![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> dragon_cb_cz 14.09.20 21:45:53: No jo, to jsou ty vase spalovace platkovanejch delfinu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 21:44:35: No, dalnicni pripojovaky to je disciplina sama o sobe. Tam fakt neni potreba zadny zavodeni, protoze mam pocit, ze vetsina osobaku najede do pripojovaku, da nejvyssi rychlostni stupen a snazi se z nej vypadnout asap a samozrejme se sneci akceleraci. Tam s vyjimkou vsidypritomnych ambicioznich sluzebnich oktavii neni potreba zadny zavodeni, staci vydrzet az na konec pripojovaku a 200m naskok je jistej :-)
-> King 14.09.20 20:49:46: Ja jsem naopak od jiste doby vyleceny z plneho plynu. Specialne u 900ng, ktera nema kontrolu trakce ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King 14.09.20 20:49:46: Já zase celkem běžně v připojováku na dálnici pokračuju dál, zatímco slimák se připojí na prvním přerušení čáry, sotva připojovák a dálnice vytvoří souběh. Řadím se pak před ně. Za ně bych se nevešel. Ale málokdy potřebuju zrychlovat až tak Semírovsky, že bych musel dát podlahu. Ale párkrát jsem těch 6000 navštívil. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda 14.09.20 21:00:11: To byl vůbec vrchol. To jsem nějak nepobíral
-> King 14.09.20 20:49:46: A ted si vezmi 130Hp na 3t. :-)
Ale neni 130Hp jako 130Hp. Posledni 3 generace transitu... 2.4l/130Hp (E4)- jede to.
2.2l/130Hp (E5) - predjizdeni je potreba planovat v kalendari i s prazdnym autem (hodne pod 2t), 2.0EcoBlue (E6 se chcankama) zase docela jede...
Ale neni 130Hp jako 130Hp. Posledni 3 generace transitu... 2.4l/130Hp (E4)- jede to.
2.2l/130Hp (E5) - predjizdeni je potreba planovat v kalendari i s prazdnym autem (hodne pod 2t), 2.0EcoBlue (E6 se chcankama) zase docela jede...
-> palinator: Ne, z toho jsem uz definitivne vylecenej a byť nekomu muzu pripadat jako zavodivej kokot, vzdycky predjizdim na plnej ceres nebo minimalne s podrazenim o stupen. Kdejakej řepak ma pocit, ze kdyz se mu "prazak " mota v jeho duverne znamym teritoriu, ze ho nemuze pred sebe pustit, pac bych ho asi udrzoval![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bouchy: Tak ono taky zalezi na pomeru vykon/vaha auta. Ten muj soukromej "konby " je navzdory masivnimu pouziti hliniku na celym cumaku auta snad 1,7t obluda, takze lehka 50kW filcka, ktera se da vytocit z pohledu "deaselu " do bezvedomi dokaze pekne zaskodit :-) Cougar byla 2.0 atmo benzinova mrdka, ale "jenom " s 96kW a rek bych se sluzebnim turbodehtem 110kW si dokazala vytrit pihel jak s housetem :-)
-> King:
Tyhle situace jsou super, člověk si to tramtejlí na pětku, předjíždí na půl plynu, najednou kokot začne zrychlovat, tak plnej, naproti už se blíží auto, tak ještě podřazení bleskovou rychlostí jako DSGčko a úspěšně předjetí![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tyhle situace jsou super, člověk si to tramtejlí na pětku, předjíždí na půl plynu, najednou kokot začne zrychlovat, tak plnej, naproti už se blíží auto, tak ještě podřazení bleskovou rychlostí jako DSGčko a úspěšně předjetí
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 11:26:35:
No, vychazim z toho, ze uz vic jak 20 let neni mezi klapkou (nebo cerpadlem) zadny lanko a ze jenom hamtas na dtto poťák, kterej rika ECU, ze chces kurefsky zrychlit. Ona si to stejne udela po svym, ale pri predjizdeni proste neresim jestli pul, 3/4, nebo plnej, proste na to hamtnu, protoze kazdej patej je zamindrakovanej kokot, kteryho predjet nesmis a kdyz uz se opovazis, tak ti to da sezrat i kdyby mely auta v protismeru skakat do pole.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: A co máme dělat my s 85ti? Nebo líp, s 76ti?
