Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18985 příspěvků (zobrazeno 10151 až 10200) od 04.01.2015 do 07.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
21:49:27
14.07.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: francúza ee , mám tu jeden megan a vôbec mi to nesedí , o spracovaní ani nehovorím



mazda netuším ako splní podmienku bez korozie
20:51:36
14.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.07.19 13:53:54: Dnes jsem viděl v konbyku i30, tu Kiu v HB i SW a nějak tomu nemohu přijít na chuť.

Možná i ta podobnost s Mercedesem, který je taky takový podivný. Mnohem pohlednější je aktuální řada Renaultu a Peugeotu, Mazdy, když už jsme u těch rejží......
13:53:54
14.07.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: môžeš sa odlišovať a aj tak sa ničomu nevyhneš , diktát je tu rovnaký ako za socíku , ak chceš niečo iné potrebuješ nie veľa ale horu peňazí ... ak to bude jazdiť , nebude to kvitnúť a bude to spoľahlivé tak to je ok , ostatné nech si riešia iní
09:58:20
14.07.2019
castrol
-> suri 14.07.19 08:09:48: zatial sa to tvari schopne
09:28:54
14.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.07.19 08:09:48: To ale neznamená, že od sebe nepůjde rozeznat 6 modelů tří různých značek. Jestli ne více. Když k tomu člověk připočítá ty crosshity a SUV, tak už je ztracenej úplně, ty jsou taky jako klony jeden druhého. Ale asi to tak má bejt. Všichni chtějí stejný auta, telefony, hadry, holky stejný huňatý obočí. Jak z nějakého sci-fi filmu, kde nás někdo ovládá a manipuluje, kdo vyčnívá, toho "předělají" nebo zlikvidují.
upraveno 1x, naposled 14.07.2019 09:29:58
08:15:13
14.07.2019
suri
-> Jarda: tam bude skôr okolo paliva , netesné vstreky , odvetrania a podobne
upraveno 1x, naposled 14.07.2019 08:15:46
08:11:27
14.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 13.07.19 22:55:26: me prave jen na benzin... na plyn ne, ale ty mas tendle motor jeste s lankovym plynem? ten urcite bude min choulostivej na veci kolem

-> Milan 136 13.07.19 23:46:43: tomu jsem to taky pricital, ale asi rok uz to nenapsalo, co jsem kde procital, tak by to vypadalo na vahu vzduchu, ale ta chodi...



a muze mi nekdo rict, proc se mi vzdy za nejakou dobu zmeni kodovani prevodovky na automat? to tam bylo uz po koupi, pak jsem to resil s Jirkou a uz to tam mam zas :/



dalsi vec, jezdim denne a auto den ode dne startuje hur, necham ho stat tyden a nastartuju na tuk9
08:09:48
14.07.2019
suri
-> palinator: nie , len doporučil a bol včera previezť nech viem ako to chodí ... je to trošku nižšia výbava a slabšia nafta ale na účely čo to bude plniť to bude fajn ... stálo to 16tis eur , ekvivalentná scala cca 20tis ...

ja by som SW modrú alebo béžovú v 1,4TGDI GOLD-> castrol: a spokojný?-> Jirik_Tuňák1983: musíš to brať čisto na praktickú stránku , je to na jazdenie , a ber to tak že veľa ohlasov je kladných
00:18:41
14.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MajoLR 13.07.19 22:41:31: Ten kombík je ještě nevzhlednější. Navíc Focus vypadá úplně stejně. Udělal bych jednu fabriku, která by vyráběla jeden typ auta a na vrátnici by sis po nákupu před odjezdem koupil pytlíček se znaky dopředu a dozadu podle nálady. 3
23:46:43
13.07.2019
Milan 136
-> RadovanSkodovkar 13.07.19 19:00:44: nepíše to chybu spojení turbodmychadlo škrtící klapka pokles tlaku?
22:55:26
13.07.2019
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 13.07.19 20:12:27: taky mi občas za studena poškytává. Ale jen na plyn. Přisuzoval jsem to neprohřátýmu reduktoru. Přepnu na benzín, dojedu o kilák dál a pak už to nedělá. Hadici od přídavnáho vzduchu ani nemám zapojenou. Kdysi se rozpadla, tak tam není. Diagnostika to nepozná ( na Fabii ale jo )
upraveno 1x, naposled 13.07.2019 22:55:43
22:50:20
13.07.2019
castrol
-> suri: tuto srandu mame teraz ako firemne auto
22:43:50
13.07.2019
palinator
-> suri:

