skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt: Ptám se, protože u motoru BMN 2.0TDi/125kW/PD byl problém s praskáním hlav mezí kanálky. Tady už ten problém není?
-> Shader: 16V
-> Milan 136: Takže se dá říct, že jde obecně o spolehlivý motor jo? A to je 16V nebo 8V?
Klasika CRko. Po mechanicky strance spolehlivy. Jinak KO EGRy, sem tam nejakej vstrik
-> Milan 136: Máš na ten motor nějaké reference?
-> Nwkt: Jako já o tom motoru neměl páru. 

-> Shader 25.01.18 18:25:21: jak rika Nwkt, celej koncern. Hod si do googlu 2.0 TDi EA 189
-> Shader: Do celýho koncernu 

-> Nwkt: To je 16V? Do čeho se ještě ty motory montovaly? Yeti? Ono kazové kousky se vždycky nějaké najdou. Jde o to, že to auto má 100% historii!
-> Nwkt: nebo naopak dat, pokud potrebujes vymenit neco, co je KO

-> Shader: Je to uškrcenej commonrail 103kW. Za mě je to v pohodě motor, ale najdou se bohužel i kazový kousky no. hlavně na to nedělat dieselgate 

Čau chlapi. Známy má možnost koupit Škodu Octavii II, 2012, 2.0TDi/81kW s nájezdem 60 tis. za 250 000. Jaký máte názor na zmiňovaný motor? Jedná se o spolehlivý motor nebo má nějaká úskalí? Abych se přiznal, vůbec jsem nevěděl, že se do Octávek montovaly tyhle motory. Jaký máte na to názor? Díky.
-> palinator: ja som to rovnal cez špalík kladivom , prípadne cez dva
-> suri:
Tak hlavně ty skúsenosti předávej dál.
Ta hrana prahu se dá normálně vyrovnat sikovkama?
Tak hlavně ty skúsenosti předávej dál.

-> palinator: ja nie som klampiar , a poznám jedného schopného , a dodnes ľutujem že som mu feliciu robiť nedal lebo nestíhal ... dnes by som už zase veľa vecí spravil inak
-> suri:
Kebyste aj v BAZke mali takých odborníkov.

Bez urážky.
Kebyste aj v BAZke mali takých odborníkov.


Bez urážky.

-> palinator: to nie , ale ďalej , zvnútra medzi plechy tomu nebude nič , vykartáčovať , pár vrstiev základu , vytmeliť a zalakovať vrchom ... odvnútra vosku a bude pokoj
-> suri:
Ale tak v místech kde to bylo rezlý ty hrany, tak už pozink dávno není ne?
Ale tak v místech kde to bylo rezlý ty hrany, tak už pozink dávno není ne?
-> palinator: podľa mňa s tým bude pokoj ... vezmi si že feliciu mám 19 ročnú a spodky prahov boli doohýnané od zdviháka a relatívne zdravé
octavia je pozink , treba to vyrovnať a ošetriť a bude pokoj na dlho ... akákoľvek vyvárka tomu len uškodí a bude to korodovať rýchlejšie
octavia je pozink , treba to vyrovnať a ošetriť a bude pokoj na dlho ... akákoľvek vyvárka tomu len uškodí a bude to korodovať rýchlejšie
-> suri:
Na jak dlouho odhaduješ životnost udělanejch prahů tak jak popisuješ? Tzn. nic neojebáno, spíš naopak a provoz běžnej v marastu, žádný mytí každej tejden.
Na jak dlouho odhaduješ životnost udělanejch prahů tak jak popisuješ? Tzn. nic neojebáno, spíš naopak a provoz běžnej v marastu, žádný mytí každej tejden.
-> palinator: retech to mal byť :D www.retech.com/sk/.../160
-> suri:
Čo si to predstavujete Kefalín pod pojmom retex epoxy?
Čo si to predstavujete Kefalín pod pojmom retex epoxy?

-> palinator: ja by som to nekupoval , to potom radšej niečo renomované , retex epoxy základ je vraj fajn
-> suri:
Ten LLSMAX230M1 WASH-PRIMER co jsi doporučoval je fakt takovej zázrak?
1152 Kč s DPH se mi zdá docela dost na takovej malej sprejík.
Ten LLSMAX230M1 WASH-PRIMER co jsi doporučoval je fakt takovej zázrak?
1152 Kč s DPH se mi zdá docela dost na takovej malej sprejík.

-> suri 24.01.18 17:43:56: Ale vypadá to, jako by to poblil někdo, kdo před kalbou nejed. 

