skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt: oni riešia také veci dnes čo sa tu budú o 5 rokov , motory generálkujú len taký fukot, všetko rozobraté ... tu sa toho každý bojí lebo záruka a oni tam robia všetko hneď
-> suri 15.01.20 22:40:09: to jsou super stránky a rusové docela borci
-> Milan 136: na Supe mesiac po výmene oleja a 52tkm bolo zajebané tiež dosť a menil som aj filter
-> Milan 136: Tak zkusím překladač. V azbuce to fakt nedávám a moje matka (byť má aprobaci z ruštiny) mi to fakt překládat nechce. :-D
-> StepaNoFUN 15.01.20 22:48:47: Mně to chrome přeložil 

-> suri: Děkuji za info. Rozkliknul jsem i odkaz, ale azbuka je pro mě stejně srozumitelná, jako rozsypanej čaj v číně... :-D
-> StepaNoFUN: to isté , čerpadlo von a vyčistiť www.drive2.ru/l/515396901
227463320
-> Milan 136: Když to říkáš... :-D Co udělat preventivně na tý samý, kde to má 160k a (zatím) to funguje?
-> StepaNoFUN 15.01.20 16:57:15: Haldex 5. generace bez filtru...Klasika

-> StepaNoFUN 15.01.20 19:02:24: jestli kvuli ucpanemu sitku neshorelo cerpadlo, ale zas kdyz rikas, ze to chvili fungovalo... on staci jinej dodavatel uhliku a v tom cerpadle vydrzi o nekolik desitek tisic km min
nedivil bych se tomudle problemu
Ve 150tis.km bych todle taky necekal.

Ve 150tis.km bych todle taky necekal.
-> suri: Děkuji za info. Doufám, že si s tím autorizák v rámci záruky poradí. Je mi divný, že to je u auta co má cca 90, když druhý podobný (stejnej rok, slabší motor, manuál - objednáváno stejně, dodáno o něco dýl) žádnej problém nemá...
-> StepaNoFUN 15.01.20 16:57:15: me to psalo, kdyz jsem mel ko uhliky v cerpadlu
ted jezdim s vypnutym zadkem, kdyz to nekde vic trapim, tak to tuto chybu vypise, pak si cerpadlo zapnu a zas to funguje do 2s, kdyz potrebuji zadek, chybu mazat nemusim
-> suri 15.01.20 17:49:08: jj, ja to na scoutu vyresil, ze se tam nechal pres noc technickej benzin misto oleje, pak novej olej a uz to chodilo....

ted jezdim s vypnutym zadkem, kdyz to nekde vic trapim, tak to tuto chybu vypise, pak si cerpadlo zapnu a zas to funguje do 2s, kdyz potrebuji zadek, chybu mazat nemusim
-> suri 15.01.20 17:49:08: jj, ja to na scoutu vyresil, ze se tam nechal pres noc technickej benzin misto oleje, pak novej olej a uz to chodilo....
-> StepaNoFUN: vyber čerpadlo na dvoch skrutkách, vystriekaj sitko aj otvor do spojky čističom , nový olej a pôjde to ...chyba nebude žiadna
-> minno 15.01.20 14:23:17: jaku sol sak ani nemrzlo 

-> Bukaj 15.01.20 14:34:16: nj, u Vas je jaro, o 8°C tam dnes bylo vic, nez u nas

O3 SCOUT, nejsilnější nafta, DSG, rok 2015, najeto asi 90tis. - haldex nefunguje, píše mechancká závada. Číslo chyby teď nevím - tisknul jsem to a předal jsem to majiteli.
Poprvé jsem chybu smazal, 2dny to fungovalo, pak se objevila znovu. Vyčetl jsem ji znova - stejná chyba. Nemazal jsem to.
Dojel s tím do Havexu, tam to připíchli na diagnostiku a teď mi volal, že tvrděj, že jim to žádnou chybu nevypsalo. :-O Tak prej poslali do škodovky ten můj výtisk, jakože co s tím. (auto je ještě pár měsíců v záruce)
Setkal se s touhle chybou haldexu někdo?
Poprvé jsem chybu smazal, 2dny to fungovalo, pak se objevila znovu. Vyčetl jsem ji znova - stejná chyba. Nemazal jsem to.
Dojel s tím do Havexu, tam to připíchli na diagnostiku a teď mi volal, že tvrděj, že jim to žádnou chybu nevypsalo. :-O Tak prej poslali do škodovky ten můj výtisk, jakože co s tím. (auto je ještě pár měsíců v záruce)
Setkal se s touhle chybou haldexu někdo?
Já v zimě myji auto také hlavně kvůli odsolení, když se oteplí. Ale letošní zimu jednak ani nenapadl sníh, a ani nejsou velké mrazy, takže jsem zatím ani auto nezasolil
Solili tu (respektive v Praze) tak možná dvakrát, ale vždy to pak spláchl déšť a tím, že většinu teď v noci mrzne a ve dne svítí slunko, tak silnice jsou tu suché...
Takže pro auto dobré, ale to počasí mne děsí z jiných důvodů...


