![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> venni: A jses si tim olejem jistej?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 22.09.20 19:23:44: když to v šéfovo kodiaku přestávalo reagovat v cca 30tis km tak jsem zavolal u nás v KT do sevisu že to chci vyměnit a udělat prohlídku.Řekli že za cca 14 dní...povídám no to ne! Za 5 min volali zpět že tlačítko je skladem a přijedem za hodinu.Odpoledne bylo vyměněno a nic se neplatilo (teda olej jo :D) takže za mě u Vás velmi špatný přístup servisu.
-> Shader 04.10.20 13:06:52: na youtube je spusta navodov ako sa to robit nema...alebo ako sa to sice zrobit da ale dostat po rukach si majster zasluzi aj tak.
Včera jsem narazil na video od tvůrce "bez komprese", kde pán "mechanik" nastavuje vstřiky a úhel natočení vaček na 2.0TDi/PD/125kW. Podle komentářů u videa a toho co jsem si zjistil na netu, to pán "mechanik" dělal úplně špatně
. Jak se seřizují ty rozvody u 2.0TDi/PD/125kW? Obě vačky se musí pootočit o stejný úhel?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> PavelZ4 30.09.20 18:54:54: Takže těsnit by měly snad dobře.
-> Milan 136: Vstřiky myslím BOSCH a kupovalo se k tomu ještě něco originál. S novýma vstřikama to ale nějakou dobu jezdilo. Původní vstřiky mám doma.
-> PavelZ4 30.09.20 18:45:31: Ty vstřiky byly origo se správně nasazeným teflonovým těsnícím kroužkem?
-> Milan 136: Vířivé klapky v pořádku, pohybují se lehce, rozpadlé nejsou. Možná ještě, ty vstřiky se měnily ještě předtím, než začala tato závada. Po výskytu závady se měnily svíčky + cívky a zdvihátko pumpy. Vstřiky jsou ale nové, žádný repas nebo podobně.
-> PavelZ4 29.09.20 19:56:23: Jak vypadají ty vířivé klapky v sání ? Pohybují se dobře? Není to rozpadlý jako sw stává na tsi?
po precteni mnoha internetu jsem usoudil, ze k tomu 6q nepotrebuji cele poloosy, ale mely by stacit jen vnitrni klouby autodilos.cz/autodily/...
/kloub-sada?productId=... mam pravdu? a zvolit lobro nebo spidan? cena je obdobna, meyle je levnejsi, ale tomu uz asi neverim
takze bez pulky kardanu jsem na 20 tis.kc s celkem kvalitou, kulisu a tahla mohu pouzit nebo taky budu muset menit?
takze bez pulky kardanu jsem na 20 tis.kc s celkem kvalitou, kulisu a tahla mohu pouzit nebo taky budu muset menit?
-> Jarda:
"Pani Jirásková, no vy máte oči jako rys! Taky jste si toho všimla?"![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
"Pani Jirásková, no vy máte oči jako rys! Taky jste si toho všimla?"
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 29.09.20 20:08:38: to mi rikat nemusis, kdyz jedno je nafta a druhe benzin
-> Jarda - zrušená registrace 29.09.20 20:07:29: PD a TFSI je něco trochu jiného.
-> PavelZ4 29.09.20 19:56:23: divne, co ty konektory?, ale zas ze by to nekdy nedelalo a nekdy delalo najednou vic valcu, u PD nam zlobil konektor na vstriku, ale to byl jen jeden valec
-> Jarda: Tankuje se jen Verva 100. S hlavou nejspíše nic děláno nebylo.
Vynechávání ale nedělá vždy, dnes jsem s tím jel a nedělalo to (jel jsem jen pár km).
Vynechávání ale nedělá vždy, dnes jsem s tím jel a nedělalo to (jel jsem jen pár km).
-> PavelZ4: dosť vysoké hodnoty na tento motor
-> Jarda/felda: Tlaky měřil autorizák.
-> PavelZ4 29.09.20 16:47:06: To je v pohodě
-> PavelZ4 29.09.20 16:47:06: zkusili jste nalít trochu oleje a měřit tlaky potom ?
-> suri: Tlaky válců: 1 - 14.1, 2 - 15.1, 3 - 14.0 a 4 - 15.2.
Najeto 205 000 km.
Najeto 205 000 km.
-> suri: o spojce mi nemluv, 500km dedkostylem a nervy, jestli vyjedu kopec, ale jsem doma, presednu do feldy 1.3mpi a octu rozhodim na jare, jestli se toho doziju...
-> Milan 136: Kanály byly trošku špinavé, vyčistily se.
-> Milan 136: píše že dali vstreky nové = pre mňa aj čisté kanále
-> PavelZ4: to malo byť ako prvý úkon
Kolik to má najeto? Aby opravdu nebyly totálně zarostlé sací kanály v hlavě. A to samé vstřiky od karbonu.
-> suri: Tlaky nevím zda měřily v autorizáku. Zjistím a dám vědět, popřípadě změříme.
-> PavelZ4: spojka je vtip , reakcia na to že to môže byť hocičo ...
tie kompresné tlaky niekto meral ?
tie kompresné tlaky niekto meral ?
-> suri: Vstřiky jsou nové, nový je PCV ventil, ventil na odvětrávání + nějaké další věci (dohledal bych).
Spojka můze mít vliv na zapalování? Je už asi horší.
Na diagnostice se v aktuálních datech ukazuje vynechání zapalování podle válců, kdy nejvíc je u 4, u 3 méně, u 2 ještě méně a u 1 myslím skoro vůbec. Cívky byly různě prohozeny.
