-> Jumbo 01.08.18 09:53:39: To já nevím, ale křečovitě se upnout na jednu značku zmenšuje rozhled.
Pokud se nenaučila za delší dobu jezdit s řadičkou, je dobré, aby se vydávala na cesty, když ji stresuje kdeco? Podle tvého komentáře nepůsobí jako bezpečná řidička.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri: To Yeti taky a navíc s ním žena zvládne zaparkovat, což by u Superba byl problém...
A já osobně bych automat taky nechtěl, ale pro ženu to bude asi ideální, jezdila s šaltrpákou dlouho a prostě se to nenaučila, má z toho nervy a nesoustředí se pak na nic jiného.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak mi něco poraď, jsem jedno ucho, protože už nevím...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Tak mi něco poraď, jsem jedno ucho, protože už nevím...
-> Jirik_Tuňák1983: Neviem čo konkrétne je na Yetim zlé , resp. čo podobné kúpiť ...
-> Nwkt 01.08.18 08:05:35:
Kroužek na náboji se ukáže až když se kolo pootočí ne? Tohle bude elektrickej problém.
Kroužek na náboji se ukáže až když se kolo pootočí ne? Tohle bude elektrickej problém.
-> Jumbo 01.08.18 09:28:22: Ideální chvíle se poohlédnout jinde. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jumbo: tak ja by som TSI novšie bral kľudne , k DSG sa vyjadrovať nejdem , každého voľba ...
no ak chceš ťahať tak Superb má 2t na guli :D
no ak chceš ťahať tak Superb má 2t na guli :D
-> suri: Superb mi nic neřeší. Hledám auto pro ženu a občas i pro mě na tahání věcí okolo baráku na vozíku, do kufru psa na dovču atd... Jeden z hlavních požadavků je automat, kdy mi rozumně vychází akorát DSG, klasické automaty už skoro nejsou a robota nechci. K tomu potřebuju "malé velké" auto, aby se do něj něco vešlo, ale aby se s tím ženě dobře jezdilo, nakonec nám z té rovnice vyšel akorát Yeti, který se mi vždycky líbil a dobře se mi s ním jezdilo a žena je s ním taky v pohodě.
Problém je akorát motor, protože nevím co. Původně jsem chtěl TDi, ale s rozumně malým nájezdem (do 100 000 km) jich je z první generace strašně málo a druhá už je cenově hodně našponovaná. Tak se dívám i po TSi, ale nevím který motor vybrat, protože o nich vlastně nic nevím, tak by se mi hodilo trochu infa... Ideálně asi to řemenové, ale nevím jak je v inzerci rozeznat...
Problém je akorát motor, protože nevím co. Původně jsem chtěl TDi, ale s rozumně malým nájezdem (do 100 000 km) jich je z první generace strašně málo a druhá už je cenově hodně našponovaná. Tak se dívám i po TSi, ale nevím který motor vybrat, protože o nich vlastně nic nevím, tak by se mi hodilo trochu infa... Ideálně asi to řemenové, ale nevím jak je v inzerci rozeznat...
-> Jumbo: podľa mňa sú tie motory dnes už v pohode všetky , aj staré reťazové 1,2-1,4 77-90kw , aj potom tieto novšie remeňové , osobne by som bral remeňovú , spotrebu má nižšiu , super topí a celkove ten motor je spoľahlivý ...
-> suri: A u 1,2 to bylo jak? Případně 1,4 90 kW rok 2014? Abych věděl co hledat, protože mi nějak dochází možnosti na nafťáky...
-> Jumbo: To čo pozeráš je novšie
-> suri: A dokážu nějak poznat, které TSi je to novější? Třeba podle výkonu, nebo roku výroby...
-> Jumbo: Tieto novšie TSI boli celkom spoľahlivé , ak nerátam na začiatku nejaký prestavovač vačky na 1,2 kde je to už dávno vyriešené tak ma iné závady nenapádajú ...
Jak je to s motorama TSi? Vím že staré nebyly úplně ideální, ale co jsem slyšel tak přešli na řemenový rozvod a prý by to mělo být lepší. Konkrétně mi jde o motor 1,4 TSi 110 kW v kombinaci s Yetim a DSG. Je to průser, nebo by to mohlo fungovat dlouho a dobře?
