![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Tak už jsem se dočkal minuly týden, jen abych zjistil ze od listopadu to stojí u dealera a v leasingovce a u nás asi někdo nečte maily
na auto sem čekal od února
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
-> marra_rwd 31.12.21 07:23:10: Ale jako inzerát to pak bude znít hezky. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> dragon_cb_cz: mel jsem to na rampe a vyfuk jako takovy neunika, od turba, pres vlnovec a dal. vcera jsem jeste menil hadici odvetrani klikovky, pcv a prv ventil a hadice (docela porod bez subdani sani, ruky mam dodreny jaxvina), jeste dnes dodelam i BOV, protoze ho proste slysim, tak pro jistotu. pak uz ma napada jen dvouhmota (ale neklepe, nerachoti spojka plynula), tlumic kmitu rozvodaku, silentbloky, pripadne reakcni vzpera... ale chtelo by to nejakou vylucovaci metodu, at nemusim delat vsechno ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
su aj vyrobci co robia top produkciu za tisice...a potom aj konfekciu.
Ja pri vyfukoch mam na prvom mieste Termignoni a Akrapa...
Momentalne stoji set na moj stroj od 4500...
Na japankonfekciu .... som bral za 1/3
Kriza u mna nastane ked si to nedovolim... ale oni sa snazia zabrat sirsie pole zakaznikov.
Ja pri vyfukoch mam na prvom mieste Termignoni a Akrapa...
Momentalne stoji set na moj stroj od 4500...
Na japankonfekciu .... som bral za 1/3
Kriza u mna nastane ked si to nedovolim... ale oni sa snazia zabrat sirsie pole zakaznikov.
-> StepaNoFUN 30.12.21 19:11:43: Tak samozřejmě nejsem úplně blbej, přesto děkuji za rozbor problému a podsouvání mi něceho o podřadnosti značek, což jsem nikde nepsal. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jen si neodpustím zmínit, že jsou stále úpravci, kteří prostě masy dělat nebudou a nadále si zachovají výlučnost a nebudou se přenastavovat na produkci jiné automobilky a nebo automobilky, která auta chrlí jak stovky hřebíky. Totéž platí i pro výrobce kvalitního audia, elektroniky apod. Stále jsou tací, kteří určitou řadu výrobků "pro každého" dělat nebudou.
Ale to není problém jen jednoho "úpravce", i jiní s tradicí se často přeorientovali na široký okruh zákazníků a hlavně pochybné "optické balíčky".
-> dragon_cb_cz 30.12.21 17:34:51: -> Jarda/felda 30.12.21 19:14:46: bohužel...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jen si neodpustím zmínit, že jsou stále úpravci, kteří prostě masy dělat nebudou a nadále si zachovají výlučnost a nebudou se přenastavovat na produkci jiné automobilky a nebo automobilky, která auta chrlí jak stovky hřebíky. Totéž platí i pro výrobce kvalitního audia, elektroniky apod. Stále jsou tací, kteří určitou řadu výrobků "pro každého" dělat nebudou.
Ale to není problém jen jednoho "úpravce", i jiní s tradicí se často přeorientovali na široký okruh zákazníků a hlavně pochybné "optické balíčky".
-> dragon_cb_cz 30.12.21 17:34:51: -> Jarda/felda 30.12.21 19:14:46: bohužel...
-> Jirik_Tuňák1983 30.12.21 18:48:24: no bud můžeš péct rohlíky pro Kaufland nebo to zavřít ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Když ta luxusní cukrárna nebude moct mít zákazníky který měla do teď, protože prostě vymřou a Kaufland jí za luxusnější zboží rozumně zaplatí - proč by ne?
Ty kdybys měl 2 možnosti - buď se na to vysereš úplně, protože současná klientela Tě už neuživí (protože prostě není a do budoucna už nebude), nebo budeš dělat něco na (pro Tebe podřadnější auta) za rozumný peníze... Co by sis vybral?
Ty kdybys měl 2 možnosti - buď se na to vysereš úplně, protože současná klientela Tě už neuživí (protože prostě není a do budoucna už nebude), nebo budeš dělat něco na (pro Tebe podřadnější auta) za rozumný peníze... Co by sis vybral?
-> dragon_cb_cz 30.12.21 17:34:51: Nevím no. Přijde mi to, jako když luxusní cukrárna peče ve velkém rohlíky pro Kaufland.
-> Jirik_Tuňák1983 30.12.21 16:47:49: Tak s tím jak ta produkce z horní části globu umírá, tak jim nic jiného už asi nezbývá... proč ne.
