skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Milan 136 14.06.23 08:08:50: Furt lepší jak ty samotný šrouby bez krytek :)
-> Milan 136 14.06.23 08:08:50: Strašný.
-> palinator 10.06.23 19:17:28: Tohle jsi asi myslel? To mi nějak úplně nevadí.
-> Milan 136:
Tak fajn, pořeším to takto a na zimu ty VW.
Tak fajn, pořeším to takto a na zimu ty VW.
-> palinator 10.06.23 19:17:28: Ta máš ty starý s vnitřním oříškem. Tyhle nové, co mají systém ala McGard mají stejný průměr.
-> Milan 136: -> Syny: na těch kolech co tam teď jsou, nejsou ty krytky zapuštěný úplně, ale směrem ven z kola se odlitek svažuje směrem do auta. Ty Synyho kola to tak nemají.
Ty bezpečáky mají všechny stejný průměr? Mám pocit že na O1 mám menší.
Ty bezpečáky mají všechny stejný průměr? Mám pocit že na O1 mám menší.
-> palinator 10.06.23 15:48:53: Nevím co myslíš, ale origo krytky jsou tohle - nikam nevylejzaj a jsou i přes pojišťák...
-> palinator 10.06.23 15:48:53: Jak trčej z děr?
Proč bys neměl vyřešit bezpečáky. Krytka na tyhle normálně existuje. Jen je matná.
Proč bys neměl vyřešit bezpečáky. Krytka na tyhle normálně existuje. Jen je matná.
-> Syny:
Ty origo krytky kol jsou pěkně hnusný, jak trčej z děr, navíc se pod tím drží voda. Na těch origo ufokolech ještě budiž...
To spíš bych tam dal krytky normální ze Škodovky, ale nevyřešim tim ten bezpečák. Leda bych ho vyhodil.
Ty origo krytky kol jsou pěkně hnusný, jak trčej z děr, navíc se pod tím drží voda. Na těch origo ufokolech ještě budiž...
To spíš bych tam dal krytky normální ze Škodovky, ale nevyřešim tim ten bezpečák. Leda bych ho vyhodil.
-> palinator 10.06.23 15:31:32: Sezen si ty origo krytky na srouby kol, takhle to vypada hrozne :)
Neekologickí kolesá.. vypadaj opticky o dost menší než tamty hrůzy
Přátelé, kamarádi. Nedokáže někdo vyřešit problém na éčku, že se (asi po uspání jednotek) vyresetuje poslední nastavení Climatronicu? V přizpůsobení to udělat nejde, VAG vyhazuje chybu. Někde v kapitalistickej cudzině jsem četl že se přehrával SW. Díky
-> Nwkt 09.05.23 22:18:05: Až tak? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: I pro mě jako zaměstnance je voser získat povolení dělat tyhle křížový výměny
když jsem si žádal o Audi, tak to trvalo 4 měsíce myslím ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 09.05.23 21:03:41: Jo, musíš poslat žádost a mají na to asi 48 hodin.
-> StepaNoFUN: Zase na druhou stranu, je to součást imobilizéru, proč by měli povolit znovupoužití v jiným autě? jako dá se o to požádat a je i šance na povolení, ale trvá to
-> Nwkt 09.05.23 20:51:11: at jdou do riti. Za chvili (vlastne uz ted) to bude o tom, ze vse online a s off-line si ani neskrtnes. A kdys naseres vyrobce, tak Ti to v podstate znehybnej.
Jak je to dlouho, co se mluvilo o pronajmu vybavy?
Jak je to dlouho, co se mluvilo o pronajmu vybavy?
-> palinator: použitý jsou problém, výměnu musí schvalovat VW, jinak nejdou přizpůsobit
-> Nwkt:
A sakra![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A sakra
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Hlavně ty budíky musí být nový. Jinak to pak bude akorát o parametrizaci
Dodělání virtual cockpitu do e-Golfa je stejný jako do normálního Golfa nebo je ten displej jinej? Ptám se pro kamaráda. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 29.03.23 08:46:25: je to podle "výbavy". Prvotní je rozdíl v povrchové úpravě (lakované, olejované). Pak se můžou lišit plochou (vrtané, drážkované). U některých i materiálem, ale to už se snad ani kotoučů na tohle auto netýká ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: Jo, to chápu, ale zároveň o tom, že by tenhle benefit nabízely, slyším poprvé.
-> dragon_cb_cz:
To mi jako benefit stačí.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
To mi jako benefit stačí.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda 29.03.23 12:07:40: To jak píše -> palinator 29.03.23 12:22:41: , to je na zadku spíš plus... i když u té Caddy asi pracuje zadek o trochu víc.
-> palinator 29.03.23 11:47:10: Spíš proč jo? Má to nějakej praktickej benefit krom toho, že to míň špiní disky?
-> Jarda/felda:
Pokud je to tak, tak na zadku to bude fakt mrzet..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E: Mně kotouče nemizej, mně se vždy jen zkroutěj.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pokud je to tak, tak na zadku to bude fakt mrzet..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E: Mně kotouče nemizej, mně se vždy jen zkroutěj.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 29.03.23 11:47:10: budou žrát kotouče ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz:
Proč ne ceramic?
