-> Jirik_Tuňák1983:
A ani to není moc srandovní.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> MajoLR 13.10.18 23:26:15: Ňoc mic, už vypadají moc přerostlý.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 27.09.18 11:30:50: JJ
Nakonec mu to prý domluví prodejce někde v Helleru Ostrava, tak jsem zvědav co s tím provedou..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nwkt 18.09.18 21:03:21: Oka vyřídím mu to, ať si to vyřeší.. Díky za rady, máš u mě čokoládu, nebo pivo.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak DPF je původní a dneska tam byly hodnoty, objem olejového popílku 0.14 l, vypočtená hmotnost sazí 12.43 g a měřená 21.46 g.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak DPF je původní a dneska tam byly hodnoty, objem olejového popílku 0.14 l, vypočtená hmotnost sazí 12.43 g a měřená 21.46 g.
-> venni 19.09.18 00:13:23: Osobně ne, ale je to kluk šikovná. Hodně se vyskytuje na vw-clubu. Čipuje jak motory, tak ladí i SW pro DSGčka a další věci
-> venni: zas tak šílený to není, je to SW verze jako jakákoli jiná, jen je v ní víc změn než obvykle.
Přehrání Dieselgate je práce cca na hodinu i se serepetičkami okolo a pokud má člověk správné vybavení, tak na tom není co pokazit.
Přehrání Dieselgate je práce cca na hodinu i se serepetičkami okolo a pokud má člověk správné vybavení, tak na tom není co pokazit.
-> Nwkt: máš s nima nějaké zkušenosti? Terš elektrikář tady od nás dělá převážně koncern,ale jednotku kde je dieselgate přehrát neumí.Tvrdil mi že je přepsaná šíleným způsobem.Kolik to cca koštuje?
-> Kocvin: Jj, hotová dieselgate. Za mě špatně. Častý regenerace, namáhání vstřiků a dalších komponent. Nechal bych to vrátit u motorpower.cz/ to DPF je originál nebo ne?
-> Milan 136 18.09.18 18:11:16: A co s tím tedy?
-> Kocvin: vysvetluje to caste regenerace
-> Milan 136 18.09.18 17:54:17: No a je to v téhle situaci dobře, nebo špatně? Proč to -> Nwkt: zmiňoval ?
-> Kocvin 18.09.18 17:47:18: dieselgate
-> Syny:
Určitě lepší to asi je, jen bych z toho nedělal hysterii.
Určitě lepší to asi je, jen bych z toho nedělal hysterii.
-> Kocvin: Na to DPF koukni taky, pokud tam nebude origo tak je to taky jasný
-> Kocvin 14.09.18 07:51:35: Všechno se dozvím příští týden, až to auto doveze.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: No jedno to neni, ne? I kdyz to olej zere minimalne, tak je urcite lepsi, aby to zralo ten nizkopopelovej co tam ma bejt.
Jen tak bokem. Když je v motoru "popelnatej" olej, ale takřka žádnej olej nesežere, tak se ani žádnej popel v DPF usadit nemůže ne? Tzn. když je dobrej motor na kroužkách, simerincích ventilů, když je dobrý turbo a od výměny do výměny nic moc neubyde, tak by mělo bejt jedno co v tom za olej je. Nebo ne?
Na druhou stranu pokud to olej žere jak starej fekál tak tam může bejt olej lowSAPS jakej chce, ale stejně to tam popel bude hrnout po kvantech.
Na druhou stranu pokud to olej žere jak starej fekál tak tam může bejt olej lowSAPS jakej chce, ale stejně to tam popel bude hrnout po kvantech.
-> Kocvin: V tom pripade by chtelo zjistit jaky, protoze pokud to jsou nejaky ty pseudonahrazky, kde je obal sice stejnej, ale vlozka ctvrtinova, tak pak se neni cemu divit, ze ma regenerace po 100km.
-> Syny: Jedině, že by už měl měněný DPF..
-> Kocvin: Kdyz jezdim mesto a kratsi trasy, tak mi regeneruje po cca 550 km. Kdyz delsi a dalnice, tak klidne po 900 km. A ze by tam mel 16g popela po 300 000 km se mi taky nezda...
BTW: Pokud je to z Nemecka, rekl bych, ze uz bude dieselgate udelana - tusim, ze tam to maj povinny narozdil od nas.
BTW: Pokud je to z Nemecka, rekl bych, ze uz bude dieselgate udelana - tusim, ze tam to maj povinny narozdil od nas.
-> Nwkt 13.09.18 21:45:20: Ok.. Příští týden mi to přiveze, tak na to mrknem..
