Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18975 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.01.2015 do 06.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
19:40:22
06.02.2025
ajok
-> palinator 06.02.25 18:18:28: mam elegance a 270 a nic tomu neni, jen potrhanej bok ridicova operaku, ale tak jsem to koupil ve 150 a je to stale stejny, kupodivu ja todle sedackam nedelam, nastupuji "bezkontaktne" ani ten molitan kupodivu neprosedam a opraveny vyhrev mi drzi...
19:19:40
06.02.2025
Jura_Favorit
-> venni 06.02.25 17:19:26: věřím tomu, to stejný stropnice... tu nastěstí řešit nemusím 3



-> palinator: zvláštní, u mě se v 330 teprve začíná trhat klasicky vnější okraj porahu od nastupování / vystupování. Jestli to v Itálii jezdilo s potahy... netuším. Tady v ČR (2010 - současnost) to potahy nevidělo.



-> Pavel P@nkáč 06.02.25 17:15:47: bagy potřeba; bederku a výhřev neřeším, to bych si kdyžtak poskládal ze dvou sad jednu kompletní. A i to Semilsko je v pohodě, poměrně často jezdím trasu Olomouc - Jablonec nad Nisou. Kdyžtak se přesuňme do SZ, ať to tu neplevelíme. Jo a nijak na to nespěchám; to auto už není daily a když to vydrželo doteď... 4
18:18:28
06.02.2025
palinator
-> Jura_Favorit:

Ono to Elegance čalounění je taky pěkná píčovina. Kámoš má auto, najeto ani ne kilo pravejch a ta látka je vydojená jak sviňa. U jinejch čalounění jsem si toho nevšiml.
17:19:26
06.02.2025
venni
-> Jura_Favorit 06.02.25 16:57:50: u mě se TOP sedačky na jedničku narodí max 2x ročně. A pro představu se udělá všech aut cirka 750ks ,ovcí odhaduju 70ks ročně.
17:15:47
06.02.2025
Pavel P@nkáč
-> Jura_Favorit: Já tuším že pěkné přední sedačky elegance mám léta schované ale do olomouce daleko....výhřev bag potřeba? snad i mají ale musel podivat se dojed.
upraveno 1x, naposled 06.02.2025 17:17:45
16:57:50
06.02.2025
Jura_Favorit
-> venni 06.02.25 12:22:48: -> saskyn2 06.02.25 12:24:32: je to tak. Už několik let se poohlížím po pěkném potahu se vzorem "Elegance" na předky (nebo alespoň k řidiči) a prostě nejsou...
15:52:28
06.02.2025
venni
A tady páka
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od venni vložen 06.02.2025 15:52:28
15:52:03
06.02.2025
venni
-> Bukaj: nevim jestli Ti to k něčemu bude.... tady je ten předek co se povoluje
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od venni vložen 06.02.2025 15:52:03
14:03:00
06.02.2025
Milan 136
Taky se podle fotky nechytám.
13:31:46
06.02.2025
ajok
-> venni 06.02.25 12:22:48: -> saskyn2 06.02.25 12:24:32: ja ji bral z ovce, co mela najeto 68tis.km, jenze jinej vzor, tak jsem kuchnul jen molitan, vzal jsem rovnou i ventilator, kdyz na nafte odesel, jinak obe nase jsou FL a maji M84
12:24:32
06.02.2025
saskyn2
-> venni: jo přesně tak3 3
12:22:48
06.02.2025
venni
-> saskyn2 06.02.25 12:19:36: pěkná sedačka na jedničkovou ovci je velky zazrak,když to má skoro všechno 500 až 1mil km 1
12:21:25
06.02.2025
venni
-> Bukaj 06.02.25 12:12:16: většinou se rozpadnou ty dva silony co vymezují vůli...povoliš vpředu dva šrouby,buď je u fl xzn a nebo u stary jsou dvě matky 8M ...vzadu dvě plastovy krytky a sedačku vysoupneš směrem dozadu.To je primitivni a pak už zavadu uvidiš hned.Už jsem se setkal i s tím,že to nearetovalo kvuli hromadě prachu a bordelu,stačilo jen vyčistit.Najim se a vyfotim Ti spodek.
12:19:36
06.02.2025
saskyn2
-> Bukaj: já z té fotky nejsem moudrý co se mu tam rozpadlo, asi záleží na stavu té sedačky, pokud je prošoupaná kopil bych rovnou celou hezčí, pokud je pěkná, koupil bych naopak nějakou zničenou na díly a použil to z ní, protože tyhle díly nový bud nepůjde sehnat, nebo cenou budou za víc jak jetá sedačka.
12:12:16
06.02.2025
Bukaj
-> minno: Tak snad to tu přečte Saskyn, Milan 136 nebo někdo, kdo ty auta dělá/dělal... 6
12:11:02
06.02.2025
minno
-> Bukaj: nj, mne sa zdalo, žy by to mohla byť odisťovacia páka, ale potom som si pozrel fotky O1 sedačiek a zistil som, že moja úvaha je blbosť.
10:34:33
06.02.2025
Bukaj
-> minno 06.02.25 09:05:47: Netuším, ten mechanismus neznám a ani teď nemám, kde bych to omrkl.