-> marra_rwd: Nemáš někde povolený spoj okolo svodů/turba? To pak dokáže dělat teplotně závislou paseku, ale tuším že spíš za studena. Na 9-5 jsme měli povolený šteft na turbu a za studena to bylo takové hlubší "prdění", ale celkem rychle to zmizelo (pár desítek vteřin a ohřálo se to tak, že to skoro nebylo znát).
-> dragon_cb_cz 30.12.21 11:46:24: Celkem mi vadí, že Simons / BSR už taky dělají laufy a vlastně v jednom případě i ostatní tunynk na kdeco. Vždycky se soustředili na vozy z produkce tam někde z horní strany globusu. Z Polestaru je skoro elektrodivize. Nevím no...
-> StepaNoFUN: ano, na 4x4 je jinaci. nasel jsem ho na aukru a je to polak, je na nem napis edex tusim. neni to zadna parada, ale pasuje dobre, za 1800 komplet. nicmene zacinam podezrivat neco jineho. pac zachladna je to auto tichoucky neskutecne, ale jak se zahreje, zacne hucet a dunet
.
.
-> dragon_cb_cz: No jo, ale vejfuk na 4x4 je maličko něco jinýho než na dvoukolku.
-> marra_rwd: Kde se dá sehnat aftermarket vejfuk na 4x4? Na benzín jsem to nikdy nesháněl, ale na naftu co vím snad nikdy nebyl. Nebo to už někdo začal dělat?
-> marra_rwd: Kde se dá sehnat aftermarket vejfuk na 4x4? Na benzín jsem to nikdy nesháněl, ale na naftu co vím snad nikdy nebyl. Nebo to už někdo začal dělat?
-> marra_rwd: Jestli dobře koukám, tak třeba Simons dělá i na O1: simons.se/products/.../30
7
Na Saabech většinou bývají celkem decentní co vím. Ale něco to stojí no.
Na Saabech většinou bývají celkem decentní co vím. Ale něco to stojí no.
-> Bukaj: dik za postreh, ma asi recht, dneska jsem potocil a povytahl trovhu zadni tlumic a duneni se premistilo do jinych otacek. no hnus. ten stary vyfuk jeste mam, zrejme ho necham zavarit nebo co...
-> marra_rwd: Bude to nejspíš výfuk - ty náhrady stojej za pendrek. U tátovy 1,8, 20V to také duní od doby, kdy odešel původní výfuk - i když jsem už zadní a střední díl měnil dvakrát, stále je to hlučné...
Panove, nemate nekdo zkusenost.. O1 1.8t 4x4, jak se trochu zahreje, tak je to hlucne, duni odzadu, slysim to nejvic od vyfuku/tlumice, cim vic na to slapu, tim vic duni. vyfuk stred a tlumic je novy, nicmene dunelo to stejne i se starym vyfukem. duneni je citit i v sedadle/kastli. mam k tomu jeste i vibrace pri plnym knedlu odzadu, ale to bude hardyna, nebot pri vytazeni pojistky haldexu nevibruje.
Nemel by nekdo radu, na co se zamerit, resp. najit pricinu?seslapnuti spojky na to nema vliv, stejne jako to, zda je auto v pohybu, ci stoji.
Jinak nic nesviti, jede jak ma.
Nemel by nekdo radu, na co se zamerit, resp. najit pricinu?seslapnuti spojky na to nema vliv, stejne jako to, zda je auto v pohybu, ci stoji.
Jinak nic nesviti, jede jak ma.
-> Eidy: Jo v poho, ten klíč si auto pamatuje
-> Eidy: V práci jim to měním běžně. ;-) Dokonce lze (i po dohodě s operačním) uživatelsky vyměnit baterky v klíčence Sherlogu...
-> StepaNoFUN: Super, děkuju.
-> Eidy: Bez problémů.
Výměna baterie v klíčku jde udělat doma? V autě je “Kesyna”. Je to ženy služebák, ale už má dovolenou. Tak aby nemusela do servisu.
Díky.
Díky.
Ahoj vespolek, pozoruju už pár let takovou zvláštní věc. Nejdřív na O2 teď i na O3 když pustím stěrače, tak po nějaké době běží pomaleji, asi tak jako když se vrací po jednorázovém setření. Stačí vypnout a zapnout a zase běží normálně. Neudělají to vždy a je jedno, jestli běží na cyklovač nebo stále. Ani na jednom autě nejsou automatické. Nevíte čím by to mohlo být?
-> Milan 136: Ja mam BXE
-> Milan 136: to je jasný že není součást, to byla jen informace navíc![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2 11.12.21 23:09:54: Tak držák světla není součást chladičový stěny, to je samostatný díl. Jinak ano, ty budou jiný.
Cooler BLS/BMM má výstup nahoře no, to je úplně jiný.
Cooler BLS/BMM má výstup nahoře no, to je úplně jiný.
