-> Tuner#2: www.autoforum.cz/zajimavo
sti/nissan-ma-problem-jeho
-navara-se-lame-vejpul-je-
to-bizarni-spektakl
asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
11:45:48
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
10:52:36
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> haso: starý jedničky superby a octavie měly až 50 no.
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
10:35:44
18.02.2017
18.02.2017
Nwkt
-> haso: Má to čidlo na kvalitu oleje a počítá to nějak zátěž, podle toho si říká kdy to chce ten olej vyměnit
10:19:06
18.02.2017
18.02.2017
haso
-> Milan 136: ale, ked sme u toho, mam doma odlozene storocne materialy, toto je prvy superb
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
10:06:41
18.02.2017
18.02.2017
haso
-> Milan 136: no, mne sa to hned nezdalo
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
10:02:56
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> haso: max 30 je proměnný interval QI6, 40 ani 50 určitě ne
09:59:51
18.02.2017
18.02.2017
haso
tie serv. intervaly su obcas smiesne...kamos kupil novy seat 1,2tsi a teraz neviem ci 40 alebo 50tis/2 roky mu dali servisny interval na olej/filtre
sa ho pytam, ci to tak aj planuje chodit, ze podla mna je to strasne vela, ked na svojom menim kazdych 10 a na otcovom kazdych 15/rok
a boli mi povedane, ze ja mam stare auto a ze snad v seate pracuju odbornici, ktori vedia, ako to ma byt spravne
sa ho pytam, ci to tak aj planuje chodit, ze podla mna je to strasne vela, ked na svojom menim kazdych 10 a na otcovom kazdych 15/rok
a boli mi povedane, ze ja mam stare auto a ze snad v seate pracuju odbornici, ktori vedia, ako to ma byt spravne
09:47:11
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> Luky: že někdo objevil ameriku. Debilní servisní pány mají snad všechny auta.
A jsou tam informace nepravdivý. 140tkm nemá interval výměny rozvodu žádná octavia. Buď 120 nebo 150 mají PDčka.
Nepsaná životnost auta je tuším braná na 7 let a to ten řemen dá v pohodě.
Každej, kdo tomu trochu rozumí a dokáže logicky uvažovat, tak je mu jasný, že 20 let ten rozvod nedá, ani kdyby měl najeto 5 kilometrů.
To samý kladky a vodní pumpa. Pokud by někdo nechtěl měnit kladky, dají se zkontrolovat na vůli, hluk. Pumpa má plastovou vrtulku a těsnění, který taky není na věky. A u chladící kapaliny jsou taky hlouposti.
Výměna jako taková předepsaná není, ale musí se vyměnit při výměně jakékoliv součásti chladícího systému nebo při jakémkoliv vypuštění pokud se nepletu, ne jen při výměně hlavy, jak stojí v článku.
Minimálně se dělají rozvody, když se nic nevysere=výměna chladící.
Doživotní náplň oleje v převodovce je hovadina, u který bojoval Sixta se škodovkou a chtěl jí zařadit do servisního plánu a neuspěl.
Takže určitě v nějakým rozumným intervalu měnit.
Držet se tupě předepsanýho servisního plánu nejde, ten je nastavenej na nějakej typ provozu a ne na důchodce, co jezdí jen na dušičky.
Třeba palivák a vzducháč na 2 je psanej po 90tkm. Určitě bude vypadat jinak u 90tkm najetých za rok nebo za 10 let...
Když tomu majitel auta nerozumí, měl by jezdit k odborníkům servis/servisman, kterej jim tohle má umět vysvětlit.
Jsou taky lidi, který mění sami jen olej a myslí si, že to stačí a pak taky lidi, kterým výmena přijde zbytečná a jen dolejvaji....