Ale to, co ukazuješ, na fotce vypadá jako kus plastu - to asi nebude nic s posuvem. Nepředpokládám, že by aretace sedačky závisela na plastovém dílu.
09:12:06
06.02.2025
minno
-> minno 06.02.25 09:05:47: Ale asi to bude blbosť3
09:05:47
06.02.2025
minno
-> Bukaj 05.02.25 23:05:39: Ja myslím, že tam je ulomená páčka na odistenie posuvu sedačky.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 06.02.2025 09:05:47
01:57:31
06.02.2025
ajok
-> Bukaj 05.02.25 23:05:39: taky tam nic nevidim, ale nekde mam rozkuchanou sedacku, ze ktere jsem bral molitan sedaku a s pojezdama jsem tam nic nedelal
23:05:39
05.02.2025
Bukaj
Kamarádovi se na jedničkové Octavii nějak rozbil pojezd sedačky řidiče. Tamní automechanik mu řekl, ať si sežene jinou sedačku...

Tyto moderní vozy nemám naštudované, tak zjišťuji zde 6

Poslal mi fotku toho, co je tam poškozené - já z toho nic nevykoukám - jaký díl mám zkusit sehnat nebo opravit? Nebo je to fakt na výměnu celé sedačky?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 05.02.2025 23:05:39
20:03:25
25.01.2025
Hurdis
Na kolech LaK trochu užší, obuto jen na nových Polarisech, nečekám, že bych je používal často.

Ale vpředu asi pár desetinek ubyde.



Takže pětiletkový projekt splněn. Garáže obsazeny. Teď jde na řadu rekonstrukce detašované garáže a bude volné místo na další pětiletku. Asi by bylo rozumné nechat slot neobsazený. Určitě ..
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Hurdis vložen 25.01.2025 20:03:25
19:55:05
25.01.2025
Hurdis
-> Milan 136 16.01.25 18:58:12:

V pondělí jsem dostal do ruky klíčky a teprve dnes jsem je položil na stůl. Po prvním umytí a zaparkování do garáže.

Takže jestli ještě něco někde, bude v řešení po zkušebním provozu. Ale nechci exponát na výstavu, chci jezdit.

Jinak celý týden několik set km v provozu po stavbách, tam samozřejmě do nejhoršího přestup na pracovní Japonce, nebo u menších akcí mimo asfalt pěšky. Někdy. Šotoliny by se štítit neměla.



Dojem? Je to dobrý. Kua dobrý. 1 Moc. Nečekal jsem, že se to sedne až takhle. Až budou trochu lepší podmínky pro adhezi a letní kola, bude to zajímavější. Kontrolka prokluzu je v permanenci i na vyšších stupních. Spotřeba v "klidu" těsně pod 10, 100oct. Při častějším provětrání to šlo zhruba tam co bere v "klidu" atmosfera v A4 V6 cabrio.

