skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> Nwkt: si celý traktor nemusel rozoberať
-> Jarda/felda: No to je to, že to jde a občas nejde
-> Kuladmin: Občas mají problém s dlouhýma studenýma startama, řeší se to výměnou VVT
-> Jarda/felda: Myslím že sis odpověděl 

-> saskyn2: miznúca chladiaca a problémy že to netopí nemáte?
může odeít podavačka u PD po cca půl roce ? sice jsem nekoupil originál ale i tak se mi to zdá málo 

-> Kuladmin: Jedině biturbo, kdo v tom jel tak pochopí
Hele žádný extra problémy to nemá, snad akorát často vržou silentbloky na přední nápravě. Záleží jak moc je závodník, ta 110kw verze většinou nemá močovinu, 140kw a 176kw ano. Někdy jsem řešil nějaký vadný termostat, el. clonku na pumpě, vyteklý tlumič, chcíplej zámek, shořelý čidlo g450 i s konektorem a podobný drobnosti. Na tý 176kw jde celkem rychle do prdele dvouhmota(cca kolem 200-220tkm). Motory jsou v podstatě stejný se škodovkou.

Hele žádný extra problémy to nemá, snad akorát často vržou silentbloky na přední nápravě. Záleží jak moc je závodník, ta 110kw verze většinou nemá močovinu, 140kw a 176kw ano. Někdy jsem řešil nějaký vadný termostat, el. clonku na pumpě, vyteklý tlumič, chcíplej zámek, shořelý čidlo g450 i s konektorem a podobný drobnosti. Na tý 176kw jde celkem rychle do prdele dvouhmota(cca kolem 200-220tkm). Motory jsou v podstatě stejný se škodovkou.
Zase se bude někdo koupat. 

Zeptam se poraďte na co si dát pozor při koupy passata rv 2016-17 nafta. Jaký motor atd. atd.
Prostě největší špeky u tohodle modelu z tehle let. Sestra chtěj něco pořídit z důvodu cca 60km cesty do práce. Díky za info.
Prostě největší špeky u tohodle modelu z tehle let. Sestra chtěj něco pořídit z důvodu cca 60km cesty do práce. Díky za info.
-> Nwkt 18.08.20 20:28:01: Držím palcáty. 

-> Milan 136: Dle Etky ne, ale prý je normálně zaměňujou a jediný podle čeho rozlišujou jsou ty díry na šrouby
-> Jirik_Tuňák1983: Ano budu, resp. se sousedem v jeho dílně
-> Jirik_Tuňák1983: Ano budu, resp. se sousedem v jeho dílně
-> Nwkt: Opravuješ sám?
-> Nwkt: Vůbec netuším. Dával jsem při výměně jen to co tam patří.
Dle etky nejsou záměnné?
Dle etky nejsou záměnné?
-> suri: -> Milan 136: Asi dotaz na vás dva, vyznáte se v CR čerpadlech, je možný dát tyhle dvě místo čerpadla bez indexu z první generace? Jedno je druhou generaci CFxx a druhý je Golf, liší se v dírách na šrouby ze zadní strany
-> saskyn2: tam bolo blokovanie zboku a niekto to prerobil na blokovanie zhora ? inak to veľmi nemá prečo prasknúť ... však núdzovo to odistíš a ideš ...
-> saskyn2: Tramvaje neznám, takže co že co se tomu stalo?
Tak hotovo. Fakt jsem tam navrtal dirku to samé do horního kusu plastu našrouboval samořez bez hlavy a cajk. Rovnou jsem dal neosahanou řadičku. Sice je to prasárna ale kupodivu funguje

Aspoň teda že to jelo. Ale poslední co potřebuju je řešit svoje auto. Navíc tohle je rozebrat půl lakatoše. Nebo se na to vyseru vyvrtam tam dirku samořez a čau.
Jsou to mrdky starý vyjebaný všechno. Takhle jsem dojel z Jizerek. Tvl to snad rozeberu na díly, jak nwkt

