skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda: Však jo, jenže já vidím v práci druhý extrém kdy tam jezdej paka který mají na oleji 50.000, auto jede v nouzáku, svítěj kontrolky od všeho a oni s tím nechtějí nic dělat, jen STK. Ty si zase úplně na duhý straně extrému kdy koupíš auto který je 15 let starý a snažíš se z toho dělat nový, ale to podle mě taky nemá smysl. Já si jedu zlatou střední cestu kdy mám rád když na autě vše funguje, ale zase nepotřebuju mít na běžný ježdění žádnou leštěnku, prostě auto má sloužit mě, ne já jemu, ale na tohle si musí každý přijít sám stejně jako na to že když nebude měnit olej tak se mu to několikanásobně prodraží. A jak říkám, jestli mi za 5 let shnijou prahy je mi úplně putna, protože v tu dobu to auto bude už dávno u někoho jinýho. A rozdíl v tý prodejní ceně bude v tý době ho.no jak jsem se snažil naznačit.
-> Milan 136 17.04.18 10:10:55: JJ, však tak to má být, to je v pořádku
Já jsem měl podobný hodnoty dokud jsem neměl rodinu popř. měl blbě placenou práci, ted si prostě svýho volnýho času vážím mnohem víc. Ale jinak chápu jak to myslíš![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: otázka je aj tak , čo s tým prahom ? vybrúsiť lamelákom na kov a pomalovať ?
-> saskyn2 17.04.18 09:48:54: Me je jedno, jakou ma auto cenu, kdyz ho zrovna nechci prodat, ale kdyz ho pouzivam, tak chci aby fungovalo a ve shnilotine taky jezdit nechci...
Malo km zase nemusi byt takova vyhra, protoze napr. ta moje octa jezdila kratke trasy... a palinatorova asi taky a to se nekde projevi. Kdyby byla moje od novoty, tak by ted nemela 150tis.km, ale cca 600tis.km :). Nejlepsi koupit to, co ma kolega, najeto okolo 100tis. km a jeta jen na nekolikaset km dalky, jenze to je jen 1.6, okolo komina on pouziva silverline.
-> charon 17.04.18 09:29:23: me napadlo do festB primichat Zn prach, dat treba prvni vrstvu se Zn a dalsi uz ne, tezjo rict, jak by potom fungovalo
Malo km zase nemusi byt takova vyhra, protoze napr. ta moje octa jezdila kratke trasy... a palinatorova asi taky a to se nekde projevi. Kdyby byla moje od novoty, tak by ted nemela 150tis.km, ale cca 600tis.km :). Nejlepsi koupit to, co ma kolega, najeto okolo 100tis. km a jeta jen na nekolikaset km dalky, jenze to je jen 1.6, okolo komina on pouziva silverline.
-> charon 17.04.18 09:29:23: me napadlo do festB primichat Zn prach, dat treba prvni vrstvu se Zn a dalsi uz ne, tezjo rict, jak by potom fungovalo
A tady je presne videt, ze mame kazdy jine hodnoty. To je zbytecna debata
-> Milan 136: Očividně si nepochopil co jsem tím chtěl říci, nikdo neříká nic o zlatě, ale tak když kurva koupím starý model za cenu nového(asi jako kdybych koupil OII za 400) tak od toho čekám že to bude kurva topovka a ne že se v tom hned budu muset začít hrabat řešit prahy, maxidot a já nevím co ještě všechno. Mimochodem asi řeknu kacířskou myšlenku, ale osobně pro mě nemá cenu takhle řešit prahy, když než to za 5 let prohnije, tak to stejně bude auto v dnešní ceně felicie, kdy rozdíl mezi shnilou a nezhnilou je 5000,-
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ja mam teda jako nejlepsi zaklad lety overenej FestB, davam ho vsude, mel jsem tim natrenou na 120tce predni napravu, protoze to hodne spechalo a dalsi barvu jsem nestihl a drzi to jak zidovska vira. Na octavce s tim mám trti rok zatrnej oprysknutej lak na blatniku a je to stale beze zmeny. Jen jsem to letos malinko pretrel vrchni barvou aby to lepe vypadalo.