Zatím bez závad, snad to vydrží.

Objednáno pár blbostí na dobrý pocit.

Hlavně sehnat nebo nechat vyrobit náhradní set pro brzdy a tlumiče.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Hurdis vložen 25.01.2025 19:55:05
upraveno 2x, naposled 25.01.2025 20:11:54
18:58:12
16.01.2025
Milan 136
-> Hurdis 15.01.25 20:30:56: Pěkné se bavíš. Ale co ten torx na nárazníku? Zdá se mi to, nebo je opravu rezavej? 1
10:26:43
16.01.2025
ajok
-> StepaNoFUN 15.01.25 21:31:53: ja taky, sice to nemam uplne v dezolat stavu, ale orezavajici napravnice me stve a mam doma v zarovym zinku, jinak unibaly v litinovejch ramenech mam jeste pod OK prachovkama... rovnou byxh mohl udelat bypass ventilu hlavniho tlaku, zatim mam namyslenej LPG ventil, ze by to mohl davat

Ta 4 raminka asi opiskovat a Zn epox, plus dalsi vrstvy, udelal jsem to tak u nafty a drzi, SB menit nevim, nekdy to pak uz moc nevydrzi a pokud nejsou vylozene KO a mozna ani origo nejsou jistota, viz rubena na rapidu.
21:31:53
15.01.2025
StepaNoFUN
-> Hurdis: Krasna prace... ja se rozmejsilim, jestli zadni napravu na svy octavce repasovat, nebo to rovnou hodit ze skaly...

Tam je tech dilu o kousek vic (ale kupodivu asi i dostupnejch, protoze i Audi atd), a ja zase netrvam na stavu novyho auta. :-D
20:30:56
15.01.2025
Hurdis
Hotové auto v v terénu snad dopadne příští týden. Nechce se mi ho teď ničit. I když jo. Chce. Dva a půl roku čekám, jestli tam tam ta změna v nastavení křivek výkonu a výrazné změny grafu točivého momentu (zvýšení maxima o 90Nm v ot. 4000/min. namísto v 5000/min.) je a jestli to skutečně tlačí. Tak snad brzy na kolech.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Hurdis vložen 15.01.2025 20:30:56
18:20:09
15.01.2025
Hurdis
4 roky a 5 měsíců. Sice se pracovalo dlouho převážně nevážně, pár sezon jako stacionární exponát ve výloze, ale tento týden RS I generace hotovo. Vánoce se nestihly, ale o fous.

V rekapitulaci za poslední pětiletku a nájezd cca 100 km byl proveden celolak v SRN ve VW. Pak dovoz. Odstranění závad, zapalování, váha vzduchu, vedení turba, naladění motormanagementu CIMBU Ing. Jandou. Renovace interiéru, přečalounění sedaček, volantu. Originální alu osazeny Contisportem. Po přestávce výměna zadní nápravy, kompletně nové brzdy - vše. Kompletní třemeny se musely nákladně repasovat jako u veteránů - kroužky, pístky, držáky a štíty se vyráběly. - Není dostupnost ND. Výfuková soustava - vše. Dostupnost ND konec. Podvozek - odpružení vše. Ze skladu, dostupnost není. Tlumení částečně - ze skladu, sháníme díly. Bižuterie - vše co šlo sehnat nové. Dostupnost není. něco ještě skladem doma. Výměna a celkové vyčištění palivového systému. Konzervace, slícování, a veškerý spotřební materiál. Atd, apod.

Na závěr STK. Přitom jsme zjistili, že máme v ruce dva existující OTP :-)), Jak se to může v našem digitalizovaném státě stát. :-)



Bohužel nám to po vyndání z dílny zapadalo sněhem. Tak zkušební provoz nechám na příští týden. Obuto na zimní alu sadu z kolegyně Laurin a Klement. Na nové Polarisky:) V záloze se dotvoří ocelová sada z nějakého new brouka na semi pro svezení v Mýtě nebo Sosnové.



