skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Venca. 05.11.22 07:24:01: A kontaktovat nějakou firmu, která tažná zařízení montuje? Ti by nějaké špekifikace k dispozici mít měli.
-> StepaNoFUN 05.11.22 17:18:48: Netuším, já tohle netvořím. Neznám důvod, proč to nejde dohledat.
-> Milan 136 05.11.22 17:07:55: ajakej by byl problem tam jako polozku pridat TZ na xxx/xxxx? A aby to vyhodilo varianty, kdy to konkretni lze...
Aai neco jako couvaci kamera - lze pouze s audiosadou xxx, nebo yyy...
Aai neco jako couvaci kamera - lze pouze s audiosadou xxx, nebo yyy...
-> dragon_cb_cz 05.11.22 17:05:48: Tam jo, když navolíš celý auto.
-> Milan 136 05.11.22 16:57:23: Ale zrovna tohle do toho konfigurátoru přidat je to nejmenší... beztak už ten algoritmus, co to vyhodnotí, musí někde být.
-> StepaNoFUN 05.11.22 16:54:55: To rozhodně. Ale vzhledem k množství variant a výbav by se v tom asi nikdo nevyznal, nevím.
-> Milan 136: A pritom pro dost lidi podstatna informace...
2.0tdi predohrab 1600kg 2.0tdi 4x4 2000kg ostatní nevím ale asi stejně
-> Venca. 05.11.22 07:24:01: Obávám se, že ne. Tohle je v produktovém listu.
Ahoj, dá se někde najít přehled, kolik má O4 na tažný dle jednotlivych motorizaci/převodovek? V konfiguratoru to nikde nevidim. Díky
-> Syny: musí mít snímače polohy aby věděl kam se má natočit.
-> Nwkt: A na to je potreba neco specialniho? Jsem myslel, ze to funguje automaticky kdyz mas el. zrcatka. To sklicko sklapi nejakej jinej motorek nez ten co nastavuje zrcatko? 

-> Jirik_Tuňák1983 01.11.22 22:48:57: Jen pravé.
-> Syny 01.11.22 22:21:18: To má jen jedno? U Francouze jsem měl obě. Záleželo jen na tom, na kterou stranu jsem měl přepnutý přepínač (L/P) pro nastavování zrcátek. Tady to tak není? Nezkoušel jsi? Nezřídka jsem totiž musel parkovat i opačně, řidičem k obrubníku a někdy ty obrubníky byly fakt dost krafský.
-> Syny: Jo
-> Nwkt 01.11.22 22:04:54: -> Milan 136 01.11.22 22:09:25: To se tu bavite o tom naklapeni praveho skla zrcatka pri zarazeni zpatecky?
-> Nwkt 01.11.22 22:04:54: No právě, že bych to tam z něj přendal. To by mělo stačit. Celý tam nejde.
-> Milan 136: Na Oktu se nedá dát jenom motorek a ty 4 kabely navíc?
-> Nwkt 30.10.22 21:55:29: Někde mám nohu zrcátka ze Superba, že si to tam dám. Ale nedokopal jsem se k tomu 

-> Nwkt 30.10.22 21:55:29: To já vím, taky to tak mám. Ale z výroby tam ten motorek nebude, pokud to nemá pamětové sedačky. Pokud to má pamětový sedačky, má automaticky i pamětový zrcátka.
-> saskyn2 27.10.22 21:07:46: nejsou potřeba sedačky. Staci motorek zrcátka
-> castrol 30.10.22 20:38:47: Facelift ano.
-> StepaNoFUN:
Hmm O1 elegance září 2001 s vystrelovakem a 4ma el. oknama a eeprom se přepsat nechala .. No ale to jen tak pro info v který konfiguraci to asi jde …
Hmm O1 elegance září 2001 s vystrelovakem a 4ma el. oknama a eeprom se přepsat nechala .. No ale to jen tak pro info v který konfiguraci to asi jde …
-> Milan 136 30.10.22 18:39:18: F3 face to ale vie 