Jít si koupit jiný auto, ok
Ten yaris prostě člověka nedokázal zarazit člověka do sedačky. Mělo to celkem dlouhý kvalty (takže dvojka /50, ale to jsem ještě neměl změřeno, že o 7 přeměřuje - "vlastnost")
Jde o to, na kterej stupeň a jak je široká silnice
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2 14.09.20 09:16:57: snad jo, no chybu uz nehazi, cca 3500km uz je to uplne bez chyby a readiness same 1, tak nevim...
-> vhml 14.09.20 12:36:42: Tam jsem to občas dával aj do 4500.
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 12:25:55: člověk by tě z toho tipoval na hrdýho majitele dehtu f čipu co tahá mohutně vocpoda
-> palinator 14.09.20 11:51:49: Ano, protože nemám co bych tam navštěvoval. Zatím mám s auty strop tak šestáka (tak prsty jedné ruky) a se 105kou konec otáčkoměru asi ve 20 letech. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: možno mal plné plíny ...
-> Jirik_Tuňák1983:
Předpokládám, že červené pole na otáčkoměru je taky zapovězené.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já teda tejrám plným plynem i otáčkama maximálního výkonu i deasely. Aspoň se vymetou saze a vyčistí regulace na turbu. A co se má potkat ať se potká.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Předpokládám, že červené pole na otáčkoměru je taky zapovězené.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já teda tejrám plným plynem i otáčkama maximálního výkonu i deasely. Aspoň se vymetou saze a vyčistí regulace na turbu. A co se má potkat ať se potká.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> King 14.09.20 11:10:00: Já tolik neplinuju ani u slabých aut.
Asi jsem na ně opatrný. Ale u Jardy jsem čekal zase nějakou klasiku, kdy přeskočil při předjíždění tři auta, odrazil se o traktor a dojel před dům po dvou kolech, kde smykem zaparkoval.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Musis to brat tak, ze my majitele vydechlych motoru (110kW napr.) proste pri predjizdeni musime vyuzivat "víkon " motoru naplno, a docilujeme toho seslapnutim plynu "na podlahu ". Az budu nekdy dojizdet par kilaku do prace, povezu se v kolone za soucasnyho lechtani plynu.
Jste kokosáci.
Ale jak vidno, tak co virťák to závodník, který stojí na plném plinu, jen co vypadl ráno z postele.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: :D
-> Milan 136 14.09.20 09:02:33: Ale ano, kdybys hned nezačal prskat, tak bys níže viděl, že ano. Ale max. u služebních aut, jinak jsem kromě škody 105 nějak nepotřeboval. Nevím, co bych na té podlaze hledal.
-> saskyn2 14.09.20 09:16:57: to by mělo nějakej vliv na jízdu? Hadice od větráčku mi upadla už asi před čtyřma rokama a naštěstí ten hloupej půlFord to neumí poznat a neotravuje s chybou.
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: A ten sekundární vzduch ti jede jak má? Diagnostika něco píše?
-> Milan 136:
Ne, on má, měl a bude mít v autě vždy takový ňůtnmetri že dyby přidal plyn tak se urve reakční vzpera a motor i s McPhersonem projede chladičovkou ven![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ne, on má, měl a bude mít v autě vždy takový ňůtnmetri že dyby přidal plyn tak se urve reakční vzpera a motor i s McPhersonem projede chladičovkou ven
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: obtokový turba nezatuhávaji
-> vhml 14.09.20 07:52:57: přetlaková![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 14.09.20 07:52:57: přetlaková
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 07:58:54: Tenhle dotaz je myšlený vážně, nebo jen trollíš? Tys v životě nesešláplnul plyn na podlahu?
-> King 14.09.20 08:02:33: To jsem potřeboval zatím jen u HTP a 1.2 TSi, ale s tou jezdím ON OFF normálně. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Predjizdeni napr.?
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: A proč dáváš plný plyn?
Zase lovíš nějaké dobrodružství? ![21](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![21](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: zatuhla regulace by asi nedělala propad v jednom místě. Je tam jen podtlaková baňka, která otvírá obtok, nejsou tam natáčecí lopatky.
nejaky napad, co muze delat diru u 1.8t na cca 3500/min.? dela to vpodstate jen na plny plyn a pri velke zatezi (prudky kopec), pak to jde az do omezovace... stejne na benzin i na lpg, na rovince to neudela nic a prijde mi, ze kdyz to v kopci udelam nekolikrat po sobe, tak se to zacne zlepsovat, problem s nejakou zatuhlou regulaci me tedy napada, ale nevim co, tendla motor se stale ucim... dekuji
-> suri 10.09.20 09:09:53: To nebyl žádnej vrak. To byla O1 Tour 2010 a prd najeto.