-> palinator: Vzadu si vyrobíš , vpredu z originálu boli také tlmiace penové , tie už vyrobíš horšie ... a pritom vyrobiť to a nalepiť kloudne je jebačka aby to netieklo a nejako vyzeralo takže ja som rád že na felde mám 4 z 5 igelitov origo
-> vhml 01.08.18 08:05:45: tak jasne, ze to je porad jen predohrab, kdyz mela pritelkyne u o4x4 ko jedno cidlo abs a eds nefungovalo, tak ta octa stejne vyjela prudkej zledovatelej kopec, kde si felda s eds neskrtla, ale pomuze to...
-> Jarda - zrušená registrace 01.08.18 07:34:14: já to ve fabii mám ( měla by to mít každá co má ASR ) a že by to třeba na sněhu dělalo něco převratnýho říct teda nemůžu.
Nebo kroužek na náboji/bubnu. Nicméně pořád to je věštění
-> StepaNoFUN: -> suri:
Nějaké náhradní řešení s těma igelitama existuje?
Nějaké náhradní řešení s těma igelitama existuje?
-> David29:
Dle mě bude v píči kabel k tomu čidlu.
Dle mě bude v píči kabel k tomu čidlu.
-> StepaNoFUN: Ja si myslím a ten trend taký je že za tie dva roky už nebude nič , už dosť vecí odpadlo aj na FAB I aj na OCT I takže kto niečo potrebuje nech berie kým je , hlavne blbosti ako ja zháňam denne na Fel budú problém
-> palinator 31.07.18 22:26:36: ted jsem potkal v albanii cecha, kterej o EDS basnil, ze ho ma na fabii :), ja bych ho bral na octu i na zadek, protoze, kdyz mam jedno zadni kolo ve vzduchu, tak z toho je jen predohrab
-> Chali: Dle mě čidlo ABS na nějakým kole. Ono pro ASR to bude to samý čidlo, proto to ovlivnuje (vypíná) obě funkce
-> Shader 31.07.18 21:24:11:
ASR je kontrola trakce (omezení točivýho momentu), aby auto hrabalo jen trochu. EDS je elektronická uzávěrka diferenciálu, funguje do určitý rychlosti a přibrzďuje to protáčející kolo tak, aby se přenesl točivej moment i na kolo s lepší adhezí. Jarda o něm básní neustále a musim uznat, že EDS je super. Klasickou uzávěrku v terénu sice nenahradí, ale pro rozjezd jednim kolem na asfaltu a druhým na ledu, prudkej rozjezd v rejdu na asfaltu, apod. je to super. Hrabou prakticky obě kola a ne jedno. Vypnutím ASR se nevypne EDS.
E: kámoš na Caddy má jen ASR a praxe ukázala, že to v horších podmínkách funguje stejně nahovno jako auto bez ASR. Octa s ASR+EDS vyjede daleko víc v mírným terénu.
ASR je kontrola trakce (omezení točivýho momentu), aby auto hrabalo jen trochu. EDS je elektronická uzávěrka diferenciálu, funguje do určitý rychlosti a přibrzďuje to protáčející kolo tak, aby se přenesl točivej moment i na kolo s lepší adhezí. Jarda o něm básní neustále a musim uznat, že EDS je super. Klasickou uzávěrku v terénu sice nenahradí, ale pro rozjezd jednim kolem na asfaltu a druhým na ledu, prudkej rozjezd v rejdu na asfaltu, apod. je to super. Hrabou prakticky obě kola a ne jedno. Vypnutím ASR se nevypne EDS.
E: kámoš na Caddy má jen ASR a praxe ukázala, že to v horších podmínkách funguje stejně nahovno jako auto bez ASR. Octa s ASR+EDS vyjede daleko víc v mírným terénu.
-> suri: Ty woe před asi 3ma měsícema jsem objednával pravou, protože mámy přítelovi teklo do auta na pravý straně (nakonec to bylo něčím jiným) a byla za necelý 200,- jako housky na krámě... :-O
Včera mi u OI začaly občas svítit kontrolky ABS a ASR.Někdy po startu ani nezhasnou,někdy jo a po čase se zase rozsvítí.Odešel nějakej snímač,nebo bude problém v kabeláži?