Ke mě třeba přijela jednička fábka, že vůbec nefouká topení, že je asi špatnej větrák. A já z ní tehdy vytáhnul asi 10ti neměněnej původní filtr z topení
Takovej hnus jsem nikdy neviděl. A pak se s tebou leasingovky a lidi hádaji, že filtr v topení je zbytečnej měnit rozumně často. Vždyť to kurva dýchají ten vzduch v tom autě...
A jsou tam informace nepravdivý. 140tkm nemá interval výměny rozvodu žádná octavia. Buď 120 nebo 150 mají PDčka.
Nepsaná životnost auta je tuším braná na 7 let a to ten řemen dá v pohodě.
Každej, kdo tomu trochu rozumí a dokáže logicky uvažovat, tak je mu jasný, že 20 let ten rozvod nedá, ani kdyby měl najeto 5 kilometrů.
To samý kladky a vodní pumpa. Pokud by někdo nechtěl měnit kladky, dají se zkontrolovat na vůli, hluk. Pumpa má plastovou vrtulku a těsnění, který taky není na věky. A u chladící kapaliny jsou taky hlouposti.
Výměna jako taková předepsaná není, ale musí se vyměnit při výměně jakékoliv součásti chladícího systému nebo při jakémkoliv vypuštění pokud se nepletu, ne jen při výměně hlavy, jak stojí v článku.
Minimálně se dělají rozvody, když se nic nevysere=výměna chladící.
Doživotní náplň oleje v převodovce je hovadina, u který bojoval Sixta se škodovkou a chtěl jí zařadit do servisního plánu a neuspěl.
Takže určitě v nějakým rozumným intervalu měnit.
Držet se tupě předepsanýho servisního plánu nejde, ten je nastavenej na nějakej typ provozu a ne na důchodce, co jezdí jen na dušičky.
Třeba palivák a vzducháč na 2 je psanej po 90tkm. Určitě bude vypadat jinak u 90tkm najetých za rok nebo za 10 let...
Když tomu majitel auta nerozumí, měl by jezdit k odborníkům servis/servisman, kterej jim tohle má umět vysvětlit.
Jsou taky lidi, který mění sami jen olej a myslí si, že to stačí a pak taky lidi, kterým výmena přijde zbytečná a jen dolejvaji....
Ke mě třeba přijela jednička fábka, že vůbec nefouká topení, že je asi špatnej větrák. A já z ní tehdy vytáhnul asi 10ti neměněnej původní filtr z topení
Takovej hnus jsem nikdy neviděl. A pak se s tebou leasingovky a lidi hádaji, že filtr v topení je zbytečnej měnit rozumně často. Vždyť to kurva dýchají ten vzduch v tom autě...
07:56:13
18.02.2017
18.02.2017
Bukaj
-> Milan 136: No, nazval bych to spíš článkem pro laickou veřejnost, jinak souhlas
22:28:25
17.02.2017
17.02.2017
Luky
To klidně nějak vysvětli. Jako že nic neříká a informací by tam mohlo být víc? Nebo že to není pravda?
22:16:04
17.02.2017
17.02.2017
Milan 136
Clanek o hovne
21:43:10
17.02.2017
17.02.2017
Luky
22:08:50
16.02.2017
16.02.2017
suri
žiadne iné skúsenosti s CCZA?
19:54:19
16.02.2017
16.02.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak předpokládal jsem že by měl mít pár aut projetejch. Já nevím no, já tam ten rozdíl teda poznám. Ale je fakt že jestli to řídil poprvé tak asi máš pravdu.
16:33:19
16.02.2017
16.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.02.17 23:22:19: Moc jsem to nečetl, jako je to ucho, ale myslíš, že někdo bude schopen rozeznat 265 a 320HP v autě do kterého sedne prvně? Já myslím, že rozhodně ne a nepozná to nikdo. Jasně ten co už s 265tkou bude mít něco najeto, tak 320 na známých cestách pozná, ale takhle ne...
07:25:49
16.02.2017
16.02.2017
suri
Ono hlavne nájsť RS čo má má málo km a nejakú výbavu je problém . Ak taká je tak s automatom a to nechcem .
