú aj nové brzdiče (nové gumičky), alebo staré.
Napríklad na škodováckych 4p brzdičoch s novými platničkami mávam pedál skôr gumový, než agresívny, kým si to sadne. Brzdy nepribrzďujú a od začiatku si dovolím brzdy zabehávať pribrzďovaním.
Na iných - plávajúcich strmeňoch s novými platničkami to obvykle po prvom zabrzdení ostane skoro bez vôle a brzdy mierne pribrzďujú a tak aj keď nešlapem na pedál, po pár km sú brzdy horúce, kým sa tam vytvorí miniatúrna voľa. A potom je to už OK.
Dosť záleží aj na tom. či sú aj nové brzdiče (nové gumičky), alebo staré.
Napríklad na škodováckych 4p brzdičoch s novými platničkami mávam pedál skôr gumový, než agresívny, kým si to sadne. Brzdy nepribrzďujú a od začiatku si dovolím brzdy zabehávať pribrzďovaním.
Na iných - plávajúcich strmeňoch s novými platničkami to obvykle po prvom zabrzdení ostane skoro bez vôle a brzdy mierne pribrzďujú a tak aj keď nešlapem na pedál, po pár km sú brzdy horúce, kým sa tam vytvorí miniatúrna voľa. A potom je to už OK.
-> minno 15.11.23 15:33:22: Dám nové brzdy, dojedu po dvoře do myčky a zpět a zpravidla mají barvu sundanou barvu po celé ploše. Asi holt přesnost výroby Originalteile![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ajok 15.11.23 11:53:16: Silikon to není, je to nějaký měkčený plast...
-> Milan 136 15.11.23 11:38:37: S průhlednou prachovkou kuláku jsem kupoval FAG ramena na Volvo![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> ajok 15.11.23 17:48:06: tak je rozdíl brzdy sedly což je 100% tak po 1000Km možná víc a mezi obrousila se barva, což je na ty dvě zabrždění jak jsem psal.
-> minno: aby si brzdy sedly, to je tak min. 300km, spis jak pises 500, alespon se to v odborne literature vzdy doporucovalo, co jsem cetl
po tu dobu se nesmi brzdit naplno... a prilis brzdy nezatezovat ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)