skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
17:26:46
20.01.2020
20.01.2020

Alenka
-> palinator: nejen turbo, ty motory jsou totožné a liší se jen SW.
17:12:15
20.01.2020
20.01.2020

palinator
-> Alenka:
Turbo je na 51 a 59 kW stejný?
Turbo je na 51 a 59 kW stejný?
16:19:38
20.01.2020
20.01.2020

Alenka
-> palinator: graf bude, až se udělají rozvody.
Teď je tam úprava na sériovém tlaku turba pro 59kW verzi a doladěno na lambda 1.2, odhadem tak 70kW/220Nm.
-> dragon_cb_cz: já nic, já jsem jen lopata - pokorný služebník a vykonavatel Boží vůle na zemi
Teď je tam úprava na sériovém tlaku turba pro 59kW verzi a doladěno na lambda 1.2, odhadem tak 70kW/220Nm.
-> dragon_cb_cz: já nic, já jsem jen lopata - pokorný služebník a vykonavatel Boží vůle na zemi

13:16:29
20.01.2020
20.01.2020

dragon_cb_cz
13:13:49
20.01.2020
20.01.2020

palinator
-> Alenka:
Graf! Graf! Graf!
Graf! Graf! Graf!

10:52:55
20.01.2020
20.01.2020

Alenka
Pořád se tady řeší nějaké problémy kolem DPF, tak sem dám taky něco pozitivního, ať je vidět jak to vypadá, když věci fungují jak chce Bůh a ne jak chce bruselský úředník 
Máme Polo 1.4tdi 51kW typ BWB, takže vstřikování PD, DPF, Elektrický EGR a VNT turbo.
Když jsme to koupili, regenerace DPF probíhaly co 400km a žralo to asi o půl litru víc než můj dvoulitr v Octavii se čtyřnásobným výkonem
Drobná úprava sériového airboxu, úprava proudění vzduchu kolem IC, vyvedení odvětrání kliky pod auto, aby se DPF zbytečně neucpával popelem, vlastní seřízení rozvodů a vahadel na vstřikovačích + samozřejmě komplet nový SW v ŘJ motoru a máme konečně auto, se kterým se dá fungovat.
V sérii to s lehkou nohou žralo kolem 5l, teď mi s tím ženská okolo komína jezdí plus mínus za 4l, do nádrže nacpu cca 60l, takže dojezd mezi tankováním okolo 1500km a stejně tak probíhá regenerace DPF viz obrázek (spouští se když load coefficient=50%), což je proti výchozímu stavu poměrně uspokojivé zlepšení
A pak maj lidi kupovat nový auta s tím, že si "polepší".

Máme Polo 1.4tdi 51kW typ BWB, takže vstřikování PD, DPF, Elektrický EGR a VNT turbo.
Když jsme to koupili, regenerace DPF probíhaly co 400km a žralo to asi o půl litru víc než můj dvoulitr v Octavii se čtyřnásobným výkonem

Drobná úprava sériového airboxu, úprava proudění vzduchu kolem IC, vyvedení odvětrání kliky pod auto, aby se DPF zbytečně neucpával popelem, vlastní seřízení rozvodů a vahadel na vstřikovačích + samozřejmě komplet nový SW v ŘJ motoru a máme konečně auto, se kterým se dá fungovat.
V sérii to s lehkou nohou žralo kolem 5l, teď mi s tím ženská okolo komína jezdí plus mínus za 4l, do nádrže nacpu cca 60l, takže dojezd mezi tankováním okolo 1500km a stejně tak probíhá regenerace DPF viz obrázek (spouští se když load coefficient=50%), což je proti výchozímu stavu poměrně uspokojivé zlepšení

A pak maj lidi kupovat nový auta s tím, že si "polepší".
22:12:57
11.01.2020
11.01.2020

StepaNoFUN
-> Nwkt: tak to jo...
Tudiz kdyby nekdo potreboval jednotku pro tridrat, tak ji tu mam navic... Canovou jsem sehnal ciste nahodou. Lezela v jednom Supu na vrakaci...
Tudiz kdyby nekdo potreboval jednotku pro tridrat, tak ji tu mam navic... Canovou jsem sehnal ciste nahodou. Lezela v jednom Supu na vrakaci...
22:04:37
11.01.2020
11.01.2020

