
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
A tady zbytek... Ale zdvizkou mi Volvo jeste nikdo nenakladal... 

Na stavbu jedine V70... Dneska nalozeno 1,5 palety... Tady krbova vlozka
-> jans: Ani jsem zatím nesháněl...
-> Jumbo:
Pěkné.
A roletku kufru jsi už sehnal?
Pěkné.
A roletku kufru jsi už sehnal?
Tak jsme prave dorazili... Nakonec bohuzel komplikace, vcera pri ceste na trajekt zaclo cukani od leveho kola az do volantu a nez jsme se nalodili, bylo to uz dost silne. Myslel jsem uz, ze to bude homokynetak a premyslel, jak s tim dojedu 1100 km do Brna. Asi 50 km od Amsterdamu najednou zaclo auto silene tahnout doleva a klasicky zvuk prazdne gumy, leve predni uplne bez vzduchu. Takze vesta trojuhelnik a sup do toho. Bohuzel mam v aute jenom dojezdovku, velke kolo se tam neda, kvuli 3ti rade sedadel, takze zadni kolo dopredu a dojezdovka dozadu. Jeste ze to jde zvednout za prostredek v tezisti a clovek vymeni obe kola naraz. A jakmile jsem se rozjel, doslo mi ze to nebyl kloub, ale pravdepodobne bublina na pneu, protoze rizeni uz bylo bez problemu... Takze 1050 km na dojezdovce max 90 mezi kamionama, luxusni zazitek... Ale Swen zase sezral jenom 50 l nafty az do Brna, coz je asi rekord... :-D
-> Jumbo: super !
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Verim, ale porad je to 18 let stare auto s 350 000 km za sebou... A ted uz teda dalsima 3400 za 8 dni, z toho 2300 po spatne strane silnice... Zitra poslednich 300 km na trajekt a pak v patek 1100 z Amstru do Brna... Ale zatim drzim 5,5 l/100 km, coz me hodne potesilo...
-> Jumbo 27.09.16 21:03:36: Myslíš, že je to nutné? Snad mu věříš, ne? 

Jinak pokud by měl někdo zájem, tak asi bude na prodej kamarádovo 900NG, 2.0 turbo, manuál, v pětidvířku... je tam čerstvě jiné turbo, srovnaná hlava s novým těsněním, vyčištěný chladící okruh atd. A momentálně je v tom stage 3 jednotka a lítá to jak postřelený divoký prase - pocitově plus mínus stejně jako jeho 9-5 Aero Hirsch (270 sobů).
Důvod prodeje: koupě 9-3OG cabrio
Důvod prodeje: koupě 9-3OG cabrio

-> U-Geen: Ještě aby
Ale já bych teda asi raději kupé....
EDIT: Kde a kdy je to focený? Zkusil bych zjistít čí to je...

EDIT: Kde a kdy je to focený? Zkusil bych zjistít čí to je...
Tak mi drzte palce, dneska v noci vyrazim do Skotska, tak snad Swen nebude zlobit...
-> Jumbo:
Mně ty ceny nepřijdou nějaký exotický.
Mně ty ceny nepřijdou nějaký exotický.
-> Jirik_Tuňák1983: Já mám kámoše ve Stahlgruberu, ceny byly trochu jiné:
Rameno TRW: 1941 Kč
Táhlo stabilizátoru TRW: 395 Kč
Rozvody Gates komplet, Klíňák Gates, Vodní pumpa Hella: 3870 Kč
No a práce 3500 za všechno...
Rameno TRW: 1941 Kč
Táhlo stabilizátoru TRW: 395 Kč
Rozvody Gates komplet, Klíňák Gates, Vodní pumpa Hella: 3870 Kč
No a práce 3500 za všechno...
-> Jumbo 16.09.16 10:40:27: To jsou nománě. Zajímavé je, že ocelová a alu stojí skoro stejně a zároveň jsem zjistil, že se vůbec nevyplatí kupovat silentbloky a čep, páč když se to propočítá, tak vyjde jen o něco málo dráž koupit celé už osazené ráhmeno. 

-> Jirik_Tuňák1983: ramena byly zvlast, takze asi kov...
-> Jumbo 16.09.16 10:00:30: Tam jsou ještě plechový ramena a nebo hliníková i s těhlicó?
Jinak palcát nahoru.
Jinak palcát nahoru.

