
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri:
Dneska uz nejdou palivovy filtry menit? To jako fakt?

-> Syny: dnes už ani paliváky výmenné nie sú , ono zanesené paliváky , KO čerpadlá , vstreky a iné to je výsada LPG áut skôr , kde to nejazdí tak tam je problém
-> Syny:
Na TSI ani žádnej neni.
Na TSI ani žádnej neni.

-> Syny 18.06.20 09:06:10: teda takhle, to jsem se vyjádřil blbě. 100 na tachometru. Ale jak je to LPG tak to mohlo mezitím ujet na benzín jestli 5000?
-> suri: I na Codrobe jsem ho menil takhle. Kdyz jsem ji koupil, byl tam jeste originalni filtr (180 tkm) a po sundani byl temer nepruchodnej. Po vymene najednou krasnej volnobeh a cukani v urcite fazi rozjezdu pryc...
-> Syny: ty máš naftu ... ja som menil aj filtre po 300tis km na benzíne a bol čistučký a priechodný
-> vhml:
100 tkm? Tyvoe ja ho menim max jednou za dva roky (tedy cca po 30 tkm) a i tak mam vycitky ze to je pozde... Pumpa te mozna tlaci, ale pres to bahno ve filtru te do motoru nejde nic
Zkus tohle nez budes vymejslet drahy hovadiny :)


-> Syny 18.06.20 08:54:33: ten už ke 100tisícům mít bude, ale zas tam leju jen Vervu. Můžu ho zkusit vyměnit.
-> vhml: Palivovy filtr je jak starej?
-> moucan - zrušená registrace 18.06.20 08:39:06: tezko rict takhle z hlavy, protože jinak to jezdí úplně normálně. Svíčky mají najeto 16000. Ale bejt to svíčka/cívka tak by to chytlo na 3 nebo šlo nějak nahovno. Tohle prostě chvilku trvá, ale pak to běží normálně.
-> Milan 136: Hele jen tak pro zajímavost, ty děláš v CB auto? Ted tady řeším zákazníka, který mi tvrdí že mu chcete měnit DPF kvůli chybě teplotního čidla na turbu...
-> vhml: Svicky? Zapalovaci civka?
1.8T mi najednou startuje nějak marně za studena. Točí třeba 3 sekundy než chytne. Nějakej tip co hledat? Teplý to startuje normálně. Čerpadlo před startem zabzučí. Budík teploty ukazuje v pohodě. Spotřeba a výkon běžný. Chybový hlášky prázdný ( resp sporadicky čidlo otáček kliky, ale to mi ukazuje odjakživa )
-> vhml 16.06.20 12:51:01:
-> suri: Potom sa majitelia Oct. IV dostávajú na úroveň majitelov SAABov - každý deň nový pazvuk

-> suri: Potom sa majitelia Oct. IV dostávajú na úroveň majitelov SAABov - každý deň nový pazvuk

-> suri:







-> Jirik_Tuňák1983: dúfam že nie , to drnčí väčšinou od nova
-> suri 16.06.20 09:07:45: A to se pak nevrací zákazníci s tím, že jim drnčí půl přístrojovky?
-> Nwkt: to je len výmena Kessy jednotky , celkovo to auto je zase podarený vergel
-> vhml: Ještě horší je, když pracuješ pro vývoj




-> suri 16.06.20 09:07:23: jakejkoliv produkt z prvního roku výroby si koupí jen blázen co nikdy nepracoval v sériový výrobě 

-> suri: Já to komentovat nebudu 

OIV ako vidím tiež mala podobne ako Scala ostať niekde rok dva v archíve a potom na cesty ... sa tie autá dorábajú za pochodu len taký fukot
-> suri: -> Jarda: Díky.
Já objednal nakonec NGK, dneska přišla, dám jí tam, ujedu 30 km a posrala se zase další cívka
To jsem koukal. Tak už se mi nechtělo čekat než zase přijde z internetu další cívka a koupil za 500 ve výprodeji tady v autodílech tu Teslu na fabie a chodí to. Teď čekám kdy se poserou ty zbylý dvě origo cívky 
Já objednal nakonec NGK, dneska přišla, dám jí tam, ujedu 30 km a posrala se zase další cívka


-> Jarda - zrušená registrace 09.06.20 10:52:24: zbytečné.
Jestli chceš něco ladit, dej tam pořádný FMIC, protože to sériové šidítko nebude mít dostatečný výkon, ani kdyby jsi přes něj prohnal všechen vzduch na světě.
Jestli chceš něco ladit, dej tam pořádný FMIC, protože to sériové šidítko nebude mít dostatečný výkon, ani kdyby jsi přes něj prohnal všechen vzduch na světě.
Jestli do toho sahat, tak tam dej vodní IC z T6 jako Alenka.
-> Jarda:
Hlavně abys ale nebyl zklamanej, že to nemá v tom tvým příkladu 50-100 km/h vůbec žádnej přínos. Za tu dobu se ten sériovej intercooler s vedením vzduchu ani nestihne zahřát.
Hlavně abys ale nebyl zklamanej, že to nemá v tom tvým příkladu 50-100 km/h vůbec žádnej přínos. Za tu dobu se ten sériovej intercooler s vedením vzduchu ani nestihne zahřát.

