skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
09:00:15
19.03.2018
19.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 19.03.18 08:57:48: no prave venku jsem je mel a ty draty jdou nekam dolu, zkusil jsem zatahnout a neslo to, tak jsem radeji prestal, abych to neurval k tlacitku vystrazneho s prerusovacem jdou origo kabely a je na ne neco napajeno, napadlo me to jen ucvakat a zaizolovat, ale aby mi pak sly vubec ty blikny, tak jsem to zatim radeji nechal...
08:57:48
19.03.2018
19.03.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Vycvakni celý ofuky. Pak se k tomu dostaneš dobře. ;-)
08:50:29
19.03.2018
19.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell 19.03.18 08:10:06: origos tam urcite neni, mel jsem to rozdelane, jsou tam k tomu jen pararelne nejake dratky dopajene a vytahnout to neslo, diky - sloupek rizeni mrknu... blikny na trojblik temer urcite nespina rele, zadne (ani nepatrne) cvaknuti, ale nejaky polovodic
-> Bukaj 19.03.18 08:14:54: nee, za packu musis poradne vzit...
-> Pavell 19.03.18 08:25:33: no zvazuju, jak vyresit denni - todle je docela drahe a moc to nesviti predni-svetlomety.heureka .cz/led-svetla-pro-denni-s viceni-skoda-octavia-i-200 0-10-ece to uz za dvojnasobek jsou cela svetla s dennima, ale to je na me zas moc tuning, tak nevim :/ a homologace taky pochybna, budu muset poresit taky to anglicke svetlo, ale dnes jsem ho stahnul a uz to tak nahoru nesviti...
Dnes do prace spotreba 11,5l :/ samej popojizdec kolem 60-70kmh, tak jsem jel vic v protismeru a docela brzda - plyn a pak se na me jeste zacal lepit nejakej bavorak, no nad 140 se mi jet nechtelo, tak jsem ho nechal predjet, to kdyz jsou silnice bez tehle exotu, tak si clovek jede pohodicka 110-120kmh a spotreba kolem 8l, fakt uz me to na silnicich u nas nebavi
-> Bukaj 19.03.18 08:14:54: nee, za packu musis poradne vzit...
-> Pavell 19.03.18 08:25:33: no zvazuju, jak vyresit denni - todle je docela drahe a moc to nesviti predni-svetlomety.heureka .cz/led-svetla-pro-denni-s viceni-skoda-octavia-i-200 0-10-ece to uz za dvojnasobek jsou cela svetla s dennima, ale to je na me zas moc tuning, tak nevim :/ a homologace taky pochybna, budu muset poresit taky to anglicke svetlo, ale dnes jsem ho stahnul a uz to tak nahoru nesviti...
Dnes do prace spotreba 11,5l :/ samej popojizdec kolem 60-70kmh, tak jsem jel vic v protismeru a docela brzda - plyn a pak se na me jeste zacal lepit nejakej bavorak, no nad 140 se mi jet nechtelo, tak jsem ho nechal predjet, to kdyz jsou silnice bez tehle exotu, tak si clovek jede pohodicka 110-120kmh a spotreba kolem 8l, fakt uz me to na silnicich u nas nebavi
08:25:33
19.03.2018
19.03.2018
Pavell
-> Nwkt 19.03.18 08:15:31: jo to je mi jasný, proto se divím, že by to měl nějak dodělaný.
08:15:31
19.03.2018
19.03.2018
Nwkt
-> Pavell: Origo určitě nebliká při prudkým brždění
08:14:54
19.03.2018
19.03.2018
Bukaj
-> Jarda: A nemůžeš mít třeba jenom nějak vylágrovanou páčku na blinkry, že při nějaké rezonanci, nebo vjetí do díry se dotkne kontakt a aktivuje se tripling?
08:10:06
19.03.2018
19.03.2018
Pavell
-> Jarda - zrušená registrace 18.03.18 18:14:30: aha, tak to je jasný, když s ním máš špatné zkušenosti. Většinou se montuje do sloupku k volantu a nebo máš ten origo vw díl, co je mezi modulem varovných světel a původním konektorem. Pokud ano, měl bych o něj zájem:)
Ty kraviny v blinkrech tam být určitě nesmí, oct 1 nabízí lepší místa pro denní, pokud je chceš mít.
Ty kraviny v blinkrech tam být určitě nesmí, oct 1 nabízí lepší místa pro denní, pokud je chceš mít.
