skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> Nwkt: si celý traktor nemusel rozoberať
-> Jarda/felda: No to je to, že to jde a občas nejde
-> Kuladmin: Občas mají problém s dlouhýma studenýma startama, řeší se to výměnou VVT
-> Jarda/felda: Myslím že sis odpověděl ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: miznúca chladiaca a problémy že to netopí nemáte?
může odeít podavačka u PD po cca půl roce ? sice jsem nekoupil originál ale i tak se mi to zdá málo ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Kuladmin: Jedině biturbo, kdo v tom jel tak pochopí
Hele žádný extra problémy to nemá, snad akorát často vržou silentbloky na přední nápravě. Záleží jak moc je závodník, ta 110kw verze většinou nemá močovinu, 140kw a 176kw ano. Někdy jsem řešil nějaký vadný termostat, el. clonku na pumpě, vyteklý tlumič, chcíplej zámek, shořelý čidlo g450 i s konektorem a podobný drobnosti. Na tý 176kw jde celkem rychle do prdele dvouhmota(cca kolem 200-220tkm). Motory jsou v podstatě stejný se škodovkou.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hele žádný extra problémy to nemá, snad akorát často vržou silentbloky na přední nápravě. Záleží jak moc je závodník, ta 110kw verze většinou nemá močovinu, 140kw a 176kw ano. Někdy jsem řešil nějaký vadný termostat, el. clonku na pumpě, vyteklý tlumič, chcíplej zámek, shořelý čidlo g450 i s konektorem a podobný drobnosti. Na tý 176kw jde celkem rychle do prdele dvouhmota(cca kolem 200-220tkm). Motory jsou v podstatě stejný se škodovkou.
Zase se bude někdo koupat. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zeptam se poraďte na co si dát pozor při koupy passata rv 2016-17 nafta. Jaký motor atd. atd.
Prostě největší špeky u tohodle modelu z tehle let. Sestra chtěj něco pořídit z důvodu cca 60km cesty do práce. Díky za info.
Prostě největší špeky u tohodle modelu z tehle let. Sestra chtěj něco pořídit z důvodu cca 60km cesty do práce. Díky za info.
-> Nwkt 18.08.20 20:28:01: Držím palcáty. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: Dle Etky ne, ale prý je normálně zaměňujou a jediný podle čeho rozlišujou jsou ty díry na šrouby
-> Jirik_Tuňák1983: Ano budu, resp. se sousedem v jeho dílně
-> Jirik_Tuňák1983: Ano budu, resp. se sousedem v jeho dílně
-> Nwkt: Opravuješ sám?
-> Nwkt: Vůbec netuším. Dával jsem při výměně jen to co tam patří.
Dle etky nejsou záměnné?
Dle etky nejsou záměnné?
-> suri: -> Milan 136: Asi dotaz na vás dva, vyznáte se v CR čerpadlech, je možný dát tyhle dvě místo čerpadla bez indexu z první generace? Jedno je druhou generaci CFxx a druhý je Golf, liší se v dírách na šrouby ze zadní strany
-> saskyn2: tam bolo blokovanie zboku a niekto to prerobil na blokovanie zhora ? inak to veľmi nemá prečo prasknúť ... však núdzovo to odistíš a ideš ...
-> saskyn2: Tramvaje neznám, takže co že co se tomu stalo?
Tak hotovo. Fakt jsem tam navrtal dirku to samé do horního kusu plastu našrouboval samořez bez hlavy a cajk. Rovnou jsem dal neosahanou řadičku. Sice je to prasárna ale kupodivu funguje![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Aspoň teda že to jelo. Ale poslední co potřebuju je řešit svoje auto. Navíc tohle je rozebrat půl lakatoše. Nebo se na to vyseru vyvrtam tam dirku samořez a čau.
