-> Milan 136 03.12.15 11:59:49: Zrovna dneska se Supem v kombajnu parkovala jedna návštěva u nás v práci a oproti Octavii vedle je to proporčně a linkama a prolisama auto úplně jiné a zcela jasně definované. Stejně tak Rapid je prostě úzká vysoká koza oproti Octavii. Rapid je prostě nepovedená levná parodie, oproti tomu je mnohem hezčí i Fabie.
Nemám ty auta na vrcholu svého žebříčku ani v nejmenším (moje TOP éra je 70-80er), nicméně Fabie a Superb jsou vzhledově na dněšní dobu povedené auta a nechápu, jak někdo může napsat že je nerozezná a nebo že mají stejný introš.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
21:15:39
03.12.2015
03.12.2015
palinator
No, horší jak předchozí generace čehokoliv, to není.
13:01:35
03.12.2015
03.12.2015
vhml
-> Eidy 03.12.15 12:53:10: Průser nastává v interiéru kdy i ta fabie vypadá stejně jako superb...
13:01:11
03.12.2015
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 03.12.15 12:53:10: Mě taky vadí jak se rozmáhají znovu ty veletlamy. Dřív měl největší tlamu Peugeot, pak se umírnili a teď to zase dohání Mazda a Audi.
12:53:10
03.12.2015
03.12.2015
Eidy
Mě ty nový škodovky přijdou taky všechny stejný. Jsem schopnej rozeznat Fabii a tím to končí. Zbytek je pro mě stejnej a stejně nudnej.
12:45:18
03.12.2015
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 03.12.15 11:59:49: Z boční strany mi to moc nepřijde a pro necvičené oko to může být matoucí. Tam se nějaké proporce neřeší. Každého praští do očí zadní sloupek, klika, zrcátko, výkus světel z boku v blatníku.
12:19:38
03.12.2015
03.12.2015
castrol
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 09:03:36: to sa občas stane aj mne ze si z nejakého zlého uhli myslím opak než je pravda
11:59:49
03.12.2015
03.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: superb je proti octavce lod rozdilna i dost proporcne a ma mnoho odlisnych prvku
-> Tuner#2: tentokrat s tebou souhlasim. Mamka by to asi taky nerozeznala.
-> Tuner#2: tentokrat s tebou souhlasim. Mamka by to asi taky nerozeznala.
11:49:16
03.12.2015
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 10:58:28: Až to uvidíš jen z bočního pohledu, ve stejné barvě a na podobných kolech včetně rozměru, tak to taková hitparáda na rozeznání není. Nejvíc mate zadní sloupek.
Ale chápu, že před tvým cvičeným orlím zrakem se nic neschová.
Ale chápu, že před tvým cvičeným orlím zrakem se nic neschová.
10:58:28
03.12.2015
03.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
To ze si to splete moje mamka budiz, ale nechapu jak si tohle muze nekdo splest? Vzdyt je to uplne neco jineho. Rapid Octavia v tmave budiz i kdyz i tam se tomu divim...
10:52:50
03.12.2015
03.12.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 10:12:00: a teď k tomu přidej Rapida, kterej je oktávce ještě podobnější. Hlavně u tmavých barev, kdy není jasně vidět mezera mezi světlem a maskou.
10:12:00
03.12.2015
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 03.12.15 09:40:52: Já se ale lidem nedivím, že si to pletou. Dvě různé třídy a vzhledově skoro stejné auto.