Jinak moje octa je na tom s korozi teda hodne dobre, ic neni druch krome predniho blatniku v miste vrchniho sroubu pro zasterku, tak uz to upadlo a spodek blatniku uz ma sva nejlepsi leta za sebou.
Jinak moje octa je na tom s korozi teda hodne dobre, ic neni druch krome predniho blatniku v miste vrchniho sroubu pro zasterku, tak uz to upadlo a spodek blatniku uz ma sva nejlepsi leta za sebou.
-> Milan 136: u mňa tiež , LP dvere každoročne zatieram a nepomáha , teraz som olúpal aj spodok prahu a tiež je to pekne hrdzavé ... celkovo tie prahy asi len vyvoskovať a nedvíhať za ne iným ako dielenským zdvihákom
Delate, jak kdyby byla 02 ze zlata. Fotky mych prahu sem davat radeji nebudu. Ono to vypada pekne, nez do toho clovek rypne
-> Jarda - zrušená registrace 17.04.18 07:38:03: Jenže Jardo to je jedna z kolika? A takový odjetý vrány se prodávají za 50 a o tom to je. A když už to teda tak hrozně řešíte korozi, tak ono co si budeme povídat i na sračky shnilá OII bude mít lepší bezpečnost než funglovka O1.
-> palinator 17.04.18 07:06:00: Právě že ten bastl byl za 70, tj. pomalu polovičku tohohle, proto holt vypadal tak jak vypadal, dát do toho to co do tohohle tak to bude hezký auto, akorát vlastnostma už v jiným světě, nebo rovnou sehnat pěknou...ale jak říkám mě to je jedno, jen se tomu divím
Jako třeba u Jardy tohle pochopím, ten to koupil za 50, tak od toho nečekám krevety vole, ale za to cos to koupil Ty bych čekal něco na co 5 let nebudu muset sáhnout, když už vysolím tolik za takovýho polovičního veterána![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: ten epox je super, na rapidu, co jsem mel opiskovany to drzi, na plech jsem daval slabou vrstvicku a vic naredenej, protoze je krehkej, staci dolicek a popraska :/ Ale zkusil jsem ho u rapida na podlahu a tam se zvednul, obrouseny jsem to mel, co to slo, tam prvni barva, kterou mi koroze nezvedla je FestB (superkov). Jsem zvedav, jak bude drzet ta Tva trubka k posilovaci...
Ja ted na naftovou octu koupil zinek ve spreji, pisi 99% zinku, tak kde je ta barva? :) uvidime, co to bude delat... jen mam strach, aby to nebyla takova srajda, kterou rozpusti technicak...
-> palinator 16.04.18 22:38:03: no pekne
radeji do toho u benzinove nebudu vrtat, kdyz to vypada bez koroze, ikdyz mam tendle rantl ohnutej od zvedani :/ a samo to tam je uz popraskane
ale ani v tech trhlinach neni rez, asi to udelal nekdo nedavno
-> Athlonek 16.04.18 23:10:36: snad naftova bude o trosku lepsi... varit na tom mam strach, abych zas neznicil altik... ikdyz takovej ruzek ridicova blataku :/
-> StepaNoFUN 16.04.18 22:01:19: me se tam nekam musi dostavat voda, zlobilo to uz v madarsku, kdyz prisel poradnej dest a ted jak zacalo prset, tak znovu, nejhorsi ze clovek musi vydelat zamek a pak auto zustane otevreny, takze to muzu jedine o vikendu, ale jestli bude pekne, tak mam dost prace na jinych autech...
-> saskyn2 17.04.18 00:23:36: ja nad 2 taky ohrnuju nos, asi Ti nafotim jednu firemni O2, ta ma uz diry v prazich a je cela orezla, je tak 5x vic rezla, nez moje felda 1.6 :) ale zas ma tak dvojnasobek najeto, to jo, ale zas je o dost novejsi
Jinak ja o vikendu zacal na octave delat dutiny :), no mozna to je zbytecne, protoze to auto spis odejde na elektriku, kdyz vidim, jak zvetrava ta izolace na dratcich, to je v pr...., rapid ma elelktriku 2x tak starou a ta izolace drzi, kablik ohnu a nic nepraska, jak u octy...
Ja ted na naftovou octu koupil zinek ve spreji, pisi 99% zinku, tak kde je ta barva? :) uvidime, co to bude delat... jen mam strach, aby to nebyla takova srajda, kterou rozpusti technicak...
