skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
-> Jirik_Tuňák1983: Nádrž na močku bývá problém
Co se na tom kazí? Něco drahého?
A ty DSGčka, copa to je tuto? 6q a nebo už více?
A ty DSGčka, copa to je tuto? 6q a nebo už více?
-> vhml: Ani ne, co se teď dívám tak to je stěží 50:50
-> Jirik_Tuňák1983 22.04.21 11:57:10: spíš je výjimka, když je nemá ne? Alespoň z těch prvních let nové generace kde se to sere ve velkým.
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud si je někdo zaplatil tak ano
Bíden, dotaz. Má Sharan nebo Alhambra např. z 2018 elektrické posuvné dvéře?
-> vhml: Special nie, tie boli podľa info 110kW a mali iné vymoženosti ako krídlo atd
-> Pavel P@nkáč 03.10.20 10:31:23: tohle spíš bude Special ne? I když ono je to dost jedno.
-> Pavel P@nkáč: Ako urcim presne výbavu? Nikde o tom nieje zmienka. A ďakujem :)
-> peter13789: HIGLINE, tmavá barva a ty chromy tj. good![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Spis jeste premejslim jestli to nemohlo bejt nejak od blesku ze vcerejsi bourky protože zaroven jsou praskly obe tlumeny zarovky vepředu. Coz je me zvláštní ze by praskly obe najednou a samy pres noc zrovna kdyz se i zamkne auto
-> Syny 29.08.20 14:20:00: byl no
vcera byla bourka a zena sla zavrit okna. Tak jestli si u toho zmackla zamykani asi. Druhý klice samozřejmě mam. Na dálkac to nereagovalo ani po vymene baterek a zámkem který 20 let nikdo nepoužil neotocis ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Uz jsem do toho sel oknem, snad bude mit venni jiny![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Uz jsem do toho sel oknem, snad bude mit venni jiny
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml: Nebyl si to ty, kdo mi tu psal, ze jsou jen dve verze kde mit klice - bud v zapalovani, kdyz bezi motor nebo v kapse?
Mimochodem zevnitr auto neotevres, kdyz se zamkne - pozice zamku "safe".
BTW: Ty nemas druhy klice doma?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
BTW: Ty nemas druhy klice doma?
A kdyz bys do te kliky potlaci a pak potahnul ? Jako aby se to zamklo a odemklo ? Jakoby tlacitkem centralu ?
Kdyz ta klika to tlacitko nahrazuje.
Kdyz ta klika to tlacitko nahrazuje.
Nějaká tipy jak otevřít 1. generaci bez klíče? V noci se mi auto na dvoře samo zamklo, klíče jsou v zapalování, když odehnu dveře a drátem vemu za kliku tak se to neotevře. Zvláštní je, že kliky ani nejsou zajeté, jak vždycky zaskočí při zamčení.
Nejsem si uplne jisty, ale Jednicky by memely mit dva vyparniky, co vim tak maji vzadu jen radiator na topeni, ktery jde lehce nezavisle ovladat oproti predku.
to znamena ze je prazdnej okruh a uteklo chladivo ....
pokud neni tlak tak spojka kompresoru nesepne, ale jestli klepal tak sance ze po naplneni to pobezi moc velke nejsou ...
jak tu bylo psane zkus to natlakovat jestli bude drzet a uvidis ... jestli mas dva vymeniky tak to asi rovnou vzdej jako ja :)
pokud neni tlak tak spojka kompresoru nesepne, ale jestli klepal tak sance ze po naplneni to pobezi moc velke nejsou ...
jak tu bylo psane zkus to natlakovat jestli bude drzet a uvidis ... jestli mas dva vymeniky tak to asi rovnou vzdej jako ja :)
-> Milan 136 29.05.19 09:02:10: zkusím to někomu zadat no. Co si matně pamatuju, tak když jsem to kupoval tak tam byla měněná nějaká trubka a klima natlakovaná. Pak v průběhu dvou let výkon slábnul a ke konci asi i něco jednou klepalo v kompresoru, když jsem to zapnul. Tak jsem ji přestal používat úplně a teď to píše chybu toho tlakovýho čidla a vůbec to nesepne spojku.