10:02:35
03.12.2015
03.12.2015
MATTESS
K těm H7kám - na FI jsem měl Silverstary a vydržely 2 roky, tj. cca 25t km. Obecně výdrž žárovek se mi zlepšila po instalaci odporového vedení
09:40:52
03.12.2015
03.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: tak u aut, kde se nabizi tyhle levny xenony, tak jsou vrchol nabidky a nic lepsiho uz tam neni tak neni moc co vybirat
Spis se setkavam ze si lidi pletou Rapida a Octavii. Ale Superba? Tam uz je to hodne jiny
Spis se setkavam ze si lidi pletou Rapida a Octavii. Ale Superba? Tam uz je to hodne jiny
09:03:36
03.12.2015
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 02.12.15 23:07:10: To ještě jde, že si to pletou aspoň ve stejné kategorii. Setkal jsem se s více případy, že si lidi pletou OIII a Superb III. Jednou jsem měl problém i já sám, když stál na semaforech vpředu bílej Zuperb, za ním úplně stejná OIII. Musel jsem se podívat důkladně.
23:07:10
02.12.2015
02.12.2015
castrol
-> darabos: tak ja v tom to audi teda nevidim ale na sud sa tesim
23:01:46
02.12.2015
02.12.2015
darabos
-> castrol: cital som na jednom fore, ze sa to podoba na audi A7 a podobne, a zrazu koment, ze ked dalsia generacia bude S100, tak Skodovka vysudi z nich aj gate
22:43:55
02.12.2015
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 02.12.15 22:40:24: Ony svítí asi jako normální žárofka podle toho co jsem četl, takže jsem to tak i chápal. Sice jsem nerozuměl proč je teda použili, ale asi kuli větší životnosti? Podle mě ale budou lidi kupovat spíše normální žárovky a bixenony.
22:40:24
02.12.2015
02.12.2015
U-Geen
-> Milan 136: ze neni potreba ostrik bych chapal, ale ta nivelace? To pak skoro nechapu proc je potreba u normalnich xenonu :)
22:03:01
02.12.2015
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.12.15 21:45:40: Tak tak. Musíš brát v potaz v jakém roce to montovali. To většina výrobců ládovala H4.
21:45:40
02.12.2015
02.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 02.12.15 20:44:38: xenon bez čočky se moc nevidí. Ale byly tam jiný výbojky D x R-s clonkou přímo na tý skleněný trubici. Do čočky jsou D x S - bez clonky
21:42:57
02.12.2015
02.12.2015
Milan 136
-> palinator: nejde o teplo, ale výkon
u škodovky to má třeba Rapid. Jsou to výbojky D5S 25W, teplota 4300K jako u klasických.
Nepotřebují auto nivelaci ani ostřik
u škodovky to má třeba Rapid. Jsou to výbojky D5S 25W, teplota 4300K jako u klasických.
Nepotřebují auto nivelaci ani ostřik
21:33:15
02.12.2015
02.12.2015
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: no k dnesku uz by si mal na jednu splatku
21:29:43
02.12.2015
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 02.12.15 21:22:52: To bude drahota, to jsem si měl začít dávat do prasátka už v patnácti.
21:28:12
02.12.2015
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.12.15 21:17:09: Nene, někde jsem to četl, ale nedaří se mi to už najít, páč si nevybavuji, zda to bylo na internetech, nebo nějakém motočasopise. Vyskakujou mi všade bixelofotony.
21:22:52
02.12.2015
02.12.2015
castrol
21:21:52
02.12.2015
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.12.15 21:12:23: Karkule má v předních světlech H1 + H1 ve světlech s projektorovou čočkou a svítí to až překvapivě dobře. Hlavně to nepraská a vypadá to skoro jako xylofony.
21:19:23
02.12.2015
02.12.2015
Jarda/felda
nevim co ste dělali s těma fabiema já na ní za 5 let měnil žárovky dvakrát
21:17:09
02.12.2015
02.12.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
H7 z FI znám dobře. Táta je měnil furt, hlavně zezačátku co ji měl. V Toledu mám H1 a na ně jsem ještě nesáh. H4 v FII taky furt žijou.
Akorát bych prosil o vysvětlení, proč není potřeba nivelace u xenonů se sníženou teplotou světla. Nemělo by jít spíš o sníženou svítivost?
H7 z FI znám dobře. Táta je měnil furt, hlavně zezačátku co ji měl. V Toledu mám H1 a na ně jsem ještě nesáh. H4 v FII taky furt žijou.