-> Kocvin: Takže bude udělaná už v D. Koukněte do servisky nebo do kufru. Určitě tam bude vylepej kód svolávačky
-> Nwkt: Určitě nemá, koupil to celkem nedávno, dotažené z D..
-> MISCHO: Ok díky..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MISCHO: Ok díky..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin: Ano moze , 507 00 ma znizenu popolnatost oproti 505 01 ak si dobre pamatam . V kazdom pripade vymenit a nechat jazdit . Ak sa to neupravi skontrolovat ci moc nesadzi , najskor EGR ci spravne funguje , potom turbo, trysky
-> Kocvin: Má udělanou dieselgate? Co jsem naposled koukal tak CRko mi regeneruje po cca 700km
Chlapi může mí vliv nesprávný motorový olej na regeneraci DPF?
Kamarád ke mě přivezl auto, že mu regeneruje i po 70-100 km, jezdí sice krátké trasy, ale i tak se mě to zdá nějak moc.. Na diagnostice je filtr celkem čistý, auto má 300 tis. km a je tam 16g popela..
Ze štítku na motoru jsem se dozvěděl, že tam někdo nalil 5w40 505 01, přitom by tam měl být 507 00 5w30, který je pro DPF předepsaný.. Olej vyměním za správný každopádně, jen jestli ho mám pak poslat jezdit, jestli se to nezlepší a nebo jít po něčem jiném.. Nebyl u těchto motorů s něčím konkrétním problém?
Jedná se o Golfa VI Variant 2.0 TDi CR 103kW motor CFHC, DSG ,2011.
Kamarád ke mě přivezl auto, že mu regeneruje i po 70-100 km, jezdí sice krátké trasy, ale i tak se mě to zdá nějak moc.. Na diagnostice je filtr celkem čistý, auto má 300 tis. km a je tam 16g popela..
Ze štítku na motoru jsem se dozvěděl, že tam někdo nalil 5w40 505 01, přitom by tam měl být 507 00 5w30, který je pro DPF předepsaný.. Olej vyměním za správný každopádně, jen jestli ho mám pak poslat jezdit, jestli se to nezlepší a nebo jít po něčem jiném.. Nebyl u těchto motorů s něčím konkrétním problém?
Jedná se o Golfa VI Variant 2.0 TDi CR 103kW motor CFHC, DSG ,2011.
Dnes jsem viděl ještě dva parádní staré Passaty 5.5 sedan a variant a dvě parádní 3ky E46 od BMW a ještě super Mercedes z cca 70 let. Kdo by chtěl tato auta super stavech zakázat je totální pizza.
-> Kocvin 19.07.18 22:04:17: mi sereš, sem se zase přistihl, jak brouzdám inzercí![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Sita: zamacknes, otocis do parkovacek a vytahnes
Jak se ten spinac vyndava? Musi se nejak odstrojit palubka, nebo se nejak vycvakne zepredu?
-> Kocvin: mam k tomu i jeden par horsich 7.5ek navic :) OK :)
-> U-Geen: Kdyby měly všechny stejnou šířku, tak nejspíš jo, jsou to hezká kola. Nějak jsem tomu nikdy nepřišel na chuť.. Navíc mám už objednáno..
Ale díky.. :)
Ale díky.. :)
-> Kocvin: nechces Borbet SH exclusive 16" (7.5 a 9")? Videl jsem je na dvojce a bylo to krasny :-)
-> Jarda/felda: A jak je to s imobilizérem?Kdyby se mi nepodařila vložka ve spínačce přeskládat stačí pouze do nového kliče přednat čip ze starého klíče nebo je potřeba něco víc?
Tak už jezdíme, teď udělat nějakou kosmetiku a čekat než přijdou pořádné kola.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Na G4 zacal zlobit ten otocny spinac svetel. Spina se mlhovka i pri obrysovkach nebo hlavnich světlech. I kdyz neni povytazeny... ma smysl se ho pokusit opravit?
-> LuMi 19.07.18 20:03:22: jde, případně by měla jít i přeskládat na tvuj klíč
-> LuMi 19.07.18 20:03:22: Malo by to ísť.
Pred týždňom som to robil na A3ojke...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Chlapy mam dotaz,odešla mi spínačka u Golfa 4,sehnal sem na vrakáči novou s klíčem,nevíte někdo jestli jde prohodit vložka zámku ve spínačce abych měl stále stejný klíč a nemusel sem mít dva klíče?Nikdy sem to u žádnýho auta řešit nemusel tak si nejsem jistej jestli to vůbec jde.Díky za rady