Nwkt
-> StepaNoFUN: jo
22:01:36
11.01.2020
11.01.2020

StepaNoFUN
-> Nwkt 11.01.20 21:57:44: G4 to je oct a podvolantovka jako sup? (aneb to co tu mam od tebe?)
21:57:44
11.01.2020
11.01.2020

Nwkt
-> Lamac: Canová se dá překódovat na neCAN, a tempomat je stejnej jak u neCAN tak CAN auta
20:34:16
11.01.2020
11.01.2020

Milan 136
-> Milan 136 08.01.20 20:05:25: Zarezlý na sračku. Ten pravej nešel ani skoro rozebrat 
Už to maká jak má

Už to maká jak má

12:10:23
11.01.2020
11.01.2020

Lamac
Otázočka, možno to niekto už riešil-Golf IV s multifunkčným volantom, jednotka je použitá necanová tj ovládanie rádia cez jeden drôt, a použil by som jednotku canovú -kvôli ovládaniu rádia volantom cez canbus, zostane fungovať tempomat?
12:18:11
10.01.2020
10.01.2020

castrol
-> palinator: 

11:19:50
10.01.2020
10.01.2020

Jarda/felda
10:47:56
10.01.2020
10.01.2020

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 10.01.20 09:26:18: Ale pizzu
, šak vědijó, že se to špiní, tak mohli ten kus gumy dávat už ve výrobě, nie? Navíc to i docela hezky vypadá. 
Na černé perle to třeba mám už z výroby a motor mám čistý zvrchu i zespodu, kde je také pečlivě zakrytováno. Na italské pomstě je pás těsnění na kapotě.
, šak vědijó, že se to špiní, tak mohli ten kus gumy dávat už ve výrobě, nie? Navíc to i docela hezky vypadá. 
Na černé perle to třeba mám už z výroby a motor mám čistý zvrchu i zespodu, kde je také pečlivě zakrytováno. Na italské pomstě je pás těsnění na kapotě.
09:55:49
10.01.2020
10.01.2020

Milan 136
09:26:18
10.01.2020
10.01.2020

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Není no, u Škodovky otevřeš kapotu a hned máš zasraný kalhoty.

Není no, u Škodovky otevřeš kapotu a hned máš zasraný kalhoty.

09:05:52
10.01.2020
10.01.2020

Jarda/felda
06:32:23
10.01.2020
10.01.2020

suri
-> saskyn2: na Oct to vyzerá v pohode , aj to pekne drží na chladičovke
06:31:47
10.01.2020
10.01.2020

suri
-> saskyn2: jj torpédo -> Milan 136: dal som aj ja na bielu , a to sme asi sami dvaja čo to máme ku krajom , väčšinou som na foto videl len v strede
01:17:51
10.01.2020
10.01.2020

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 09.01.20 23:08:54: To tam není standardně? 

00:13:13
10.01.2020
10.01.2020

saskyn2
-> Nwkt: Však to je zezadu z toho torpéda z okávky. Sice to vypadá divně, ale účel to asi plní dobře
23:57:38
09.01.2020
09.01.2020

Nwkt
A serete mě, to budu muset zase objednat, když jsem to našel 

23:56:45
09.01.2020
09.01.2020

Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
23:56:30
09.01.2020
09.01.2020

Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
23:38:03
09.01.2020
09.01.2020

saskyn2
-> Milan 136: z čeho to je těsnění? To je z torpéda? To vypadá dobře
23:08:54
09.01.2020
09.01.2020

Milan 136
-> suri 09.01.20 08:21:38: Na chladičovce? Ano mám.
08:21:38
09.01.2020
09.01.2020

suri
-> Milan 136: tesnenie na stene máš ?
21:18:05
08.01.2020
08.01.2020

Milan 136
-> Nwkt 08.01.20 21:16:49: Já to mám pod kapotou ve vůni 

21:16:49
08.01.2020
08.01.2020

Nwkt
-> Milan 136: -> suri: Mě se neptejte, já tam dneska dolejval kapalinu a ten motor vypadá spíš 350 000
hnusný, zasyflený, orezlý všechny spony
hnusný, zasyflený, orezlý všechny spony20:46:58
08.01.2020
08.01.2020

suri
-> Milan 136: normálka , Ceed štyri roky a zadreté
20:36:08
08.01.2020
08.01.2020