-> Pavel P@nkáč: no ja prechazel z 215/55 R17 na 225/45 R18 a super - auto prestalo bejt nedotacivy (nehrne se tolik guma pod auto), daleko lip reaguje na rizeni a samozrejme vzhled :)
-> Jirik_Tuňák1983: zmz je pry min otackovy, nez nafta, jestli ho nekdy vyzkousim, tak napisu postrehy

-> Pavel P@nkáč 23.01.18 21:51:16: Já třeba na hydropéru přechod ze 185/65/15 na 225/45/17 nepoznal, ale je to podvozek někde jinde, tam mohl člověk přejet otevřenej kanál a skoro to necítil. 
Mám právě jen zimní alusadu, nechci ty gumy prohazovat a trefil jsem na slušný alu na léto, který na spotřebku stačí. Akorát jsou to tedy 18", což mi nevadí a jako bonux jsou na to levnější gumy než ten úchylnej rozměr 215/50/17.
Jen taková vsuvka pro ostatní uhlaře. Jakožto majitel první smradlavý nafty v mém životě musím konstatovat, že je ta nafta na dálkové trasy svižnějším tempem příjemnější než benzín. Ale neumím to vysvětlit. O koňách to není, prostě taková těžko popsatelná ležérnost toho naftového motoru a setrvačnost, že po puštění pedálu tak rychle nepadá. Možná pocitově hrají roli i o něco nižší otáčky při stejné rychlosti, nevím. Přitom ta turbobenzínová 2,5 má stejný krouťák od 1500 až do 4500, lepší odezvu, rychlejší start na míč (9.6 vs 6.9), ale i tak. Ještě tady někdo střídá se silnějším benzínem a má podobný názor?

Mám právě jen zimní alusadu, nechci ty gumy prohazovat a trefil jsem na slušný alu na léto, který na spotřebku stačí. Akorát jsou to tedy 18", což mi nevadí a jako bonux jsou na to levnější gumy než ten úchylnej rozměr 215/50/17.
Jen taková vsuvka pro ostatní uhlaře. Jakožto majitel první smradlavý nafty v mém životě musím konstatovat, že je ta nafta na dálkové trasy svižnějším tempem příjemnější než benzín. Ale neumím to vysvětlit. O koňách to není, prostě taková těžko popsatelná ležérnost toho naftového motoru a setrvačnost, že po puštění pedálu tak rychle nepadá. Možná pocitově hrají roli i o něco nižší otáčky při stejné rychlosti, nevím. Přitom ta turbobenzínová 2,5 má stejný krouťák od 1500 až do 4500, lepší odezvu, rychlejší start na míč (9.6 vs 6.9), ale i tak. Ještě tady někdo střídá se silnějším benzínem a má podobný názor?
-> U-Geen: přínos větších kol byl u mě pouze vždy ve vzhledu jinak spíš utrpení
ale vzhled je vzhled a ted trpím 2x 20 palce


-> Jirik_Tuňák1983: ja mel defacto vetsi prechod a dobry :) znat to teda samozrejme je, ale vyhody prevazej nevyhody
-> Jirik_Tuňák1983: drobné snížení konfortu asi bude ale nic tragického v plzni máte určitě slušnější silnice než u nas

Když už se řeší kola. Bude mít na komfort výrazný vliv přechod z 215/50/17 na 225/45/18? Podle mého to bude po zkušenostech s 225/45/17 na dvou autech cajk. Díky za reakci.
-> palinator 23.01.18 20:14:07: zlomeny v pruchodce? Nebo spis rozpojeny v kufru v levo pod vikem
-> U-Geen: ok v pátek ty 18ky se me nehodej, kdyžtak zazvoň na baraku diky
-> Pavel P@nkáč: jeste tu mam v 5x100 ty 18" ASA :) tak v patek rano kolem 8? Dilnu snad jeste najdu
-> U-Geen: ooó to sem se překouk v rozteči tak jen ty 17ky bbs prosím omlouvam se....
-> U-Geen: ok klidně přivez budu rád, aspon je nebudu muset skladat do auta a bat se o narazník po té tvé příjezdovce:)
-> Pavel P@nkáč: ze ses to ty... hodim ti je do Lomnice jestli chces... ve ctvrtek nebo patek rano? Mam je na pude a ted uz tam nelezu :) 16ky ty 4x100 Rial?
-> U-Geen: nechaš mě je za 3ku když se zitra zastavim? kdyžtak pošli tel nebo v kolik se mam otočit do sz
E: vlastně tel je v inz. ješte bych přibral taky ty 16ky s drobnou slevičkou takova množstevní cena:)

E: vlastně tel je v inz. ješte bych přibral taky ty 16ky s drobnou slevičkou takova množstevní cena:)
-> Milan 136 23.01.18 20:07:15: A přitom Leony a Toleda měli 17 v základu a Cupry 18
Ostřikovač zadního okna - motorek vrčí, kapalina ubývá, okno suchý, flek jsem ve tmě neviděl. Typická příčina?
-> U-Geen:
Už takhle je to koza tvrdá.
-> U-Geen:
Už takhle je to koza tvrdá.

-> U-Geen: 17" dle výrobce jen RS
-> Jarda: u koncernu to nejde "volne" doplnit dle vyrobce?
-> Nwkt: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Alu-kola-BBS-VZ0023-75Jx1
7-5x100-ET38.php
nejhorsi je ta prasklinka, ale melo by to jit snad v pohode zavarit
nejhorsi je ta prasklinka, ale melo by to jit snad v pohode zavarit
-> palinator 23.01.18 18:16:51: skoda, ze tendle helix ultra nejde do PDcka :(, tak jsem musel koupit za dvojnasobek castrol
-> U-Geen 23.01.18 19:55:40: v TP jsou asi jen 16, alespon teda u 4x4

-> U-Geen 23.01.18 19:55:40: v TP jsou asi jen 16, alespon teda u 4x4
-> U-Geen: Co máš? Ukaž 
