skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator 29.09.23 13:57:07: jo. Jezdi to normalne, jen to hulí a jak dela v risi, tak to radsi odstavil nez se tam dohadovat. Spadla hadice od intercooleru a jak to bylo roztoceny tak se trochu mazlo
-> Jarda/felda:
Ta podpírá strop a nemá tažné.
-> vhml:
A s padlým turbem to ujede 250 km sem bez toho aniž by to nešlo vypnout?
Ta podpírá strop a nemá tažné.

-> vhml:
A s padlým turbem to ujede 250 km sem bez toho aniž by to nešlo vypnout?

-> palinator 29.09.23 11:45:44: soused prodává. Schnily to neni, jen tomu padlo turbo. Asi klidne pujde s cenou i niz at uz to jde z baraku. Na stavbu idealka a vzdycky si toho hledel protoze jezdil dalky auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-octavia-combi-19tdi
-66kw-alh.php
Neví někdo o nějaký Ovci konby s tažným (nebo něco podobnýho koncertovýho)? Kolega shání na stavbu, takže ať to není žádná krasavice. Jen to nemusí bejt shnilý na kaši a bylo by fajn, kdyby to prošlo STK.
-> palinator 28.09.23 13:27:45: na ladaforu psali, že moduly odcházejí kvůli elektrodové vzdálenosti, jak se to snaží natáhnout jiskru, já používám LPG brisky a vzdálenost přes 1 mm nemám..
Ale odcházely i s NGK a naposled jsem tam měl LPG Bosch, které se teda neosvedcily
Ale odcházely i s NGK a naposled jsem tam měl LPG Bosch, které se teda neosvedcily
-> ajok:
A neodchází to kvůli svíčkám?
A neodchází to kvůli svíčkám?
Tak hlasim na 1.8T za 95tis.km 6.civku :) a to mi tam 2 stary tesly CL5 jeste od predchoziho majitele drzi, takze menim ty druhy dve, vcera mi odesta nova tesla CL5, proto jsem ji kupoval, ze ty dve jsou stale funkcni a vypadala jinak, asi moc pres 10tis.km nedala, 2 kusy uz jsem vyreklamoval - magnetti marelli a NGK, tak doufam, ze vyreklamuji i tuto.
Ty dve CL5 stare jsem presunul na 3.a 4. valec a drzi i tam.
Ted chci dat vse z TSi, nekdo na to na 3D tiskne i adaptere, nevite ktere by byly nejlepsi?
Dekuji.
ty adaptery auto.bazos.cz/inzerat/... /adaptery-na-18t-na-tfsi-c ivky.php
nemit tam ty dva drzaky, tak uz bych tech civek spotreboval asi 12 :)))
edit: koukam, ze dala lehce pres 15tis.km a v zaruce jeste je...
Ty dve CL5 stare jsem presunul na 3.a 4. valec a drzi i tam.
Ted chci dat vse z TSi, nekdo na to na 3D tiskne i adaptere, nevite ktere by byly nejlepsi?
Dekuji.
ty adaptery auto.bazos.cz/inzerat/... /adaptery-na-18t-na-tfsi-c ivky.php
nemit tam ty dva drzaky, tak uz bych tech civek spotreboval asi 12 :)))
edit: koukam, ze dala lehce pres 15tis.km a v zaruce jeste je...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.09.23 22:55:03: Je otázka, kolik termostatů a vim já čeho ještě ten Kaďáq má a jak moc by se ti je chtělo vyndavat...
-> Bukaj 26.09.23 22:51:30: Ok. Zítra se stav. Kolegové mají dva proplachy

-> Bukaj: Ja se dycky bal to hrotit necim silnym no. Jako moh sem mit od taty D5 (kyselina nejaka), odvapnovac na konvektomaty, ale to sem se bal no 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak. Jen ocet je jen 3% roztok kyseliny octové a navíc smrdí. Tu citronovku si namícháš dle potřeby...

-> Bukaj: Nebo vocet no. Vzdycky jsem to prolejval hadici z vodovodu (na nizkej tlak) a s vybranym termostatem. Idealne zvlast chlazeni motoru a zvlast topeni. Menit smer proudeni vody, aby se usazeniny rozhejbaly...
Můj postup proplachu je o chlup levnější - potřebuju na to pytlík kyseliny citronové za dvacku a 5-10 litrů destilky na finální proplach...
Zejtra to asi budu dělat na Volvu - sice jsem už před nedávnem vyčistil expanzku, ale teď jsem pořídil novej chladič (původní lehce sákl v pertlu a nedalo mi to) a tak to propláchnu pořádně...

Zejtra to asi budu dělat na Volvu - sice jsem už před nedávnem vyčistil expanzku, ale teď jsem pořídil novej chladič (původní lehce sákl v pertlu a nedalo mi to) a tak to propláchnu pořádně...

-> Jirik_Tuňák1983 26.09.23 21:22:18: To je rez na dně. Jako ve stoletých rozvodech vody. A ten smrad 

-> saskyn2 26.09.23 14:16:11: To asi nebudou lekníny, že? 

