
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Vojťas 22.11.21 08:39:09: jo na golfy se to dávalo z výroby 

-> Apple STS Chvojkovice-Brod 20.11.21 19:41:20: a co ty lemy? To je serie? vypada to desne 

-> Jirik_Tuňák1983: To si vyrid s chytrakama co vymejsli euro normy a ncapy
-> Cumper: tady nic, nikde ani stopa, neopravováno, najeto 190tis, i dle servisky sedí
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak to je pěkný že je bez koroze, skoro každej je chycenej
Můj má naštěstí opravovaný jen spodky předních blatníků, jinak taky nic.
Kolik to má najeto?

Kolik to má najeto?
-> Cumper: 1.8 66kw, plně servisované do poslední chvíle, stavitelný podvozek, 4 sady alu, el.okna, sportsitze, bez smítka rezu. Až to doteď nechapem v jakym je to stavu

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Pěkný, co v tom je za motor?
Já mám Golf 3.5 2.0 benzín
Já mám Golf 3.5 2.0 benzín

...a dnešní výlet do říše pro 3jku v topu, jen střecha už to má ve švu za sebou
-> SO545: jak si přišel na sundavání dveří?
-> MATTESS 04.11.21 07:13:50: a neda sa vybrat bez toho aby sli dvere dole...cista pakaren pri licovani.
-> saskyn2: jak píšu, tu krytku má facelift
-> MATTESS: golf má ještě plastovou krytku jako oktávka? Protože u Passata když tohle vyndáš, tak lítá bordel až ke dveřím.
-> Syny: jo. Taky jsem to mohl vyndat už dávno. Ve skupině na FB jsem viděl fotku sedmičky po faceliftu a tam už to není. Jen plastová krytka
-> MATTESS: To je dole z podbehu u prednich dveri? To jsem mel blbec vyndat hned po koupi auta...
Transporter. Probehl odtah a vymena spinacky. To bylo napsany v protokolu, co realne delali nevim. Po tydnu se nam rozlomil pant klicku jak s tim predtim furt nekdo bojoval
ale vterinak to na docela dlouho uschopnil. Vymena pantu klicku tisic korun
.
Ale co se to vratilo pozoruju zhorseny rizeni. Jakoby jde ztuha posilovac, dneska sem to trosku zkoumal a nevraci se volant. Ono u takovy kravy na to clovek stejne nespoleha, ale to by asi melo jit ne? jde to jakoby tíž na začatku pohybu volantem...


Ale co se to vratilo pozoruju zhorseny rizeni. Jakoby jde ztuha posilovac, dneska sem to trosku zkoumal a nevraci se volant. Ono u takovy kravy na to clovek stejne nespoleha, ale to by asi melo jit ne? jde to jakoby tíž na začatku pohybu volantem...
-> Jakub M.: uz jsem bohuzel objednal Lemforder :( - chci to o vikendu skompletovat, tak aby to dorazilo... Ale i tak diky, treba to pomuze dalsim.
-> Sita:
Určitě by měl pasovat silentblok z Fbie RS - to je taková střední cesta a další možností je Leon Cupra R - ten jsem ale vlastně ani neměl v ruce. Dle čísla dílu tuším, že může být podobný s Fabií
Ani v jednom případě ale nejde o "plnou" variantu a lá "puk" apod ..
FAB RS: 6Q0501541E
Leon : 1ML501541
Tlumiče - bilstein B4 nebo B6
Určitě by měl pasovat silentblok z Fbie RS - to je taková střední cesta a další možností je Leon Cupra R - ten jsem ale vlastně ani neměl v ruce. Dle čísla dílu tuším, že může být podobný s Fabií
Ani v jednom případě ale nejde o "plnou" variantu a lá "puk" apod ..
FAB RS: 6Q0501541E
Leon : 1ML501541
Tlumiče - bilstein B4 nebo B6
-> SO545 18.10.21 20:43:18: Ale veď takúto somarinu tam mali už aj golfy iv...
-> minno: nevim, delam to poprve a neumim poznat jestli jsou jeste od vyroby. Ten silentblok je vevnitr uplne utrzenej, bocni rantl taky, mlatilo to hrozne. Nikdo nic nepise, tak objednam sadu od "Lemferder" a bude to... Nechci se s tim moc zabejvat, to auto nema budoucnost...
-> Sita: To tak často odchádza? No hlavne tú nápravu ku karosérii dotiahnuť potom v správnej polohe, to je asi základ.
To mi pripomína, ako kolegovi na Brave furt odchádzali SB spodných predných ramien a to mu mechanik furt doťahoval na vyvesených kolesách
To mi pripomína, ako kolegovi na Brave furt odchádzali SB spodných predných ramien a to mu mechanik furt doťahoval na vyvesených kolesách

a jeste bych se zeptal jaky dat tlumice? Ja vim, ze to tady bylo uz mockrat ale situace se mohla zmenit? :D Je tam nejakej vyznamenj rozdil? Sachs, Monroe, nebo neco jinyho?
chtel bych se poradit se zkusenejsimi: jaky dat silentblok do zadni napravy na VW Bora, G4, O1 a spol? Vyrabi se neco "plnyho" jako v pripade prednich ramen? Zatim se v nabidce neumim uplne zorientovat, chtel bych neco co se hned neutrhne, i kdyby to melo byt o neco tvrdsi. Pasoval by tenhle z Fabie?
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/6q0501541e-silentblo k-luzko-zadni-napravy-3816 7.html
aktualni stav, jen tak... pred dvaceti leti jsem mel presne v tomhle stavu a pozici S130
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/6q0501541e-silentblo k-luzko-zadni-napravy-3816 7.html
aktualni stav, jen tak... pred dvaceti leti jsem mel presne v tomhle stavu a pozici S130

-> Jirik_Tuňák1983: no ten 100kW Swist co mam obcas dostane za usi a to uz se se sebou obcas taky bojim... co by delalo neco silnejsiho asi nechci zjistovat (max foukanejch 103kW ...)
-> U-Geen 22.10.21 13:14:22: Já už bych na to byl línej a asi bych se už i jinde než rovně bál.
Jinak u toho Golfa musí ten haldex srát při takové jízdě kostičky.