19:33:39
18.03.2018
18.03.2018
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 18.03.18 18:14:30: jé tohle v číně je za necelý 3 stovky
19:17:25
18.03.2018
18.03.2018
bouchy
-> Bukaj 17.03.18 23:34:54: Imho obejbání vadí hlavně "anténě" aka závitu drátku, na kterým se indukuje napětí pro chip.
Jinak za mě trojblik OK, silně návyková věc. Když vzpomenu na starý návěsy z devadesátek (a dřív), kde "jednoblik" na vyšislým krytu znamenal "je tam volno", brrr (ono to tehdy mohlo i znamenat "kostra světel je v pr..., brzdím..!") www.liaznavzdy.cz/nedtran s/.../117.jpg
Jinak za mě trojblik OK, silně návyková věc. Když vzpomenu na starý návěsy z devadesátek (a dřív), kde "jednoblik" na vyšislým krytu znamenal "je tam volno", brrr (ono to tehdy mohlo i znamenat "kostra světel je v pr..., brzdím..!") www.liaznavzdy.cz/nedtran s/.../117.jpg
18:52:06
18.03.2018
18.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 18.03.18 18:22:43: tak proc myslis, ze to taky nikdo nechtel? nastesti to mel jen rok, tak toho zas tak moc nestihl... a me presvedcily ty km - zachovalej podvozek a castecne i interier, ze to nebylo nejak vic bourany a taky ze si vzal 18ky kola a slevil asi 25tis.kc :), nee oranzove blikny nesviti.
Doufam, ze to tady necte :))) ale tak kazdej mame jinej vkus, zepredu to lizo se mi i celkem libi, z dalky zepredu to vypada dobre, trochu agresivne, jen uz jsem za nej parkrat lehce chytil. Hnus jsou ty plasty kolem klik a pod nima to je uz poskrabany :(.
Doufam, ze to tady necte :))) ale tak kazdej mame jinej vkus, zepredu to lizo se mi i celkem libi, z dalky zepredu to vypada dobre, trochu agresivne, jen uz jsem za nej parkrat lehce chytil. Hnus jsou ty plasty kolem klik a pod nima to je uz poskrabany :(.
18:22:43
18.03.2018
18.03.2018
Nwkt
-> Jarda: Dobře napadený kutilem tak to vyhoď nebo dej origo tripling. To u světla bude výkonovej rezistor na nějaký to svícení. Nemá to US svícení na blinkry?
18:14:30
18.03.2018
18.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell 18.03.18 17:24:54: jj, ten trojblik dam pryc, az ho najdu ja ho nemam rad, jednou mi kvuli tomu vjel do cesty traktor z vedlejsi, kdyz jsem se sluzebakem predjizdel a chtel jsem jen jednou bliknout, tak to blikalo 3x a on si myslel, ze v te rychlosti odbocim pred nim :( no byla to pekna myska kolem nej, jeste, ze nejelo nic proti
No na pekne ceste mi to dnes udelalo poprve - vsiml jsem si merici octavky (byli to ti, co kolegovi se scoutem sebrali ridicak :/) a mel jsem tam cca 120kmh - tak jsem na ne jeste zablikal :) cumeli... :), 3x zablikalo, jinak na hrbolate to brzdeni nemusi byt ani tak prudke :/
V blikacich mam nejakou takovoudle hruzu, nevim jestli to muze umet i ten trojblik www.auto-doplnky.com/led- can-bus-zarovky-pro-denni- sviceni-urcene-do-blinkru- s-bilym-oranzovym-osvitem- einparts-epl138-p44634
No na pekne ceste mi to dnes udelalo poprve - vsiml jsem si merici octavky (byli to ti, co kolegovi se scoutem sebrali ridicak :/) a mel jsem tam cca 120kmh - tak jsem na ne jeste zablikal :) cumeli... :), 3x zablikalo, jinak na hrbolate to brzdeni nemusi byt ani tak prudke :/
V blikacich mam nejakou takovoudle hruzu, nevim jestli to muze umet i ten trojblik www.auto-doplnky.com/led- can-bus-zarovky-pro-denni- sviceni-urcene-do-blinkru- s-bilym-oranzovym-osvitem- einparts-epl138-p44634
18:12:36
18.03.2018
18.03.2018
Fávo forever
Pánové měl bych na Vás menší prosbu.