-> vhml 29.05.19 07:20:31: Zkusil bych to pro začátek natlakovat, nejlépe formovacím plynem (dusíkem s vodíkem).
Ale pokud je tam někde díra a jde tam vlhkost, tak klidně jen stlačeným vzduchem, to už se nemá co pokazit.
Ale pokud je tam někde díra a jde tam vlhkost, tak klidně jen stlačeným vzduchem, to už se nemá co pokazit.
Na jednicce vyblika po nastartovani displej nekolikrat, nicmene ta diagnostika je takova nic moc rikajici, ale tipuju to na prazdny okruh, uhnije trubka na nosniku pod vzduchovym filtrem, pak prolina priruba vysousece, obcas praskne vyparnik..
www.vw-club.cz/viewtopic. php?t=29317
www.vw-club.cz/viewtopic. php?f=50&t...
www.vw-club.cz/viewtopic. php?t=29317
www.vw-club.cz/viewtopic. php?f=50&t...
-> Jarda/felda 28.05.19 17:05:49: lze to nějak zdiagnostikovat? V tý Fordem dojebaný diagnostice aby se pes vyznal.
-> vhml 28.05.19 12:30:11: prázdná
taky mi to psalo chybu čidla a po naplnění zmizela a i kdyby bylo špatný tak by mělo jít vyměnit bez vypouštění okruhu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nejde mi klima ( nutno dodat už asi 4.rok, ale bez dětí jsem to neřešil ). Při zapnutí se nesepne spojka kompresoru. Diagnostika píše chybu tlakového čidla. To znamená, že je prázdná, nebo že mám zkusit vyměnit čidlo a poběží? Nebo odkud to začít oživovat? Je to SAG1 s Climatronicem s ovládáním zadního radiátoru.
-> suri 23.04.19 14:10:13: možná, že už je tam převodovka jiná. Každopádně jsou v ní ty starší plechový vidličky a otázka zní, kde je sehnat nebo čím je nahradit :-)
-> suri: no volal som VW ja ... to tvoje číslo píše na SHARAN 2001-2005 prevodovky ERM/FPG,FPE,FPH,FPJ,FPK,F
PL takže je to buď riadna lepenica čo je bežné pri týchto autách alebo neviem ... na ten kod čo máš ty platí to čo som vytipoval ja
-> vhml: možno iné tie púzdra neviem , v staršom ročníku tiež píše toto isté ...
-> suri 23.04.19 13:13:21: kod převodovky sedí, ale vnitřnosti jsou tam jiný / starší :-) Jestli je to nějaký mezityp, kdoví. A pak je teda otázka jak moc je to záměnný nebo není.
-> vhml: ja som pozeral kod prevodovky , sharan a 2006 ročník , beriem to tak že som prevodovku nerozoberal , takže by to malo sedieť , teda ak je to tá prevodovka aj naozaj
To jo, to je díl M kterej byl nahrazenej za Q. Ale v převodovce byl typ F, u kterýho je napsáno zrušen bez náhrady. A je otázka, jestli to je záměnný, protože to vypadá výrazně jinak.
-> vhml: viz etka , mozes este cez vw ale bude to to iste , nepisu o puzdrách nic
-> suri 23.04.19 12:01:02: jj, 1/2. Takže je to normálně záměnné? Podle obrázku to vypadá dost jinak. F je z plechu a to Q je u kulatiny a asi i ty koncový pouzdra by musely být jiný.
-> vhml: to je 1/2? malo by to byť 02M311549Q , normálne dostupné
-> suri 23.04.19 09:49:00: WVWZZZ7MZ6V019120 , prevodovka FUX
-> vhml: kod prevodovky alebo vin alebo niečo nemáme ? pozrel by som to ešte tak
Jo, celá ta vidlička je upadlá, na fotce je to jen položený k sobě.
Ještě je varianta to sprostě zavařit. Ale to mi přijde divoký.
Ještě je varianta to sprostě zavařit. Ale to mi přijde divoký.
-> vhml: diel odpadlík , to jedine odkukať kod prevodovky alebo niečo podobné , vytipované je to správne?