Milan 136
-> suri 08.01.20 20:07:29: Na O2/S2 jsem to už taky několikrát dělal, ale mělo to najeto 300 a tak. Ten Golf je relativně malej a má asi 120 tkm. Uvidíme.
20:07:29
08.01.2020
08.01.2020

suri
-> Milan 136: to rezne všetko , Golfy ,Tourany aj iné ... ja tu mám každú chvílu OI s týmto a dnes dokonca jednu na výmenu motorčeka , do polky vyšiel a potom nič ...
20:05:25
08.01.2020
08.01.2020

Milan 136
Golf 6 Plus 2012. Zastavuje se prý pravý stěrač. Ještě jsem to neviděl. Co mě čeká? Zarezává na tom taky čep stěrače? Tímto jsem víceméně nepolíben, vedu jen Škodu 

12:36:33
08.01.2020
08.01.2020

suri
-> Milan 136: ktovie no , a služobákov mám kopec ... však to bolo najpredávanejšie auto
12:27:21
08.01.2020
08.01.2020

Milan 136
-> suri 08.01.20 10:38:00: Taky jsem si říkal. To bych spíš věřil ložiska v převodovce.
10:38:00
08.01.2020
08.01.2020

suri
-> Nwkt 07.01.20 20:54:03: človeče ja rozmýšlam a nespomínam si či sme niekedy menili na Rapide ložisko , možno nejakých pár predných a zadné asi nikdy
08:33:30
08.01.2020
08.01.2020

Pavel P..
-> saskyn2: no právě.... ale těch 2,0 moc neni, budeme ještě hledat, snad se objeví něco slušnějšího.
22:03:39
07.01.2020
07.01.2020

saskyn2
-> Pavel P.. 07.01.20 21:42:34: Ten 4motion se zase prodraží, zkus víc hledat, nebo kup klidně ten slabej a pořeš to viz-> Alenka 07.01.20 21:35:50:
21:48:53
07.01.2020
07.01.2020

SO545
-> Alenka 07.01.20 21:35:50: ak by ta skatula mala len 100kw uz by to bolo OK.
21:42:34
07.01.2020
07.01.2020

Pavel P..
Díky za postřehy, takže spíše volit ten dvoulitr? Našel jsem dost 2,0tdi s 81kW, ale pouze ve 4Motion.... sice to nevyužijeme v Praze ale se silnějším motorem jsem jich moc nenašel, aby to byla krátká dodávka.....
21:35:50
07.01.2020
07.01.2020

Alenka
2.0tdi 55kW v Caddy je stejny motor jako 110kW verze, takze je mozne SW optimalizovat z 55 na cca 130kW a pak uz se s tim da jezdit 

21:30:13
07.01.2020
07.01.2020

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 07.01.20 21:07:08: Měl jsem tu čest s 2016kou 2.0 TDÝ bez rádia se švihadlama.
Je to docela...., prostě je to divnej sráč. Mělo to 55 kW tuším. Na každém semaforu jsem poslouchal, jak z té jeskyně za mnou nahlas jako kráva vrčí čerpadlo, to je asi jako bonux.
Vůbec mi nebavilo s tím jezdit a trávit v tom pracovně každý den, to bych zvládal tak nějaké přískoky. On v tom vlastně nechtěl jezdit vůbec nikdo a nikdo to ani nechce odkoupit. Mno, "kraftu" v luxusní výbavě to není, nu.
Je to docela...., prostě je to divnej sráč. Mělo to 55 kW tuším. Na každém semaforu jsem poslouchal, jak z té jeskyně za mnou nahlas jako kráva vrčí čerpadlo, to je asi jako bonux.Vůbec mi nebavilo s tím jezdit a trávit v tom pracovně každý den, to bych zvládal tak nějaké přískoky. On v tom vlastně nechtěl jezdit vůbec nikdo a nikdo to ani nechce odkoupit. Mno, "kraftu" v luxusní výbavě to není, nu.

