![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> saskyn2: To uz ty pistky v tom trmenu asi moc nedrzely, coz? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 18.05.22 18:31:52: Slušný. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: To je nějaká holota. Ty repro jsou základ, dynaudio to nemá, to jsou jen samolepky. Sedačky jsou podle mě už dodělávaný si myslím.
-> saskyn2 15.05.22 13:07:00: Vidím sedačky, repro. Co to je probůh za vůz s takto kostrbatou výbavou? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> saskyn2: Na to musí bejt člověk srdcař ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 12.05.22 11:45:50: ale jeden fizl mi tady schaní na B7 pás,že se mu udajně seká jen když je teplo.No a v regálu mam jen B6 tak jsem vsázel na to že to je stejný.Díky,jdu mu ho nadělit,protože pomáhat a chránit
-> venni: Jo je. A co s ním máš? A ty pásy se dají relativně jednoduše rozebrat. Myslím látku od tý budky s patronou. Vymotáš, vytlačíš, vytáhneš tyčku a látku si prohodíš. Třeba béžovou za černou, ošoupanou, atd.
Otázka nejspíš na Jirku.Je LP pás záměnný B6/B7? Nevíš náhodou?
A na dveřích není známka koroze pořád, fajny koráb.
-> Milan 136: SPZ odpovídající míře vypouštěných emisí? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vojťas: Podle me to je dost real. Techhle aut je 3 riti a dost casto jsou to sluzebaky apod. Kazdej se k tomu chova jako prase a podle toho taky dost casto vypadaj. A vzhledem k tomu, ze to je za 400 tKc, tak tam uz se to poradne zkouknout asi vyplati. Stacilo mi videt v jakem stavu byly sluzebni auta v byvale firme...
-> Nwkt: Aha, tak to není moc veselé. Na komfortku mrknu, ale do poslední chvíle centrál fungoval, jak měl. Ještě jednou děkuji za rady.
-> růža: Bohužel do cca 2002 se musí po vyndání baterky klíč párovat. Alarm se vypne když nastartujes s funkčním immo. Otázka jestli nemáš klasicky zatopenou komfortku
Měl bych ještě jeden, jednodušší dotaz. Proč mi po odemknutí auta klíčem stále bliká safe? (centrál se neaktivuje, pouze se mechanicky odemknou dveře). Právě se to auto stalo nepojizdným, protože se po sepnutí spínačky rozezní alarm. Stačilo by odpojit zámek dveří? Nebo je to složitější a já mužu auto poslat do rybníka
-> Nwkt: Je to 99. Docela mě to překvapuje, že po rozebrání je to potřeba spárovat, ale asi nic jiného nezbyde. Každopádně díky za radu.
-> růža: Co to je za rok? Bude potřeba dálku znovu spárovat. Pokud máš jenom jeden, tak musíš přes diagnostiku
Dneska jsem potřeboval rozloupnout vystřelovací klíč (passat b5, klíč dvoutlačítkový), který byl z nějakého důvodu celý přilepený lepidlem. při demontáži hrubší silou se mi klíč rozletěl. Takže jsem ho opět složil dohromady a samozřejmě dálka nefunguje. Baterie zjevně funkční (do poslední chvíle auto odemykalo, zkusil jsem je změřit multimetrem a ukazují 3V) PS: jsou tam dvě CR 1620.
Nemáte někdo typ, co se mohlo podělat? Já bych to ani neřešil, ale klíčem se mi odemknou pouze řidičovy dveře a po pokusu odemknout celé auto zevnitř se spustí alarm. Klíč mám bohužel jenom jeden. Kdesi na fórech ještě psali cosi o nakódování, ale bohužel můj kamarád s diagnostikou je momentálně zaneprázdněn.
Nemáte někdo typ, co se mohlo podělat? Já bych to ani neřešil, ale klíčem se mi odemknou pouze řidičovy dveře a po pokusu odemknout celé auto zevnitř se spustí alarm. Klíč mám bohužel jenom jeden. Kdesi na fórech ještě psali cosi o nakódování, ale bohužel můj kamarád s diagnostikou je momentálně zaneprázdněn.
-> havlik: Tak pardón
Měl to být vtip, má to jistou historii...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: Jo aha já nepochopil ze slovickarime o picovine![41](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
-> StepaNoFUN: Mně teda nepřijde, že by těch 1.8T jezdilo málo. Ve 4x4 nevím, ale jinak je vídám pořád dost. A u segry to většinu času sloužilo vzorně, pokud něco dělalo problémy, tak bylo spíš v plynovej sekci, ale to bylo spíš "nejede to přesně podle představ" než "nejede to".
Na konci jsem tam pak měnil nějakej ten zapalovací modul, asi jedna cívka a jak říká -> Cumper: , různý hadičky atd už byly zralý na výměnu... ale jinak pohoda.
Na konci jsem tam pak měnil nějakej ten zapalovací modul, asi jedna cívka a jak říká -> Cumper: , různý hadičky atd už byly zralý na výměnu... ale jinak pohoda.