06:52:04
16.02.2017
16.02.2017
Milan 136
-> saskyn2 15.02.17 23:06:00: 400 uz je dost
23:22:19
15.02.2017
15.02.2017
saskyn2
Když už jsme u toho výkonu, tak na tomhle konkrétním autě jsem dělal zadní parkováky a tempomat, ten kluk v tom měl 320 od motorpowera, jelo to taky pěkně, musím se smát když o sobě někdo říká, že je motoristický novinář a ani to nepozná (ty komentáře pod tím článkem nejsou odemně)
www.autojournal.cz/test-o jetiny-volkswagen-scirocco -r-podrazak
www.autojournal.cz/test-o jetiny-volkswagen-scirocco -r-podrazak
23:06:00
15.02.2017
15.02.2017
saskyn2
-> Milan 136: Tak příjemný to je, o tom žádná, ale fakt jsem z toho výkonu byl zklamanej, ale asi jsem měl smůlu na špatný kusy, ty jich máš projeto přeci jenom víc, ke mě to zas tak často nejezdí no. Ted nedávno jsem jel nějakou posilněnou(hodně) cuprou a ten kokot tam měl asi 400k, to bych si asi nechal líbit no
22:24:02
15.02.2017
15.02.2017
Milan 136
-> saskyn2 14.02.17 23:18:07: mně zas přijde, že to proti 125kW tdi jede znatelně líp a je to příjemnější na jízdu. Díky plochý křivce krouťáku to jde odpsodu jak nafta a pěkně táhne vesele dál do omezovače
20:45:38
15.02.2017
15.02.2017
venni
-> Milan 136: já vůl teda zapoměl napsat že to je altea a má 155kw?
Jinak další známej má RS oct 2,0TSi CCZA myslim. 11/2011 najeto teď 108tis km .Výměnu oleje dělá po 10tis a mezi doleje 1,5l oleje :/
Jinak další známej má RS oct 2,0TSi CCZA myslim. 11/2011 najeto teď 108tis km .Výměnu oleje dělá po 10tis a mezi doleje 1,5l oleje :/
20:04:50
15.02.2017
15.02.2017
Milan 136
-> venni: s béčkem to nebude mít 147 kw
19:51:09
15.02.2017
15.02.2017
Jirik_Tuňák1983
Nemůže pak při nulové spotřebě oleje předčasně zkorodovat výfuk? Ten taky není zadarmo.
19:21:18
15.02.2017
15.02.2017
venni
-> suri: kamarád má 2,0 TSi CCZ (kód ze štítku a TP) na kelly jsem našel jen typ CCZB ??? Rok 2009 ,najeto něco mezi 80-100 tis na původní motor a olej nedolejvá vůbec,ale je fakt že najezdí do 15tis ročně.
11:36:54
15.02.2017
15.02.2017
suri
-> vhml 15.02.17 11:34:04: zisti mi tú spotrebu oleja
hele ten napínák nie je problém zistiť pri demontáži podblatníku a si na istote , tieto motory proste jazdia , raz to vypneš a skočí to , pri ďalšom štarte motor KO ... určite by som to riešil a pozrel ako prvé
hele ten napínák nie je problém zistiť pri demontáži podblatníku a si na istote , tieto motory proste jazdia , raz to vypneš a skočí to , pri ďalšom štarte motor KO ... určite by som to riešil a pozrel ako prvé
11:34:04
15.02.2017
15.02.2017
vhml
-> suri 15.02.17 11:19:05: pravda, tak napínák neví jakej tam vlastně má. I jsme to s tebou asi nějak řešili.