O1, rv. 99. 81kw LaK. Konečně jsem se dostal k výměně spínačky. Tu mám z anglické O1 jako zbytek zámků. Vag k commanderem jsem vyčetl pin budíků, přehodil spínačku a pomocí vcds jsem provedl spárování klíče s immo. No to se mi povedlo na několikátý pokus, konrolka zhasla a šlo nastartovat. Při dalším otočení klíčku začala opět blikat kontrolka imo a klíč nejde spárovat. Zkusil jsem i propájet dráty v té plastové koncovce, co se strká do čtečky kolem spínačky. V paměti závad vyskakuje: 1. klič signal slabý a 2. špatné spárování klíče. Co mi vrtá hlavou, tak místo klasického označení dílny 31480 vidím jen 00000 a při zadání a potvrzení počtu klíče se místo 1 zobrazí nesmyslná hodnota 189169040. (nejde spárovat ani původní spínačka s původním klíčem)
Číslo dílny nejde nakodovat a klíč nejde spárovat.. Souvisí to spolu?
Plánuji koupit opravný svazek drátů k imo a doufám, že se to tím vyřeší.
O1, rv. 99. 81kw LaK. Konečně jsem se dostal k výměně spínačky. Tu mám z anglické O1 jako zbytek zámků. Vag k commanderem jsem vyčetl pin budíků, přehodil spínačku a pomocí vcds jsem provedl spárování klíče s immo. No to se mi povedlo na několikátý pokus, konrolka zhasla a šlo nastartovat. Při dalším otočení klíčku začala opět blikat kontrolka imo a klíč nejde spárovat. Zkusil jsem i propájet dráty v té plastové koncovce, co se strká do čtečky kolem spínačky. V paměti závad vyskakuje: 1. klič signal slabý a 2. špatné spárování klíče. Co mi vrtá hlavou, tak místo klasického označení dílny 31480 vidím jen 00000 a při zadání a potvrzení počtu klíče se místo 1 zobrazí nesmyslná hodnota 189169040. (nejde spárovat ani původní spínačka s původním klíčem)
Číslo dílny nejde nakodovat a klíč nejde spárovat.. Souvisí to spolu?
Plánuji koupit opravný svazek drátů k imo a doufám, že se to tím vyřeší.
17:24:54
18.03.2018
18.03.2018
Pavell
-> Jarda: Všechny ty p.čovinky bych z toho hned vyházel.
Trojblik jsem si třeba dodělával, i když nefunguje přesně jak by měl, ale jinak ok.
Při tom silnějším brždění to bliká vždy? Pokud ano, tak to vypadá že je to ta automatická funkce při nebezpečí - nevím jak se to teď jmenuje. A pak sami přestanou? Mělo by se to zpouštět až při hodně razantním šlápnutí, možná až s ABS. Pokud to funguje divně tak bych to vše vyškubal
Trojblik jsem si třeba dodělával, i když nefunguje přesně jak by měl, ale jinak ok.
Při tom silnějším brždění to bliká vždy? Pokud ano, tak to vypadá že je to ta automatická funkce při nebezpečí - nevím jak se to teď jmenuje. A pak sami přestanou? Mělo by se to zpouštět až při hodně razantním šlápnutí, možná až s ABS. Pokud to funguje divně tak bych to vše vyškubal
16:44:03
18.03.2018
18.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 18.03.18 15:24:27: ale tak vse ma svoje, nova auta nejsou delana, aby je nekdo jentak lehce cela rozdelaval a zase skladal, vim, ze Ty to dokazes, ale normalni clovek ne tady je blbe, ze se soli a obcas i neco napadne, bydlet nekde vic na jihu, kde se nesoli, tak jezdim cely rok stale rapidem, klidne LUXem :)
-> Pavell 18.03.18 07:46:43: jj, dalo by se rict, ze bavi, ale musi se trochu darit... ikdyz radeji jezdim, ale zas sve auto chci znat, aby me neco nezaskocilo
-> Nwkt: tak mlhovky mi sviti normalne, kontrolka predni mlhovky je jen na otocnem spinaci (pres akcni cleny nejde zkontrolovat vsechny kontrolky :(), to zhnuti bylo - se mi zdalo, protoze tam byly spatne nasazene zarovky H3, proste nebyly v tom zamku a musel jsem napruzit pruzinky, protoze byly unavene, jak to tam rval a kdyz jsem tam dal spravne zarovky, tak byly volne...