-> palinator 16.04.18 22:38:03: no pekne
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Athlonek 16.04.18 23:10:36: snad naftova bude o trosku lepsi... varit na tom mam strach, abych zas neznicil altik... ikdyz takovej ruzek ridicova blataku :/
-> StepaNoFUN 16.04.18 22:01:19: me se tam nekam musi dostavat voda, zlobilo to uz v madarsku, kdyz prisel poradnej dest a ted jak zacalo prset, tak znovu, nejhorsi ze clovek musi vydelat zamek a pak auto zustane otevreny, takze to muzu jedine o vikendu, ale jestli bude pekne, tak mam dost prace na jinych autech...
-> saskyn2 17.04.18 00:23:36: ja nad 2 taky ohrnuju nos, asi Ti nafotim jednu firemni O2, ta ma uz diry v prazich a je cela orezla, je tak 5x vic rezla, nez moje felda 1.6 :) ale zas ma tak dvojnasobek najeto, to jo, ale zas je o dost novejsi
Jinak ja o vikendu zacal na octave delat dutiny :), no mozna to je zbytecne, protoze to auto spis odejde na elektriku, kdyz vidim, jak zvetrava ta izolace na dratcich, to je v pr...., rapid ma elelktriku 2x tak starou a ta izolace drzi, kablik ohnu a nic nepraska, jak u octy...
Nechají se někde koupit origo VW destičky na Sharana? Našel jsem nějaké shopy, kde měli zadní za podobnou cenu jak ATE , ale přední nemůžu nikde najít.
-> Tuner#2: výhoda je že je to rýchlejšie a že to tiež funguje , ale samozrejme mohol to aj natierať čo by som tiež ako problém nevidel
by som to riadne vytmelil , strekol UBS a vrchom , vyvoskoval a srať na to
by som to riadne vytmelil , strekol UBS a vrchom , vyvoskoval a srať na to
-> saskyn2:
Já nevim, ale z toho bastlu za 70 cos mi ukazoval jako auto který se vyplatí koupit, bych asi vycák, když bych měl řešit všechno co se mi na něm nelíbí. Kámoš koupil OI za 25 s prasklým pístem. Vybavená a docela zachovalá. Tam si udělal opravu a jezdí.
Já nevim, ale z toho bastlu za 70 cos mi ukazoval jako auto který se vyplatí koupit, bych asi vycák, když bych měl řešit všechno co se mi na něm nelíbí. Kámoš koupil OI za 25 s prasklým pístem. Vybavená a docela zachovalá. Tam si udělal opravu a jezdí.
-> palinator: Neber to jako rejpání, ale přesně kvůli tomuhle jsem onehdá psal že nechápu, že je někdo schopnej dát takový prachy za takovou starou vránu. Ohrnoval si nos nad OII a pak musíš stejně řešit takovýhle pytloviny![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: No to moje auto má na tachometru 300 tisíc km a když jsem ho kupuval tak mělo najeto 222 tisíc km, tak začátky hran prahů byli skoro bez plastizolu.
-> Athlonek:
Skrz naštěstí nejsem nikde, dokonce i exponovaný místo na začátku kde do toho švihaj kamínky je prakticky zdravý kromě růžku kde začíná právě ta hrana prahu. Takže jsem kromě tý nešťastný hrany prakticky nic neopravoval. A zajímavý je že levej práh měl prasklej plastizol prakticky po celý dýlce, musel jsem ho asi 3 mm líznout, protože se to pod nim rozjíždělo. Na druhý straně paradoxně OK a to je to strana která vymetá krajnice a louže.
Skrz naštěstí nejsem nikde, dokonce i exponovaný místo na začátku kde do toho švihaj kamínky je prakticky zdravý kromě růžku kde začíná právě ta hrana prahu. Takže jsem kromě tý nešťastný hrany prakticky nic neopravoval. A zajímavý je že levej práh měl prasklej plastizol prakticky po celý dýlce, musel jsem ho asi 3 mm líznout, protože se to pod nim rozjíždělo. Na druhý straně paradoxně OK a to je to strana která vymetá krajnice a louže.