Olej mu to asi nijak zvlášť nežere, resp nestěžoval si na to. Ale najede s tím hovno protože stará rotačka mu překvapivě pořád ještě jezdí za polovic
Olej mu to asi nijak zvlášť nežere, resp nestěžoval si na to. Ale najede s tím hovno protože stará rotačka mu překvapivě pořád ještě jezdí za polovic
11:19:05
15.02.2017
15.02.2017
suri
-> vhml 15.02.17 10:38:43: ale prd , od 22kt/2011 majú byť nové krúžky , piesty aj ojnice - hrubšie čapy
od tuším cca 6/2012 bol posledný napínák "K" čo už bol tiež bez problému
celkom dosť náhrad mala vodná pumpa , rozvodová reťaz a podobne
a čo sused , žere mu to olej alebo nie ? zaujíma ma to CCZA do Octavie
od tuším cca 6/2012 bol posledný napínák "K" čo už bol tiež bez problému
celkom dosť náhrad mala vodná pumpa , rozvodová reťaz a podobne
a čo sused , žere mu to olej alebo nie ? zaujíma ma to CCZA do Octavie
10:38:43
15.02.2017
15.02.2017
vhml
-> Nwkt 15.02.17 08:32:46: měl by to být 2012 rok výroby, ne modelový rok. Soused má Superba 2,0TSi, rok 11, model 12 a dost trpí nejistotou co v tom vlastně je. Od roku 12 by i v tý 1,8 mělo být údajně spousta jiných dílů použitých z dvoulitra.
08:42:44
15.02.2017
15.02.2017
suri
-> venni 15.02.17 08:24:14: 1,8TSI CDAA je veľmi dobrý motor , tie lepšie kusy čo poznám berú len liter oleja na 600km . Tečúce vodné pumpy , skákajúce rozvody , vysokotlaké čerpadlá , PCV ventily a iné poruchy sú fakt len drobnosti . Spotreba oleja je poriešená niekedy koncom roka 2011 tuším takže kusy treba také prípadne hľadať auto kde bol menený v záruke motor a že ich je dosť ...
Otázka moja znela , vie niekto či CCZA 2,0TSI má vždy široké piestne krúžky a "nežerie" olej alebo nie ? Rozvody ani iné ma netrápia , to si vymením ...
Je pravda že z týchto silnejších motorov by som išiel do dieslu radšej . Na tých 2,0TDi sa serú len trysky , vysokotlaké čepradlá , EGR , vodné pumpy a iné prkotiny . Ak sa to neposerie všetko naraz tak to bude lacnejšia údržba ako 1,8TSi ...
Otázka moja znela , vie niekto či CCZA 2,0TSI má vždy široké piestne krúžky a "nežerie" olej alebo nie ? Rozvody ani iné ma netrápia , to si vymením ...
Je pravda že z týchto silnejších motorov by som išiel do dieslu radšej . Na tých 2,0TDi sa serú len trysky , vysokotlaké čepradlá , EGR , vodné pumpy a iné prkotiny . Ak sa to neposerie všetko naraz tak to bude lacnejšia údržba ako 1,8TSi ...
08:32:46
15.02.2017
15.02.2017
Nwkt
-> venni: Tak ber ale až po 2012 (bo jakej to je rok), tam už jsou kroužky pořešený
08:24:14
15.02.2017
15.02.2017
venni
Já chtěl letos taky koupit větší povoz místo naftový krátký fabie.Nafta se mi nějak příčí protože auto už bude mít 00 nic nájezd.A tak drobet jsem si dělal zálust na nějakou OII fl v 1,8 TSi.Ale když to tak čtu to není ani jeden typ benzínu víceméně bezporuchový co se týče rozvodů a kroužků?
08:12:07
15.02.2017
15.02.2017
Nwkt
-> Pavell: Mě v CBAB se hladina ani nehne
00:01:19
15.02.2017
15.02.2017
Pavell
To ty nový sráče fakt žerou tolik oleje? Další důvod proč si vydržovat OI, nedolévám na interval 15 tis km ani kapku.
23:26:20
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 14.02.17 23:18:07: ty jsi hrozná kurva, nebereš ohledy na GTičkáře.