Ve vybave nemam kontrolku otevrenych dveri :), tak jsem si alespon nakodoval kontrolku ostrikovacu, brzdoveho oblozeni a pasu jsem tam nechal, protoze to stejne stale gonga, jde vypnout jen kontrolka pasu, stejne jako u naftove, ta ma navic tu kontrolku otevrenych dveri :)
Ten trojblik tam mam, vyndal jsem spinac s prerusovacem a jsou na nem nejake kabely napajene, trojblik se chova naprosto debilne, kdyz jen brnknu o packu, tak to 3x blikne - v dost dlouhem intervalu mezi sebou, kdyz blikam a vypnu packu, tak si to jeste 3xblikne :(, kdyz ve vyssi rychlosti prudce dupnu na brzdu, tak si trikrat bliknou vsechny blikny, ale neni slyset zadne cvakani, takze myslim, ze to spina nejaky polovodic jenom. U prednich blikacu jsem nasel nejakou hlinikovou zlate eloxovanou kostku a je na ni napsano 2x50W max. nevim co to je, ale jsou tam denni svetla v blikacich, tim nesvitim radeji a v blikacich jsou diodove zarovky, ktere maji na preskacku bile a oranzove diody .
-> Pavell 18.03.18 07:46:43: jj, dalo by se rict, ze bavi, ale musi se trochu darit... ikdyz radeji jezdim, ale zas sve auto chci znat, aby me neco nezaskocilo
-> Nwkt: tak mlhovky mi sviti normalne, kontrolka predni mlhovky je jen na otocnem spinaci (pres akcni cleny nejde zkontrolovat vsechny kontrolky :(), to zhnuti bylo - se mi zdalo, protoze tam byly spatne nasazene zarovky H3, proste nebyly v tom zamku a musel jsem napruzit pruzinky, protoze byly unavene, jak to tam rval a kdyz jsem tam dal spravne zarovky, tak byly volne...
Ve vybave nemam kontrolku otevrenych dveri :), tak jsem si alespon nakodoval kontrolku ostrikovacu, brzdoveho oblozeni a pasu jsem tam nechal, protoze to stejne stale gonga, jde vypnout jen kontrolka pasu, stejne jako u naftove, ta ma navic tu kontrolku otevrenych dveri :)
Ten trojblik tam mam, vyndal jsem spinac s prerusovacem a jsou na nem nejake kabely napajene, trojblik se chova naprosto debilne, kdyz jen brnknu o packu, tak to 3x blikne - v dost dlouhem intervalu mezi sebou, kdyz blikam a vypnu packu, tak si to jeste 3xblikne :(, kdyz ve vyssi rychlosti prudce dupnu na brzdu, tak si trikrat bliknou vsechny blikny, ale neni slyset zadne cvakani, takze myslim, ze to spina nejaky polovodic jenom. U prednich blikacu jsem nasel nejakou hlinikovou zlate eloxovanou kostku a je na ni napsano 2x50W max. nevim co to je, ale jsou tam denni svetla v blikacich, tim nesvitim radeji a v blikacich jsou diodove zarovky, ktere maji na preskacku bile a oranzove diody .
15:24:27
18.03.2018
18.03.2018
Milan 136
Hodnotit sedačky v autě podle toho, jestli tlačí peněženka do prdele, to je teda síla
Nebylo lepší jí z tý kapsy vyndat?
To je naprosto zbytečná diskuze...
-> Jirik_Tuňák1983 17.03.18 12:38:52:
-> saskyn2 17.03.18 12:28:30:
Nebylo lepší jí z tý kapsy vyndat?
To je naprosto zbytečná diskuze...
-> Jirik_Tuňák1983 17.03.18 12:38:52:
-> saskyn2 17.03.18 12:28:30:
15:08:14
18.03.2018
18.03.2018
palinator
-> Nwkt 17.03.18 23:37:00:
Školní karta na přístupy a placení mi timhle způsobem začala slábnout až už byla prakticky nepoužitelná.
Školní karta na přístupy a placení mi timhle způsobem začala slábnout až už byla prakticky nepoužitelná.
07:46:43
18.03.2018
18.03.2018
Pavell
-> Jarda: Jasný, tady se dá zjistit snad vše. Jen mi přišlo, že je toho nějak moc, že by mi to asi dost vadilo furt něco řešit a mít takový seznam nefunkčních nebo špatně fungujících věcí. Ale tak snad to vše postupně vychytáš. Navíc tebe stejně baví se v tom vrtat
07:39:51
18.03.2018
18.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell 17.03.18 11:39:00: tak musi se to vychytat... moje benzinova ma sice jen 150tis. km, ale s udrzbou si puvodni majitel moc hlavu nelamal :(, myslim toho, ktery ji mel: otec a pak syn dohromady 14let, ten tuner potom ji dal parkrat do servisu, ale ani 4x4 nebyli schopni zprovoznit, jen rozlamali konektor na cerpadle.