Takže pro auto dobré, ale to počasí mne děsí z jiných důvodů...

-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.01.20 14:03:35: Asi záleží od počasia. U nás aktuálne suché cesty, snehu nikde, akurát čo sa robí námraza z rána, tak som tiež umyl. Nevidím dôvod tam držať tú soľ a špinu celú zimu bez očisty.
-> Tuner#2: teď to jde. Umyl jsem auta před Vánoci a moje je pořád dcoela čistý. Manželky o něco méně, ta jezdí víc terény 

-> Tuner#2: ja nemám čo na práci tak si hodím kýbel do auta s teplou vodou , na myčke to owapujem odspodu a odmočím , umyjem špongiou + disky a spláchnem ... to je ešte taká posledná vec čo mi pri aute ostala a robím ju rád , len nemám kde ... treba bývanie
-> suri 15.01.20 11:49:37: já teda nevím, ale v říjnu to přezuju, umeju, zavoskuju a umeju to až v dubnu při přezouvání zpět. V zimě to nemá cenu mejt...
-> palinator: neviem no , tu sa vzhľadom k nákupnej cene auta toto dá odpustiť
-> suri:
Ona se zase modrá skvěle myje, když to namočíš a špína splyne s barvou. Pak to uschne a jsou tam bílý fleky.
Ona se zase modrá skvěle myje, když to namočíš a špína splyne s barvou. Pak to uschne a jsou tam bílý fleky.
-> palinator: ale na modrej po umytí to bude ok , toto ak neumyjem špongiou tak to ostane hnedé celé
skurvené biele autá , neznášam tú farbu ...
skurvené biele autá , neznášam tú farbu ...
-> suri:
Tak já schválně vyfotim modrou. Bude to prašť jak uhoď.
Tak já schválně vyfotim modrou. Bude to prašť jak uhoď.

-> Nwkt 13.01.20 23:08:16: nevis jestli staci resit zalisovanim vlozky na to lozisko nebo se to jeste nejak sychruje? vubec nevim jak to tam je, kolik materialu, ale kdyz budou odpovidajici presahy, na vetsim prumeru to bude zase lip drzet... sixta za to chce vic, nez za kolik se prodavaji ty prevodovky :)
U naftove to dela zvuk - stale stejny uz 50tis.km od koupe.
U naftove to dela zvuk - stale stejny uz 50tis.km od koupe.
-> Jarda: Tak to necháš udělat než nasadíš
ta by mi tam mela jit www.bazos.cz/img/.../1129
46429.jpg?t=15777344...
jen aby byla OK, je to sazka do loterie, hlavne jak se k tomu nekdo choval, plus to vymackavani loziska problematicke u 6q
jen aby byla OK, je to sazka do loterie, hlavne jak se k tomu nekdo choval, plus to vymackavani loziska problematicke u 6q
-> StepaNoFUN: 

-> King: www.lamer.cz/quote/43783
-> Jarda: Jo, klasika: prichozi mail firemni posty: “Dovolujeme si Vas upozornit, ze jste dosud, i pres opakovane vyzvy, nevyplnil anonymni pruzkum skopokojenosti zamestnancu... “

-> charon: Nejmenova diagnosticka korporace :-) Nejmenuje se ta sracka MyHR nebo Workday? Nejvetsi absurdita je, ze ty goaly stanovuje regionalni věrchuska, do tedka nebyli schopny ty goaly dodat, a ty HR buzny uz chteji, abysme to hodnoceni goalu uzavreli a odeslali ke schvaleni 

-> dragon_cb_cz 13.01.20 14:11:45: -> King 13.01.20 13:40:56: jo tydle sracky mam ted psat taky
a hodnocei firmy je pry anonymni - uvidi to jen sef, reditel a general a pak jeste majitel

a hodnocei firmy je pry anonymni - uvidi to jen sef, reditel a general a pak jeste majitel

-> King: A kde že to děláš? My tady máme přesně to samé. mám si sám stanovit cíle, sám je vyhodnocovat ... Vedoucí není od toho, aby cíle dával prej ...
-> King: Jóó, něco takovýho se nám tu teď asi chystá taky... líp už bylo no.
-> dragon_cb_cz: Takhle se to casem zvrhne v kazdy firme. Jak to roste, zacnou se tvorit zbytecny oddeleni se zbytecnejma lidma, ktery potrebujou nejak obhajit svoji existenci. Naposledy to byl nejakej nesmyslnej HR soft, kam si mame zadavat svoje rocni “goaly “ a nejen vyplnovat jejich plneni, ale i sam se ohodnotit. V normalni firme tohle resi sef, ale nekdo usoudil, ze prudit je potreba i prosty lid, protoze administrativnich kokotin neni nikdy dost a vikendy jsou zbytecne dlouhy :-)
-> palinator: tu nebolo veľa treba aby to fungovalo , pravda malo to 350tis km ale to mne nevadí
-> suri:
Já si to znepojízdnim sám.
Já si to znepojízdnim sám.

