skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
-> Peca: To je nemoc SAGů - polámané dráty v tom koleně. Zkus s tím pohýbat a při nejhorším uvidíš a uslyšíš cirkus ve dveřích. Já jsem nezamykal, zamykal, nesvítil, nestahoval, nehrál apod...
-> Peca: To zjistíš pomocí diag ne? Jestli reaguje zámek, případně dveřní jednotka
-> Milan 136: Asi na to kouknu, zitra. Je fakt, ze polamany drat jeste poznam
-> Peca: v nem to muze byt klidne polamany
-> Milan 136: Tam je takovy masivni gumovy koleno, bez zjevneho poruseni. Ale dovnitr asi pustim az servisaky, nejsem elektrikar
-> Peca: a co kabely v průchodce do dveří?
Po pripojeni zamku spolujezdce do ridicovych konektoru odemykani a zamykani funguje normalne. Chyba je tedy pravdepodobne na kabelu mezi ridici jednotkou centralu a zamkem spolujezdce, pripadne v jednotce.
A vypada to, ze skutecne zamceny zamek bez proudu je blokly v jedne poloze.
A vypada to, ze skutecne zamceny zamek bez proudu je blokly v jedne poloze.
-> Peca: případně zámek jsem sehnal na aukru druhošku nový za 560kč, mam ho na passatu víc jak rok a bez problému ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Peca: kličem by to mělo jit asi vzdy odemknout tamto jsem řešil vzadu tam klič není...
-> Pavel P@nkáč: takze i kdyz ho ted odpojim od vsechn zdroju a zkusim to "nasucho" klicem, tak stejne bude zamceny, zasefovany jako pri poslednim impulzu? Myslim, ze to ma svou jednotku tak jako OCtavka, je to v podstate VW koncern
-> Peca: nevim jestli je v galaxy taky dveřní jednotka ale na octavce to tak dělalo že zamek vžycky držel zasefovany, ale starej zamek muže byt taky KO...mužeš vyzkoušet na řidičových dveřích konektor tam bude stejnej...
Kluci, je mozny aby galaxy central nejakym zpusobem kurvil motorky zamku? Zamkly se mi dvere spolujeazdce, bez reakce, takze vysekat zamek ven, sehnat jiny (vrakac), nasadit, opet zamknout a hle - znovu se zamek zamkl a uz se nehne. Nastesti jsem to zkousel s otevrenym dvermi, ty ale ted prozmenu nejdou zavrit.
V servise mi tvrdili, ze se prvni zamek rozbil, a druhy z vrakace byl taky uplne stejne rozbity, ze to by centralem byt nemelo a mam si koupit novou funglovku za 5 tacu, zadny vraky.
Ze bych narazil na dva blby zamky? Nebo to muze delat neco v okruhu centralu, co to proste nepusti? (i kdyz odpojim zamek od elektriky, on nepovoli)
V servise mi tvrdili, ze se prvni zamek rozbil, a druhy z vrakace byl taky uplne stejne rozbity, ze to by centralem byt nemelo a mam si koupit novou funglovku za 5 tacu, zadny vraky.
Ze bych narazil na dva blby zamky? Nebo to muze delat neco v okruhu centralu, co to proste nepusti? (i kdyz odpojim zamek od elektriky, on nepovoli)
-> Jirik_Tuňák1983:
U dvouhmoty stejně jako u turba je to o tom, kdo s tim jezdil. Praseti to odejde po 100 tkm, někomu kdo pro to má takový to srdíčko, tak to vydrží 350 tkm.
Další věc je, že to skutečně mohl měnit po 100 tkm a choval se k tomu hezky, ale když to koupil, tak to nemělo 43 254 km, ale 198 463 km![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
U dvouhmoty stejně jako u turba je to o tom, kdo s tim jezdil. Praseti to odejde po 100 tkm, někomu kdo pro to má takový to srdíčko, tak to vydrží 350 tkm.
Další věc je, že to skutečně mohl měnit po 100 tkm a choval se k tomu hezky, ale když to koupil, tak to nemělo 43 254 km, ale 198 463 km
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Tak dělat dvouhmotu po 100 tis. to je něco špatně..... bud to byl tahač nebo se něco vysypalo. Já ji dělal při 230 000km.
-> palinator 11.10.16 15:20:23: Spíše jsou zarážející inzeráty, kdy někdo prodává auto a uvádí, kdy se co dělalo. Rozvody....atd... a pak je tam napsáno, že se ve 100 000 dělala dvouhmota a spojka. To zní děsivě, neboť je to za jiné dukáty, než obyč. spojka na 120ku apod.