Ale nebyt tu lidi, jako je StepaNoFun, suri, saskyn2, NWKT... tak bych se z toho asi pos*al, protoze o tom prd vim, takze jim za pomoc mooc dekuji.
Ale nebyt tu lidi, jako je StepaNoFun, suri, saskyn2, NWKT... tak bych se z toho asi pos*al, protoze o tom prd vim, takze jim za pomoc mooc dekuji.
23:42:56
17.03.2018
17.03.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Mě teda jo, ale pak se vysral i ten magnet. Ale z banky poslali zadarmo novou...
23:37:00
17.03.2018
17.03.2018
Nwkt
-> Bukaj: Po obvodu karty je anténa, která prdne a přestane to jít. Nicméně mě se to ještě nestalo
23:34:54
17.03.2018
17.03.2018
Bukaj
-> King 17.03.18 20:09:51: To je pro mne novinka, že to vadí bezkontaktním kartám - měl jsem za to, že na tohle trpěly staré karty s magnetickým páskem a že novější s čipem, nebo dokonce bezkontaktem jsou z obliga, neboť čip je tak malý, že se mu nic nestane - alespoň u mne byla poslední karta, kterou se mi podařilo "zneprovoznit" klasická telefonní v devadesátých letech
-> dragon_cb_cz 17.03.18 20:29:22: S tím by se dalo souhlasit až na to, že nejpřirozenější pro každého tvora je nedělat nic zbytečně - tzn co nejvíc si zjednodušit život. "Ideální" stav (no, on zas tak ideální není), ke kterému se každý živočich snaží přiblížit, je co nejvíce pohody (žrádla, pití, sexu) za co nejméně námahy. V naší vyspělé civilizaci si ale musíme uměle tvořit systém, aby se tu všichni neužrali k smrti - tak se vymýšlejí další věci, aby člověk nebyl nikdy spokojen s tím, co má (že je mu teplo, má co jíst a pít, kam složit hlavu a s kým sexovat)...
-> dragon_cb_cz 17.03.18 20:29:22: S tím by se dalo souhlasit až na to, že nejpřirozenější pro každého tvora je nedělat nic zbytečně - tzn co nejvíc si zjednodušit život. "Ideální" stav (no, on zas tak ideální není), ke kterému se každý živočich snaží přiblížit, je co nejvíce pohody (žrádla, pití, sexu) za co nejméně námahy. V naší vyspělé civilizaci si ale musíme uměle tvořit systém, aby se tu všichni neužrali k smrti - tak se vymýšlejí další věci, aby člověk nebyl nikdy spokojen s tím, co má (že je mu teplo, má co jíst a pít, kam složit hlavu a s kým sexovat)...
22:53:22
17.03.2018
17.03.2018
dragon_cb_cz
-> Tom Troll: Není, ale to už je dost hi-tech
20:48:48
17.03.2018
17.03.2018
Tom Troll
Neumi se vyjadřovat, přemejšlel jak to jinak vystihnout
-> King: Je pravda, že hlavně v městskejch cukačkách by to rychle stratilo šmrnc. Ale vypadá to že Bukaj so stejně nějak přežívá.
-> dragon_cb_cz: Jezdit na bicyklu taky neni na škodu.
-> castrol: Pro mě aspoň v žabkách
-> King: Je pravda, že hlavně v městskejch cukačkách by to rychle stratilo šmrnc. Ale vypadá to že Bukaj so stejně nějak přežívá.
-> dragon_cb_cz: Jezdit na bicyklu taky neni na škodu.
-> castrol: Pro mě aspoň v žabkách
20:46:16
17.03.2018
17.03.2018
dragon_cb_cz
-> castrol: Což to zase Bukaj dělá vcelku pravidelně
20:35:21
17.03.2018
17.03.2018
castrol
-> dragon_cb_cz: a naboso
20:29:22
17.03.2018
17.03.2018
dragon_cb_cz
-> Tom Troll: -> Bukaj: Hele a víte co je nejpřírodnější? Chodit pěšky
20:09:51
17.03.2018
17.03.2018
King
-> Tom Troll: A byl z tech prirodnich zazitku ve vedrech porad tak nadsenej, kdyz bys musel denne travit za volantem 3-5hodin? Penezenku si v jakymkoliv aute ze zadni kapsy vyndavam - z lasky k bezkontaktnim kartam, kterym ohejbani nesvedci.
