-> saskyn2:
Lepší by bylo, kdyby byl v palubním počítači očekávaný dojezd do regenerace a třeba reset tlačítkem šla ta regenerace po splnění podmínek spustit manuálně - právě třeba na té dálnici.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Syny 13.07.22 09:16:58: Hele nejsem si jistý co má nwkt, ale nejspíš to samý. Dělá to na vw clubu člen ERGO, stálo to tuším 1700, nepamatuju se jestli to byla cena pro mě, nebo to tak dělá i do ulice. Udělal o všechno sám, asi za 40 minut. Budíky si vyndal, nandal nějakou kontrolku a udělátko, bere to podle mě z teploty nějakého čidla dpf.
-> Jumbo: Hele asi to nebudeš chtít slyšet, ale byla to největší hovadina to tam dodělávat
Dokud to tam nebylo, tak jsem měl svatý klid, Markéta jezdila a neřešila, ted jak jí to zasvítí, tak hned jezdí někde dokola, popřípadě mě otravuje jestli to nesvítí často a kdy to svítilo předtím a proč se to rozsvítí zrovna kilometr před sjezdem z dálnice
Já bych do toho už znovu nešel, oni moc dobře vědí proč tam ta kontrolka není
Ale pokud chceš, tak tady máš kontakt, popřípadě můžu v sz poslat telefon www.vw-club.cz/member1109
.html
-> Jumbo: Hele asi to nebudeš chtít slyšet, ale byla to největší hovadina to tam dodělávat
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Jumbo:
1,6 TDI CAYC v Rapidu zvedá otáčky dost haluzně. Už jsem se ptal Milana jaký jsou pro to podmínky, ale nějak to nesedělo. Nevim co tý jednotce občas šibe.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
1,6 TDI CAYC v Rapidu zvedá otáčky dost haluzně. Už jsem se ptal Milana jaký jsou pro to podmínky, ale nějak to nesedělo. Nevim co tý jednotce občas šibe.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: Já už to manželku na Yeťákovi naučil, když má vysoko volnoběh, jede se ještě projet... Trvalo to, ale většinou si už všimne... Ale kontrolka by určitě byla jednodušší, než si hlídat otáčky na volnoběh, navíc by to bylo vidět dřív, než až při zastavení...
-> Syny 13.07.22 09:49:36: Tak my bawari mame tuhle "kontrolku " v zakladu :-) Ponekud nesmyslnej alnagonovej budicek okamzity spotreby se pri regeneraci rozkmita v rytmu toho, jak RJ pere do do vyjfuku naftu, ale nema vunec smysl se napr. ptat manzelky, jestli ji to v posledni dobe regenerovalo :-)
-> Jumbo 13.07.22 09:39:11: Co rikal Nwkt (jestli si to pamatuju dobre), tak to jsou budiky ven, naletovani diody a nejaky udelatko, ktery ji rozsviti pri priprave a v prubehu regenerace. Tusim ze tenkrat mi rikal nekolik tisic Kc, ale uz nevim kolik.
-> Syny: Obdobny dotaz, co to obnasi, stoji a kdo to dela... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2: Tam mas ten upgrade budiku jako Nwkt? :)
-> Syny: jo zrovna zahořel filtr![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: Co te to tam sajni za kontrolku? To je zeleny DPF?
Něco z dnešního výkonu.
-> Milan 136: dík
-> Tomaso435 27.06.22 20:00:01: Ano. Je to tužší. Před tím si stěžoval, že je to měkké a je tam cítit ta hmotnost nádrže. Teď je to prý super.
-> Milan 136: a pocitově tuhost je nějak rozdílná?
-> Tomaso435 27.06.22 19:29:34: Teď asi nenajdu žádnou fotku. Je to o kus výš, ale nijak extrémně.
-> Milan 136: a jak ma auto vysoko?
-> Tomaso435 27.06.22 15:17:33: Táta má na combi s cng bombou v kufru zadní pružiny z Felicie Pick-up.
Pánové, o1 combi, jaký zadní pružiny aby se to zvedlo? Auto stabilně naložený a s vozejkem. Diky
-> palinator 24.05.22 13:58:43: nějaký těhlice 288 mam skladem...i s brzdičema...
-> saskyn2: O3, facelift. Nuluju pres tlacitko 0.0/SET nad volantem. Ted jsem to zkusil na sluzebaku a slo to pri kratkem stisku behem jizdy
-> radekp: a na jakém autě? Přes co to nuluješ?
-> StepaNoFUN: anebo cernou pasku pres stit... Ted vazne, jak to, ze to nejde?
-> radekp: Odpojit baterku. :-D
Nejaky tip na nulovani Trip?
Nejde mi vynulovat, za jizdy, behem stani. Kratky, dlouhy stisk, nic nefunguje
Nejde mi vynulovat, za jizdy, behem stani. Kratky, dlouhy stisk, nic nefunguje
-> palinator 24.05.22 13:58:43: Jen z O2![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak už jsem se nasral a došlo i na mě... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nemá někdo věci na přestavbu na 288 mm brzdy na OI?![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nemá někdo věci na přestavbu na 288 mm brzdy na OI?