Při nastavování motoru bylo podezření na nesoulad plnících tlaků, ale to bylo před dvěma lety s nouzovým vyjetím. Pondělní cesta na a z STK byla ve stylu 1 1 47 . Kdyby ne, domluven je k dispozici motorsport Kopecký. Kdo zná členy fanclubu VM, asi tuší, kdo by se podíval.



Nějaké kačky už ta sranda stála, tak to zkusíme dostat do stavu odpovídajícímu trojciferným kilo nákladům. Zase na druhou stranu, když to vydělím 5 lety. A naprosto zdravý skelet čerstvě politý na pojistku v autorizované lakovně kvůli následkům vandalismu - poškrábání (panely rozdíl do 5 mikrometrů tloušťky) za cenu, která se už opakovat nebude. Tak jde vlastně o houby. Takhle to alespoň doma pokaždé povídám. :-).



Bohužel je problém s doplněním ND. Co jsem měl skladem zahučelo, a i díly, které jsem bez problémů bral po dvou před třemi lety přes Olfin Car se slevou 70% jsou nedostupné bez náhrady. Takže na track days v létě NE. Dokud neseženu zálohu potřebných dílů na sklad.

Zadání má několik lidí u zdroje, ale vypadá to blbě. Něco za plnou cenu je na cestě, ale málo.

Poslední dva roky už stejně jako u předchozích modelů na které jsme tady zvyklí, zaúřadovali skladníci.



Ale když by to od jara fungovalo, tak další služební vůz a možná Pohofest?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Hurdis vložen 15.01.2025 18:20:09
upraveno 1x, naposled 16.01.2025 17:42:03
08:25:37
15.01.2025
Milan 136
-> ajok 14.01.25 17:48:49: Na řemenech bývá nápis Bosch. Ale stejně to pro ně bude někdo dělat.

V tý černý O2 co jsem dával dohromady je taky Bosch.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 15.01.2025 08:25:37
17:48:49
14.01.2025
ajok
-> Jarda/felda 14.01.25 15:11:35: ale na remenu napis je, kdyz si to zvetsis, me nejde pridat odkaz s konkretnim casem
15:11:35
14.01.2025
Jarda/felda
-> ajok 14.01.25 13:31:06: nemyslim si že Bosch vyrábí rozvody 4 to bude přebal něčeho
13:31:06
14.01.2025
ajok
koukam, ze stejnej napinak ma i u remene bosch
Výměna rozvodů 1.8t doma na koleni
a kladka taky nejaka bosch myslim, je teda zajimave, ze jsem ho nasel i samostatne v krabicce ina, tak jestli je i v sade bosch, tak se asi nebude ceho bat, spis ten remen ina i proti tomu na videu vypada dost slaboucky

-> 11mAjA11 09.01.25 06:47:21: ten modrej mozna vydrzi i nejaky skok a na kopnuti, proto racing a ja si mozna ty problemy pridelal letem do pole, jak se blbec predemnou otocil v krizovatce7
14:05:44
11.01.2025
Milan 136
-> ajok 11.01.25 13:38:52: Tak si to možná pletu. Tak to asi bylo AUM? Už je to let.
13:38:52
11.01.2025
ajok
-> Milan 136 11.01.25 13:11:02: 9 stejny kod a jiny euro? to jsem netusil, ja mam ARX e3

edit:

je to tak, koukam do TP a mam 1999/102 A, az 1999/102 B je e4
upraveno 1x, naposled 11.01.2025 13:49:44
13:11:02
11.01.2025
Milan 136
-> ajok 11.01.25 12:22:48: Podle mě byly i ty 2010 ARX euro 4.
12:56:09
11.01.2025
michael
-> ajok: ještě v roce 2010 šlo koupit 1.8T
12:22:48
11.01.2025
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 11.01.25 11:07:39: pekne, jsem nevedel, ze tour byla 1.8T vsemu jsem tam nerozumnel, za dali fejkovy mlhovky, to koukam... stejnej intros (sedacky/tapecy) i jen predni el. okna ma prilkyne na nafte 2004, nerikal kod motoru nebo jaky euro to ma? 3 uz asi ne a i 4 mi prijde malo, nekde jsem cetl, ze tendle motor skoncil v nejakym seatu s euro 5 a dal ze uz to neslo 9
11:07:39
11.01.2025
Jirik_Tuňák1983
-> ajok: Jaroušu, něco pro tebe. Na tohoto chlapíka občas koukám, má docela fajn videa.



2009 Škoda Octavia Tour Classic 1.8 T (150 KM) | V-MAX, 0-100, 100-200 km/h, Test, AUTOBAHN. | 4K
10:14:00
11.01.2025
SO545
-> minno 11.01.25 08:20:12: a hlavne odpor vzduchu Cx.

Puňťo Cx 0,32

G 7 Cx 0,29
10:13:58
11.01.2025
Milan 136
-> saskyn2 10.01.25 23:27:12: To bylo spíš jen třeba o zub skočený a teď to někdo špatně nastavil.
09:39:00
11.01.2025
marra_rwd
-> minno 10.01.25 22:03:59: v základu asi nějak konstrukčně, tuhost karoserie atd. Poté izolace, možná silnější skla (neměřil jsem), odizolování dveří, blatníků. a určitě nakonec součinitel odporu vzduchu karoserie. Jako na dálnici je O3 s 1.0tsi fakt tichá. Kolega psal kostitřas, mám ročník 2020 čtyřoko, a to je na dálnici ok. Mám výhrady k celkovému naladění podvozku, ale na dálnici super.

O2 mám v práci, komfortem je to opravdu dobré auto, škoda, že se tak sypou a hnijou a nemají dobré motory.

tchán má velmi zachovalého passata 1.8T b5.5 a to je kočárek i dnes.
09:20:21
11.01.2025
ajok
-> minno 11.01.25 08:20:12: nevim aerodynamicky hluk, ten nejak nepozoruji a kazdy o nem mluvi :), u octy, fabky, ale uz i feldy/fava je velky hluk pri otevrenych okynkach, u rapida a nivy mnohem mensi... jaka je niva proti octavce aerodynamicka brzda, ta octavka plachti vic na kvalt, nez vyrazena niva :)

Co se tyce komfortu, tak me prekvapilo jak se stale stejna niva r.2013 priblizila takovym tim dunenim a utlumenymi zvuky novym autum, dokonce i tissi, nez moje O1 (kdyz teda neberu rychlosti nad 100kmh), jel jsem v urbanu a skoro rozdil nebyl. No a pak jsem vyhazel vsechny molitana pri dutinach, stejne se v tom drzel jen bordel a hnilo by to a uz je skoro jak ta stara. Uz jsem to nekde psal, ale nikdy bych neveril, co udela ten molitan pod motorem, tim oblepit na octe ten velkej spodni plech a dat i deku pod kapotu a mel bych z toho o 15let novejsi komfort1 ale asi to nepotrebuji, ne to nevadi... Ono i Tva skodovka byla nejtissi ve ktere jsem kdy jel4 a druhy zadohrab po ni asi muj seriovy cerveny 136 rapid, ten me taky prekvapilo, jak je utlumeny, stary pan tam dal vsude mozne stosy novin - pod koberce, vzadu nad prevodovku, do kufru, jeste ze do neho nezatykalo, vse jsem hned vyhazel... ale utlumeny to bylo opravdu slusne9
08:20:12
11.01.2025
minno
-> vhml 10.01.25 22:58:30: No práve. Preto sa pýtam. Pretože ten obrovský hlukový rozdiel vnímam aj ja.