17:40:05
17.03.2018
17.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 17.03.18 17:35:28: no ja to nedelal..., ale nikdo na me neblika
17:35:28
17.03.2018
17.03.2018
Nwkt
-> Jarda: čuně
17:32:07
17.03.2018
17.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 17.03.18 17:22:52: jj diky, zkusim... pred STK musim jeste poresit svetla nebo si pujcim od pritelkyne, sviti mi to krasne do V, jak mam leve z anglana
17:22:52
17.03.2018
17.03.2018
Nwkt
-> Jarda: Podle mě ho nenajdeš (rozblikat varovky neumí), protože se tam standartně nedávalo, musel by ho někdo dodělat a to bude kolem vypínače varovek. Spíš bych se zaměřil na ten vypínač, dát jinej na zkoušku. Diceka často odchází. A k těm mlhovkám, zkus přehodit mezi sebou vypínače, ten taky umírá často
17:14:05
17.03.2018
17.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 17.03.18 11:39:10: no jak jsem psal, na hrbolate ceste pri prudkym brzdeni trikrat blikly vsechny blikny, todle to nedelalo, kde to rele trojbliku najdu?, ze bych ho vyhodil, zadny debilni blikani navic nechci :) a to rele umi i rozblikat varovky treba pri prudkym brzdeni? No mam tu elektriku nejakou do*banou:/ treba okno mi jde naucit jen to u ridice a ostatni 3 ne :(. Pristrojovka na kodovani vubec nereaguje, ten kod se tam ulozi, ale nic se nezmeni... alespon, ze 4x4 funguje, tak jak ma.
Vymenil jsem olej v zadnim diferaku, no teda v naftove byl lepsi a to ma najeto dvojnasobek, na magnetu bylo bordelu asi jako u naftove na rozvodovce kardanu. V prevodovce jsem jen olej zkontroloval, ten taky budu muset vymenit. A v motoru, rikal, ze ho menil pri 149tis.km ted mam 153, ale radeji ho taky vymenim.
Oni octavky montuji asi nejcasteji, tak uz by to mohli umet, no kolegovi u nivy prohnali vrut nadrzi :) a kdyz to zjistili, tak ho dali na silikon :))), ale to byla jina firma.
Jinak jsem dnes opravil u naftove svazek do dveri ridice a uz jdou i naucit obe okna, zkusil jsem tam kodovani budiku a zapnul jsem kontrolu ostrikovace ostrikovace, vypnout kontrolu pasu jde, ale to se tam potom nezobrazi ten panak, ale stejne stale gonga...
-> saskyn2 17.03.18 12:28:30: -> Bukaj: ja taky loketky nesnasim to mi fakt vadi.... pritelkyne ji v octe nema a ja jo - odklopenou, asi ji ji dam a vemu si za to od ni nejake plasty, ktere jsem uz polamal :)))
Vymenil jsem olej v zadnim diferaku, no teda v naftove byl lepsi a to ma najeto dvojnasobek, na magnetu bylo bordelu asi jako u naftove na rozvodovce kardanu. V prevodovce jsem jen olej zkontroloval, ten taky budu muset vymenit. A v motoru, rikal, ze ho menil pri 149tis.km ted mam 153, ale radeji ho taky vymenim.
Oni octavky montuji asi nejcasteji, tak uz by to mohli umet, no kolegovi u nivy prohnali vrut nadrzi :) a kdyz to zjistili, tak ho dali na silikon :))), ale to byla jina firma.
Jinak jsem dnes opravil u naftove svazek do dveri ridice a uz jdou i naucit obe okna, zkusil jsem tam kodovani budiku a zapnul jsem kontrolu ostrikovace ostrikovace, vypnout kontrolu pasu jde, ale to se tam potom nezobrazi ten panak, ale stejne stale gonga...
-> saskyn2 17.03.18 12:28:30: -> Bukaj: ja taky loketky nesnasim to mi fakt vadi.... pritelkyne ji v octe nema a ja jo - odklopenou, asi ji ji dam a vemu si za to od ni nejake plasty, ktere jsem uz polamal :)))
12:45:12
17.03.2018
17.03.2018
maca
-> Bukaj 17.03.18 11:57:01: nikdo nemá auto na bourání, ale když dostanu ránu škodovkou či passatem.....tak to bude trochu rozdíl
jinak se spotřebákem nemam problém se pohodlně usadit
jinak se spotřebákem nemam problém se pohodlně usadit
12:41:07
17.03.2018
17.03.2018
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: A ty nejsi člověk? Jinak si asi moc nedovedu představit, že bys je neměl...
