skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Sita: Koukni na silembloky zadní nápravy.
Vcera jsem po delsi dobre jel Borou delsi trasu a zjistil jsem ze neprijemne plave. Ale je to neco, s cim jsem se jeste nesetkal. Prijizde rovne, nebo do levy zatacky drzi dobre i pri vyssich rychlostech (kolem 100kmh). V pravych zatackach, nezavisle na kvalite povrchu, to pri rychlosti nad 80kmh udela tohle: Najizdim do zatacky (pohnu volantem), auto zacina vykruzovat polomer a v urcity chvili, asi cca ve chvili kdy zacinaji pusobit odstredivy sily, auto zatoci samo od sebe vic doprava, musim to volantem zkorigovat jinak bych sel ven. A pri vyjizdeni ze zatacky kdyz zacinam rovnat volant a odstredivy sily prestavaji pusobit se zase jakoby skokove vrati do primyho smeru, takze to zase musim korigovat, abych nevyjel do protismeru...
Bylo to pomerne nechutnych 450km vcera. Zastavil jsem na parkovisti, zkousel davat oba rejdy hejbat kolama jestli nekde neuvidim nejakou vuli a jediny co jsem nasel je lehce od oleje potrisnena leva manzeta na posilovaci rizeni. Ale oleje by melo byt v posilovaci dost.
Jinak je jeste potreba rict, ze na nerovnostech uz zacina byt predni naprava hlucna - precijen uz to ma neco najeto po mizernych cestach. Ale rozhodne to neni zadnej dobitej vrak zase... Takze doufam, ze to spolu souvisi a ze bude stacit vymenit "silentbloky".. .
Jinak alu hlinik, zimni Nokiany 3 roky stary, tlumice Mnonroe najeto asi 60tkm. Ale tlumicema to nebude bych rekl, to auto to udela i na absolutne novym a rovnym povrchu...
Poradite na co se jeste zamerit? Kolik by stala diagnostika v servisu? Vymenu dilu, pocitam, ze bych si delal sam.Krome geometrie teda...
Bylo to pomerne nechutnych 450km vcera. Zastavil jsem na parkovisti, zkousel davat oba rejdy hejbat kolama jestli nekde neuvidim nejakou vuli a jediny co jsem nasel je lehce od oleje potrisnena leva manzeta na posilovaci rizeni. Ale oleje by melo byt v posilovaci dost.
Jinak je jeste potreba rict, ze na nerovnostech uz zacina byt predni naprava hlucna - precijen uz to ma neco najeto po mizernych cestach. Ale rozhodne to neni zadnej dobitej vrak zase... Takze doufam, ze to spolu souvisi a ze bude stacit vymenit "silentbloky".. .
Jinak alu hlinik, zimni Nokiany 3 roky stary, tlumice Mnonroe najeto asi 60tkm. Ale tlumicema to nebude bych rekl, to auto to udela i na absolutne novym a rovnym povrchu...
Poradite na co se jeste zamerit? Kolik by stala diagnostika v servisu? Vymenu dilu, pocitam, ze bych si delal sam.Krome geometrie teda...
-> StepaNoFUN 26.01.18 21:54:23: jezdil jsem jeden cas dost s O1 1.6 a rikal jsem si, proc to ma tak osklivej intros

-> havlik: Jo to by odpovídalo. :-D Ta první palubka v OCT se mi opravdu nelíbí... :-)
-> havlik: Dělají to pořád, viz Exeo - recyklovaná Audina 

-> StepaNoFUN: je to prostě palubka rok 96 to je jak kdyby tam nacpali tu hnousnou oktávkou palubku:D
-> Nwkt: Takže jak jsem psal - doba cca G3... 4kruhy mi moc rukama neprošly...
-> StepaNoFUN 26.01.18 21:40:24: Palubka je původně o generaci starší A3
-> Pavel P@nkáč: To třeba jo... Ale rokem už by to měl bejt řekněme G4/OCT, tohle mi silně připomíná G3...
-> StepaNoFUN 26.01.18 21:40:24: no taky jsem si rikal
-> Nwkt 26.01.18 21:33:21: nee, dalsi nafta uz nesmi do baraku...

-> Nwkt 26.01.18 21:33:21: nee, dalsi nafta uz nesmi do baraku...

-> StepaNoFUN: páč jsou z A3
-> StepaNoFUN: nj ale zas mužeš mít víc kw jak u zbytku koncernu:)
-> Nwkt 26.01.18 21:33:21: nj to je nafta - taky sem měl 110kw černou cupru
-> Nwkt: Proč ty palubky na španělákách vypadaj jako o generaci starší?
Tohle by měla být origo úprava ABT 2,8 s kompresorem
auto.bazos.cz/inzerat/... /SEAT-Leon-Cupra-28i-V6-4x 4-ABT-Kompresor-206-kW.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /SEAT-Leon-Cupra-28i-V6-4x 4-ABT-Kompresor-206-kW.php
-> Jarda: Tohle je třeba v pěkný výbavě
auto.bazos.cz/inzerat/... /Seat-Leon-Cupra4-19TDI-4x 4-110kw.php
-> Pavel P@nkáč: Jo a na FR jsem zapomněl
auto.bazos.cz/inzerat/... /Seat-Leon-Cupra4-19TDI-4x 4-110kw.php
-> Pavel P@nkáč: Jo a na FR jsem zapomněl

