
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> radekp: A má zájem o trvalý vztah nebo jen si štrejchnout?

-> Jirik_Tuňák1983:



-> isti 12.01.23 17:25:59: 1 kg na cm. 

-> Vojťas: promiň prsa dvojky. V ruce jsem je neměl...
-> radekp 12.01.23 11:34:28: a je to 1, 2, 3 ,4 ? u tohohle typu se to podle ročníku nepozná.
-> radekp: na mna vysoka ale hod foto
-> radekp:
To zní docela dobře...
máš foto? 
To zní docela dobře...


-> radekp: 

-> DEKODOVAC: a co bys řekl na kámošovu ségru? Blond vlasy, 35 let, výška 178 cm...
Nazdar chalani chcem sa opýtať čo poviete na Octaviu 2 - 1,2tsi-77kw má 205 400km rok ,2010 klasik rozvody boli raz už menené podľa čierneho tmelu na vrchnom plastovom dekli
-> saskyn2:
Mám tušení že to Valeo je i doporučovanější
Mám tušení že to Valeo je i doporučovanější
AS-PL mám na golfu, montoval sem to do S-Maxe už léta páně tak 8 let, alternátory dáváme běžne do všeho možného a vše chodí velice spolehlive. Nebál bych se toho.
Jo je to normálně záměný, to je podle toho jak si jakej výrobce navrhnul starter, ty vícezubý jsou většinou valeo, mín bosch.
-> charon 10.01.23 08:19:41: hele hrozně dlouho jsem to rozlišoval na 10/11 zubů.... to samé u peu/cit,tam maj 9-13 zubů,taky jsem to rozlišoval,pak to někdo ze zoufalství vyzkoušel a nadšeně volal zpět,že to opravdu funguje...u koncernu už jsme to vyzkoušeli taky několikrát a jo,jde to.Popravdě mi to hlava moc nebere,ale funguje to

-> charon: Ja stary toho casu koupil repas v Kelly (chteli starej zpet). A v pohode.
-> venni: A to jde zamenit? To kdybych vedel, tak bych objednal 11ti zub.
-> charon 09.01.23 06:31:43: když dáš 11ti zubovej,bude to startovat zase o chlup lépe 

Takže byste tam bez rozpaků prakli toto : ceskedily.cz/starter-aspl
-s0025pr a neřešili? Ja pak ten původní starter přece jen zkusím přepadnout ..
-> charon: Ja mam zkusenost jen s alternatorem od AS-PL, 3 roky v provozu, 60tkm a funguje. Akorat se mi zda, ze na volnobeh vic polehne intenzita svetel nez s origo Boschem, ale muze to byt i baterii, tu jsem menil zaroven. Nijak jsem se s tim nezabejval, jsem rad, ze to jede :D
-> charon 09.01.23 06:31:43: i když to zrepasuješ tak nebude točit jako novej
ten as-pl by měl fungovat

Soudruzi, dovolikm si dotaz ohledně starteru na O1 tdi 66kW (AGR motor). Po výměně žhavek, baterky i jejim dobiti do plna to proste startuje bidne venku. Starter motorem toci pomalu mi prijde. No, je tam furt puvodni, takze uz ma narok na to bejt unavenej.
Ted k dotazu - potebujuj auto pojizdny kazdej den (manzelka + decka, do skolky a zpet ...), takze ma nekdo tip na to, jakej starter koupit? Nerad bych to za rok/dva resil znovu, v aute je starter s cislem 0 001 125 012 (02A 911 023 + pismeno na konci ktery se neda precist, ale asi R), coz by mel byt starter s deseti zuby. Starter s timhle cislem jsem uz nikdekde nenasel, resp. za nej chteli skoro 9000 a to teda nedám.
E-shopy mi vetsinou nabizeji bud jakesi polske AS-PL (nejaka zkusenost?), pak se da za docela rozumnou cenu koupit Hella. Nebo mam nakoupit vsecky mozne veci do starteru a jeden vejkend tomu dat?
Ted k dotazu - potebujuj auto pojizdny kazdej den (manzelka + decka, do skolky a zpet ...), takze ma nekdo tip na to, jakej starter koupit? Nerad bych to za rok/dva resil znovu, v aute je starter s cislem 0 001 125 012 (02A 911 023 + pismeno na konci ktery se neda precist, ale asi R), coz by mel byt starter s deseti zuby. Starter s timhle cislem jsem uz nikdekde nenasel, resp. za nej chteli skoro 9000 a to teda nedám.
E-shopy mi vetsinou nabizeji bud jakesi polske AS-PL (nejaka zkusenost?), pak se da za docela rozumnou cenu koupit Hella. Nebo mam nakoupit vsecky mozne veci do starteru a jeden vejkend tomu dat?
-> DEKODOVAC: Bohužel to jestli je to zrovna dobrý typ, nebo jestli to někdo někdo už dělal poznáš až to rozebereš, tj stejně dáš nový.
-> saskyn2 08.01.23 22:16:38: pre moju spokojnosť by som toto prplanie v oleji aj absolvoval,len ako zistiť či to niekto už predtým urobil ?
-> DEKODOVAC: Zámky nemají žádný, se mezi 2007-2009 byly nějaký nahovno, ty se vydrolej a protočej. Jo není to nic drahýho, nový šrouby, nejvíc je práce mrdání se sundáním vany.
-> Jarda/felda 08.01.23 21:57:25: viem že sú problematické ojničné ložiská ale tie sa dajú ľahko vymeniť neviem či originálne ložiská nemali zámky a pretočili sa v oku ojnice
-> Jarda/felda 08.01.23 21:57:25: To se týká i BLS. No to je takovej strašák, ale reálně jsem to tady měl jen jednou a párkrát preventivně měnil šály. Jak říkám v dnešní době je to všechno odjetý a vymačkaný uložení vstřiků atd. Ale je to fajn že to nemá DPF a nevadí tomu ani krátký vzdálenosti, a hezky se na tom dělá jak je okolo motoru spoustu místa. No a samozřejmě to hovno žere, hlavně BJB který je ještě EU3 dokáže tu naftu snad vyrábět