Koupils?
22:41:31
13.07.2019
MajoLR
-> suri: To je hnus velebnosti...64 47
22:32:45
13.07.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 13.07.2019 22:32:45
22:31:52
13.07.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 13.07.2019 22:31:52
22:30:49
13.07.2019
suri
zakladať KIA tému alebo môžem aj tu?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 13.07.2019 22:30:49
20:12:27
13.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 13.07.19 19:00:44: neco podobnyho mi dela, ale jen studena... delala to uz po koupi, pak prestala a uz to dela zas, diagnostikou jsem koukal na vse a vse chodi (jestli dobre nedokazu posoudit), jen pridavnej vzduch mi to ukazuje 26%, at bezi cerpadklo toho PV nebo ne, je tam na to nejake cidlo? nebo nevim proc

9vaha chodi, lambda taky, regulace turba, vse se zda OK

tenkrat tam vyskakovala teda chyba tlaku odbourani turba - to se samo provozem opravilo :) a uz to nenapsalo ani nepamatuju
upraveno 2x, naposled 13.07.2019 20:28:43
19:59:37
13.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> RadovanSkodovkar 13.07.19 19:00:44: Vzpomněl jsem si při čtení tvého dotazu na píseň Stáří od Michaela Kocába a Josefa Kemra. Tvůj problém to sice nevyřeší, ale není daleko od pravdy a písnička se navíc dobře poslouchá. 3
19:00:44
13.07.2019
RadovanSkodovkar
Ahojte, mám taký problém.. :D Kúpil som Octaviu 1.8T 110kw.. Prvé čo bolo rozvod, olej, olejový filter a vzduchový. Auto ide pri normálnej jazde pekne. No keď ju chcem prehnať tak od cca 2000tis. ot. začne pošklbávať, pomaly sa rozbehne ale trhá ju. Váhu som čistil, nepomohlo. Regulácia na turbe sa hýbe, hadičky pre N75 sú dobré. Neviete kde by mohla byť chyba? Palivový filter?
06:44:48
11.07.2019
charon
Me e30 brala litr oleje na 1000 km. Delalo to uz predchozimu majiteli kdovijak dlouho, ja jsem s toudle spotrevou najezdil 100 000 km a zralo to furt stejne. Kat fungoval dobre, emisema to prochazelo bez problemu. Soucanej majitel udelal gufera, který byly tvrdý jak kamen a olee mu to nebere co rikal. Jen teda ted taky moc nejezdi ...

Nicmene kdyz si vezmu sumu za dolitej olej za tu doby, tak by to asi kompletni pretesneni motoru zaplatilo nekolikrat
22:24:56
10.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 10.07.19 21:07:36: Bývalý kolega dolejval do ekoteka na trase Rocikány - Ostrava olej 3x. To už je fakt dost. 3

To už je dvoutakt s odděleným mazáním. 3
upraveno 1x, naposled 10.07.2019 22:25:39
22:22:40
10.07.2019
dragon_cb_cz
-> vhml 10.07.19 16:35:55: Tak některý Ecotec-y byly v pohodě, třeba B207 v Saabech je naprosto bezproblémová motorizace a ani problémy se spotřebou oleje tam nejsou nijak častý... ale některý byly pověstný no 8
21:07:36
10.07.2019
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 10.07.19 20:50:45: kámoš ještě na střední měl vypozorováno, že to od spodní rysky dolů má mnohem menší spotřebu, než když doleje na rysku horní. V praxi to vypadalo tak, že jezdil dokud ten motor nezačal dostatečně důrazně klepat. Pak tam poslal litr oleje, skoro až na spodní rysku, a měl zas na 1000km pokoj 3
upraveno 2x, naposled 10.07.2019 21:08:31
20:50:45
10.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 10.07.19 16:35:55: Jj, teď jsem za jednou doutnající Zefírou jel. Fakt lahoda. 3
19:09:47
10.07.2019
palinator
-> MVM 09.07.19 22:00:50:

Většinou je 505.01 v 5W30. V 5W40 jen výjimečně co se týče aftermarket olejů.
16:35:55
10.07.2019
vhml
-> dragon_cb_cz 10.07.19 16:23:31: slavnej oplí EcoTEC 3
16:23:31
10.07.2019
dragon_cb_cz
Když si vzpomenu na kolegu, kterýmu Vectra brala snad víc oleje než benzínu... 3 Jinak na 9-5 nám to taky bere - cca litr na 4 tisíce. Radost z toho nemám, ale chuť řešit to taky ne, leda by to dramaticky narostlo. Jen trochu zklamání, předchozí nebrala vůbec (proto jsem to taky u týhle zachytil úplně na poslední chvíli - nebyl jsem vůbec zvyklej pravidelně kontrolovat), ale tam už ty kruhy byly v minulosti dělaný. Od dob 120GLS první auto u kterýho to musím hlídat 8
12:27:33
10.07.2019
Jarda - zrušená registrace
Tak pri guferech jde modrej pri startu4 narozdil od krouzku...
11:33:20
10.07.2019
suri
-> saskyn2: zbytočná robota a dáš si repete ... teda ak to nie je určené na cestu na predaj
11:12:28
10.07.2019
saskyn2
-> suri: Mě to někdy pomohlo, někdy ne.
11:00:00
10.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 10.07.19 10:32:14: ja naprosto bez problemu beru, ze nic nemusim resit na ceste a vsude dojede4 5
10:32:14
10.07.2019
Syny
-> Jarda - zrušená registrace 10.07.19 09:58:57: "Naprosto bez problemu" si predstavuju asi drobet jinak nez to co pises :)
10:14:16
10.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 10.07.19 10:09:07: super, rozvody uz stejne maji 110tis.km a vzhledem k tomu, ze remen uz sel napnout jen tak tak na strelku pri 60tis.km, tak je stejne musim udelat a vacku a chip rovnou presunu do funa, kde udelam to stejne... Tam je nejakej vic viskozni olej, ale hydrostely po nastartovani memlati.
10:09:07
10.07.2019
Borderer
-> Jarda: Dají se vyměnit jen se sundanou vačicí. Jen si pohlídat, ať ti nespadne ventil do spalováku.
09:58:57
10.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 10.07.19 07:54:44: Felda 1.6 aee, kterou mi tu par lidi vc tebe radilo srotovat, tak ted od posledniho skoro vzplanuti :) mam 14600km naprosto bez problemu, ale dal jsem mogul super 10w40 hydrostely jsou hned0 tiche, ale na 3tis.km dolivam litr :(, mel jsem tam 10w50 a to mlatily klidne kilometr, ted tam dam mogul extreme 10w40, ale nejradeji bych udelal gufera, jde to u tohodle aee motoru bez sundani hlavy? Jeste se mi nejak divne chova teplota, ale do vody netlaci, bublinky nejdou, ale obcas jakoby pozde otevre termostat, muze to delat, ze nekdy funguje ok a jindy se otevrit nechce?9 to je divne, nekdy se otevre kousicek pred cervenym a az jak se to dostane do chladice, tak sepnou vrtule, jindy se otevre uz nekde na 90st. normalne, je docela nizko, tak i ten vliv zavzdusneni moc nepredpokladam..

-> minno 10.07.19 09:14:26: presne, 5w40 shell helixnultra, co liju do octy me prijde viskoznejsi za studena i tepla, nez mogul super 10w40 a podobnej mogulu extreme 10w40

-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.07.19 08:46:27: todle doporucovali na lada foru na stiraky s timbpetrolejem, olej muzes vypustit predem a pak ho tam vratit, premyslum, ze to zkusim u tej 1.6, tam mam stejne uz olej menit, tak nebudu resit a uvidim, jestli to pomuze...
upraveno 3x, naposled 10.07.2019 10:17:22
09:14:26
10.07.2019
minno
-> Syny 10.07.19 07:54:44: S tou viskozitou je to asi olej od oleja. Tie papierové viskozity znamenajú len to, že olej by mal spadať viskozitou do hodnoty od-do. To môže znamenať napr. to, že dajme tomu 5W40 a 10W40 od rôznych výrobcov môžu byť v praxi teoreticky viskozitou dosť podobné, ak ten 5W je na hornej hranici tolerancie viskozity a 10W na spodnej hranici :-) Inak povedané, viskozita nie je konštanta, je to len nejaká norma s určitým rozmedzím.

S tým súvisí aj to, viskozita za studena čiastočne ovplyvňuje aj viskozitu za tepla. V praxi to znamená to, že 10W40 môže byť v porovnaní s 5W40 predsa len trochu "hustejší" za tepla, i keď obidva sú 40.

Aspoň takto to chápem ja. Keď tak ma opravte.
upraveno 1x, naposled 10.07.2019 09:18:32
08:46:27
10.07.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
Jj volvo mi taky zere pres pul litru a budou to krouzky. Gufera ventilu jsem menil, kdyz jsem delal tesneni pod hlavou a hovno to pomohlo. Mel jsem kokot udelat i krouzky, ale jak jsem videl ty stary tvrdy gufera, tak jsem tak nejak doufal, ze to pomuze no...