-> Syny 30.10.22 18:19:29: Hlavně F2 to uměla a F3 najednou pak ne

-> StepaNoFUN 30.10.22 18:24:39: Jo, neumí to všechny.
-> Milan 136 30.10.22 18:11:14: Tam záleží i na verzi komfortky. U jedný se mi to povedlo, u jiný ne. Na svojí mám neorigo centrál (v "origo" klíci - nějak jsem se nedokopal sloučit verze komfortky a budíků (i když k tomu už vše vlastně mám), tak tam mám jen dovření oken při zamknutí.
Ale jelikoý už toho veterána ani nepřezouvám na letní a momentálně s tím jezdím do lesa pro dřevo, kde to dostává neskutečnou sodu...
Ale jelikoý už toho veterána ani nepřezouvám na letní a momentálně s tím jezdím do lesa pro dřevo, kde to dostává neskutečnou sodu...
-> Milan 136 30.10.22 18:11:14: Jo jo, kdyz jsem mel F3 predface jako nahradni auto, tak z tohodle jsem malem chcip. Jako v dnesni dobe mit auto bez dojezdu oken, to je fakt sila. To jsem mel na Cordobe z 95 roku... 

-> palinator 30.10.22 16:59:01: O1 by to taky mohla umět. Ale musí se přepsat eeprom, což neumí každý.
Jinak Rapid to neumí, protože má automatický dojezd jen u řidiče, jako F3 předface.
Jinak Rapid to neumí, protože má automatický dojezd jen u řidiče, jako F3 předface.
-> Jirik_Tuňák1983:
Tohle je u OIII. Samozřejmě že to jde odemykat tlačítkem, ale naši prostě otvíraj dveře.
Asi je to rychlejší než hledat tlačítko. 
Jinak moje OI samozřejmě takové vymoženosti nemá. Vrchol luxusu je, že dokáže stáhnout/zatáhnout okýnka podržením klíče v odemykací/zamykací poloze. Jinak Rapid neumí ani to. Nepochopitelně.
Tohle je u OIII. Samozřejmě že to jde odemykat tlačítkem, ale naši prostě otvíraj dveře.


Jinak moje OI samozřejmě takové vymoženosti nemá. Vrchol luxusu je, že dokáže stáhnout/zatáhnout okýnka podržením klíče v odemykací/zamykací poloze. Jinak Rapid neumí ani to. Nepochopitelně.
-> Jirik_Tuňák1983 28.10.22 18:21:45: Taky mi to prijde jako uz dlouho dobu standard. Akorat nektery povozy se musely jednim kratkym stiskem dalky zamknout, pak uvolnit tlacitko a pak dlouhym stiskem zatahnou vsechny okna (mondea).
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.22 20:57:56: To mi nepřijde jako nic nestandardního.
Jsem si myslel, že to jde stahovat a vytahovat dálkou u všech normálních aut. 


-> palinator 27.10.22 19:52:26: U tebe to nejde zvlášť tlačítkem z místa řidiče, na dálce a nebo jinak bez ohledu na zamčení vozu?
Co se týká zamykání, tak i paní ženy holobytník z 2009 má v menu na výběr, zda se po otevření dveří má odemknout celé auto a nebo jen dveře řidiče a takové ty serepetičky.
Co se týká zamykání, tak i paní ženy holobytník z 2009 má v menu na výběr, zda se po otevření dveří má odemknout celé auto a nebo jen dveře řidiče a takové ty serepetičky.
-> růža 27.10.22 22:04:34: Co já vím co si tenkrát vrabci ve Švýcarsku švitořili, ale moc na to nevěřím. Je to fakt divný, to auto to celkem znatelně degraduje. Nemám moc přímé srovnání, ale od lidí co ano vím, že prostě hůř jede a zároveň má znatelně vyšší spotřebu - čemuž věřím. Na dálnici to točí absurně vysoko a jestli dostaneme dlouhodobou spotřebu pod 10, tak budeme rádi... je pravda, že s tím Alča hodně jezdí cukačky, ale i tak. Dostat se na dálku pod 8 je zázrak. Uvidím co teď na zimních 16", ty 18" tomu asi úplně nepomáhaly.
-> saskyn2 27.10.22 21:07:46: Fakt? A me to v Golfu jde a pametovy sesle nemam 

-> saskyn2: -> dragon_cb_cz: No právě... Jinak to mám "v plné výbavě"
Ale sedačky někdo hodně obsral (látka, poloelektrika).
-> dragon_cb_cz 27.10.22 21:45:18: A nešířily se tehdy fámy, že např. ten 6q je poruchový a zlatej starej pětikvalt? Teda pokud to je auto původem z Čech (což nepředpokládám). U nás je to zažitý nešvar.