-> Tuner#2:
Já si taky nepočet, prostě je to nějakej 1K antikorozní základ z autorizáku. Co se mi na tom líbí, že to na sprej funguje moc pěkně, dá se natáčet paprsek, měnit intenzita a stříká to docela fofrem. Suri mi ho doporučoval, tak jsem ho použil.
Já si taky nepočet, prostě je to nějakej 1K antikorozní základ z autorizáku. Co se mi na tom líbí, že to na sprej funguje moc pěkně, dá se natáčet paprsek, měnit intenzita a stříká to docela fofrem. Suri mi ho doporučoval, tak jsem ho použil.
Na podzim jsem opravoval pravý práh a neprošel dlátovým testem. Musím ho dát vyvařit.![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> palinator 16.04.18 22:58:42: Tam si moc nepočtu, ale v zásadě je k tomu nějaký odrezovač a tohle je klasický základ ve spreji? V čem by to mělo být lepší než natíraný dvousložkový epoxid?
-> palinator: Ale to moje auto má víc najeto než to tvoje.
-> Athlonek:
U tebe to ale není tak dojebaný. Snažil jsem se srovnat hranu, ale stejně je to prohnutý, protože je provalenej už vyloženě práh.
U tebe to ale není tak dojebaný. Snažil jsem se srovnat hranu, ale stejně je to prohnutý, protože je provalenej už vyloženě práh.
-> Tuner#2:
www.drive2.com/l/7383809
Já na jiný věci používám toto, ale do jaký míry je to skvělý, to netušim:
www.express-color.cz/prod ucts/zakladni-epoxidova-ba rva-ep-02-1kg
www.drive2.com/l/7383809
Já na jiný věci používám toto, ale do jaký míry je to skvělý, to netušim:
www.express-color.cz/prod ucts/zakladni-epoxidova-ba rva-ep-02-1kg
-> venni 16.04.18 22:31:03: 3AA698451
-> palinator 16.04.18 22:40:53: Co to je za základ? Mě zatím nic nepřesvědčilo, že je lepší jak dvousložkový epoxid.
-> palinator: tohle je u O1 normalní ale třeba už sem musel vyvařet i konce prahu na O2 tam je to snad ještě horší s korozí ale není to od heveru poškozené....
-> palinator: Takovejhle kryt jsem na flexe měl. :-D Vydržel tam přesně do jejího prvního použití...
Na Toledu mám teď vzadu TRW soustružený s TRW novejma deskama (předtím jsem měl ATE desky a s nima to shnilo). Zimu to přežilo dobře a to moc nebrzdim, jen tomu pomáhám ručkou.
A na Octavii je to vyřešený nejlíp. Tam jsou bubny.
A ten pocit, kdy jde ručka na 2 zuby a umí to i hodiny. ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
A na Octavii je to vyřešený nejlíp. Tam jsou bubny.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Je to pár dní co jsem el. ručku řešil se Saskynem :D když už je to i tady,nemá někdo objednací číslo originál zadních desek na B7 ?? Možná to ví někdo z hlavy :D když ne zapnu comp a podívám se do chytrýho programu :D ď
-> Milan 136: Drahý/levný .. vzadu už i Starline. Všechno jeden shit. Nejčastěji dávam sady ATE, ted mám za dobrou cenu TRW lakovaný,budu tomu dávat schválně ještě kouř,ale ta Fábka je lehká,ty brzdy poměrně velký, a ono to zrovna pohodlný není takhle furt dobrzďovat s prominutim jak magor..
No uvidim
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 16.04.18 22:08:30: ja s tim mam taky dost zkusenosti. U aut s el ruckou jsou shnily kotouce uz na novym![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM 16.04.18 22:11:55: i origo?
TRW je docela shit, ty reznou fest
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM 16.04.18 22:11:55: i origo?
TRW je docela shit, ty reznou fest
-> Milan 136: Máš pravdu... auto nějaký čas stálo než jsem ho koupil. Snažím se více brzdit ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: No já na FRS se snažim brzdit fakt dost agresivně,pomalu taky nejezdim,dobržďuju schválně i jen ručkou aby se ojel zadek - a mám tam kotouče vždycky tak na dva roky jinak to orezne a shnije. Zkoušel jsem kde co .. ted pujde TRW v nejbližší době. Po pravdě mě to na tom autě štve asi nejvic..