Ale zas Sharan je oproti Passatu vysoké auto, tak to bude aj tým.

Ale O1 a O3 sú tvarovo a rozmerovo podobné.



Ja napríklad striedam Punto2 a Golf7, tvarovo podobné autá a Punto je čistá aerodynamická brzda :-) Neskutočné, aký obrovský rozdiel to je. To idem 60 a už mám pocit, že tlačím vzduch pred sebou.

Ale u toho mám vysvetlenie - Punto má vyšší podvozok + nezakrytovaný motor zospodu.
23:42:47
10.01.2025
ajok
-> saskyn2 10.01.25 23:27:12: rikal, ze mu tam na remen z nejake hadicky tekla nafta a ze se to asi trochu potkalo, ze to ted po vymene remenu a nastaveni jde blbe, ale jezdi s tim... ani jsem to neslysel, jen jsem to dnes videl na parkovisti

Obvolaval servisy, jestli by mu nezmerili kompresi... hledal, kde mu ji zmeri nejlevneji.

A Jirko, ten napinak INA, mam se bat nebo ne? :) montoval jsi uz tento? kolega technolog rikal, ze loziska NTN Taiwan pry davaji do masin a neni problem, ze na NTN prave presli z SKF. Dobre navrzena vule tam doufam bude, v te vnejsi kladce jsem nemel C3 a to byl mozna ten kamen urazu, protoze v nove uz je... ale stejne nechapu, ze vydrzelo 240tis.km a pak se teplotou vymezi vule. To je jako Bordererovi se maznuly 2 pisty po nekolika tisicich km taky kvuli vymezeni vule teplotou.
upraveno 2x, naposled 10.01.2025 23:54:26
23:27:12
10.01.2025
saskyn2
-> ajok 10.01.25 23:04:45: Jardo kolega ti asi kecá, ještě jsem neviděl potkanou naftu v O3 co by jela, tam jsou lisovaný palce na vačkách to jak se potká tak se to protočí a konec.

Bohužel ty roky jsou na těch autech vždycky znát. Já včera-dneska jezdil v Q7 nějaká 2008 3.0tdi řekneš si luxusní audina bude skvělý svezení a tvl sednul jsem z toho do Golfa 7 a normálně se mi s tím jezdí líp jak s tou audinou.
23:04:45
10.01.2025
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 10.01.25 14:51:39: jsou to odjety, moc neudrzovany vozy, kde spousta lidi mysli, ze to bude jezdit za naklady feldy a kdyz uz do te feldy neinvestovali, aby dobre fungovala, tak zde to bude jeste horsi, protoze na udrzeni v rozumnem stavu jsou ty naklady min. dvojnasobne, spis vic...

Kolega v praci odkoupil O3, za 175tis.kc najeto 225tis.km, bylo to pred rozvodama, vykaslal se na to, najel 15, potkalo se, na vlastni prani nechal vymenit v tom rozvodu jen remen a ted porad lamentuje, ze mu to jde spatne, nic se neopravovalo, jen nastavili a dali remen9 a ted lamentuje porad, ze na tom chce vydelat, ze uz to nechce, ze je to nacnuty a ze do toho ani korunu dat nechce... 3 a takovejch podivinu je..., presnej opak minna :)))

-> marra_rwd 10.01.25 17:55:46: no me teda prisla O3 hroznej kostitras na dalnici, moje O1 1.8T 4x4 je taky tvrda, ale je to poctiveji udelany auto, na O3 uz je hodne videt, jak se setrilo, ten sluzebak byla teda jedna z prvnich, pritelkyne ma tu naftu ATD 4x4 mekci, ale stejne nejlip zehli nerovnosti fabie ze vsech nasich aut, modra ta uz je vyklepana - ne napravy, tam udrzuji vse OK, ale v interieru, u te nove je to trochu naopak, ikdyz ani na napravach to vcera na STK nebylo tak hrozne., nejhorsi koroze zadni napravy, to nechapu ze je tak ohnila, naopak predni celkem OK, modra to mela opacne.