Spojka můze mít vliv na zapalování? Je už asi horší.
Na diagnostice se v aktuálních datech ukazuje vynechání zapalování podle válců, kdy nejvíc je u 4, u 3 méně, u 2 ještě méně a u 1 myslím skoro vůbec. Cívky byly různě prohozeny.
-> PavelZ4: alebo spojka ...
zmeral by som na začiatok tlaky , ak sú ok a boli nové sviečky aj cievky tak by som zhodil sanie , skontroloval zakarbonovanie kanálov a samotných vstrekovačov a samotné vstreky dal vyčistiť a otestovať , nestojí to svet ... posledný derivát BWA čo som to mal mal 3x KO vstrek , nechytil sa ani po vyčistení v ultrazvuku ...
zmeral by som na začiatok tlaky , ak sú ok a boli nové sviečky aj cievky tak by som zhodil sanie , skontroloval zakarbonovanie kanálov a samotných vstrekovačov a samotné vstreky dal vyčistiť a otestovať , nestojí to svet ... posledný derivát BWA čo som to mal mal 3x KO vstrek , nechytil sa ani po vyčistení v ultrazvuku ...
-> suri: Auto bylo v aut. servise, kde nic nenašli, řekli možná vysokotlaké palivové čerpadlo.
-> PavelZ4: vynechanie zapaľovania môže byť čokolvek , začni zmeraním tlakov , potom vstreky na analýzu a dekarbon , + vyčistenie sacích kanálov
-> PavelZ4 29.09.20 12:37:17: to delaji civky, ale uz to musi delat fakt hodne, aby to napsalo... jestli jsou ok, tak kabelaz, konektory....
-> Milan 136 29.09.20 12:23:49: Diagnostika píše vynechání zapalování. Zdvihátko vyměněno za nové, staré bylo v pořádku. Hlučnější to je pokud to vynechává, ale to je právě tím, že to vynechává.
-> PavelZ4 29.09.20 12:17:51: První krok je diagnostika.
Není to hlučný? Stává se, že se prodře zdvihátko čerpadla a vačka.
Není to hlučný? Stává se, že se prodře zdvihátko čerpadla a vačka.
Zdravím, zkusím se zeptat, zda by někdo neporadil. Jde o Octavii 2 RS 2.0 TFSI BWA, začalo vynechávat zapalování, od volnoběžných otáček do cca. 3000 ot. Vyměnily se svíčky a zkusily se nové cívky zapalování, problém přetrvává. Může být špatné vysokotlaké čerpadlo paliva? Nebo nějaký jiný nápad? Děkuji moc.
Tak razeni zpatecky zacalo jit pres zuby, to je divne, ne? To je opak nebo uz mam tak rozsmelcovanou lamelu, ze to nejak unasi?
Dalsi divna vec, ze chvili chodilo dobre razeni 2 a 3 a ted to zas jde blbe, jeste hur, nez driv.
Dalsi divna vec, ze chvili chodilo dobre razeni 2 a 3 a ted to zas jde blbe, jeste hur, nez driv.
-> Nwkt 28.09.20 19:30:59: aha, ten LUK je OK?, protoze sachs performance je skoro 30k
-> Jarda: setrvák bude jinej
tak mi zacala klouzat spojka, no vydrzela cca dvojnasobek, nez jsem ji daval pri koupi, tak ted sehnat benzinovej 6q 4x4 z tejdle platformy v dobrym stavu, k tomu poloosy a pulku kardanu...
spojku jestgli tuto? autodilos.cz/autodily/... /sada-spojky?productId=... nebo dvouhmotu mam asi OK, tak jestli je stejna pro 5q i 6q, tak by stacilo toto autodilos.cz/autodily/... /sada-spojky?productId=... ale zas chci aby to auto jeste alespon 200tis.km najelo, kdyz se nestane nejaka mimoradna udalost teda
spojku jestgli tuto? autodilos.cz/autodily/... /sada-spojky?productId=... nebo dvouhmotu mam asi OK, tak jestli je stejna pro 5q i 6q, tak by stacilo toto autodilos.cz/autodily/... /sada-spojky?productId=... ale zas chci aby to auto jeste alespon 200tis.km najelo, kdyz se nestane nejaka mimoradna udalost teda
-> Mr._Nosferatu: abys to víčko nemusel lovit pod autem az ti spadne..
-> Shader: prostě to zůstalo v ruce jednou :D sviňa..
-> Shader: prostě to zůstalo v ruce jednou :D sviňa..
K čemu je to dobry ? Stejně věsím víčko na víčko
-> Shader 27.09.20 17:10:45: To mám u O2 přetržený už 2 roky, ale nějak mi to nevadí, když BA beru 2x do roka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435: To se mi zrovna teď stalo u OII
. Taková blbost, ale nase*e to! ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: tyjo dik :)
-> Tomaso435 27.09.20 13:43:12: Myslíš to poutko šroubovacího víčka? Jako díl jsem to nikdy neviděl.
EDIT:
www.aliexpress.com/item/1 005001299056293.html?spm=a 2g0o....
EDIT:
www.aliexpress.com/item/1 005001299056293.html?spm=a 2g0o....
Pánové, nechá se někde koupit gumička co drží víčko nádrže u hrdla? U O1 se to urvalo resp uhnilo. Dik
-> StepaNoFUN 23.09.20 20:06:03: napsat online mail je na pár minut ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: -> Milan 136: To u nás kvůli litru nikdo dělat nebude. Není na to čas.
Bohužel oni na to (asi) spolýhaj...
Bohužel oni na to (asi) spolýhaj...