To je fakt strašný. Zlatej žlutej Džondýří CoolGard. Dokonce se da koupit uz normalne dneska. Vymenny interval 6 let...
www.autodily-pema.cz/chla dici-kapalina-john-deere-c ool-gard-ii-5l
www.autodily-pema.cz/chla dici-kapalina-john-deere-c ool-gard-ii-5l
-> Syny 26.09.23 19:20:04: Všechny určitě ne. Hlavně se to děje až na EA 288 a rozhodně ne na všech. Spousta aut má najeto 300 a vodu čistou a jiné má 60 a rez.
-> saskyn2 26.09.23 18:46:47: Pokud tam dáš chemii, pak vodu a pošleš to pryč, tak ano
Ale takový postup není moc správný. Na těch mých fotkách je to všechno byla destilka.
-> saskyn2 26.09.23 18:46:47: Pokud tam dáš chemii, pak vodu a pošleš to pryč, tak ano

Ale takový postup není moc správný. Na těch mých fotkách je to všechno byla destilka.
-> Syny: Víceméně všechny, pokud to už nenechali vyměnit
-> Nwkt: A tendle stav na fotkách je náhoda nebo to dřív nebo později čeká všecky ty novodobý auta co maj G13?
-> Syny: Dělá se výplach a mění se to za G12 Evo
A dá se tomu nějak zabránit nebo předejít? To se týká tedy jen té G13? Tu je možné případně vyměnit za G12 nebo tak něco? Docela nerad bych tohle u případného budoucího auta řešil
Tim spíš když vidím ty sumy co tady za to lítaj 


-> Milan 136: No cena byla bez nádobky, radiátoru, čistě za proplach. Aha, já myslel že to je levnější právě. A teda to že tam je po proplachu takovejhle humus je normální? Já myslel že ta chemie je právě aby se to odstranilo, ne aby tam toho 80% zůstalo
Jinak se omlouvám nedělalo to Porsche kam jsem ho s tím posílal, ale v Kunraticích. Naštěstí, alespon nejsem za blbce kam jsem ho to poslal.

Jinak se omlouvám nedělalo to Porsche kam jsem ho s tím posílal, ale v Kunraticích. Naštěstí, alespon nejsem za blbce kam jsem ho to poslal.
-> saskyn2 26.09.23 14:14:13: Vůbec o tom nechci hodně dlouho slyšet. Za 9?
Neblázni. Za to pořídíš tak tu chemii, radiátor s těsněním a nádobku.
Pak k tomu potřebuješ hromadu destilky a chladící na finální proplach.
Myslím, že do 20 se to už dávno nevejde. S výměnou nádobky a radiátoru spíš 25-30.
Záleží, kolikrát to opakuješ.
Já to dělal nedávno na Superbu skoro 2 dny
Příšerný. Ještě teď slyším ten motor v otáčkách. Cyklů vypuštění a naplnění jsem dělal celem 20
A dělal jsem to tak dlouho, dokud jsem z toho nevypustil čistou vodu. Pak jednou chladící a pak na čisto chladící.
Janak ano, s čistou vodou to vaří hned. Pokaždé otvírání nádobky na několikrát s vyflusaným litrem ven.
A pak ti tam napíšou do postupu, že to máš zkontrolovat endoskopem a v případě nánosu měnit. Asi motor a vše kolem
Ten humus, co tam máš na fotkách jsem měl tak v půlce akce.

Pak k tomu potřebuješ hromadu destilky a chladící na finální proplach.
Myslím, že do 20 se to už dávno nevejde. S výměnou nádobky a radiátoru spíš 25-30.
Záleží, kolikrát to opakuješ.
Já to dělal nedávno na Superbu skoro 2 dny

Příšerný. Ještě teď slyším ten motor v otáčkách. Cyklů vypuštění a naplnění jsem dělal celem 20

A dělal jsem to tak dlouho, dokud jsem z toho nevypustil čistou vodu. Pak jednou chladící a pak na čisto chladící.
Janak ano, s čistou vodou to vaří hned. Pokaždé otvírání nádobky na několikrát s vyflusaným litrem ven.
A pak ti tam napíšou do postupu, že to máš zkontrolovat endoskopem a v případě nánosu měnit. Asi motor a vše kolem

Ten humus, co tam máš na fotkách jsem měl tak v půlce akce.
-> Jirik_Tuňák1983: rok a tři čtvrte
-> saskyn2 26.09.23 16:20:02: Twl, taky si dává brýle opačně jako náš malej.
Vidím dudána, to bude ještě hodně maličká, že?

Nový a starý radiator. Ještě že se mi je tenkrát podařilo nakoupit za pár korun tak to mám alespoň slušně placený. Jinak auto je 2018

Jako chápu že chemie není všemocná. Ale tohle je fakt propláchneme úplně k hovnu. Začínám ho podezrivat jestli nekecá a nedělal to sám doma
taková krásná voda z toho tekla

-> saskyn2 26.09.23 15:39:26: motul dělá flaštičku chemie na proplach stojí asi tři stovky 

-> saskyn2 26.09.23 15:39:26: "To víte pane, to máte spoustu litrů speciálního dihydrogen monoxidu - značkovýho, od PVK, to bude drahý!" 