12:38:52
17.03.2018
17.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 17.03.18 12:34:59: Prej přírodnější. Už jsme jen krůček od chlupů v rozkroku, to je taky přírodnější.
12:37:33
17.03.2018
17.03.2018
Bukaj
-> Tom Troll 17.03.18 12:34:59: Tak to mně teda peněženka v zadní kapse některých kalhot vadí i ve škodovce
12:36:36
17.03.2018
17.03.2018
Bukaj
-> saskyn2 17.03.18 12:28:30: -> darklord 17.03.18 12:29:34: No, tak asi jsem holt "jinej", no...
12:34:59
17.03.2018
17.03.2018
Tom Troll
-> Bukaj: Souhlas, raději pojedu v létě třicítkovejma vedrama ve škodovce s loktem na vokně než zavřenej v novějšim autě s klimou. Příjde mi to přírodnější a taky je potom celá cesta zážitek a příběh, oproti moderním autům.
Plus ke komfortu nesporně dost přispívaj sedačky, nosim šrajtofli v zadní kapse a normálně mě z ní v autech po 50 km začne palčivě bolet zadek jak se tam otlačí, ve škodovce si jí nikdy ani nevšimnu.
Plus ke komfortu nesporně dost přispívaj sedačky, nosim šrajtofli v zadní kapse a normálně mě z ní v autech po 50 km začne palčivě bolet zadek jak se tam otlačí, ve škodovce si jí nikdy ani nevšimnu.
12:29:34
17.03.2018
17.03.2018
darklord
-> Bukaj: pravdou je ze moje auto je vsetko len nie moderne, ale nikde nic neprekaza, vsetko je tam ako ma byt a nemusim sa furt na sedacke presadzat aby mi neodpadla noha ci ruka od neprekrvenia. Na laketny nezmysel si polozim ruky, na vsetky ovladacie prvky dociahnem bez natahovania, nikde mi nic nezavadzia. V skodovke - kazdy vieme, odlozit pohodlne lavu nohu nejde, lebo je tam koleso, pedaly kazdy inde, packy na smerovky len pre ludi s dlhymi prstami, kurenie co kuri len v lete, sedacka na ktorej sa sice da spat, ale jazdit viac ako 15 minut je zdraviu skodlive a mohol by som pokracovat, lenze to si malokto dneska chce pripustit. Ano, kedysi sme v tom jazdili, a bolo nam dobre lebo na lepsie nebolo, ale preco sa tyrat aj dneska?
12:28:30
17.03.2018
17.03.2018
saskyn2
-> Bukaj: Jako že je nepohodlné si položit ruku na loketku třeba jo no to máš pravdu, to asi nikdo nepochopí
12:20:52
17.03.2018
17.03.2018
Bukaj
-> darklord 17.03.18 12:04:01: No, mně třeba vadí, že u nových aut si prostě tu polohu moc nevyberu. Nemyslím tím sedačku, ale spíš to, kam dám nohy a ruce. U většiny osobních aut od konce 90. let nemáš třeba moc možnost si dát nohy tak, jak je ti pohodlné, když všude zavazí nějaké plasty...
...jinak pozici v sedačce nemusím v průběhu jízdy měnit, jen poloha rukou a nohou. Vadí mi, když při ovládání auta pořád na něco narážím (různé loketní nesmysly, široké panely se složitými ovládacími prvky atd. Ale to prostě člověk, který to nemá podobně, jako já, nepochopí
...jinak pozici v sedačce nemusím v průběhu jízdy měnit, jen poloha rukou a nohou. Vadí mi, když při ovládání auta pořád na něco narážím (různé loketní nesmysly, široké panely se složitými ovládacími prvky atd. Ale to prostě člověk, který to nemá podobně, jako já, nepochopí
12:14:22
17.03.2018
17.03.2018
miguelias
-> Bukaj 17.03.18 11:57:01: A taky vypadají, jak kdyby krávě vypadli z prdele.