Jinak u toho Golfa musí ten haldex srát při takové jízdě kostičky.

-> MATTESS: nám se to na Suzuki taky resetuje.. pravda, tam to trochu dává smysl, ale aspoň NORMAL/SPORT by si to pamatovat mohlo, SNOW/LOCK ne :-) nastesti je ovladani primo koleckem u voliče.
-> Jirik_Tuňák1983: jo to je pěkný... to už bych řídit neuměl :-)
-> Jirik_Tuňák1983: jo to je pěkný... to už bych řídit neuměl :-)
-> Milan 136: a není to ještě někde schované v menu, aby to šlo "lépe" měnit nebo je stále tlačítko u řadičky?
-> Jirik_Tuňák1983: je to pěkný, slušná bestie. Jen to šílený ovládání pomatený doby
-> Jirik_Tuňák1983: je to pěkný, slušná bestie. Jen to šílený ovládání pomatený doby

-> MATTESS 21.10.21 09:19:07: Buď rád, že nemáš to auto novější.
Tam se to pak resetuje na normal po každým vypnutí zapalování
Tam se to pak resetuje na normal po každým vypnutí zapalování

-> Jirik_Tuňák1983: právě že poslední dobou mi přišlo to chování nějaký mdlý. Takže to bylo tím. Tak není to takové, že by se chování změnilo o 50%
Když jsem s tím laboroval po koupi, tak na ECO jsem měl větší spotřebu než na SPORT a odezva na plyn byla hrozná

-> MATTESS 21.10.21 06:43:26: Všiml znamená, že jsi na to jezdil nejspíše nějakou dobu a nepozoroval jsi rozdíl? 

Včera jsem si všiml, že mám režim na NORMAL. Tak nevím, jestli jsem o tlačítko někdy zavadil (ale to bych si všiml na obrazovce) nebo se to stalo na servisu? Pořád jezdím na SPORT.
-> palinator: Nojo, netušil jsem, že "molitan" je PUR
Měl jsem za to, že molitan je nějaký pěnový měkčený plast a to, čemu se říká polyuretan se rozšířilo až relativně nedávno - zatímco molitan se běžně používá minimálně od padesátých let, tak o "polyuretanu" jsem zaslechl až někdy v devadesátých letech...

Měl jsem za to, že molitan je nějaký pěnový měkčený plast a to, čemu se říká polyuretan se rozšířilo až relativně nedávno - zatímco molitan se běžně používá minimálně od padesátých let, tak o "polyuretanu" jsem zaslechl až někdy v devadesátých letech...
-> Milan 136 18.10.21 20:54:36: nas u Porsche Slovensko....mimo zaznam instruovali -vyhodit-
Ja mam staru herku G4 ale kazdy kto u nas ma tento zazrak ma ho uz von...komfort/nekomfort sa nezmenil.
Ja mam staru herku G4 ale kazdy kto u nas ma tento zazrak ma ho uz von...komfort/nekomfort sa nezmenil.
-> Bukaj 18.10.21 20:50:59: neskutocne to drzi vlhkost... trosku to poriesili u novsich zmenenim materialu ale je to to same v bledomodrom....des. to same u navych skodoviek. Vyhodit a blatnik sa dozije aj 15rokov.
-> SO545 18.10.21 20:43:18: Mám to zkrácené. Je na to i TPI.
-> SO545: To jsem nepochopil, proč to dělají z pěnového "molitanu" (on to není molitan, ale pěnová guma či polyuretan, ale je to nasákavé
Možná to odstraní nějakou rezonanci, ale proboha - proč to udělali tak blbě, že k tomu může voda?


je to blbost ktora maximalne znici falc blatnika...ak uz je to takto tak smolik.
pani od G5 vyssie...vyhodte tuto blbost spod predneho blatnika ...
Pri vymene oleje jsem zjistil, ze mi odnekud zacina chcat nejspis prevodovej olej, ale neprisel jsem na misto odkud. Je od toho vnitrni kloub delsi poloosy + je zahazenej kryci plech nad tim kloubem, manzeta je ale ok a kolem mista, kde je strcena poloosa v prevodovce se mi nezda, ze by to teklo. Nema nekdo napad kudy to muze chcat?
-> King: Tak je to VW, stále mě udivuje, že chtějí přípatky za to co má konkurence v základní výbavě.
-> Mr._Nosferatu: Tak cudlik a kontrolka ani netreba, je to SW zalezitost a staci to dat do menu na maxidotu. Kontrolku na DPFko uz tam mas, tak staci aby pri manualnim spusteni parkrat problikla jako potvrzeni a hotovo. A nebo tam k oranzove pridat jeste zelenou diodku, no :)
-> Mr._Nosferatu: To ale neznamena, ze ta palka za "cudlik a kontrolku " neobsahuje peknou porci "zmrdiho sadla " :-)
-> King: Nezapomínej že je to transportér u který stroji plechovka v základu 66kw 780tis
-> Mr._Nosferatu: Tak z ty prachy si poridim kabel, SW a jeste mi zbyde dost na dovolenou. To se zas nekdo posral v kine.
-> Syny: Tak musí zapojit tlačítko a kontrolky
-> Mr._Nosferatu: Tvl SW ficura a 14 litru priplatek 