-> saskyn2 08.01.23 21:50:24: Keď som pozeral Octavie tak jednoznačne len bez DPF filtra 

-> saskyn2 08.01.23 21:50:24: krom BXE kde se může podívat ojnice ven
ale tomu by se dalo předejít

-> DEKODOVAC: Když si nekoupíš BLS který má DPF tak tě nejspíš žádný větší problém čekat nebude. Ve své době to byly fajn auta, akorát dneska je to už taky všechno odjetý.
Uvažujem nad kúpou Škody Octavie 2- 1,9tdi 77kw Ročník od 2007-2009 , Fabia 1-1,2 htp12V 47 kw krátka verzia je nám už dosť malá .Čo poviete ísť do tých Naftových problémov alebo radšej nie ????

-> minno 21.12.22 10:52:50: Jasne, chapu - vyjdeme-li z toho, ze je v tom zainteresovana elektromagneticka interakce, jejiz "polni " castici je foton, je to vlastne "opticky ":-)
-> King 21.12.22 10:01:43: No, ja som asi asi nie celkom správne vyjadril, uznávam :) "Optickým" som myslel ten systém snímania, ktorý na pohľad vidno, čiže ozubené koleso na náboji. K tomu je myslím pasívny indukčný snímač. A v ozubení môže byť bordel a nemusí to potom fungovať správne.
Na rozdiel od magnetu v gufere ložiska a magnetického (hall) snímača, čo sa používa dnes.
Na rozdiel od magnetu v gufere ložiska a magnetického (hall) snímača, čo sa používa dnes.
-> vhml 21.12.22 09:49:51: Normálně, očním viděním, ručním pohmatem a mozkovým myšlením. 

-> minno 21.12.22 09:47:58: Optika v tom humusu na kole?

-> minno 21.12.22 09:47:58: jak se to pozná? 

-> vhml: A je tam hall, alebo optický snímač?
-> vhml 20.12.22 16:13:20: Me něco podobného dělá P106. nevím zda se to da aplikovat i na sharana, ale dycky když vyčistim čidla, tak tpo na chvíli pomůže
Sice se to týká Sharana ,ale tam by si to nikdo nepřečetl
Občas se mi rozsvěcuje chyba ABS, jde o LP kolo. Svítí to když stojím, když se rozjedu tak to buď zhasne, nebo stačí vypnout a zapnout zapalování za jízdy a je to zhaslý.
Má smysl měnit čidlo, nebo je to spíš nějaký přechoďák v konektoru či bordel na kroužku? Když je vlhko, tak se to asi děje víc.

Má smysl měnit čidlo, nebo je to spíš nějaký přechoďák v konektoru či bordel na kroužku? Když je vlhko, tak se to asi děje víc.
-> dragon_cb_cz: protoze to je ted to nejlevnejsi...
-> vhml 15.12.22 19:37:46: Aneb místo aby IT průmysl a automobilky zkombinovali to nejlepší, tak raději zkombinovali to nejhorší 

-> minno 15.12.22 18:17:12: ano, je to běžné. Hřeší se na to ze aktualizaci uz tam lze snadno kdykoliv nahrat.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 15.12.22 18:36:40: Až tak moderné spotrebiče našťastie nemám
Vrchol techniky u nás je mikrovlnka LG s digi ovládaním z roku 1997, ktorá stále funguje


Copak vam se obcas sama neaktualizuje pracka, mycka, susicka nebo lednice? 

-> minno 15.12.22 18:17:12: Ne, ta přetechnizovanost a přeelektronizace je dnes problém i sušičky nebo pračky.
2. díl recenze Škody Octavia IV po 75 tis. km, aneb 60 problémů, které se většinou nedají odstranit.
Toto ste niekto kukali? To sú fakt moderné autá tak softvérovo nevyladené / ? Alebo je to problém len Oct. IV? (to sa mi ale nezdá)
Celkovo mám dojem, že má dnes veľa elektroniky problém s vyladením softvéru, resp. že je to všetko ako šité horúcou ihlou - nelogicky / neergonomicky usporiadané ovládanie, chýbajúce základné funkcie atď.
-> palinator: zalezi na slozitosti rozebirani cerpadla. U tech levnejch ci plastovejch strihnout. Nekdy se s tim stav.
Když jste u toho: Mám tu na opravu ponorný čerpadlo. Výměna plováku. Má cenu rozebírat čerpadlo a napojit nově celej kabel a pak to těsnit a nebo to střihnout a udělat jak píšete?
-> Bukaj: ta smrstovacka s lepidlem na gumu (titanex) neni nic moc. Alespon bych konce pretahnul silikonovou samosvareci paskou. Se nekdy pripomen.
A ja jsem nepsal, ze to nevydrzi. Jen ze ty original VAG nebudou za 15,-Kc/ks.
A ja jsem nepsal, ze to nevydrzi. Jen ze ty original VAG nebudou za 15,-Kc/ks.