Tak mám nové rozvody, přední ramena a táhla stabilizátorů a je to jak nové auto...
A cenovka 12 000 za vše taky dobrá...
A cenovka 12 000 za vše taky dobrá...
-> Jirik_Tuňák1983: Když se tam začnou technici slízat a koukat, tak to nikdy nedopadne špatně. :)
Ale co se teď všechno kontroluje netuším. Já zpravidla odevzdám auto a druhý den si ho vyzvednu.
Ale co se teď všechno kontroluje netuším. Já zpravidla odevzdám auto a druhý den si ho vyzvednu.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 14.09.16 16:41:32: No, včera se tam přišli ještě dva technici podívat zblízka, když to bylo nadlábnutý, takže jsem byl sice trochu nervóznější, ale potěšen.
Ale jak jsem psal, na laufu jsou vyražený atesty a značky zkušebny, skladba a trubkáž je originálně vedená a není to žádné samodomo jak tam asi občas jezdí, takže OK. Jinak kontroloval i uložení víceprvku vzadu, to se taky dělá? Chtěl odbrzdit ručku, třepal si vibračníma deskama za přední kola a čekoval zadek.

-> Jirik_Tuňák1983: Já jsem tam s tím nebyl, tak nevím, jak se jim líbil motor. Ale chápu toho technika, že je určitě větší potěšení tůrovat tohle než nějaký HTP. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 14.09.16 08:48:25: U nás by to asi už napísal, ale pěkné. Přijde mi, že vždycky zajásají, když přijede nějaká plnotučka.
U mě si museli pošlapat na plyn jak na emisích tak na STK, ale jak to v té hale brblalo, tak mi trochu trnulo, jestli nebudou mít nějakou připomínku. 


Tak můj stříbrný sob taky včera úspěšně absolvoval STK s počtem závad 0. Vytknutý mu byl jen "načatý" jeden čep řízení, o kterém jsem věděl už od minulého servisu, že je "trochu horší ale ještě ne na výměnu", a už trochu horší pneumatiky, což taky vím a na příští sezónu se s nimi nepočítá (když to dobře půjde, tak ani se současnými disky).
-> Jirik_Tuňák1983: Mám to z Volvo klubu, že ručka byla nemoc prvních V70 a že dokud brzdí, tak nesahat, což je můj případ...
-> Jumbo 13.09.16 12:25:10: To nevím. Moc jsem se s tím nesetkal. Ale znám spíše lidi s novějšími auty,,takže ty třeba ještě čeká. Jinak co tam štelovat, když je tam vahadlo?
-> Jirik_Tuňák1983: Nejde o bubnokotouč, ale o lanovody co se blbě štelují a umí zatuhnout... Já je mám vyměněné a stejně to drží na posledním zubu ručky a více méně jenom na pravém kole... Ale drží... 

-> Jirik_Tuňák1983: me taky drzi rucka, musim ji teda dat do praveho uhle a vzdycky si pri tom vyhodim rameno, ale drzi 

-> Jirik_Tuňák1983: Já byl na STK 14 dní dozadu, ale mám na to člověka... Nebudu se k tomu dlouze vyjadřovat, ještě by si to mohl někdo přečíst, ale bude potřeba pár oprav, než vyrazíme do Skotska...
Jinak cituji brněnské volvaře: "Tobě drží auto z kopce na ručku? Tak to máš sakra štěstí..."
Jinak cituji brněnské volvaře: "Tobě drží auto z kopce na ručku? Tak to máš sakra štěstí..."
-> Nwkt 13.09.16 10:00:54: Nie, a Evža na zubaru asi taky ne.
Pochvala vozíku na STK ale potěší, ne?
Už chválili i Karkule auto, když jsem byl na podzim vloni.

Už chválili i Karkule auto, když jsem byl na podzim vloni.
-> Jirik_Tuňák1983: Se nebojíš toho bubnokotouče? 