-> Milan 136: -> saskyn2: Diky, to jsem nevedel, na prvni pohled vypadaji skoro stejne.. ty svetla me nenapadla, to mate pravdu… takze nezbyva nic jineho, nez hledat dal… musim prave cekat do ctvrtka na likvidatora a az pote se to bude odstrojovat. Proto se tak blbe ptam, jelikoz to nemam s cim porovnat.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ulicek: Držáky světel jsou určitě jiný, chladiče budou stejný pokud jsou za stejnýho typu motoru, tj BKC,BJB,BXE, pak BLS je jiný cooler i vodní. Klima je stejný vždy.
-> ulicek 11.12.21 22:56:11: Předface má vedení vzduchu na tý stěně na pevno plechový a facelift má plastový, asi trochu jinak tvarovaný.
Chladiče budou stejný ze stejnýho motoru.
Chladiče budou stejný ze stejnýho motoru.
A jeste jeden dotaz, je chladicovka z predface octavky 2 (1.9tdi 77kw) s klimou vcetne chladicu stejna jako na facelifta se stejnym motorem s klimou? Ptal jsem se na vrakaci a nejsou si jisty, tak abych nekoupí neco jineho… diky za odpoved ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Milan 136: -> Syny:
Diky hoši za vysvetleni a radu, asi jsem to spatne popsal… takze problem vyresen… ted jedte sehnat v cerne barve kapotu a je to
Diky hoši za vysvetleni a radu, asi jsem to spatne popsal… takze problem vyresen… ted jedte sehnat v cerne barve kapotu a je to
-> Milan 136: No vida, ted uz je problem asi vyresen ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 10.12.21 20:53:01: No, ten plech je samostatný náhradní díl. Stejně jako mřížka, chromovaný rámeček atd. Já pořád asi nechápu, kde je problém ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: On ma O2 FL, kde ma na kasi kapotu i s tim nanytovanym plechem a zajima ho, jestli z O2 pred FL tam ta kapota pujde bez uprav na jeho FL. Z toho co pises chapu, ze uplne ne - pasovat tvarove bude, ale bude muset jeste nanytovat nekam plech, kterej nekde bude muset neznicenej sehnat.
-> ulicek 10.12.21 20:29:12: Kapota je pořád stejná. Jen na faceliftu je na ní ten plech. Asi na 4 nýtech.
-> Milan 136: Aha, pochopil jsem to tak, ze kapota z faceliftu tam ten nytovany plech ma a ta z klasicke dvojky ne…
-> ulicek 10.12.21 18:19:46: Nějak nechápu dotaz. Proč bys ho tam neměl mít. Kapota jako taková je stejná, jen je tam nanýtované prodloužení, které vyplní prostor k masce.
-> Milan 136: Takze bez upravy to tam nepujde a pokud mam svoji kapotu ko a ten plech nemam, takze nema cenu kupovat z dvojkove ovce?
-> Milan 136: aha já si to už nepamatuju, ale vim že to tam jde přehodit
-> saskyn2 10.12.21 18:04:31: K ničemu tam určitě není. Bez něj při otevírání kapoty urveš masku.
-> ulicek: Jo jasný. Myslím že fl má nějaký čilko ještě nanytovany ale moc si to nepamatuju, asi je tam k ničemu. Každopádně kapota jde použít na oboje.
-> ulicek 10.12.21 17:55:23: Samozřejmě.
-> saskyn2: Dekuji, ale predpokladam, ze ta maska jde vymenit
-> ulicek: jo jsou jen je jiná maska
Zdravim, mam dotaz jestli jsou identicke kapoty skoda octavia 2 facelift (tu potrebuji ) a skoda octavia 2 pred faceliftem ? Diky
-> palinator 09.12.21 09:58:32: Přesně to mě na tom taky sere. Chová se to jako stará 1.6MPi v Octavii, když odešel spínač na pedálu spojky.
-> Borderer 09.12.21 08:56:55: Nepřijde mi, že by ty prodlevy byly nějak markantní. Není to parník.
-> Borderer 09.12.21 08:56:55:
Děsný na tohle je Citigo. Tam se v podstatě nedá přeřadit bez toho, aniž by to s celým autem cuklo jak prase, protože zůstanou "viset" otáčky. Musí se čekat jak při řazení v C734![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Přímovstřiky (a nebo starý benzíny) jsou na tohle mnohem lepší.
Děsný na tohle je Citigo. Tam se v podstatě nedá přeřadit bez toho, aniž by to s celým autem cuklo jak prase, protože zůstanou "viset" otáčky. Musí se čekat jak při řazení v C734
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Přímovstřiky (a nebo starý benzíny) jsou na tohle mnohem lepší.