Kolegovy praskla v šestikvaltu řadící vidlička. Číslo dílu 02M311549F. Umíte to někdo sehnat? Ve VW už to údajně nemají. Nebo někdo na díly převodovku,z který by šlo zkanibalizovat? Díky
-> Kocvin: Auto kupoval kolega, řeknu mu tvé nabídce
-> palinator: Nevím jak by se tvářil prodávající
. Na auto je roční záruka na skrytý vady, takže prostor na zkoušku bude.
Jinak jedná se o Alhambru dovezenou z Nizozemska r.v. 11. Motorizace 2.0TDi/103kW/4x4. Najeto 217tkm, komplet v elektrice (sedačky, boční + páté dveře, zrcátka, senzory předek/zadek, výhřev sedaček, čelního skla atd.) z čehož mám trošku obavy. Pěkný, zachovalý interiér, exteriér s minimem defektů. Motor měl pravidelný chod, žádné vibrace jak za jízdy tak na volnoběh. Auto jsme protáhli válci na TK, vpředu jeden vadný silentblok spodního ramene. Cenovka 300 000.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Nevím jak by se tvářil prodávající
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak jedná se o Alhambru dovezenou z Nizozemska r.v. 11. Motorizace 2.0TDi/103kW/4x4. Najeto 217tkm, komplet v elektrice (sedačky, boční + páté dveře, zrcátka, senzory předek/zadek, výhřev sedaček, čelního skla atd.) z čehož mám trošku obavy. Pěkný, zachovalý interiér, exteriér s minimem defektů. Motor měl pravidelný chod, žádné vibrace jak za jízdy tak na volnoběh. Auto jsme protáhli válci na TK, vpředu jeden vadný silentblok spodního ramene. Cenovka 300 000.
-> Shader:
Tohle se musí zkoušet dobře ne? Vypnout protiprokluz, plnej kotel, pustit spojku a jestli se bude z předních kol hulit, tak nebrat.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tohle se musí zkoušet dobře ne? Vypnout protiprokluz, plnej kotel, pustit spojku a jestli se bude z předních kol hulit, tak nebrat.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Shader: Přijď zablbnout k nám na louky a pole.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Podmínky město ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Shader 29.03.19 11:24:06: Pokud jsou opravdu na pikaču zkušební podmínky, pak na trávě nebo štěrku, ale u toho štěrku na to nemám koule, páč z toho lítají kamínky. Ideálně ještě někoho vyslat ven, aby to sledoval. Jinak počkat do zimy. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ještě se zeptám, jak lze ověřit zda je funkční haldex při testovací jízdě? Nějaký tip?
-> Nwkt: Co ten Haldex?
Edit: dočetl jsem se, že pro haldex platí to samé co pro DSG. Výměna po 60tkm.
Edit: dočetl jsem se, že pro haldex platí to samé co pro DSG. Výměna po 60tkm.
-> Shader: Nech si přes někoho udělat výpis, co na to dělali. Pokud nikdo neměnil v DSG olej ani jednou za 200 000 tak tam ani nejezdi ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Podle servisky nebyl dělány rozvody a ani olej v DSG. Servis SEAT.
-> Shader: 210 000, DSG co 60 000
Zítra se jedu podívat na jednu Alhambru r.v. 2011, motor 2.0Tdi/103kW. Jaký je zde interval výměny rozvodů, podle SK nebyly rozvody dělány při nájezdu 217tis. což mi přijde divné. Dále by mě ještě zajímal interval výměny oleje DSG a Haldexu.
Co se týče motoru, mají tyhle 103ky nějaký výrazný problém? Osobně jsme neslyšel o nějaké nadměrné poruchovosti těchto agregátů.
Trochu mám strach z toho, že celé auto je v elektrice, pojezdy bočních dveří, pojezdy sedaček atd. Jak tady už psal Suri.
Co se týče motoru, mají tyhle 103ky nějaký výrazný problém? Osobně jsme neslyšel o nějaké nadměrné poruchovosti těchto agregátů.
Trochu mám strach z toho, že celé auto je v elektrice, pojezdy bočních dveří, pojezdy sedaček atd. Jak tady už psal Suri.