12:04:01
17.03.2018
17.03.2018
darklord
-> Bukaj: "vic nez jednu spravnou polohu za volantem" clovece, pamatam si ako by to bolo dnes ked som jazdil rapidom ci formanom kazdy den nie malu porciu kilometrov a prave to "hladanie polohy" kazdycvh 15 minut je to, co je prave nepohodlne. To uz aj ten moj 20 rocny veteran funguje tak, ze do toho sadnem, po 12 hodinach vystupim a nemusim ist na rehabilitaciu ako po tom ked by som dal rovnaku porciu za volantom skodovky...
11:57:01
17.03.2018
17.03.2018
Bukaj
-> maca 17.03.18 08:01:29: Tak za prvé nemám auta na bourání, ale na jezdění a za druhé jistotu přežití nemáš ani v nejnovějším Superbu.
Na moderních vozech mi kromě nudy a vyhozených peněz vadí hlavně to, že jsou zbytečně nafouklé a nemotorné, není z nich pořádně vidět, tím, že jsou těžké, tak sice lépe sedí na rovné silnici, ale na silnici s nerovným povrchem (které tvoří tak 80% silnic a dálnic, po kterých jezdím) se do interieru přenášejí tupé rány od náprav (také to souvisí s tím, že moderní vozy mají většinou širší a nižší pneumatiky na větších ráfcích, takže guma nepohltí podstatnou část nerovností, jako tomu je u vyšších užších gum na ráfcích menšího průměru u starších aut), dále mi nevyhovuje u moderních vozů řešení vnitřního prostoru - sice je tam spousta skvělých vychytávek, ale málo místa, stále tam do něčeho narážím lokty, nebo koleny a vnitřní dispozice těch vozů moc neumožňuje víc, než jednu "správnou" polohu za volantem, což právě na dlouhé cesty není vůbec fajn...
...bylo by to na delší debatu, ale každý máme nějaké představy o tom, co je ideální a 100 lidí - 100 chutí...
...a to tady naštěstí neřešíme politiku, to by pak vypadalo
Na moderních vozech mi kromě nudy a vyhozených peněz vadí hlavně to, že jsou zbytečně nafouklé a nemotorné, není z nich pořádně vidět, tím, že jsou těžké, tak sice lépe sedí na rovné silnici, ale na silnici s nerovným povrchem (které tvoří tak 80% silnic a dálnic, po kterých jezdím) se do interieru přenášejí tupé rány od náprav (také to souvisí s tím, že moderní vozy mají většinou širší a nižší pneumatiky na větších ráfcích, takže guma nepohltí podstatnou část nerovností, jako tomu je u vyšších užších gum na ráfcích menšího průměru u starších aut), dále mi nevyhovuje u moderních vozů řešení vnitřního prostoru - sice je tam spousta skvělých vychytávek, ale málo místa, stále tam do něčeho narážím lokty, nebo koleny a vnitřní dispozice těch vozů moc neumožňuje víc, než jednu "správnou" polohu za volantem, což právě na dlouhé cesty není vůbec fajn...
...bylo by to na delší debatu, ale každý máme nějaké představy o tom, co je ideální a 100 lidí - 100 chutí...
...a to tady naštěstí neřešíme politiku, to by pak vypadalo
11:39:10
17.03.2018
17.03.2018
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 17.03.18 08:35:04: Předtím to neblblo? Tripling se u O1 řeší přes relé, blinkry nejsou na jednotce. Doufej že něco nezprasili při instalaci, třeba neprohnali vrut svazkem nebo nezkurvili svazek při protahování kabelů
11:39:00
17.03.2018
17.03.2018
Pavell
-> Jarda: Pořád nějaké problémy s octou. Já ji mám nějakých 6 let, víc jak 100 tis km, a téměř žádný problém, nedám na ní dopustit, a z baráku asi nikdy nepujde. Mám teda TDI. Teď najeto cca 227tis.
11:27:05
17.03.2018
17.03.2018
maca
-> Kocvin: to možná, ale na denní ježdění bych to fakt nechtěl
09:51:33
17.03.2018
17.03.2018
Kocvin
-> maca 17.03.18 08:01:29: A ne snad ? Ukaž mi auto které je na nerovnostech pohodlnější než origo stodváca(neberu v potaz velké offroady nebo suv, ale váhově a rozměrově stejná, nebo podobná auta.) A když říkám nerovnosti, tak to jsou sakra na hovno cesty tady v okolí.. Já totiž jiné auto které by to bylo schopno žehlit neznám..
09:33:30
17.03.2018
17.03.2018
King
-> Bukaj: Jako bych slysel Kinga v dobach rozjezdu Virtu