-> palinator: vidíš , ja by som najradšej kúpil už len tak ako som túto bielu 1,8TSI za cca 2200€ v nepojazdnom stave
-> suri:
Tady by za ty prachy byl buď relativně hezkej OII předface, ale furt s dvojnásobnejma kilometrama a nebo OII face v nějakým benzínu. Případně jen vyjetý šroty.
Tady by za ty prachy byl buď relativně hezkej OII předface, ale furt s dvojnásobnejma kilometrama a nebo OII face v nějakým benzínu. Případně jen vyjetý šroty.
-> palinator: netvrdím že také auto neexistuje ale ak aj náhodou je na predaj tak za to pýtajú ceny také za aké máš OII FL dnes ... aspoň tu teda
-> suri:
Toto je 2002 ALH po prvním majiteli v ČR. Serviska vypsaná každý rok po 2-3 tkm, než šel pán do důchodu a začal trochu jezdit.
Toto je 2002 ALH po prvním majiteli v ČR. Serviska vypsaná každý rok po 2-3 tkm, než šel pán do důchodu a začal trochu jezdit.
-> palinator: také Octy už moc nejazdia , resp . tu sem asi jedna , a to je AXR 2010 Fabia zrkadlá aj volant
-> suri:
To pak jo no. Kámoš co koupil Octu s 72 tkm, tak má brzdy ještě z fabriky a jsou krásně rovný.
To pak jo no. Kámoš co koupil Octu s 72 tkm, tak má brzdy ještě z fabriky a jsou krásně rovný.
-> palinator: Soused má servis a predpokladám že to na jedno auto nemontuje ... na škoda diely nájdeš v ponuke aj vyprážané hovno ... tiež som tam kúpil "česká prvovýroba" VIKA vaňu a ešte pár vecí čo si už nespomeniem ...
-> suri:
Na 288 není čas. Potřebuju na STK. Když jsem Octu kupoval, tak brzdy byly rovný, ale daný nový desky ani nevim co za značku na starý kotouče a časem to šlo do piče. Ale na účinnost brzd si stěžovat nemůžu, brzdí to líp než Toledo celý na kotoučích komplet ATE.
Jinak soused je kupuje dvakrát ročně na jedno auto a říká, že jediný mu ten půlrok vydrží?
Ta cena je dobrá, ale poštovné by s tim udělalo asi krátkej proces, na škoda-díly.cz to vychází na cca 4200 Kč, tj. cca 165E.
Na 288 není čas. Potřebuju na STK. Když jsem Octu kupoval, tak brzdy byly rovný, ale daný nový desky ani nevim co za značku na starý kotouče a časem to šlo do piče. Ale na účinnost brzd si stěžovat nemůžu, brzdí to líp než Toledo celý na kotoučích komplet ATE.
Jinak soused je kupuje dvakrát ročně na jedno auto a říká, že jediný mu ten půlrok vydrží?

Ta cena je dobrá, ale poštovné by s tim udělalo asi krátkej proces, na škoda-díly.cz to vychází na cca 4200 Kč, tj. cca 165E.
-> palinator: urob tie 288čky , hento FSIII je nanič ... nedávno som robil s novými ložiskami , nábojmi , vodítkami , silenbloky OK a posledne čo som sa viezol tak už to trošku chveje , a to je maximálne defenzívny vodič ...
často sú tam vysekané aj otoče a strhané závity ...
sem tam dvakrát za rok tuto sused chodí kúpiť originály , že tie jediné mu držia , ale nebral by som to ako relevantnú vzorku
1J0615301M+1J0698151G viem za cca 140€ originál
často sú tam vysekané aj otoče a strhané závity ...
sem tam dvakrát za rok tuto sused chodí kúpiť originály , že tie jediné mu držia , ale nebral by som to ako relevantnú vzorku
1J0615301M+1J0698151G viem za cca 140€ originál
Prosím pěkně přední brzdy na OI - 280mm
Škoda
Škoda Economy
nebo nějakej aftermarket?
Ne, nechci slyšet 288 nebo 312 mm.
Škoda
Škoda Economy
nebo nějakej aftermarket?
Ne, nechci slyšet 288 nebo 312 mm.