-> Syny: to sú presne tie prípady odvdušnenia kedy to dostane poriadne napiču ... dám cez ODIS odvetranie a štartujem na šupu
-> Milan 136: -> saskyn2: Díky.
-> havlik:
Poloosy snad vyndavat nebudou

Poloosy snad vyndavat nebudou
-> Syny: Krev jedině když se jebneš při vyškubávání vstřiku, jinak všude poteče jen nafta

-> havlik: -> darklord: Z ciziho krev prece netece, ne 

Něco od Bubáků(všimněte si velkého B) z Václaváku a bude to za den hotový

-> Syny: Hlavně mu nikde neopravuj závit 

-> Nwkt 28.07.20 22:02:45: Sezen dily a pivo a za vikend to mame 

-> Nwkt: To máš hezký, byla by ho škoda. Ale fakt že bys pak konečně místo poloauta mohl koupit plnohodnotný model(čti kombi)



-> Milan 136 28.07.20 18:46:05: Opravit nebo rozprodat do hutí, ale spíš to první 

-> Syny: Filtry u průmyslovejch motorů jsem vždycky odvzdušňoval, ať už mechanickou podávací pumpičkou (John Deere u slabších motorů používá podobné čerpadlo jako je u škodovky :-D) nebo elektrickým čerpadlem. Hlavně když objem obou filtrů byl třeba 2 litry :-D Některý kolegové na to srali a nikdy se jim čerpadlo nekouslo, ani neodešlo. Když už byl s CR čerpadlem problém, tak to bylo vždy vodou v palivu, nečistotama (nekvalitní náhrady palivových filtrů), nekvalitní palivo (chemicky vázaná voda atd.).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.
Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.
Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
-> saskyn2: To se mi povedlo, kdyz jsem palivak menil poprve. Sice jsem se na to nevyprd a cerpadlo u motoru spustil pres diag., ale asi ne na dost dlouho - po otoceni klickem to tocilo jak divy, ale nechytlo. Tak jsem to cerpadlo spustil znovu, zkusil znovu nastartovat a furt nic. To uz jsem zacal mit bobky. Tak jsem to odvzdusnil jeste asi 3x a pak uz to chytlo normalne. Kdyz jsem to menil podruhy, tak jsem to cerpadlo spustil rovnou asi 5x a chytlo to hned bez vahani. Tak doufam, ze neskoncim jako Tomas...
-> saskyn2 28.07.20 20:14:57: Právě že vím, že u PD to jde... S CR jsem zatím (naštěstí) neměl tu čest. Každopádně díky za info. ;-)
Hlavně PD má jen jedno čerpadlo v nádrži který jede 3s po zapnutí klíčku, takže tam si s tím není vůbec potřeba lámat hlavu.
VCDS to má normálně přes akční členy. U PD to myslím ani diagnostikou většinou nejde, tam to dělám přes klíček. CR přes klíček nejde.
-> StepaNoFUN 28.07.20 19:57:10: Ne. A i na PD je položka odvzdušnění

-> Milan 136: CR jsme nikdy nedělal... Ale jako u PD třeba 10x zapnout zapalování nefunguje?
-> dragon_cb_cz 28.07.20 19:31:06: V origo diagnostice ODIS je přímo funkce odvětrání palivové soustavy /aktivace palivového čerpadla. A třeba na 240 s ho to aktivuje.
-> saskyn2 28.07.20 19:00:58: A na to je nějaký speciální diagnostický postup? Nebo jak vy koncernisti říkáte přes "test akčních členů" nebo jak to je?
-> Jarda/felda: Ne jen v nádrži, tady je ještě druhý elektrický u motoru, já vždy protáčím obě dvakrát, pak to chytne hned na drc.
-> Nwkt: Co s tím budeš tedy tvořit?
-> dragon_cb_cz 28.07.20 12:14:26: vyměnit a pustit si čerpadlo v nádrži na ovzdušnění 