-> palinator: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MisakusX:
Ale pozor! Nezapomeň že každej nafťák má turbo co se na rozdíl od benzínu kazí, čerpadlo, vstřiky, dvouhmotu, zamrzlou naftu, dieselgate, patří jenom do traktoru a vůbec fšecko fpiči.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale pozor! Nezapomeň že každej nafťák má turbo co se na rozdíl od benzínu kazí, čerpadlo, vstřiky, dvouhmotu, zamrzlou naftu, dieselgate, patří jenom do traktoru a vůbec fšecko fpiči.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: To přece není šetření za každou cenu. Naopak myslím, že ve výsledku by byly moje náklady v tomhle autě s LPG vyšší než s naftou. Každému, co se mu hodí nejvíc, tvé priority jsou možná jiné, ale plyn v Sharanovi nechci z více důvodů, o kterých jsme tu už psali - nejen kvůli ceně zařízení, která se bude oproti naftě vracet dlouho (a v některých případech se nevrátí vůbec), ale také kvůli neustálému řešení, kam s rezervním kolem. Když jsem chtěl auto na delší cesty a polétání po okolí, ve kterém se mi s mojí rodinou plyn vyplatí, koupil jsem dvojkovou Oktávku s továrním plynem, ale když jsem chtěl něco univerzálního, velkého, těžkého, tak jsem holt vybral auto, které v sobě ty dobré vlastnosti kombinuje už v základu na naftě.
-> MisakusX 10.10.16 22:53:56: mám ten torroid no
Holt nesmíš šetřit za každou cenu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: Pač se na to díváš jinak, než já - když tam máš malé dítě a středně velké dítě, máš tam buď kočárek, nebo kolo (v mém případě obojí) + dva miliony dalších nesmyslů, tchýni posadíš do třetí řady, aby ti nekafrala do řízení a děti vytvářely přirozenou bariéru, takže válcová nádrž nepřipadá do úvahy, torroid ve venkovním provedení je drahý a tímhle autem bych bez plnohodnotné rezervy nikam nejel. Stavební věci jsou jasný. Obecně je to velký a těžký auto, tak se do něj ta nafta hodí víc.
-> MisakusX 10.10.16 21:23:05: nějak nerozumím co má převoz dětí a tchýně společného s LPG ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: Upřímnně, já jsem plynař tělem i duší, zatím jsem ho měl ve všech autech, ale do rodinného MPV, které bude používáno na převoz dětí, velkých věcí na stavbu, tchýně na dovolenou, tam je prostě zbytečné investovat do LPG, prostě se myšlenka využití toho auta a nepraktičnosti spojené s plynem podle mého vylučují.
-> MisakusX 10.10.16 13:03:09: já jezdím se 180 koněma za nějakejch 11,5 LPG. Zkus to s naftou
Ale jinak 2,0 bych asi taky nedoporučil. Jízdní projev v tak velkým autě bude silně nedostatečnej. Jinak je to celkem nesmrtelnej stabilák.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale jinak 2,0 bych asi taky nedoporučil. Jízdní projev v tak velkým autě bude silně nedostatečnej. Jinak je to celkem nesmrtelnej stabilák.
-> peter13789: Teď jsem to velmi dlouze řešil, protože jsem také kupoval SAGa a pro tohle auto je ten plyn dost zcestná věc. auta, která jsem s tím potkal, měla spotřeby 14 l/100, což je děsivé ve srovnání s tím, jak to auto jezdí na naftu.
Pani nejake recenzie na 2,0 bemzin v prvej generacie galaxy? Pripadne spolahlivost po pripadnej prestavbe na plyn?
Co Sharan a 5 stupnovy Tiptronic? Brát , nebrat? Jak zkontrolovat stav?
-> Jirik_Tuňák1983: jo to vím, právě jsou i dětské autosedačky co se otáčejí proti směru (mají takovou podpůrnou tyč.
-> Jarda/felda: jestli to je i teď u nových aut. Teď se to dost zpřísňuje.
-> vhml: já osobně mám Espace a tam má každá sedačka svůj pás, spíš mi jde o to, co na to PČR, pojišťovna při případné havárii a jak reagujou na otočené sedačky airbagy? Teda mam za to, že se nafouknou jen do boků.
-> Jarda/felda: jestli to je i teď u nových aut. Teď se to dost zpřísňuje.
-> vhml: já osobně mám Espace a tam má každá sedačka svůj pás, spíš mi jde o to, co na to PČR, pojišťovna při případné havárii a jak reagujou na otočené sedačky airbagy? Teda mam za to, že se nafouknou jen do boků.
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: to se otočí i s pásama? U Sharanu bez pásů, tudíž za jízdy nelze.
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: asi to pujde, některý autobusy taky maji sedadla proti směru jízdy
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: Dítě ve vajíčku taky může jezdit proti směru jízdy.
není to úplně k tématu, ale věděl by někdo jak je to se sezením proti směru jízdy? Třeba Multivan má otočnou druhou řadu sedadel. Jak je to za jízdy? Co říká legislativa?
-> Jirik_Tuňák1983:
Hlavy jsou určitě jiný u 1,6?