23:18:07
14.02.2017
14.02.2017
saskyn2
BWA asi neni spolehlivostí špatný, ale nevím jestli jsou všechny tak zakarbonovaný nebo co, ale vždy z toho mám pocit že to jede hůř jak běžný 125kw TDI Když to srovnám s mladý CEGou tak si nemůžu pomoc, ale prostě fakt tam 147kw není ani omylem.
22:50:06
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 14.02.17 22:36:05: Ten skvělej zvukovej projev by mne docela zajímal. Subaru boxer, italy, pěti, šesti, osmi atd. válec to asi nepřebije. Jestli to zní min. podobně jako GVII GTi tak celkem nuda.
Ale na ucho cvičené na multikára sound to může znít rozverně.
Ale na ucho cvičené na multikára sound to může znít rozverně.
22:37:22
14.02.2017
14.02.2017
suri
-> Milan 136 14.02.17 22:36:05: okrem toho že to nesnášíš máš real skúsenosti s ccza?
22:36:05
14.02.2017
14.02.2017
Milan 136
-> suri: no prave. Do starsiho se mi fakt nechce.
CCZA nechci. Nesnasim ty motory pocinaje BZB.
BWA ma alepon skvelej zvukovej projev.
Potrebuju sehnat RS mezitip. Tzn predek pred fl, ale TFSi a face vnitrek. Ale to je asi pase
Jo meli jsme olejozrouty i CCZA
CCZA nechci. Nesnasim ty motory pocinaje BZB.
BWA ma alepon skvelej zvukovej projev.
Potrebuju sehnat RS mezitip. Tzn predek pred fl, ale TFSi a face vnitrek. Ale to je asi pase
Jo meli jsme olejozrouty i CCZA
22:22:15
14.02.2017
14.02.2017
suri
-> Milan 136 14.02.17 22:20:35: Aj spotreba oleja štýlom 1L na 600km ako majú 1,8? údajne CCZA malo vždy normálne široké krúžky a tieto problémy nemalo , rozvody neriešim ..
BWA nezoženieš a staršie auto ako mám si nekúpim , ten CCZA aspoň nutne nepotrebuje 98 benzín a má o dosť nižšiu spotrebu , to je vyskúšané ...
BWA nezoženieš a staršie auto ako mám si nekúpim , ten CCZA aspoň nutne nepotrebuje 98 benzín a má o dosť nižšiu spotrebu , to je vyskúšané ...
22:21:11
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
To je v prdeli. Dřív lidi soutěžili komu jeho 120ka vyjede kterej kopec na 4ku a kdo musí dát 3ku. Teď komu to žere více nebo méně oleje.
22:20:35
14.02.2017
14.02.2017
Milan 136
-> suri: co jsem mel tu cest, tak je to uplne stejny ve vsem.
Resili jsme je myslim jen v Superbech.
Nevis o nejakym luxusnim stroji s BWA?
Resili jsme je myslim jen v Superbech.
Nevis o nejakym luxusnim stroji s BWA?
22:17:00
14.02.2017
14.02.2017
suri
-> Milan 136: Máš skúsenosti aj z 2,0TSI CCZA ? žerie to olej rovnako ako CDAA 1,8 alebo nie ? údajne teda nie ale skúsenosť nemám , rozvody by som preventívne vymenil za K napínák
18:38:42
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.02.17 15:28:26: To máš fuk. Taťka mi říkal, že má výměnu oleje někdy v létě a bude muset koupit litrovku aby do toho léta mohl v klidu jezdit. Během roku najede málo a často jen krátké trasy. Motor BMW/PSA 1.6 VTi.
Stejný motor jsem měl v C4 Picasso a jak bylo jednou to horké léto s teplotama kolem 37, tak po dvou cestách Plzeň - Praha (110 - 120 km/h) jsem dolil kolem půl litru oleje 5W-30.