-> Jarda:
A nebo rovnou vodník?
A nebo rovnou vodník?

-> Jarda - zrušená registrace 09.06.20 11:16:23: subaru má jen vzduch
u tebe by zřejmě bylo řešení z ARL golfa 


-> vhml 09.06.20 10:57:41: Taky jsem uvazoval, pred chladicem je mista dost.... Jen s hadicema bude problem.
A jak to ma subaru? Vim ten nadech v kapote, ale je jen vzduchem nebo ma i vodu?
Ta vrtule mi prijde jako nejschudnejsi, ale kdyby s tim mel nekdo zkusenost...
A jak to ma subaru? Vim ten nadech v kapote, ale je jen vzduchem nebo ma i vodu?
Ta vrtule mi prijde jako nejschudnejsi, ale kdyby s tim mel nekdo zkusenost...
-> Jarda: To myslím nebude úplně fyzikálně možné...
-> Jarda - zrušená registrace 09.06.20 10:52:24: a nejde tam nabastlit IC ze Sharana? Ten ho v narazniku na sirku cely díry autodilylucie.cz/chladic-
vzduchu-intercooler-volksw
agen-sharan-1-8-1-9-i11502
.html?gclid=EAIa...
-> Jarda:
Tak tohle je hodně odvážný tvrzení.
Tak tohle je hodně odvážný tvrzení.

Tak me napadlo dat na IC alespon vrtuli, co myslite? Me prijde, ze z 150 na 200kmh se dostanu rychleji, nez z 50 na 100kmh.
Já je mám na 1.6 16V motoru VW a najeto maj 35 a fungují dobře (ty Tesly, měněny byly všechny najednou).
Jako náhradu vozím Beru.
Jako náhradu vozím Beru.
-> Cumper 08.06.20 23:00:51: no koupil jsem to s ni a min. 20tis. km jsem s ni najezdil... jako rezervu jsem koupil magnetti mareli a kdyz mi suri rekl, ze tam mam jednu fabiackou, tak jsem ji tam pak dal tu mm a odesla za 35tis.km uznali reklamaci a koupil jsem NGK - tu tam mam ted, ostatni jsou origo
-> Cumper: že to funguje -> Jarda: to už zase neviem
-> suri: a to znamená?
-> Jarda: Jak dlouho jezdila?
Asi se to ničím od tý co tam přímo patří nelišilo co?

-> Jarda: Jak dlouho jezdila?

-> suri 08.06.20 19:37:58: uz ji vozim jen jako nahradni
-> Cumper: Jarda tak jazdí
Ahoj, mám dotaz ohledně zapalovací cívky na Octavii 1.8 T 110kw motor AUM.
Dá se použít cívka, která je podle čísla určená pro fabii 1.2 htp? Rozměrově je úplně stejná jako ta z oktavie, i konektor, ale podle čísla je pro fabii (TESLA CL009).
Dá se použít cívka, která je podle čísla určená pro fabii 1.2 htp? Rozměrově je úplně stejná jako ta z oktavie, i konektor, ale podle čísla je pro fabii (TESLA CL009).
-> darklord: Vidíš, já to mám většinou hned ten den, popřípadě z AC Krupka druhý den i se závozem
Akorát je to samozřejmě firma jako každá jiná, určená ke generování zisku, takže na 20 let starý vergly jezdící v jednotkách tisíců kusů nemá smysl držet nějaký díly skladem, to místo ve skladu je dražšší než prodejní cena dílu. A zrovna teda na starší bavoráky je ta dostupnost a hlavně cena dílů dost šílená.

-> saskyn2: u bavoraka ked sa nieco posralo a nemal som cas to zhanat po vsetkych certoch tak som prisiel do autorizaku a na druhy den to bolo. Co by som za to dal keby takto fungovala skodovka. Potom musim nahanat pomaly uz aj spotrebak po inzerciach a nebyt par miestnych clenov so zalubou v zbere vsetkeho mozneho aj nemozneho, tak uz proste nezozeniem nic. Peniaze uz nehraju rolu, ide mi o to zohnat dany diel nech to stoji co to stoji, s tym naozaj problem nemam.
-> darklord 05.06.20 10:55:23: A máš na to prachy, nebo je to jen výkřik do tmy jak zase bijou černochy? Jak je tu zmiňováno, magneto ti bosch vyrobí...za cenu fábie, problém je že 99% těhle křiklounů nemá finance ani na to aby si namalovali kulisy, natož to ve škodovce normálně zaplatili



-> darklord:
... a nejradši by zapomněla na celou řadu.
... a nejradši by zapomněla na celou řadu.

-> gim: skus toto v skodovke, ktora dnes uz ani nevie kedy ktore auto vyrobila
-> Mr._Nosferatu: ono takle funguje víc firem. Třebas Bosch - známý repasuje Aerovku ze 30 let. Poslal jim fotku a štítek magneta a nechci kecat jestli rozdělovače či co to má a oni kdesi v archivu vytáhli plány a vyrobili mu to. Stálo to jak půlka nové fabie, ale má originální díly.
-> dragon_cb_cz: o tom mercedesu jsem taky slyšel, že dokáží dodat jakýkoliv díl na auta vyrobený po roce 1940, otázka je, zda potom přední světlo nestojí víc jak nová fabia.