-> Cumper: u 1.8T je (alespon v mym okoli) jen par (ano asi fakt 2) lidi, co ten motor fakt znaj. Zbytek by ho opravovala stylem JPP..
-> StepaNoFUN: Jo to je pravda, ale to platí tak obecně ať je to jakejkoliv motor, snad kromě 1.3 mpi feldy, kde chrastící motor jede dokud se nerozpadne kastle
Koupit nějakou okrkanou neudržovanou sračku, tak je už celkem jedno co je v tom za motor a sere se to všecko
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Cumper: Neříkám, že je to složitý. Ale nikdo s těma vylítanejma sračkama nic nechce mít, protože si to kupovali houfně tuneři, kteří to nešetřili a je to 20 let starý...
-> Milan 136: Spíš najdu někoho , kdo se bude zabejvat TSI než něčím, kde cena opravy může přesáhnout hodntu vozu. A vzhledem k tomu že jich bylo fakt jen "pár", tak to nikdo moc nezná, aby řekl ano - je to to a to.
-> Milan 136: Spíš najdu někoho , kdo se bude zabejvat TSI než něčím, kde cena opravy může přesáhnout hodntu vozu. A vzhledem k tomu že jich bylo fakt jen "pár", tak to nikdo moc nezná, aby řekl ano - je to to a to.
-> StepaNoFUN: Co je na tom motoru tak složitýho? Kámoš ho má a odešly akorát všecky 4 původní zapalovací cívky, měnily se trubky odvětrání bloku ( původní se drolily pod rukama ) a zlobí sekundární vzduch, ale to zatim neřeší, jen kvuli tomu svítí kontrolka. A co vím tak akorát někdy se zanese sací koš, když někdo sere na olej a zlobí hadičky podtlaku (což když se vymění tak je zase na pár let klid..)
Já mám v passatu B5 starší verzi AEB bez sekundárního vzduchu a s mechanickou klapkou a to mi už připadá jako úplně primitivní motor...
Já mám v passatu B5 starší verzi AEB bez sekundárního vzduchu a s mechanickou klapkou a to mi už připadá jako úplně primitivní motor...
-> Milan 136: Blbý je, že lidí co tenhle motor uměj (na první dobrou) opravit je ještě řádově míň než těch liftbacků ve 4x4 na prodej...
-> Nwkt 24.05.21 22:34:39: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 24.05.21 23:01:08: To je ultrajednoduchej motor v porovnání s 1.8 TSI. Nebo třeba 1.5 TSI
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 24.05.21 23:01:08: To je ultrajednoduchej motor v porovnání s 1.8 TSI. Nebo třeba 1.5 TSI
-> Nwkt: No já bych ty problémy s nastavováním vaček a podobnejma píčovinama fakt řešit nehctěl. To je skoro masochismus...
-> Nwkt:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: To je přesně auto pro Jardu ne ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: No dobře. Tak je to liftback. :-D Ale i těch bylo jako šafránu a pouze v 1,8T, což jsou z 99% vylítaný hujdy.
-> havlik: Ať protírám oči jak chci, pořád tam sedan nevidím...
-> havlik: Vrak na komplet GO... :-/ A nevěřil bych ani tomu motoru...
-> dragon_cb_cz: auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-octavia-18t-4x4.php
-> saskyn2: K tomu volant za 10
spíš by se mi hodila nasát maska ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: omg :-) ale jo, individualizace rošířených aut je nezbytná :-)
-> U-Geen: Tak pokud by nwkt byl stejného názoru(což pochybuju), tak se těch doplňků určitě někdo rád ujme
ta sada se prodává kolem 30t![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: jj, včetně kol :-)
-> U-Geen: Tak to už jsme myslím zjistili, že v názoru na tenhle druh doplňků se shodneme max leda na tom, že to máme přesně naopak
Viz SSS, SX4 WRC atd...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: me se naopak ty doplnky desne nelibej :-)
-> saskyn2: Tak to je potom hezkej kup
Jinak opticky to fakt vypadá o hodně líp než obyč, ten je fakt takovej kulatej a "tupej", tohle se mi i docela líbí.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P@nkáč 24.05.21 08:43:16: To je úhel pohledu, starý to samozřejmě je, ale znám tady pár lidí co takový auta nazývají novým a auto podobného druhu budou kupovat tak v horizontu 10 let a pak vykřikovat jak je to spolehlivý oproti těm novým mrdkám
-> dragon_cb_cz 24.05.21 08:58:02: Skvělý je to v podstatě jen v tom, že podobný výbavy a stav se běžně prodávají za 150![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 24.05.21 08:58:02: Skvělý je to v podstatě jen v tom, že podobný výbavy a stav se běžně prodávají za 150
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Hele a ten přední podnárazník a prahový lišty, to úplně běžný taky není? Přijde mi, že to auto nemá tak "tupej" kukuč jako normálně.
-> Nwkt 23.05.21 18:54:35: Parádní vozík. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz:
Neodporuj!![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Neodporuj!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)