-> Nwkt: todle treba vypada pekne, az na ty tuzingovy zadni svetla, ktera se na to vubec nehodi auto.bazos.cz/inzerat/...
/LEON-180PS-4x4.php
A do toho ještě ta Cupra 2,8 4x4 

-> Pavel P@nkáč: Ne, máš TopSport, Cupra, Cupra4 a Cupra R. Myslím že Cupra R je jenom benzín 1,8T 165kW a jestli 4kola si teď nejsem jistej ....
-> Nwkt: PRAVA CUPRA JE 6VAL NE? top sport je 1,8T třeba ale 4x4?
-> Jarda: Leon Cupra4. Jde to přestavět
-> dragon_cb_cz 26.01.18 18:36:02: to jsou spolehlivejsi i 4q oproti 5q :) a i presto uz s nima malokdo jezdi...
a neni neco koncernovyho ve 4kole s timdle motorem se 6q, vim akorat o TT quatro a tam je peknejch i tech 166kW, ale zas to auto se mi moc nelibi...
a neni neco koncernovyho ve 4kole s timdle motorem se 6q, vim akorat o TT quatro a tam je peknejch i tech 166kW, ale zas to auto se mi moc nelibi...
-> Jarda: Ono ty 5q mám pocit jsou stejně spolehlivější, takže asi není o co stát 

-> Jarda: Nedělala.
delala se vubec O1 1.8T 4x4 se 6q? ze to nikde nevidim psane - u FL
-> StepaNoFUN: objednať už nič , jedine skúsiť od dealera dať dotaz na českú podporu , nech pozrú či to niekto nemá skladom náhodou
-> Milan 136: To me taky pekne sere, jak se ta intenzita meni.
-> Milan 136: Pravda až na bílých bude
-> Nwkt: na 2004 jeste podle me neni. Az na face. Ty kdyz zacaly, tak par lidi reklamovalo, ze se jim meni intenzita podsviceni
-> Don_pepe: V budíkách je světelný čidlo, zřejmě bude mrtvý
-> StepaNoFUN 25.01.18 20:36:37: Ta byla ve výprodeji na portále v lednu 2016... Z Boleslavi to posílali v takových hezkých klecových paletkách :D
-> Don_pepe: něco v hajzlu v panelu přístrojů. Nejspíš oxidace
-> Don_pepe: ma to deštový senzor?
Pánové, kámoš má problém s podsvícením budíků. Oktávka II, r.v. 2004, elegance, přitažená z Německa.
Přes den při zapnutých světlech budíky nesvítí. Ani kontrolky blinkrů na desce neblikají.
Jakmile padne tma, vše se rozsvítí a je po problému. Jako kdyby tam bylo nějaké čidlo?
Ještě se nestalo aby za tmy budíky nesvítily. Za denního světla se občas rozsvítí, ale ne na dlouho. Poslední dobou se přidalo i problikávání ostatních kontrolek.
Co to sakra je? :D
Přes den při zapnutých světlech budíky nesvítí. Ani kontrolky blinkrů na desce neblikají.
Jakmile padne tma, vše se rozsvítí a je po problému. Jako kdyby tam bylo nějaké čidlo?
Ještě se nestalo aby za tmy budíky nesvítily. Za denního světla se občas rozsvítí, ale ne na dlouho. Poslední dobou se přidalo i problikávání ostatních kontrolek.
Co to sakra je? :D
-> Nwkt: Potřebuju krátkou... :-/
-> StepaNoFUN: OB mají dlouhou myslím
-> StepaNoFUN: to už nebude, na feliciu je 99% vecí už nedostupných
Otázka na Suriho a Milana (případně další)... 6U6817113A - plát střechy krátká felda... Kouknete mi na dostupnost???
-> Nwkt: Ok, dík za info 

-> Shader: Nn. Tady akorát bacha na to aby nebyly špony v naftovým systému. To je pak tragédie na opravu
-> Nwkt: Ptám se, protože u motoru BMN 2.0TDi/125kW/PD byl problém s praskáním hlav mezí kanálky. Tady už ten problém není?
-> Shader: 16V
-> Milan 136: Takže se dá říct, že jde obecně o spolehlivý motor jo? A to je 16V nebo 8V?
Klasika CRko. Po mechanicky strance spolehlivy. Jinak KO EGRy, sem tam nejakej vstrik
-> Milan 136: Máš na ten motor nějaké reference?
-> Nwkt: Jako já o tom motoru neměl páru. 

-> Shader 25.01.18 18:25:21: jak rika Nwkt, celej koncern. Hod si do googlu 2.0 TDi EA 189
-> Shader: Do celýho koncernu 

-> Nwkt: To je 16V? Do čeho se ještě ty motory montovaly? Yeti? Ono kazové kousky se vždycky nějaké najdou. Jde o to, že to auto má 100% historii!
-> Nwkt: nebo naopak dat, pokud potrebujes vymenit neco, co je KO