Tak máme po technické a gut.
Emise parádní s pochvalou, na STK pochvala za stav vozu odshora dolů, za čistotu a konečně "pořádný motor".
S ničím žádný problém, ani s výfukem, jak se nedávno ptal tuším Jenda Tuner2. Jen říkal, že je lauf pěknej a kolik stál, což se ptal i na cenu vozu.
V lehkých mám jednu závadu a to korozi předních kotoučů z vnitřní strany (opticky co jsme koukali lehkou). Když jsem mu řekl, že ty kotouče mají 103 900 km, tak říkal klobouk dolů. Teď prej dáte nové a za 40 000 km je vyhodíte.
Zadky mám nové. I tak ale pochvala jak to brzdí a jak brzdí ručka, to tam prý dlouho neměli, že je to masakr (je tam bubnokotouč).
Spokojenost.


V lehkých mám jednu závadu a to korozi předních kotoučů z vnitřní strany (opticky co jsme koukali lehkou). Když jsem mu řekl, že ty kotouče mají 103 900 km, tak říkal klobouk dolů. Teď prej dáte nové a za 40 000 km je vyhodíte.

Spokojenost.
-> john simple 12.09.16 10:17:59: My jí zatahujeme a nemáme žádný problém. Patří to k absolutně bezproblémovým autům v rodině. 

na fiatu se ručka nezatahuje 

Tak jsem o víkendu pořádně otestoval všechny soby pod kapotou... Byli jsme na návštěvě u rodiny od mladé a že v garáži pod barákem je Fiat Brava s kulou, co si potřeboval někdo z rodiny půjčit. Samozřejmě najetý do garáže po čumáku, 3 měsíce stálo na místě, vybitá baterka a garáž 2 metry pod úrovní silnice. Nacouval jsem s Volvíkem, za kulu od fiata hodil tažné lano a šlo se tahat auto z garáže. Jen jsem s ním cuknul a najednou "stát, nemá to odbržděné". Nakonec se ukázalo, že se kousla ručka, takže jsem fiata tahal smykem po hladké podlaze garáže, nakonec ručka povolila a Fiat byl vytažen ven a nastartován přes kabely... Celá ulice měla na co koukat... 

-> kamikaze 08.09.16 20:42:35: Gut
, takže jsi se předtím už poohlížel i na netu.

-> Jirik_Tuňák1983 07.09.16 22:37:14: GDI to není, tomu jsem se snažil vyhnout.

-> Sejki - zrušená registrace 08.09.16 19:26:58: jo, 535d je biturbo.
-> Jirik_Tuňák1983: 6
535d bylo biturbo. Ale teď už se v tom neorientuju, když jsou každou chvíli nový a nový titulky, přichází *** s třemi turby; přichází *** se čtyřmi turby... za chvíli bude "jedno turbo na válec" "dvě turba na válec", jako je tomu v kolonce počet ventilů.
535d bylo biturbo. Ale teď už se v tom neorientuju, když jsou každou chvíli nový a nový titulky, přichází *** s třemi turby; přichází *** se čtyřmi turby... za chvíli bude "jedno turbo na válec" "dvě turba na válec", jako je tomu v kolonce počet ventilů.

-> Sejki - zrušená registrace 08.09.16 19:26:58: Soused má 535d E61 se čtyřkolou, ale nevim. Každopádně to pěkně dosírají s těmi značeními. Přijde mi to jako příživničina na původní pověsti, přičemž přeznačení je asi to nejmenší, ne?
-> vhml: 530 melo jedno turbo a 535 dve turba ne? nebo to uz taky neni ?
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.16 19:02:50: BMW má v E60 od 525 po 535 všechno třílitr :-)
Mercedes to samý. Jeden motor, X označení podle toho jak ho utnou softwarem
Mercedes to samý. Jeden motor, X označení podle toho jak ho utnou softwarem
Víte co je ultrasračka? Pětivál už si koupíte jen asi u jednoho modelu ve spec. edici (ať už D nebo benzín), ale značení nechali. Takže máte např. T4, T5, ale jsou to čtyřválce. T6 Polestar s přeplňovaným 6válcem se objevila co jsem vypozoroval jen v nějaké sérii pro homologaci WTCC. Prodejní T6 je zase jen 4válec. Ještě je nějaká automobilka, která takhle zneprůhlednila značení? BMW? Dost lidí to otrávilo, Audi třeba pětiválce a výš normálně má.