-> StepaNoFUN: to je už nezohnateľný diel
Dokáže mi někdo zjistit dostupnost igelitů do dvěří? 1U4868395 (1U4868396)F
Vyskakuje mi tu nenáviděné "ODPADLO", tak jestli se někde neválej... Docela bych uvítal 4 levý (jeden potřebuju, dva do zásoby a jeden pro kamaráda) a 2 pravý (jeden mám a jeden pro kamaráda)...
Vyskakuje mi tu nenáviděné "ODPADLO", tak jestli se někde neválej... Docela bych uvítal 4 levý (jeden potřebuju, dva do zásoby a jeden pro kamaráda) a 2 pravý (jeden mám a jeden pro kamaráda)...
Zdravím... jaký je rozdíl mezi systémem ASR a EDS? Pokud teda nějaký je. Díky.
-> suri: Děkuji
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Fávo forever: 1U9860146 B41
-> Pavel P@nkáč: Šmejdil jsem v etce, ale číslo jsem nenašel, tak jsem usoudil, že to jako díl nebude, ale pouze součást celku.
-> Fávo forever: kup si ve škodovce new stoji myslím necelejch 200 kc
Pánové, neválel by se doma někomu deklík na pravý hagus O1? Mě ho asi někdo švihl .. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Milan 136: nastaviť svetlá a hotovo ... mriežky aj hmlovky sú komplet nové , aj spojler , nárazník v laku , chladič nový
-> saskyn2: nikdy som jzw v ruke nemal , ale nič jzw dobré nie je , max. akumulátory
no tie vstreky sa pritrafia tiež , hlavne po akcii
no tie vstreky sa pritrafia tiež , hlavne po akcii
-> suri: Jo, EGR je na tom oser, hlavně teda výměna, ale jinak jsou ty motory držáky, vstřiky a čerpadlo se určitě nijak víc neserou než u starší generace, jak říkám občas vodní pumpa, termostat dsg jinak nic. Výběr CEGA ti chválím, moje paní to má v autě a ten motor je prostě top, i proto jsem přemýšlel, že bych tu mojí šlupku už vyměnil za něco novějšího, vždycky jsem se bál DPF s tím jak jezdím, ale když vidím jak to na těch CRkách funguje po půlmilionových nájezch...mimochodem když už jsme u toho DPF, tak ted jsme brali z Jarova pro zákazníka nový do BMP a to mi poser ty svině skurvený prodávají jako JZW normálně starý vyčištěný DPF.
tak ono nejdřív je potřeba upřesnit jaká policie se myslí....
Pokud vemu obecně jak pořádkovou, tak kriminální policii a běžný referentský auta či specializovaný útvary, tak se dá říct, že od značky Škoda jsou zastoupené snad všechny modely a motorizace, jak nafty tak benzíny snad jen vyjma 1.2 HTP.
Co se týká pomalovaných OII, tak 1.6 MPi na obvodech, kterých je asi nejvíc, sem tam na větších odděleních 1.8 TSi - ty byly hodně pro dálniční oddělení a pro PMJ v Praze a jim podobných jednotek jinde po republice....
co se týká pomalovaných OIII, tak to jsou 1.2 TSi (malé množství), 1.4 TSi a 1.8TSi....
U kriminální policie je od škodovky všechno - Octavie 1.6 Mpi, 2.0 Mpi, 2.0 TFSi jak 147 kW tak 162 kW, 2.0 TDi 135 kW, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.4 TSi DSG, 1.4 TSi CNG, 1.8 TSi, 1.8 TSi DSG 4x4, 1.9 TDi, Scouty, Yeti TDi i benzín, Superby benzíny i TDi, Fabie 1.0 TSi, 1.2 TSi, 1.4 Mpi a 1.9 TDi..... A od VW Group jsou taky všechny značky zastoupeny - Audi, VW, Seat...
plus samozřejmě kvanta dalších značek jako Ford, Mazdy, Nissany, Hyundaie, Hondy, Peugeoty, Renaulty, Mercedesy, BMW.... atd. ale těch není tolik jako škodovek, ale je jich poměrně dost
Pokud vemu obecně jak pořádkovou, tak kriminální policii a běžný referentský auta či specializovaný útvary, tak se dá říct, že od značky Škoda jsou zastoupené snad všechny modely a motorizace, jak nafty tak benzíny snad jen vyjma 1.2 HTP.