Proč ne ceramic?
-> Bukaj 29.03.23 08:46:25: Vezmi ATE jak desky, tak kotouce. Nekombinoval bych. A pohlidej si, at jsou ty kotouce lakovany.
-> Bukaj: Ze značek co uvádíš jsem vyloženě bezproblémově provozoval akorát ATE... vzal bych jejich základ (tzn ne ceramic atd).
Díky Růžovi už vím, co potřebuju za rozměr, ale když vidím, jak široká je nabídka, tak jsem z toho jelen.
Dokonce je v nabídce víc kotoučů od jednoho výrobce (Bosch, ATE) ve stejném rozměru, které se liší jen označením a cenou - v čem je rozdíl? V materiálu? Co mám, krucinál, vybrat...?
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0...
S destičkama je omezenější výběr, takže menší problém, co vybrat. Asi ty TRW (na Škodu 130 jediné novodobé desky, které fungují)...
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0...
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dokonce je v nabídce víc kotoučů od jednoho výrobce (Bosch, ATE) ve stejném rozměru, které se liší jen označením a cenou - v čem je rozdíl? V materiálu? Co mám, krucinál, vybrat...?
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0...
S destičkama je omezenější výběr, takže menší problém, co vybrat. Asi ty TRW (na Škodu 130 jediné novodobé desky, které fungují)...
www.autodily-pema.cz/vyhl edavani?search=1K0...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> růža: To bys byl hodný ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bukaj 28.03.23 10:01:45: Můžu se kouknout, stačí mi napsat VIN, pokud už mě někdo nepředběhl (klidně SZ).
-> Bukaj 28.03.23 10:01:45: Myslim, že někdo tady z kluků kdo má přístup do katalogu dílů by mohl pomoci :) Bohužel ten co fungoval online a používal jsem ho, tak už nefunguje.
-> dragon_cb_cz:
Příště vyberu nějaký, který už ty závady bude mít, aby mě nic nepřekvapilo.
A nějakou zdechlinu, abych nemusel řešit spojku. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Příště vyberu nějaký, který už ty závady bude mít, aby mě nic nepřekvapilo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 28.03.23 10:00:28: A to si ho tak pečlivě vybíral... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz:
Jsou už dávno zkroucený a to je z nich ubráno asi 0,1 mm![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Náhodou, teď tam budou velký věci, asi jako dárek k 20letému výročí.
Spojka, teď odešla alternátorová volnoběžka (takže nechám rovnou udělat celej altík), předělávka těch brzd, chtělo by to vyměnit zámky,... Tak nějak auto k hovnu.
Teď s tim jezdí 14 dní kamarádka místo toho Volva a najela s tím víc než já za čtvrt roku![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jsou už dávno zkroucený a to je z nich ubráno asi 0,1 mm
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Náhodou, teď tam budou velký věci, asi jako dárek k 20letému výročí.
Spojka, teď odešla alternátorová volnoběžka (takže nechám rovnou udělat celej altík), předělávka těch brzd, chtělo by to vyměnit zámky,... Tak nějak auto k hovnu.
Teď s tim jezdí 14 dní kamarádka místo toho Volva a najela s tím víc než já za čtvrt roku
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 28.03.23 09:50:02: Takže s tvým nájezdem se ti ty kotouče cca za 4 roky zkroutí a pak to vyměníš? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz:
Hele já nevim, četl jsem to taky. Úplně jsem nepochopil co by to mělo způsobit, kromě ložiska/náboje. Jenže pokud dobře vidim, ten náboj je stejnak stejnej.
A chlapci se tu shodli, že předělávka na 288 to trvale řeší.
Hele já nevim, četl jsem to taky. Úplně jsem nepochopil co by to mělo způsobit, kromě ložiska/náboje. Jenže pokud dobře vidim, ten náboj je stejnak stejnej.
A chlapci se tu shodli, že předělávka na 288 to trvale řeší.
-> palinator 28.03.23 09:36:31: A není to u O1 způsobený nějakou celkovou únavou tý přední nápravy? Kdysi jsem o tom myslím něco četl...
Na naší O1 si pamatuju kopající brzdy za těch 340t km jen jednou? A žádnej tuning tam myslím neproběhl.
Na naší O1 si pamatuju kopající brzdy za těch 340t km jen jednou? A žádnej tuning tam myslím neproběhl.
-> Sita:
Na zastavení na světelný křižovatce![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz:
Větší jsou už jen 312.
Na zastavení na světelný křižovatce
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz:
Větší jsou už jen 312.
-> palinator 28.03.23 09:04:48: Teď nevím, jestli to jsou menší nebo větší?
-> palinator: na co potrebuje kolenovrt brzdy? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz:
Už mám jako kolenovrt nachystaný těhlice na 288mm brzdy. Páč mě nebaví měnit zkroucený kotouče co 1000 km.
Už mám jako kolenovrt nachystaný těhlice na 288mm brzdy. Páč mě nebaví měnit zkroucený kotouče co 1000 km.
-> Syny: Pokud to auto v minulosti nedostal do rukou nějaký tuner typu -> saskyn2: nebo -> Nwkt: co mění brzdy za větší s prvním olejem ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)