skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda/felda 23.09.20 19:35:57: Přes oddělení péče o zákazníka.
-> Milan 136: Já nula. Ale jakožto uživatele mě to zajímá. Zatím se některé z JPP závad už projevily. Budu doufat, že baterka teď přežije "třetí" zimu.
-> StepaNoFUN 22.09.20 21:10:09: to nemůže "reklamovat" neuznání záruky ? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> dragon_cb_cz 23.09.20 18:50:24: No jasný, to je asi běžné. Ale do toho z naší strany servisu nevidíme ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 23.09.20 18:36:34: No já jen, že to "háže na hlavu svým dodavatelům" znám trochu i z druhé strany. A může to vypadat třeba tak, že si výrobce stěžuje na nečistoty v display-ích, ukáže se, že je to zinkový otěr z pozinkovaných šroubů, ale na jejich náhradu za nerezové nechce přistoupit ("moc drahý!") takže se vymýšlí pičovinky typu "před montáží se ty zinkovaný šrouby navoskujou". A dohadujou se o tom třeba půl roku... Tzn dodavatel ví, že to je shit, ale automobilka na něm trvá.
-> Mr._Nosferatu 23.09.20 18:42:35: Zítra schválně kouknu na to.
-> Milan 136: ani bych se nedivil kdyby jsme to vyráběli my, v jiný pobočce.
Ale může tam být špatný materiál, špatně zaletovaný kontakty na desce a podobně.
Ale může tam být špatný materiál, špatně zaletovaný kontakty na desce a podobně.
-> dragon_cb_cz 23.09.20 17:24:54: Každou chvíli to píšou u nějakého dílu, u kterého se ví, že odchází. Ale jestli lili plast při špatné teplotě, nebo použili špatný materiál na kontakty, to fakt nevím. Já ty díly neanalyzuju. Každopádně my to reklamujeme Škodovce a ta to dál háže na hlavu svým dodavatelům, kteří jim dodali shit.
Kdo to vyrábí nevím, mohu se zítra podívat. Nějaký se mi tam bude asi válet.
-> bouchy 23.09.20 17:55:12: Kolik jsi jich vyměnil v rámci záruky?
Vždycky to jde nastartovat. Stačí s tím chvíli kolébat.
A jestli to někdo nechal dojít do stádia, že to opravdu nejde, tak je to vůl. Tohle nedochází ze dne na den do stavu KO...
Kdo to vyrábí nevím, mohu se zítra podívat. Nějaký se mi tam bude asi válet.
-> bouchy 23.09.20 17:55:12: Kolik jsi jich vyměnil v rámci záruky?
Vždycky to jde nastartovat. Stačí s tím chvíli kolébat.
A jestli to někdo nechal dojít do stádia, že to opravdu nejde, tak je to vůl. Tohle nedochází ze dne na den do stavu KO...
-> Milan 136: Je jich kupa... zde tlačítko před výměnou - zadařilo se na 5. stisk. A to je u auta za víc jak milion se sotva 50k na krku bída: bit.ly/300QYsz
-> Milan 136 23.09.20 17:01:40: Nedodržení postupu u výrobce v jakém smyslu?
-> King 23.09.20 16:25:34: To je tak, když chce někdo ušetřit. A často je to nedodržení nějakého postupu u výrobce atd.
A to se vyplatí, když se to pak mění pořád dokola...
-> bouchy 23.09.20 08:41:02: Takový auto jsem ještě neviděl a to jsem jich vyměnil hromadu...
A to se vyplatí, když se to pak mění pořád dokola...
-> bouchy 23.09.20 08:41:02: Takový auto jsem ještě neviděl a to jsem jich vyměnil hromadu...
-> StepaNoFUN: Rikam si, jak velkej kokot musi nekdo bejt, aby do auta za mega nechal namontovat nejdulezitejsi tlacitko v kvalite ty nejsprostsi Ciny. To i vysmivanej Ford tak nejak chape, ze startovaci tlacitka se nenakupujou ty nejlcinejsi z Wishe. Dokonce i na 14 letym, denne pouzivanym bawu ten cudl mozna prezije auto.
-> StepaNoFUN: Tlačítka jsou celkem klasika, někdo už ani do servisu nedojel, nebylo jak nastartovat, ač plast byl OK. Reklamovat.
-> Jarda: zaistíš na páke , zaistíš na prevodovke , uvolníš bowdeny nech sa nastavia a zase zaistíš ... veľmi tam nie je čo skúmať , rozobral si aj tú kulisu čo ide durch , prípadne pozrel púzdra plastové v akom sú stave?