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
to potěš koště
-> MATTESS: Ano![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS 15.05.22 12:35:47: Fuj, to čo je, som sa zľakol...![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> MATTESS 15.05.22 12:35:47: Je, včera mi vrzaly u Auto Volf taky.
Ale tam tedy vrzalo i madlo. Ale víš co. Auta nejsou, čekací doby dlouhé. Ber nebo nech bejt....
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To je u OIV normální, že vrzají panely s tlačítky na stahování oken?
-> Milan 136: Hlavně když popisuje, že 1.6/75 je "nejlepší" motor. :-D Ony ty 74/75 stály za howno všechny. A kupodivu ta 74 o (malej) kousek míň.
-> palinator 13.05.22 13:33:45: To jo. To vypadá na znalce ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator:
OK, dik za vysvetleni.
Jinak ten clovek je jen zprostredkovatel, ne majitel, jak jsem pochopil.
OK, dik za vysvetleni.
Jinak ten clovek je jen zprostredkovatel, ne majitel, jak jsem pochopil.
-> palinator 13.05.22 15:33:11: Tak samozřejmě neví co prodává, když to inzeruje na volvoklubu. Nejspíše mu někdo řekl, že toto skutečně není Volvo a proto to prodává. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> jans:
Píše že je to přestavěnej předfacelift, přitom je to 2004... starou palubku to má proto, protože je to výbava Classic..
Je to auto zajímavý asi jako 105 S.
Píše že je to přestavěnej předfacelift, přitom je to 2004... starou palubku to má proto, protože je to výbava Classic..
Je to auto zajímavý asi jako 105 S.
-> palinator 13.05.22 13:33:45: a přitom ta cena celkem odpovídá....
-> palinator:
Mimochodem prodávající neví co prodává.
Tomu nerozumím.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Mimochodem prodávající neví co prodává.
Tomu nerozumím.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> palinator: Za 25 jsme koupili cesky sen 1,9 TDi 66 kW pred 3 rokama... 400 najeto teda, ale s tim novejsim interierem...
-> jans:
Kámoš podobnou, ale konby 1,4 16v a s dodělanou klimou a centrálem koupil od školy za 3700![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mimochodem prodávající neví co prodává.
Kámoš podobnou, ale konby 1,4 16v a s dodělanou klimou a centrálem koupil od školy za 3700
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mimochodem prodávající neví co prodává.
Narazil jsem na tuhle Ovci I 1,6 za docela sympatickou cenu (i kdyz trh nesleduju).
forum.volvoklub.cz/viewto pic.php?p=983511
forum.volvoklub.cz/viewto pic.php?p=983511
-> James1991 11.05.22 21:53:13: páplo olej, kamarádovi se to taky stalo, stačilo vyšroubovat žhavky a vyfoukat olej a už to zase startovalo (samo proběhla výměna turba)
e: s tím motorem to říkal mechanik taky aniž by to viděl a hned nabídnul motor asi za 9k, po vyfoukání oleje ten motor jede dodnes
e: s tím motorem to říkal mechanik taky aniž by to viděl a hned nabídnul motor asi za 9k, po vyfoukání oleje ten motor jede dodnes
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Stačí odkrýt kryt rozvodů a je tam vidět, vačka bude nejspíš zakrytá po sundání víčka.
Mechanik co na to minutu koukal, řekl že to chce jinej motor a rovnou se spojkou a vším
Stačí odkrýt kryt rozvodů a je tam vidět, vačka bude nejspíš zakrytá po sundání víčka.
Mechanik co na to minutu koukal, řekl že to chce jinej motor a rovnou se spojkou a vším
-> James1991: Tak jestli se rozvody točej, tak může bejt mrtvý čerpadlo. Diag motoru něco napsala?
-> James1991: Shoď vrchní víko z rozvodů To je hned. jen vycvakneš 2 západky a odtáhneš ho. A uvidíš hned... Hestli to šlo samo do omezovače, tak to asi jelo na olej.
-> Cumper:
Rozvodak je ok, na ten sem koukal a motor se převaluje normálně při startu, tak nějak zdravě po sluchu..
Rozvodak je ok, na ten sem koukal a motor se převaluje normálně při startu, tak nějak zdravě po sluchu..
-> Cumper: Ona by tam i bez rozvoďáku byla nějaká komprese asi...
Je u ofce vidět na vačku, když se otevře víčko na oil? To by povědělo víc... Pokud by se vačka netočila, je to jasný... Pak by teda ještě bylo riziko, že to jen skočilo a neprasklo úplně.
Jinak bublina v hadičce se může hýbat i jen vibracema od startéru...
Je u ofce vidět na vačku, když se otevře víčko na oil? To by povědělo víc... Pokud by se vačka netočila, je to jasný... Pak by teda ještě bylo riziko, že to jen skočilo a neprasklo úplně.
Jinak bublina v hadičce se může hýbat i jen vibracema od startéru...
-> James1991: Neprasknul při tom vytočení motoru rozvoďák? Má motor při točení starterem kompresi nebo se točí bez odporu?