Akorát bych prosil o vysvětlení, proč není potřeba nivelace u xenonů se sníženou teplotou světla. Nemělo by jít spíš o sníženou svítivost?
21:13:36
02.12.2015
02.12.2015
francomk
-> Milan 136: Tak tak, H7 stojí za hovno v akomkolvek aute...
21:12:23
02.12.2015
02.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: tak tak. H7 se mění furt dokola
20:52:33
02.12.2015
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.12.15 20:46:27: To bych si nebyl tak jistej. Pokud nekupuješ jen obyč. žárofky, ale nějaké v hezčí krabičce , tak se za dobu životnosti xylofonu dostaneš se všema těma výměnama možná i na větší částku. Nehledě na to jejich topení do plastových parabol. Výdrž třeba H7 všichni známe, že. Tatímu měním H7 každou chvíli na střídačku levé a pravé světlo. El. soustava v pořádku. Ale to znám i z Fabií. Přičemž H1 v hlavních světlech je skoro nesmrtelná a oproti ušudlané H4 v dobrém světle, nebo projekt. čočce aspoň svítí.
20:48:13
02.12.2015
02.12.2015
Milan 136
-> palinator: co se táče svítívosti taky bez diskuze
20:46:27
02.12.2015
02.12.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.
A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.
20:44:38
02.12.2015
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.12.15 22:51:58: To se mi dycky líbilo, že dělali i v podstatě klasický paraboly s xenomorfy.
To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
22:51:58
01.12.2015
01.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To je pekny :-) Ja mam teda stary xenony, co sviti jen dopredu :-D takze to taky nevyuziju :-)
21:55:57
01.12.2015
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 01.12.15 21:53:03: Asi jak co.
21:53:03
01.12.2015
01.12.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: To co nastavuješ na palubním PC, tak se po odpojení baterie resetuje do továrního nastavení co máš nakódováný
20:19:54
01.12.2015
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 20:16:31: Nojo . To se asi musí, když se vypouští olej, že?
Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou.
Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou.
20:16:31
01.12.2015
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: pockej, oni odpoji baterku a bude to v haji
20:13:46
01.12.2015
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 19:20:33: To právě už nevím, ale spíše to xelofotony byly, jinak bych si na to při čumění do návodu nevzpomněl.
Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto.
Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto.
19:20:33
01.12.2015
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: on to resil myslim u nexenonu ne?
18:59:02
01.12.2015
01.12.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Protože se to vypíná diagnostikou
18:57:43
01.12.2015
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 16:50:42: A proč to Slyni tedy řešil, když to jde přešuknout? Nebo to jde jen u těch hejbacích?
16:50:42
01.12.2015
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: to umí Octávka taky
15:48:38
01.12.2015
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Včera jsem ještě vyštudoval v návodu, že jak mám na palubovce tlačítko k vypínání natáčení bixelofotonů do zatáček, tak když se podrží to tlačidlo déle, tak se na displeji zobrazí na jaký provoz jsou světla nastavena - tj. pravostranný / levostranný. Někde se to tady řešilo, když onehdá jel Slyni do teho Englandu. Asi to tedy nevyužiju, ale zajímací.
23:19:08
29.11.2015
29.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Myslim, ze jo covece :-)
22:38:07
29.11.2015
29.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To tvoje má taky turbo od Mitsubishi jako já s Dragoušem? Abychom ten přehled značek doplnili.
21:16:21
29.11.2015
29.11.2015
Milan 136
-> palinator: 1.6 má Garrett, 2.0 jako FCFFB, CFGB taky. ale CEGA má myslím KKK
21:12:27
29.11.2015
29.11.2015
palinator
-> Jarda/felda:
TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:
obtoky KKK
VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW
a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.
1,6 maj myslim Garrett
2,0 taky?
TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:
obtoky KKK
VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW
a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.
1,6 maj myslim Garrett
2,0 taky?