-> suri 22.09.20 20:02:26: nezkusil bys mi to nekdy seridit, az zase pujde jet normalne na slovensko? serizoval jsem to dle DP (myslim, ze jsi mi to posilal Ty) a pohyblive casti jsem promazal molykou G a nic se nezmenilo, no stale mam spojku OK, ale jak ji bude potreba udelat, tak stejne chci dat 6q
-> vhml 22.09.20 19:33:53: BTW - máš pravdu. Faktura byla cca litr... :-/ Nic drastickýho, ale u auta za mega vcelku nasrání. :-/ Zase ale furt lepší faktura za litr a a auto za hodinu, než když mi v servisu u mýho řekli, že mi ho po běžným servisu minimálně 14dní (spíš 3 neděle) nedaj, protože budou po 80k dělat těsnění pod hlavou. Což je sice práce na 2 dny, ale že posílaj kamsi hlavu a tam to trvá moc dlouho. :-/
Což je v případě, že moje auto je v podstatě moje dílna, tak je to docela průser. Navíc mi náhradní auto sice nakonec půjčili. Vcelku jebku (8let starý, ale 2tis. najeto, ale půlka vecí na tom po těch letech nefungovalo, protože to nejezdilo), za krásnejch (protekčních) 1700,- na den...
Což je v případě, že moje auto je v podstatě moje dílna, tak je to docela průser. Navíc mi náhradní auto sice nakonec půjčili. Vcelku jebku (8let starý, ale 2tis. najeto, ale půlka vecí na tom po těch letech nefungovalo, protože to nejezdilo), za krásnejch (protekčních) 1700,- na den...
-> Jirik_Tuňák1983: rok a pul stary auto, tak 40 - 50 k rocne... takze do 80k. Ale priznam se - nekoukal jsem.
Edit: Pres kilo to urcite nema...
Edit: Pres kilo to urcite nema...
-> StepaNoFUN 22.09.20 19:23:44: Kolik to má najeto? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> m8rinek: určite pojazdi , ono keď to zaaretuješ a odistíš bowdeny tak sa s tým dá trošku pohrať a doladiť aby to sedelo , veľa krát to pomôže , aj to treba niečím rozumným premazať , to uloženie plastové aj všetky pičoviny okolo , bowdeny samotné nemaž ničím
-> Milan 136: Když k vám do ČB je to z HK bohužel trochu z ruky. :-/
A to tady nejsme úplně "NoName" zákazník. Myslím, že tam máme rámcovku na min. 3 nový auta ročně.
A to tady nejsme úplně "NoName" zákazník. Myslím, že tam máme rámcovku na min. 3 nový auta ročně.
-> suri: zatím lepší, děkuji za radu. Ještě vyměním olej a budeme se modlit...
-> StepaNoFUN 22.09.20 19:23:44: Vyměnit servis. Tlačítka měníme pořád dokola a uznali nám i promáčklé.
Jako teda na obranu servisu, měl přijet, když se to tlačítko začalo srát a nečekat, až ho promáčkne.
Samo se jen tak nepromáčkne. Jen mu přestávalo fungovat a mačkal do něj čím dál větší silou, až ho promáčknul. Vím, o čem mluvím.
Jako teda na obranu servisu, měl přijet, když se to tlačítko začalo srát a nečekat, až ho promáčkne.
Samo se jen tak nepromáčkne. Jen mu přestávalo fungovat a mačkal do něj čím dál větší silou, až ho promáčknul. Vím, o čem mluvím.
-> StepaNoFUN 22.09.20 19:23:44: to je takove hezky české. Koupis si auto za mega i s prodlouženým servisem a beztak te vyfakujou i s picovinou za litr ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Kolegovi prasklo startovací tlačítko na Kodiaku. Prostě v něm byla uprostřed díra. A to do toho nijak nemlátí. V servisu to odmítli uznat jako reklamaci - mechanický poškození. Vada, nebo vlastnost?
Přesunuto z tématu Motor 1.2 tsi 81 kw...
Obtok řízený elektrickým nastavovačem.
Mohl jsi to hodit do již existujícího tématu Fabia/Octavia![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Obtok řízený elektrickým nastavovačem.
Mohl jsi to hodit do již existujícího tématu Fabia/Octavia
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Přesunuto z tématu Motor 1.2 tsi 81 kw...