To byl pro mě po Xantii 1999 s 1.8i obrovský šok a zklamání zároveň. A tohle bylo to nejmenší.
Od 38 000 km klepaly přední klobouky, na začátku zimy jsem musel dolejt vodu a pak ještě 2x během zimy (furt to lezlo k minimu a nebo pod), začal se mi loupat volant, popraskala fusekle řadící páky, zbortil se mi molitan v sedáku u řidiče, občas stávkoval dojezd okna řidiče, přestal jít ventilátor v pravém B sloupku, rádio přehrávalo CD, ale asi 4x vypadl zvuk a pomohlo až nové nastartování, v teplotách na jaře a na podzim 19 - 21 stupňů houpal volnoběh po studeném startu až se třáslo auto a pomohlo až drcnutí do plynu, jinak to padalo klidně až ke 400-500 rpm (pravď. teplotní čidlo). Drnčely posuvné sluneční clony na panoramatickém čelním skle. Vrzaly silentbloky zadní nápravy. Klapala dvouhmota. Jinak to bylo fajn a jizdně příjemné auto. Nicméně obavy z investic mne dokopaly vůz nejspíše páteční směny po třech letech a něco s 56 000 km prodat. Auto degradovalo po úplného nesmyslné křivce vůči km a rokům.
Stejný motor jsem měl v C4 Picasso a jak bylo jednou to horké léto s teplotama kolem 37, tak po dvou cestách Plzeň - Praha (110 - 120 km/h) jsem dolil kolem půl litru oleje 5W-30.
To byl pro mě po Xantii 1999 s 1.8i obrovský šok a zklamání zároveň. A tohle bylo to nejmenší.
Od 38 000 km klepaly přední klobouky, na začátku zimy jsem musel dolejt vodu a pak ještě 2x během zimy (furt to lezlo k minimu a nebo pod), začal se mi loupat volant, popraskala fusekle řadící páky, zbortil se mi molitan v sedáku u řidiče, občas stávkoval dojezd okna řidiče, přestal jít ventilátor v pravém B sloupku, rádio přehrávalo CD, ale asi 4x vypadl zvuk a pomohlo až nové nastartování, v teplotách na jaře a na podzim 19 - 21 stupňů houpal volnoběh po studeném startu až se třáslo auto a pomohlo až drcnutí do plynu, jinak to padalo klidně až ke 400-500 rpm (pravď. teplotní čidlo). Drnčely posuvné sluneční clony na panoramatickém čelním skle. Vrzaly silentbloky zadní nápravy. Klapala dvouhmota. Jinak to bylo fajn a jizdně příjemné auto. Nicméně obavy z investic mne dokopaly vůz nejspíše páteční směny po třech letech a něco s 56 000 km prodat. Auto degradovalo po úplného nesmyslné křivce vůči km a rokům.
18:16:00
14.02.2017
14.02.2017
Nwkt
-> Tuner#2: A to že ty si myslíš, že se nic neděje, neznamená že s tím nic nedělají. Můžou třeba sbírat data a analyzovat proč k tomu dochází
18:14:28
14.02.2017
14.02.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Já ti říkám mojí zkušenost. Pokud se jedná o chybu která se vyskytuje náhodně, tak je to taky blbý odstranit. Taky jsme bojovali 3/4 roku s jednou chybou, která se objevila jednou za měsíc. Pokud to nedokážeš nasimulovat, tak to těžko opravíš obvzlášť pokud existuje x desítek kombinací operačních systémů, s různýma stupněma nainstaovanýma windows update, různýma nastaveníma prostředí, různýma verzema sw
16:46:22
14.02.2017
14.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 14.02.17 08:08:52: Myslíš, že když dělám denně desítky nabídek, že jí neumím udělat? Jde o to, že tak 2x denně se stane, že rozjedu nabídku a u skladového zboží nevidím najednou nákup. Je tam nula místo konkrétní částky, takže pak se těžko dělá prodejní cena s nějakou slevou... Nebo třeba otevřeš nový doklad, rozjede se nové okno a spadne na lištu. Bohužel to jen na vteřinu problibke a na liště není. takže to uděláš až na 4. pokus. Přes šéfa řešeno několikrát, už i rakušák byl vzdáleně připojen, jednou to i viděl (je to obojí náhodné) a stejně se nic neděje.