Co se tyce komfortu octavek, tak nejlepsi byla asi dvojkova octa, ale me se nelibi ani z venku, ani intros, fabie se mi nelibi, ale intros me neurazi.

-> vhml 10.01.25 07:51:20: ono naftova dala za den asi nejvic okolo 500km, moje 1500 a ono kdyz clovek leti po dalnici pres Rumunsko a venkovni teplota na palubaku pres 40°C nebo jezdi v horach nebo da 200kmh tempomat na nemecke dalnici, tak je to neco jineho, nez jet do Ostravy a zpet4 a druhy den jeste skocila do nouzaku, pak uz se to neopakovalo, protoze od te doby jela nejvic v kuse asi jen okolo 300km.

V Bukuresti www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../1524597642 pobouchaly mi 2 zanovni nokian gumy - letni, jeste, ze jsem si vezl 2 rezervy, jako knoty vozim, ale ty by mi nepomohly, v Asii jsem jednou byl rad, ze si v nive s sebou vezu 3 rezervy, ale tam to nebylo od teploty :). Jen do Chorvatsaka vozim samo pouze 1 rezervu, todle bylo do Bulharska, kam nas nakonec kvuli covidu nepustili.

Ono ikdyz na to auto kolikrat nadavam, tak se vlastne vyplatilo, kdyz vezmu, co je dnes k dostani a na kolik prisla puvodniho majitele a kolik s ni najel a kolik ja, tak jsem v tom za zlomecek, ale nekdo se chyta za hlavu, to mas na plyn a stoji te km 3kc? bych jen jezdil a nedal do toho korunu a takove kecy, stryc uz by ji hodil asi 3x do srotu, ten hodil do srotu OK fabii kvuli sjetejm deskam, pak kdyz jsem mu rikal, ze se daji do petikila, tak se chytal za hlavu :).
upraveno 1x, naposled 10.01.2025 23:40:17
22:58:30
10.01.2025
vhml
-> minno 10.01.25 22:03:59: já teď po dlouhé době sednul zpátky z Passata do první generace Sharana a to je šílený rozdíl jak všechno slyšíš. Přitom by člověk řekl, že ten Sharan je od pohledu aerodynamický tvar.
22:03:59
10.01.2025
minno
-> marra_rwd 10.01.25 17:55:46: Čím je podľa teba daný tak znateľný rozdiel v aerodynamike (a tichosti od obtekajúceho vzduchu) O1 vs O3?
17:55:46
10.01.2025
marra_rwd
hele mám 01 1.8T 4x4, Yeti 2.0 Tdi 4x4 a O3 1.0TSI.

nejvíc zábavy je s O1 (jo, má 200 koní), a je kultivovanější než Yeti, a vlastně lepší, tišší, komfortnější. Jenže žere o tři litry víc.

Yeti dobře sedí na cestě, ale je hlučnej, nicméně nežere a dělá co má, obzvlášť když je hezky vybavený, nicméně bez 4x4 nemá to auto logiku dle mě.

O3 - ideálka na delší cesty. Na dálnici jen šumí a pohupuje se. motor stačí, je to tichoučký auto. Ale zadní náprava je krok zpět, hrozně bubnuje a duní. Nicméně třeba řazení má nejhorší.

Kdyby byla O1 o něco lépe odhlučněná (aerodynamika, skla, motor), tak je to pořád slušné auto na běžné ježdění. Ale jinak je O3 komfortem, prostorem a spotřebou někde úplně jinde.
15:30:41
10.01.2025
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Asi, že O1 je v dnešní době na venkově nejrozumnější "lidový vůz" (poměr užitná hodnota/provozní náklady) lidí (převážně mladých rodin), kteří toho moc nenajezdí a používají auto na cesty do města na nákup případně rozvoz a svoz dětí po školkách, školách a kroužkách...

...jednou tím autem jede pro něco otec rodiny, jindy žena...
Extreme Tyres