21:29:19
07.01.2020
07.01.2020

saskyn2
-> Pavel P.. 07.01.20 20:52:02: Hele u operáku KM navíc připlácíš a to dost, takže bych se nějakýmu stáčení ani nedivil, ale těžko říct. Každopádně za mě spíš jít do toho dvoulitru.
21:10:17
07.01.2020
07.01.2020

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Zkušenost je obdobná u jakýkoliv 1,6 (nevim teda jak u 85 kW nebo podobné novější varianty) a je úplně jedno, v jak těžkým nebo velkým autě to je. Pod 1700 otáček to nejede a držet to při řazení furt kolem 3000 je dost ekonomicky nevýhodný. Myslím, že Caddy nebude zázračně topit se žádným motorem. Je otázkou, zda vůbec má ve výbavě elektrickej přímotop nebo nějakej elektrickej ohřev vody.
Zkušenost je obdobná u jakýkoliv 1,6 (nevim teda jak u 85 kW nebo podobné novější varianty) a je úplně jedno, v jak těžkým nebo velkým autě to je. Pod 1700 otáček to nejede a držet to při řazení furt kolem 3000 je dost ekonomicky nevýhodný. Myslím, že Caddy nebude zázračně topit se žádným motorem. Je otázkou, zda vůbec má ve výbavě elektrickej přímotop nebo nějakej elektrickej ohřev vody.
21:07:08
07.01.2020
07.01.2020

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P.. 07.01.20 18:47:56: Zkusenost mam s 1,6 TDi caddym a je to tragedie tezka... Je to ta silnejsi varianta a ma to velmi uzkej rozsah otacek, kdy to alespon trosku jede, takze furt radis jak kokot. Napojeni na dalnici v kopci nadlidsky ukol.
Dalsi vec, tragicky to topi. Ohrejva se to strasne pomalu a dokud nema motor provozni teplotu, tak to prakticky netopi. Kdyz to srovnam se starou ovci 1,9 TDi, tak u ni fouka alespon vlaznej vzduch chvili po nastartovani :-D
Spotreba ty mrdky je obvykle 7-9 litru podle stylu jizdy. Da se dostat i na min, ale to musis jet jako duchodce.
Bral bych to leda zadarmo.
Dalsi vec, tragicky to topi. Ohrejva se to strasne pomalu a dokud nema motor provozni teplotu, tak to prakticky netopi. Kdyz to srovnam se starou ovci 1,9 TDi, tak u ni fouka alespon vlaznej vzduch chvili po nastartovani :-D
Spotreba ty mrdky je obvykle 7-9 litru podle stylu jizdy. Da se dostat i na min, ale to musis jet jako duchodce.
Bral bych to leda zadarmo.
20:54:03
07.01.2020
07.01.2020

Nwkt
-> Pavel P..: hele služební rapid 42 000 a hučí tomu ložiska jak mě na passatu ve 245 000
takže možný to je
takže možný to je20:52:02
07.01.2020
07.01.2020

Pavel P..
-> saskyn2: byli to auta z operáků, takže nečekám že by se k tomu někdo kdovíjak hezky choval... ale pan prodejce holt umí hezky povídat, v zápisu o stavu byl i záznam že byla lakovaná půlka auta a za tři roky k tomu měli 4 listy A4 s rozepsanýma servisníma úkonama..... třeba v 80tis výměna homokineťáku u kola, což mi přijde docela brzo 
bohužel klasická krátká dodávka se moc sehnat nedá s výkonějším dvoulitrem... všechno buď 1,6 nebo 1,4 benzin a CNG a nebo ještě 1,2tsi, což je uplnej nesmysl.

bohužel klasická krátká dodávka se moc sehnat nedá s výkonějším dvoulitrem... všechno buď 1,6 nebo 1,4 benzin a CNG a nebo ještě 1,2tsi, což je uplnej nesmysl.
20:20:29
07.01.2020
07.01.2020

Jarda/felda
-> saskyn2 07.01.20 19:56:40: nebo to někdo pořád podtáčel 

19:56:40
07.01.2020
07.01.2020

saskyn2
-> Pavel P..: Ty 1.6 nejsou úplně spolehlivý, lepší 2.0. Jestli klepala dvouhmota, tak to má těch 100t potřetí