Jsem akorát nasranej. Dělám přesně to co jsem nechtěl vyplachuju to hadici. Jde z toho hafo bordelu, to jsem mohl udělat rovnou a těch 20t mohl dát me

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
U 120 mám kapalinu čistou..
U 120 mám kapalinu čistou..

-> saskyn2 26.09.23 14:16:41: Husty, tohle bych cekal u S120 a ne u novyho auta 

-> Syny 26.09.23 14:20:28: Z důvodu ekologie-G13, můžeš k tomu pak celý auto sešrotovat, ale bude to ekologicky

-> dragon_cb_cz 26.09.23 14:21:40: hele tak ona ta chemie do toho je drahá jak svině, to by věděl spíš Milan, ale ta cena mi taky přišla úlet.


-> dragon_cb_cz 26.09.23 14:21:40: hele tak ona ta chemie do toho je drahá jak svině, to by věděl spíš Milan, ale ta cena mi taky přišla úlet.
-> saskyn2 26.09.23 14:14:13: Za dvacku, to proplachovali svecenou vodou ne?
-> saskyn2: Jak tenhle bordel vůbec vznikne? 

Tvl to bych to raději pojistil a zapálil. Dá mu tam g12 evo, nový radiátor a nádobku a děj se vůle boží.
Tohle mu z toho vystříká po otevření, stav po vyčištění za 20t.
-> Milan 136: Hele mám dotaz. Za kolik děláte proplach chladícího okruhu a jak to pak v tom okruhu vypadá?
Situace je následující: Přijel Kodiaq že netopí, že asi radiátor. Když jsem se podíval do nádobky, tak jsem ho vyhodil, že tohle teda ne, at si dojede do autorizáku na proplach chemií, že mu nebudu dávat nový radiátor do takovýho humusu a proplachy nedělám, nemám na to místo ani nervy.
No tak mu v pražském Porsche udělali proplach. Prý za 20.000
říkám no ty kráso to je dobrá pálka. To je normální cena? Já myslel že to děláte asi 9 nebo něco takovýho. No auto stejně netopí, ale aby toho nebylo málo, tak bud mu to špatně odvzdušnili, nebo uvařili, nebo já nevím co, takže mu ted po otevření nádobky stříká ven voda, což předtím nedělalo. No a teda nedali mu tam chladící kapalinu, ale jen vodu, aby mu prý ušetřili peníze
že ten radiátor mu budu stejně měnit, tak mu tam mám dát chladící kapalinu já. On si myslí že to vaří, protože ta voda vaří dřív jak nemrzka, já si to teda moc nemyslím. No a řekli mu že mu na to nedají záruku, protože to by u nich prý musel vyměnit i celý chladič a radiátor topení. Každopádně mi to teda ani moc vyčištěný nepřipadá, nebo to je normální že zůstane v okruhu takový humus? Fotky přiložím. Nádobku mu dám novou, o to nejde, ale spíš když v ní tohle zůstane, tak na co to čištění je, to jsem mu to mohl za 20000 protáhnout vodou ze zahradní hadice.
Situace je následující: Přijel Kodiaq že netopí, že asi radiátor. Když jsem se podíval do nádobky, tak jsem ho vyhodil, že tohle teda ne, at si dojede do autorizáku na proplach chemií, že mu nebudu dávat nový radiátor do takovýho humusu a proplachy nedělám, nemám na to místo ani nervy.
No tak mu v pražském Porsche udělali proplach. Prý za 20.000


-> Milan 136 26.09.23 12:08:55: Ne, tohle je zrovna závada. Pak ještě stávkuje okno řidiče, občas jede dolů místo nahoru a v zatáčce něco chrastí od levého kola v plném rejdu. Buď poloosa nebo dif. Ale jezdím tím rád. Je to tichý, byť to není žádnej fofrník a spíše mi to přijde takový chcíplý, jako když tomu chybí Nm. 1.5 TSi, najeto cca 15 000 km. Spotřeba ve městě šílená, mimo město a dálnice v pohodě.
-> Jirik_Tuňák1983 26.09.23 11:18:21: To nebude autem, ale buď vyřadil start stop někdo cíleně odpojením svorkovnice na mínus svorce, nebo ho odpojila kuna

-> Jirik_Tuňák1983 26.09.23 11:18:21: Baterie off?
To jsme měli my na služebních....

-> MVM 18.09.23 19:13:31: jo to je ono. Takze jsou teda 2 typy koncovek. Ja jsem uznal, ze jsem zadny o krouzky nevyndal, tak zadny vracet nebudu a slozil to jen s tema cepickama
-> vhml: Ja teda nevim o co jde. Ale narychlo Google.. Možná Ti to pomůže..Ale nemusi to být ono..bez záruky.
-> Milan 136 17.09.23 20:18:27: kam patří ty O kroužky? Ty čepičky jsou na trubku, ale O kroužek jsem žádnej od nikud nevyndal
Poprosím o rychlé odpovědi, ať to dneska složím :-D Už tady půl hodiny špekuluju kam ty O kroužky patří, protože mi nikde nechybí