-> Čokin:
Podle Wiki ano.
A Wiki mi i připomněla že byly i čistě Fordí 2,0 TDCi vycházející z TDDi... to měly bejt ty sráče s mizerným vstřikováním Delphi a tranzitoidním zvukem. Ale to se do Galaxy nejspíš nedávalo.
Hlavy jsou určitě jiný u 1,6?
-> Čokin:
Podle Wiki ano.
A Wiki mi i připomněla že byly i čistě Fordí 2,0 TDCi vycházející z TDDi... to měly bejt ty sráče s mizerným vstřikováním Delphi a tranzitoidním zvukem. Ale to se do Galaxy nejspíš nedávalo.
-> palinator: A u 2,2 v dodávkách je to tuším přesně naopak ne ?
-> Karel. 09.05.16 21:55:29: I hlavy jsou stejný?
-> palinator: ano je
-> Jirik_Tuňák1983: co vim tak focus a spol maji motor bez rypani uplne stejnej.navic objednavam vetsinou dily z famko peugeot,protoze ford ma drazsi dily:o))
-> Jirik_Tuňák1983: co vim tak focus a spol maji motor bez rypani uplne stejnej.navic objednavam vetsinou dily z famko peugeot,protoze ford ma drazsi dily:o))
-> palinator 09.05.16 20:00:59: Jenom jestli se v tom odzkoušeném a spolehlivém motoru od teho Fordu zase nedrapali. Většinou co převzali a rozdrapali za moc nestálo.
-> palinator: jj
-> Karel.:
2,0 TDCI je 2,0 HDI od PSA jestli se nemýlím...
2,0 TDCI je 2,0 HDI od PSA jestli se nemýlím...
Máte někdo zkušenost s Ford Galaxy III a motorem 2.0Tdci? Kolik to tak vydrží? Kupovat s 300tis na tacho je sebevražda? Spotřební materiál neřeším, jde mi o motor.Díky
Potřeboval bych jednu softwarovou radu. Jezdím na plyn. A na plyn má ten motor ( 1,8T, AJH )samozřejmě trochu rozhozený adaptace a časem zlenivý. Stačí zapřáhnout plaťák, nebo ject na benzín a motor pak zase výrazně ožije a má stejnej elán na plyn jako na benzín. Zpravidla to vydrží jen podobnou dobu, jakou tomu předcházela jízda na benzín, nebo větší a delší zátěž.
Kterak se toho zbavit? Předpokládám, že jednotka má nějakou aktivní snahu o adaptaci, kterou si to rozesírá...
Kterak se toho zbavit? Předpokládám, že jednotka má nějakou aktivní snahu o adaptaci, kterou si to rozesírá...
www.novinky.cz/zahranicni
/.../383221-seat-s-dvema-c
echy-se-na-slovensku-celne
-srazil-s-kamionem.html
Asi mu to spadlo do nouzáku.
Asi mu to spadlo do nouzáku.
-> palinator 05.10.15 18:43:39: nevím.
Zkoušel jsem měřit čidlo teploty a dva kontakty dávaj odpor kolem 380 a dva kolem 190. To je správně že mají každý jinej odpor?
Zkoušel jsem měřit čidlo teploty a dva kontakty dávaj odpor kolem 380 a dva kolem 190. To je správně že mají každý jinej odpor?
-> vhml:
Nebude to spíš chyba v přístrojovce?
Nebude to spíš chyba v přístrojovce?
Je možné, že existují dva typy zámků pro II. generaci modelu, konkrétně u řidiče typ zámku na klíč a bezklíčový? Je to záměnné, nebo musím měnit i řidičovu kliku?
Zbláznil se mi budík teploty a ukazuje 60-90 podle nálady a různě jezdí nahoru a dolů. Kde hledat chybu? V čidle teploty? Dokážete mi někdo napsat typ čidla pro motor AJH, r.1999 ? Koukal jsem do katalogu a nebyl z toho moudrej.
-> Peca: dle mýho šikovný ruce a černej sprej udělaj hodně :D
Uz jste nekdy videli Galaxy se zatmavenyma svetlama?
Netušil jsem, že se to někdy dělalo. To má být údajně dovoz z GB...
![173](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/173.gif)
-> Zazaa:
Proč zrovna starý PDčko?
Proč zrovna starý PDčko?
kdyz tu je to tema tak se zeptam ... nevite o nejakem tomhle aute naprodej ?
nejlip starou 1.9TDi 85kW, mechanicky aby to bylo v kupe na vzhledu me moc nezalezi
nejlip starou 1.9TDi 85kW, mechanicky aby to bylo v kupe na vzhledu me moc nezalezi
-> Jirik_Tuňák1983:
...spotřeba nafty, nikoliv oleje, že? A to kdoví jestli.
...spotřeba nafty, nikoliv oleje, že? A to kdoví jestli.