Neni nejakej zpusob jak ty krouzky rozpect bez rozebrani a vymeny? Kamos mi rikal o tom, ze se da nalejt petrolej do valcu pres noc a ze by je to mohlo uvolnit.... Pak samozrejme vymenit oil, pac neco natece dolu do vany...
08:11:56
10.07.2019
suri
-> saskyn2: robil som guferá dvakrát a stálo to za prd , človek sa s tým ujebe a žerie to krúžkami , bývajú zapečené stieráky
07:54:44
10.07.2019
Syny
Spotreby oleje 0,5l+ na 1000km uz bych se trochu bal - alespon tedy u auta, ktery neni na dojeti. Zhruba neco takovyho mi zrala Cordoba a jak pise Suri, je to zacatek konce lambd, katu atd. Kdyz uz zvedat viskozitu oleje, tak urcite tu za tepla, ta za studena neresi nic, naopak hustejsi olej za studena se dyl dostava do hydrostelu. A jestli to jde predevsim pres gufera se da poznat dle toho, ze to chvilku zakouri po studenem startu. Po prijezdu a pres noc, stece teply ridky olej prave kolem voditek do valce a rano to po nastartovani chvilkove zakouri modrosede. Pokud to nedela, tak bych se spis bal tech krouzku. Ostatne myslim, ze se to tady i driv psalo, ze ty 1,6MPI jsou na ne dost nachylny...
07:52:06
10.07.2019
saskyn2
-> hans1 09.07.19 19:58:56: Kdybys chtěl tak dokážu sehnat nové originál brzdiče za super cenu, kdyžtak SZ. -> Tuner#2: Může ti to časem ucpat kat, neviděl bych to tak černě a dal nový gufera, na tomhle motoru myslím jdou i bez sundání hlavy, natlakuješ válec vzduchem aby ventil nemohl spadnout.
07:05:11
10.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2: osobne bych udelal jen gufera, kdyby se Ti to chtelo vic rozebirat, tak jeste stiraky, ale aby jsi neskoncil u komplet go :) z moji zkusenosti vzdy gufera stahly spotrebu oleje min. na polovinu4 jsou nejake prisady na uvolneni stiraku - nezkusit to? (s tim zkusenost nemam, ale taky bych zkusil do 1.6) a pak jeste vymenit gufera... Pokud davas kvalitni vzduchac a olej, tak by valcum nic byt nemelo.5
22:41:23
09.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 09.07.19 22:32:19: Úplně to vypozorované nemám, ale myslím si, že něco přes půl litru na 1000km. Budu si to muset napsat a pozorovat.
22:32:19
09.07.2019
suri
-> StepaNoFUN: aj HTP často vyliečia len kruhy a tu je to overené



teda ak nejaký kokot na tom nechodil plný kotol za studena , nie je ryha vo valci a podobne , to už je na posúdení motorára -> Tuner#2: nenapísal si koľko dolievaš v akých km , celkom jedno to nie je , potom sú KO sondy , katy , plné sanie oleja a odpaluje to sviečky , samozrejme časom ... a koľkokrát to už potom neopraví nik
22:16:04
09.07.2019
Kocvin
-> MVM: Ano, ale když koupím kanystr origo koncernového 5w40 oleje, tak jsou na něm obě normy a tím pádem je mi fuk jestli ho leju do HTP, MPi či PD..



Máš samozřejmě pravdu, nějak jsem se na tom při psaní onoho příspěvku nezamýšlel a napadla mě jako první z těch dvou právě 505, i když je teda naftová.. 4



Myslím si, že se nemá smysl těmito oleji hlouběji zabývat..
22:13:27
09.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Díky za tipy. Tak asi zůstanu u té 5W40, přece jen jezdím hlavně krátké trasy a tam bude 5tka lepší. Udělat motor zatím neplánuji, auto nekouří, emise bezproblémů a jede to hodně slušně v porovnání s jinou 1,6 co jsem jel, takže do toho vrtat ještě nějaký pátek nebudu.
22:12:52
09.07.2019
StepaNoFUN
-> suri: Na HTP jim taky není prakticky "nic" a když to neuděláš, tak je to cesta do pr...
22:06:27
09.07.2019
suri
-> StepaNoFUN: valcom nebude nič ...
22:05:16
09.07.2019
StepaNoFUN
-> suri: Zapoměl jsi na přehonování válců... Ale jinak souhlas. Udělat (odhadem kolem 15-20k) a zase 100tis jezdit.

To je jako každej chce fábii 1,4/8V... Dneska už říkám že snad radši koupit za pár peněz kastlí slušnou 1,2HTP, za 35k ji udělat a 100 -150tis jezdit bez problémů. A ne každou chvíli řešit těsnění pod hlavou a jiný pikačoviny...
upraveno 1x, naposled 09.07.2019 22:08:38
Extreme Tyres