Co se týká pomalovaných OII, tak 1.6 MPi na obvodech, kterých je asi nejvíc, sem tam na větších odděleních 1.8 TSi - ty byly hodně pro dálniční oddělení a pro PMJ v Praze a jim podobných jednotek jinde po republice....
co se týká pomalovaných OIII, tak to jsou 1.2 TSi (malé množství), 1.4 TSi a 1.8TSi....
U kriminální policie je od škodovky všechno - Octavie 1.6 Mpi, 2.0 Mpi, 2.0 TFSi jak 147 kW tak 162 kW, 2.0 TDi 135 kW, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.4 TSi DSG, 1.4 TSi CNG, 1.8 TSi, 1.8 TSi DSG 4x4, 1.9 TDi, Scouty, Yeti TDi i benzín, Superby benzíny i TDi, Fabie 1.0 TSi, 1.2 TSi, 1.4 Mpi a 1.9 TDi..... A od VW Group jsou taky všechny značky zastoupeny - Audi, VW, Seat...
plus samozřejmě kvanta dalších značek jako Ford, Mazdy, Nissany, Hyundaie, Hondy, Peugeoty, Renaulty, Mercedesy, BMW.... atd. ale těch není tolik jako škodovek, ale je jich poměrně dost
-> suri 19.07.18 09:02:50: Možný, trojkový kokty jsou mimo mě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bouchy: Moment upadnutí kol je docela relativní když s opraťěma v jejich rukou se na ofcích dělaj spojky zhrubha každejch 30 až 60 tkm.
Taky pořát spotřební díly brzd, sem tam už přejetý a zadřený pístky, a celkem často sb náprav.
Pravdou je že se k tomu chovaj jak se k tomu chovaj po právu a např když je video z honičky atd tak dostávaj auta celkem za uši, obrubník neobrubník. Potom by těch pět let i dávalo smysll, ale jenom u tvrdě nasazovanejch aut a ne měťáckejch roomsterů.
Jinak policajti maj furt supernový auta, vojáci maj ještě felicie a O1 předface.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Taky pořát spotřební díly brzd, sem tam už přejetý a zadřený pístky, a celkem často sb náprav.
Pravdou je že se k tomu chovaj jak se k tomu chovaj po právu a např když je video z honičky atd tak dostávaj auta celkem za uši, obrubník neobrubník. Potom by těch pět let i dávalo smysll, ale jenom u tvrdě nasazovanejch aut a ne měťáckejch roomsterů.
Jinak policajti maj furt supernový auta, vojáci maj ještě felicie a O1 předface.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> saskyn2 18.07.18 19:09:44: Tak asi to není o tom benzín/nafta, ale spíš konkrétní benzínový/naftový motory u konkrétních značek, ne? Že jsou auta, kde nafta s velkou pravděpodobností nebude pro většinu lidí znamenat úsporu, to je prostě fakt...
-> Nwkt: tie mali byť 132kw 1,8 nie?
A ty dálniční co mají i to "křidýlko"?
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.18 19:27:06: běžný oddělení maji 1.6 a ty lepší dostali 1.8 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Myslím, že PČR zásadně benzín (snad krom těch hjundajů - edit: včetně nich) - ale nemyslím si, že by bylo pravda, že by se jezdilo "do upadnutí kol" (jak jsem teď někde čet o autoparku) - možná pár záložek, ale mám za to (a je to i potvrzeno realitou), že bezp. složky musej auta točit tak max. po 5 letech nebo ujetí cca 150tkm - jako daňový poplatník mě dost nasralo, když si Místní paka koupily Roomstera HTP s xenonama (a asi i klimou) místo neschopný, ale zvenku ucházející fábie HTP...ta měla nalítáno prd (i když přískokem) a 10 a víc let taky určitě neměla. Ta obměna se asi netýká BVP, hasičskejch stříkaček a tak, ale to nejsou olítaný osobáky (plný lidskejch tekutin), navíc maj naprosto zvláštní servisní režim.
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
-> Syny: 1,8 a 1,6