15:39:19
14.02.2017
14.02.2017
Nwkt
-> vhml: Nám třeba 2,0 16V nežral
15:32:41
14.02.2017
14.02.2017
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 14.02.17 15:16:57: v dobách středoškolských jsme provozovali 2 Ecotecy, 1.6 , v Astře G a Vectře B. U obojí byla čerstvá litrovka oleje v kufru naprosto povinná výbava a dolejvalo se to zásadně až když běžely hydroštely naprázdno
E: koukám že palinator má podobnou zkušenost s měřením hladiny oleje hydroštelama :-D
E: koukám že palinator má podobnou zkušenost s měřením hladiny oleje hydroštelama :-D
15:28:26
14.02.2017
14.02.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Jo. Ale celkově zdecimovaný vůz ještě někdo za nějakejch 18 tKč koupil, opravil stylem, kterýmu bych se nestyděl říct částečná GO, teď prej dělal nový gufera na ventily nebo co, když už do toho lil olej z Karosy. Asi si tu Vectru zamiloval.
Já bych to ale s tou láskou po výměně kroužků, výměně uštíplýho výfukovýho ventilu a po už neřešené náhlé ztrátě komprese 4. válce zase tak nepřeháněl. Ale zase to mělo výhodu, člověk se o to auto ke konci starat ani moc nemusel, olej se doplňoval až když začly zvonit hydroštely (to se do motoru dolily asi 2 litry oleje, protože měrka na olej ani nedosáhla ).
Co je horší, že aktuální TSI tu spotřebu oleje má menší asi jen o třetinu.
Jo. Ale celkově zdecimovaný vůz ještě někdo za nějakejch 18 tKč koupil, opravil stylem, kterýmu bych se nestyděl říct částečná GO, teď prej dělal nový gufera na ventily nebo co, když už do toho lil olej z Karosy. Asi si tu Vectru zamiloval.
Já bych to ale s tou láskou po výměně kroužků, výměně uštíplýho výfukovýho ventilu a po už neřešené náhlé ztrátě komprese 4. válce zase tak nepřeháněl. Ale zase to mělo výhodu, člověk se o to auto ke konci starat ani moc nemusel, olej se doplňoval až když začly zvonit hydroštely (to se do motoru dolily asi 2 litry oleje, protože měrka na olej ani nedosáhla ).
Co je horší, že aktuální TSI tu spotřebu oleje má menší asi jen o třetinu.
15:16:57
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.02.17 14:56:39: Jojo, to je ten motor / kamna na vyjetý olej? Ještě jsem nepřišel do styku s Opláckým ECOTECEM, který by po nějakých těch km nežral volej jak ropná plošina v plamenech. Kolega tam pak začal lejt i 15W-40 z Lidlu. Ba jo, jeho stará Vectra 1991 olej nebrala. Na druhou stranu, koroze a spotřeby oleje se zbavil až pořízením starého Renaultu Laguna, kde i po bezmála tachometrových 240 000 km fungovalo všechno a auto bylo bez koroze (+ pečlivě udržované).
Ale ať nežeru, možná už pod pojmem Ecotec lezou lepší a olejově střídmější motory. Byť jsem byl u Zafiry cca 2009 poněkud v rozpacích a děkoval bohu za čidlo kvality vzduchu.
Ale ať nežeru, možná už pod pojmem Ecotec lezou lepší a olejově střídmější motory. Byť jsem byl u Zafiry cca 2009 poněkud v rozpacích a děkoval bohu za čidlo kvality vzduchu.