-> Milan 136: ja som asi až taký vrak nerobil
-> Milan 136 09.09.20 19:45:42: svicky to bude zakarbonovavat hlavne pri kratkych trasach, ja kdyz 1.8T fakt davam, tak si vezme asi 0,25l /1000, v zime na 35km trasy si nevezme prakticky nic, po letu po dalnici - stale nad 5000/min. jsem zjistil popilek na svicce jen na 4. valci, coz me moc netesi, u nivy mam popilek na vsech svickach a normalne to funguje, ale tam se to blizi uz 0,5l/1000km
-> suri 09.09.20 13:47:03: Třeba jako poslední 1.6, co jsme kroužkovali. Tak zakarbonovanou svíčku jsem ještě neviděl. To vydželo jezdit 14 dní a šlo to na 3...
-> Milan 136: neviem kedy to bude karbonovať sviečky , posledne čo som robil V6 Vitaru tak stieracie krúžky boli súčasť piestu , totál zahorené , v kate a výfukových kanáloch 5mm nahorená vrstva oleja že nemali ani poriadnu svetlosť , sviečky odpálené elektrody a pritom to išlo normálne na 6 bez problémov ...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.09.20 08:12:33: S origo dílama žádné nevalné výsledky nejsou. Udělali jsme jich dost. Ale pokud to nezakarbonovává svíčky, tak bych to neřešil.
-> Tuner#2: neviem , ja som robil nedávno dve a obe sú ok ... na prvej boli krúžky totál zapečené , to proste inak ako výmenou nevyriešiš ...
-> palinator 09.09.20 08:36:03: To je právě to. I kamarád co to dělá mě říká, bude to na chvíli. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tuner#2:
Jako naši když to dělali na ECOTECu, tak to pomohlo taky jen na chvíli. Ale tam byla spotřeba cca litr na 3000 km, což je furt výrazně lepší. A i tak to sralo neskutečně. Ono při takovejch spotřebách oleje se to začne už docela i propisovat do provozních nákladů.
Jako naši když to dělali na ECOTECu, tak to pomohlo taky jen na chvíli. Ale tam byla spotřeba cca litr na 3000 km, což je furt výrazně lepší. A i tak to sralo neskutečně. Ono při takovejch spotřebách oleje se to začne už docela i propisovat do provozních nákladů.
-> palinator 09.09.20 07:59:58: Tak vychází to necelých 0,7l při opravdu velkých otáčkách. Takže ještě budu pozorovat tady při městském provozu co to bude dělat. Sahat do motoru se mě prostě nechce, když výsledek bývá nevalny. Jinak pravda, bylo to v klesání když se uvolnila dálnice, po rovině to dalo cca. 190 dle navigace.
-> Tuner#2:
Pak ses už normu dozvěděl a můžeš v klidu spát.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
E: mimochodem ta maximálka dle GPS je zajímavá, na to že to je jen 75 kW. Já mám maximálku s Toledem 81 kW který jede pocitově líp, než 81 kW 205 km/h tacho (takže jestli 190 GPS tak je to hodně) a s Octou která má mít 92 kW tacho velmi podobně.
Pak ses už normu dozvěděl a můžeš v klidu spát.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
E: mimochodem ta maximálka dle GPS je zajímavá, na to že to je jen 75 kW. Já mám maximálku s Toledem 81 kW který jede pocitově líp, než 81 kW 205 km/h tacho (takže jestli 190 GPS tak je to hodně) a s Octou která má mít 92 kW tacho velmi podobně.
-> suri 09.09.20 07:21:18: ne tam není nic, víčko taky čisté i na krátké trati bez emulze. Do GO se mě moc nechce, máme tady případ kdy to za 20tkm bylo ještě horší. Když vidím některé druhovyrobni díly, tak mám obavu jaké člověk koupi dneska kroužky, gufera apod... ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tuner#2: normy by som neriešil pretože je taká vysoká že nemá so zdravým rozumom nič ... tuším 0,5 na 1000km ...
treba tam urobiť GO a bude zase pokoj na chvíľu ...
ešte môžeš mrknúť hornú hadicu odvetrania ku klapke či tam nie je olej
treba tam urobiť GO a bude zase pokoj na chvíľu ...
ešte môžeš mrknúť hornú hadicu odvetrania ku klapke či tam nie je olej