Chcem sa opýtať či ma tento motor už Turbo riadené elektrický alebo podtlakom... Ročník 2017 Ďakujem
Chcem sa opýtať či ma tento motor už Turbo riadené elektrický alebo podtlakom... Ročník 2017 Ďakujem
-> m8rinek: aj tak by som na začiatok pozrel a premazal tiahla a nastavil ... je to zadarmo
mám tu jednu pani kde jej na fabii vymenili komplet radenie za nové , novú spojku a už chceli meniť prevodovku ... nastavili sa tiahla a ide to ako nové
mám tu jednu pani kde jej na fabii vymenili komplet radenie za nové , novú spojku a už chceli meniť prevodovku ... nastavili sa tiahla a ide to ako nové
me se nikdy vymenou prevodaku razeni nezlepsilo, spis naopak, ale zas se to prestalo zhorsovat a ustalilo
myslim, ze bordel ve starym prevodaku synchronizaci zlepsuje, ale zaroven vydira synchrony
myslim, ze bordel ve starym prevodaku synchronizaci zlepsuje, ale zaroven vydira synchrony
-> suri: 140tkm. Imho se to za tepla zhoršuje a jiná rychlost ze stejné řady problém není, stejně tak není problém s řazením dolu. I tak to mohou být táhla? Navíc se to zhoršuje, při nákupu tenhle problém vůbec nebyl.
-> m8rinek: koľko to má km ? osobne by som ako prvé nastavil tiahla radenia a potom olej v prevodovke
-> m8rinek 19.09.20 18:03:00: olej jednoznačně originál ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak si sem opět jdu pro radu. Pořídili jsme první Yeti v 1,2tsi s 6q ve dvoukolce a začalo hůř řadit z 1-2. Prakticky zařadit dvojku, znamená vyšlápnout spojku, nechat významně spadnout otáčky a rychlost opatrně zařadit. Hádám synchron na pochodu. Zkusil bych ještě vyměnit olej, jestli to oddálí pohromu.
Zajímá mě: kolik a jaký olej? Zda je někde nějaký návod na výměnu (ideálně naznačný vypušťák, napušťák a kontrolní šroub :))
Kde nechat opravit převodovku a jak velký to je problem?
Díky
Zajímá mě: kolik a jaký olej? Zda je někde nějaký návod na výměnu (ideálně naznačný vypušťák, napušťák a kontrolní šroub :))
Kde nechat opravit převodovku a jak velký to je problem?
Díky
-> dragon_cb_cz 19.09.20 09:58:39: ma to svoje pozitiva to ziadna.
Odkedy tu su robotizovane prevodovky aj to funguje a jazdi.
Ale napr. do motorky to radsej budem tocit na bicykli...
Odkedy tu su robotizovane prevodovky aj to funguje a jazdi.
Ale napr. do motorky to radsej budem tocit na bicykli...
-> SO545 19.09.20 09:17:22: Myslím, že automat vymysleli spíš protože řadit růčo je v naprosté většině případů zbytečné
Už se těším, až mi kamarádi vrátí Saaba co mají od března zapůjčeného kvůli koroně a já budu po Praze zase jezdit bez kvrdlání klackem...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> SO545 19.09.20 09:17:22: Jo, teď jsme viděli obrovského plešatého chlapa ve starém Ačkovém Mercedesu. Ten marně jezdil po parkovišti a nebyl schopen zaparkovat podélně na místa, kam by se vešlo jeden a půl Superba v konby. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> SO545: ![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> King 19.09.20 09:03:08: a presne preto vymysleli automat...a od vtedy mu to ide este lepsie...
Je to des ak chlap nevie jazdit.
Je to des ak chlap nevie jazdit.
-> MerHanz: U me to navzdycky vyhral jeden starsi frajer ze Skvorce se Shade 125L. Jednou me nabral na konci Uval, ze me sveze a ja jenom vydesene ziral, jak ty dva kopce na ceste drti 40 na petku . A prej - ta skodovka neni spatna a docela i jede![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: Klasika :-) Muj kamos se dal v pulce devadesatek na pinglovani v Praze. Vojebavali tam ty Vepře, Frantik a Jabka takovym stylem, ze si moh dovolit koupit novou feldu, hned co se zacala prodavat. Jenze na dojizdeni do Prahy chtel neco uspornejsiho, tak si nechal dotahnout z Nemec zanovni 106D. Bomba - 3l nafty od bagristy na100. Pak ale vyhledal naseho spolecnyho znamyho automechanika, ze to nema v kopci vykon (mirny stoupani ma vyjezdu z Kolina na Prahu). Ten jak znal jeho jizdni styl, ho nechal ridit a razem bylo po problemu. Kolenovrt samozrejme uz ve meste zaradil petku a na zvysenej volnobeh s plynem na podlaze drtil kopec![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: jj klasika. Táta má hnujdaye 1,6 mpi a když do toho skočím tak upaluje, ale pod 4 to nesmí spadnout
A táta to koulí max do 2,5 až 3. Jako druhý auto ( a maj ho naši už řadu let, hnuj je nastupce ) mají 405 kombi TD a to chrochtá taky od spoda a víš jak. Starýho psa .....