-> Milan 136: U tý el. ručky je spíš problém že ty desky s kotoučema na ní nefungujou a hřejou se/mizí. Saskyn s tím má hafo zkušeností ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: Kde je tlačítko "To se mi líbí." :-)
-> Shader 16.04.18 20:55:51: tohle nekde stalo a jeste s tim nekdo malo brzdil. Ja mam brzdy stale jako novy. I vzadu. Je treba brzdit.
-> Nwkt 16.04.18 20:29:27: rezne to i bez rucky. Osobne bych jiny nez origo nedaval.
-> Nwkt 16.04.18 20:29:27: rezne to i bez rucky. Osobne bych jiny nez origo nedaval.
-> Jarda: Kodováním u O1 nejde skoro nic. Mimo přidání/ubrání "mimořádný" výbavy. To šlo rozumně až u dlouhýho kódování.
Každopádně měl jsem v pr... spínačku (spečenej kontakt pro vyndání klíčku) a zadní dveře mi nezamykaly jinak než na safe. Pak jsem zámky vyčistil, namazal, poladil spínače a fungovalo to vše. Ale po čase jsem stejně zámek řidiče měnil, zámek spolujezdce zase občas nerozsvítí světlo...
Každopádně měl jsem v pr... spínačku (spečenej kontakt pro vyndání klíčku) a zadní dveře mi nezamykaly jinak než na safe. Pak jsem zámky vyčistil, namazal, poladil spínače a fungovalo to vše. Ale po čase jsem stejně zámek řidiče měnil, zámek spolujezdce zase občas nerozsvítí světlo...
-> Nwkt 16.04.18 20:29:27: Já tyhle mám od Jendy, musel bych se zeptat kolik to pouští mezi normální lidi, ale myslím že 2500 sadu, takže by to neměl být problém. Jinak bych se vůbec nebál nějakých ATE pokud bude zaručený že jsou ještě italský a ne čína, v práci je taky docela dáváme.
-> StepaNoFUN 16.04.18 20:23:04: jj, dalka safelock na 2x (ale na poprve se taky zamce bez safe a neodskoci...), dival jsem se na kodovani a ono tam nic jineho asi nejde, nez 4097 (odemykani celeho) nebo 4096 (odemykani jednotlivych dveri)
Predpokladam to bude jeden z tech 4 spinacu nebo nejakej studenak... tim micro koncakem otevrenych dveri to predpokladam nebude.
Predpokladam to bude jeden z tech 4 spinacu nebo nejakej studenak... tim micro koncakem otevrenych dveri to predpokladam nebude.
Bacha - Škoda Economy není úplně to samý co originál. Ale je to škodovkou posvedcenej díl - jakože stačí. U zadků bych se na to vy... Osobně mám jak v předu tak vzadu kotouče Zimmerman a desky origo. A stejně ty zadky trochu reznou. :-/
Ale jelikož jsou na předku 288 kotouče a zas tak agresivně s tím nejezdím (většinou vozím prcka) tak tolik toho ty zadky brzdit (bohužel) nemusej.
Ale jelikož jsou na předku 288 kotouče a zas tak agresivně s tím nejezdím (většinou vozím prcka) tak tolik toho ty zadky brzdit (bohužel) nemusej.
-> Tuner#2: To jsou kotouče, které tam byly už při koupi. Teď 2 roky jezdím Bremba a snažím se občas pořádně přitlačit na brzdu. Jinak vzadu mám úplně stejný stav. Brzdná plocha z vnitřní strany cca 2cm.
-> Shader 16.04.18 20:55:51: Tak málo brzdíš, chce to jednou za jízdu brzdy pořádně ohřát a zabrzdit třeba ze 120ti to před vesnici zabrzdit na 50 apod. Nikdy jsem neměl takovýdle problém na předku. Třeba táta na felině neustále...
-> Nwkt 16.04.18 21:09:09: To vím, ono přo tom rozdílu se ani nedivím, že u něj mechanici berou ATE apod.
-> Nwkt 16.04.18 21:09:09: To vím, ono přo tom rozdílu se ani nedivím, že u něj mechanici berou ATE apod.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.18 20:47:44: No s ním to taky není jednoduchý
pokud chceš 100% origo, tak to musí objednat přes Porsche
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)