Jsou to mrdky starý vyjebaný všechno. Takhle jsem dojel z Jizerek. Tvl to snad rozeberu na díly, jak nwkt![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: to sú presne tie prípady odvdušnenia kedy to dostane poriadne napiču ... dám cez ODIS odvetranie a štartujem na šupu
-> Milan 136: -> saskyn2: Díky.
-> havlik:
Poloosy snad vyndavat nebudou
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Poloosy snad vyndavat nebudou
-> Syny: Krev jedině když se jebneš při vyškubávání vstřiku, jinak všude poteče jen nafta![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik: -> darklord: Z ciziho krev prece netece, ne ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Něco od Bubáků(všimněte si velkého B) z Václaváku a bude to za den hotový![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Hlavně mu nikde neopravuj závit ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Nwkt 28.07.20 22:02:45: Sezen dily a pivo a za vikend to mame ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: To máš hezký, byla by ho škoda. Ale fakt že bys pak konečně místo poloauta mohl koupit plnohodnotný model(čti kombi)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 28.07.20 18:46:05: Opravit nebo rozprodat do hutí, ale spíš to první ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Filtry u průmyslovejch motorů jsem vždycky odvzdušňoval, ať už mechanickou podávací pumpičkou (John Deere u slabších motorů používá podobné čerpadlo jako je u škodovky :-D) nebo elektrickým čerpadlem. Hlavně když objem obou filtrů byl třeba 2 litry :-D Některý kolegové na to srali a nikdy se jim čerpadlo nekouslo, ani neodešlo. Když už byl s CR čerpadlem problém, tak to bylo vždy vodou v palivu, nečistotama (nekvalitní náhrady palivových filtrů), nekvalitní palivo (chemicky vázaná voda atd.).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.
Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.
Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
-> saskyn2: To se mi povedlo, kdyz jsem palivak menil poprve. Sice jsem se na to nevyprd a cerpadlo u motoru spustil pres diag., ale asi ne na dost dlouho - po otoceni klickem to tocilo jak divy, ale nechytlo. Tak jsem to cerpadlo spustil znovu, zkusil znovu nastartovat a furt nic. To uz jsem zacal mit bobky. Tak jsem to odvzdusnil jeste asi 3x a pak uz to chytlo normalne. Kdyz jsem to menil podruhy, tak jsem to cerpadlo spustil rovnou asi 5x a chytlo to hned bez vahani. Tak doufam, ze neskoncim jako Tomas...
-> saskyn2 28.07.20 20:14:57: Právě že vím, že u PD to jde... S CR jsem zatím (naštěstí) neměl tu čest. Každopádně díky za info. ;-)
Hlavně PD má jen jedno čerpadlo v nádrži který jede 3s po zapnutí klíčku, takže tam si s tím není vůbec potřeba lámat hlavu.
VCDS to má normálně přes akční členy. U PD to myslím ani diagnostikou většinou nejde, tam to dělám přes klíček. CR přes klíček nejde.
-> StepaNoFUN 28.07.20 19:57:10: Ne. A i na PD je položka odvzdušnění![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: CR jsme nikdy nedělal... Ale jako u PD třeba 10x zapnout zapalování nefunguje?
-> dragon_cb_cz 28.07.20 19:31:06: V origo diagnostice ODIS je přímo funkce odvětrání palivové soustavy /aktivace palivového čerpadla. A třeba na 240 s ho to aktivuje.
-> saskyn2 28.07.20 19:00:58: A na to je nějaký speciální diagnostický postup? Nebo jak vy koncernisti říkáte přes "test akčních členů" nebo jak to je?
-> Jarda/felda: Ne jen v nádrži, tady je ještě druhý elektrický u motoru, já vždy protáčím obě dvakrát, pak to chytne hned na drc.
-> Nwkt: Co s tím budeš tedy tvořit?
-> dragon_cb_cz 28.07.20 12:14:26: vyměnit a pustit si čerpadlo v nádrži na ovzdušnění ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)