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MerHanz 19.09.20 00:06:35: jako kdyz sef mel 4.0i 6V wranglera. Prisel - hele to auto nejede. Svez se s tim. Sednul jsem do toho, proti kopci 170. Jardo jede to normalne. Pojed me svizt.
Proste nejede.
Bodejt by jelo. Kdyz radis ve 2 tis. Tohle neni nafta. Presedli jsme si, motor pres 4 a najednou to jelo....
Proste nejede.
Bodejt by jelo. Kdyz radis ve 2 tis. Tohle neni nafta. Presedli jsme si, motor pres 4 a najednou to jelo....
A k tomu předjíždění na plnej. Praktikoval jsem to už u 120ky, přes 205D a pujčený auta k bejvalý 306 hdi a teď u forda taky. Prostě nesnáším, když se pletu v levým dýl, než je nutný. Omezovač jsem u fofa ještě nenašel. Bylo tam 7000 a ještě neškytnul. A běžně se na těch 7 ani moc nekouknu. Ale 16v potřebuje 4 a víc aby se hnul :D :D . Holt benzínovejch 92KW se musí roztočit :D . Tím spíš v kombíku :D :D :D A u těch foukanejch malorážek z Boleslavi to taky jinak nešlo. Ale na svůj objem mě v téhle disciplíně překvapovali. Ale atmo benál, je atmo benál, o tom žádná :D
-> venni: Když tyhle starý, tak cax. To je 90KW. Ta má jen turbo a hlídat zvuky kvuli rozvodům. ALe myslím, že se do touranů nedávali. Jen oktávky a golfy.
Díky,to jsem ani netušil že se taky do těchto aut dávalo
to si může pořídit jen blázen... pakliže bude trvat na koncernu tak mu nezbude nic jiného než ten 1.6 rail ...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
To bude mít turbo kompresor.
Od toho ruce pryč.
Od toho ruce pryč.
-> venni:
To je ta stará řetězová šílenost z EA111 ve verzi turbo-kompresor? Na to jsem chválu moc neslyšel.
To je ta stará řetězová šílenost z EA111 ve verzi turbo-kompresor? Na to jsem chválu moc neslyšel.
Jak moc spolehlivý je 1.4TSi (103kw)snad první generace,v tomto případě rok tuším 2007.Kilometry myslim do 150tis.Známej řeší zda vzít tuhle vraždu v touranu a nebo připlatit (když se staví barák tak to moc nejde) a vzít pak už nějakej rok 2013 ale s 1.6 v CR.
Nikdy jsem tyhle malý TSi neřešil.Vím snad jen ty do roku snad 2012 trpěly na napínáky na rozvodech??? To asi není překážka...olej tyhle snad neberou...rozvod řemenem??
Nikdy jsem tyhle malý TSi neřešil.Vím snad jen ty do roku snad 2012 trpěly na napínáky na rozvodech??? To asi není překážka...olej tyhle snad neberou...rozvod řemenem??
-> darklord: nejses ... do omezovace teda nejezdim, ale cerveny pole mi zacina na 7200 :-)
-> darklord: Vitej v klubu, ale nam turbochrochtakum se to tak casto nestava, protoze uz nekde kolem 4500 to zvadne uz tak nejak principialne a dalsi trapeni uz nedava smysl :-)
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 11:26:35:
Ale k veci, to som sam divny ze pri predbiehani proste obcas aj cinknem o omezovac? Na bamboraku to bolo snad az niekde k 7500ot, a to uz na dvojku pelasilo skoro 130
No a japonec na konec sa tiez rozvasni az niekde za 4000, takze... tiez sa obcas stane ze radim az pri ta-ta-ta-ta ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale k veci, to som sam divny ze pri predbiehani proste obcas aj cinknem o omezovac? Na bamboraku to bolo snad az niekde k 7500ot, a to uz na dvojku pelasilo skoro 130
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)