-> dragon_cb_cz 27.10.22 21:45:18: A nešířily se tehdy fámy, že např. ten 6q je poruchový a zlatej starej pětikvalt? Teda pokud to je auto původem z Čech (což nepředpokládám). U nás je to zažitý nešvar.
-> růža: Kdo si co nakonfiguruje... manželky Aerovka má natáčecí xenony, duplex výfuk atd - ale automat jen 5q. přestože už několik let byl u 9-3NG v té době možný a běžný 6q. A že ty dvě převodovky jsou nebe a dudy, fakt nechápu, kdo to takhle mohl objednat...
-> růža: tak škrt byl hlavně ten co to objednával

-> saskyn2: Docela překvapení u téhle modelové řady. Ale co se divím, koncern byl vždycky škrt 

-> růža: jo to je u toho CC normální základ, elektrická bederka a opěradlo, posuv a výška manuální a spolujezdec celý manuální.
-> saskyn2 27.10.22 21:07:46: Tak smůla. Mám jakýsi pseudo elektrické sedačky. Opěradlo elektrické a sedák mechanický (úplně jsem tuhle kombinaci nepochopil).
-> Syny 27.10.22 20:55:35: na sklápění zrcátka při couvání potřebuješ mít hw, to u toho CC znamená pamětový sedačky, pak bude i zrcátko.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jako ty moderní (v běžném, ne Bukajovském smyslu) nazkoumaný nemám, ale naopak mi vždycky přišlo, že je v tomhle koncern dost zoufalej. Ale je fakt, že na podobný "vychytávky" nejsem úplně zaměřenej.
-> Syny 27.10.22 20:55:35: sklopení pravého zrcátka znám, ale opět bych neušil, že i moje auto
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.22 20:57:56: Tak z tohohle jsem uchcával už u první Octávky před fl.

-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.22 20:57:56: Tak z tohohle jsem uchcával už u první Octávky před fl.
-> Syny: Pripadne zatazeni voken drzenim tlacitka zamknout... (plus teda otevreni oken cudlikem odemknout).
V tomhle ma teda koncert nejvic promakany ficury...
V tomhle ma teda koncert nejvic promakany ficury...
-> růža 27.10.22 20:14:20: Nemusis cekat na dest. Stahni okynka, zamkni auto (to nevim jestli je podminka) a cakni na destak trochu vody.
Sklapeni zrcatka pri couvani znas?
Sklapeni zrcatka pri couvani znas?

-> saskyn2: Děkuji. Je to pro mě neprobádané téma (elektrika/elektronika), takže rád sosám nové info. Kór, když mě to na půl živí.
-> růža: Měl bys to mít v menu palubáku. Pokud to tam nemáš tak to musíš aktivovat přes diagnostiku. Zámek je elektromechanický, západka kterou ovládá motorek s elektronikou. Je v tom i imo, takže já ty zámky moc nedělám, párkrát jsem v tom měnil mikrospínač, jinak celý to musí na online.
-> saskyn2 27.10.22 17:01:40: Pravda.
-> saskyn2: Díky. Počkám, jestli bude ještě letos pršet a půjdu to vyzkoušet. Jinak ty auta jsou opravdu "bedny". Ale jak píšu, jsem v tomhle trochu paranoidní.
Překvapuje mě, že si auto sbírá data i po vypnutí zapalování. Zámek řízení je tady pořád mechanický?
Překvapuje mě, že si auto sbírá data i po vypnutí zapalování. Zámek řízení je tady pořád mechanický?